YAZIK OLDU!

Son Güncelleme : 26 Ağustos 2017 21:08
YAZIK OLDU!

Eskişehirspor iki kez öne geçtiği Denizlispor karşısında sahadan 2-2 beraberlikle ayrıldı.

TFF 1. Lig'de henüz galibiyet alamayan Eskişehirspor, Denizlispor karşısında 2 kez öne geçmesine rağmen bu üstünlüğünü koruyamadı ve 2-2'lik beraberliğe razı oldu. Seyircisiz oynanan maçın 10. dakikasında Hasan Ayaroğlu ile öne geçen ev sahibi, uzun süre bu üstünlüğünü korudu. Ancak 73'te Leandro skora dengeyi getirdi. 76'da Hasan nefis bir golle Eskişehir'i tekrar öne geçirdi. Son sözü söyleyen ise 86'da Kerem Can oldu ve mücadele 2-2 sona erdi.

Böylece Eskişehir'in galibiyet hasreti devam etti ve haftayı 2 puanla tamamladı. Denizlispor ise ilk puanını aldı.

Yorumlar (20) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

26estd

27 Ağustos 2017 01:48
Bu maç için söylenecek tek şey Kayacan( kocaman bir sıfır ) 0 _ 2 Denizlispor...İki golde de boşa çıkarak takımı yaktı..Kendine çok güvenerek laubali oynaması Kayacan ' a hata yaptırıyor..Kenara çekilip dinlendirilmeli ve kaleye Gökhan Siverek geçmeli.. Bizi bu sezon kaleciler ve defans çok üzecek gibi ama hepsi bizim futbolcularımız , bize onlara sahip çıkmak yaraşır zaten başka da yapacak bir şey yok...

26estd

27 Ağustos 2017 15:41
Bu 2.lig sevdalısı kardeşlerime sesleniyorum......................Bu kadar karamsar olmayın lütfen..Üzüntü ile bu yorumları yaptığınızı düşünüyorum , yoksa gerçek EsEs li böyle bir şeyi aklından bile geçirmez..Evet belki bu sezon çok iddaalı bir takım olmayabiliriz ama bir alt lige düşecek kadar da kötü değiliz...Bu teknik ekibe ve futbolcu gurubuna güvenmeli ve destek olmalıyız , biz vazgeçersek işte o zaman herşeyin bittiği andır....Ne olursa olsun EsEs aşkı için , büyük uğraş veren başkanımızın emekleri için desteğiniz sürmeli , vazgeçmek yok! Bu takım ilk 6 ' ya oynar inanın buna..

Es Es

26 Ağustos 2017 21:59
Bu takım sizin eseriniz halil ünal ve mesut hoşcan gurur duyun eserinizle iki senede takımı ne hale getirdiniz çıkar ama bir tarafınızdan inşallah vizyonsuz başkanlar yeyip içip yatın şimdi tek gerçek eskişehir spor ve büyük eskişehir taraftarı

onur

26 Ağustos 2017 22:34
Mustafa denizli ve alpayin yaptığı en büyük hata savunma hattını orta çizgi civarında kurmaktı,sergen belliki bu hatayı yapamayacak!!!!maça iyi başladık fakat 30 uncu dakika civarında bilal aziz in ayakları biribirine dolaşmaya başladı anatomik yapısı futbola zaten uygun olmayan bir adama 70 dakika nasıl tahammül etti sergen hoca anlamak mümkün değil ofodeu gibi hızlı ve etkili bir oyuncu nasıl olurda ilk 11de başlamaz! !!!aldığımız maçı verdik 65 den sonra takım inanılmaz yoruluyor,doğru zamanda doğru değişiklikler yapılarak sorun çözülebilir..mezenga kesin ve sert bir dille uyarilmali,kayacan ise yedigi golün bedelini ödemeli tek alkış hasan ayaroglu kardesimize emeklerine ve attığı iki güzel gole yazık oldu

Gb26

26 Ağustos 2017 23:07
Başkan belirsizliği, sezon hazırlıklarına geç başlanılması, hocanın geç gelmesi, transfer yasağı, tribün cezasının karşılığı üç maçta 2 puan oldu.Milli maç arasını iyi değerlendirip toparlanmak gerek, moral bozmaya gerek yok, önemli olan sonunu getirebilmek.

Haluk

27 Ağustos 2017 17:15
Bu ne hal Kayacan .Bu maçlar gazozuna oynanmıyor.Biraz ciddiyet.

Yavuz

27 Ağustos 2017 17:17
Kayacan ya çık topu al yada kalende bekle.Korkma..Kararsız kalma.

Orhan26

27 Ağustos 2017 20:01
Başta başkan ve ekibine teşekkürler,zor zamanda büyük uğraş veriyorlar.Takım sezonu geç açtı ama dün yediğimiz goller tamamen bireysel hata.Denizli aslında puanı haketmedi.3 puanı hakeden çok iyi oynamasa da EsEs'ti.Elbette bundan sonra seyırci ile beraber maçlar daha farklı olacak.

2635

27 Ağustos 2017 17:31
Korkmayın.Bu takım yakında coşmaya başlar.Ceza bitti.Sergen başlarında taraftar yanlarında.gelecekler düşünsün.

EsEs26

27 Ağustos 2017 17:29
Yensede yenilsede EsEs'liyiz.Gururluyuz.Büyük takım sevdalısı değiliz.

Nuri

27 Ağustos 2017 17:14
Bu takım çok daha iyi hazırlanmalı.Özellikle kaleciler.

EsEsEs kikiki

27 Ağustos 2017 17:27
Umutsuzluğa karamsarlığa gerek yok.Takım kazanmaya başlar.

Tali

27 Ağustos 2017 17:19
Takım biraz kıpırdandımı kalitesi ortaya çıkıyor.Ama oyunun sonlarına doğru hali kalmiyor.Daha çok çalışmalı.

misafir

26 Ağustos 2017 22:04
Es Es e siyaset bulaştıranlar cehennemde yansın.Allah(c.c) belalarını versin.

EsEs

27 Ağustos 2017 17:20
EsEs hedefsiz değildir.Ölüsü bu ligde şampiyonluğu oynamalı.Alınan skorlar yakışmadı Eses'e

CP

27 Ağustos 2017 20:57
YAZIK OLMAYA DEVAM EDECEK.

aras

26 Ağustos 2017 23:04
olmadı bu sonumuz hayırlı olsun

Kadersiz

27 Ağustos 2017 13:32
Elveda tff 1.lig daha puan silme cezası gelmedi be olacak bu esesin hali yazıklar olsun 2.liğ beyaz grup merhaba

Yıldırım

27 Ağustos 2017 11:40
Merhaba 2.lig ve devamı.....

Eses

27 Ağustos 2017 00:23
Kendimizi kaçırmayalım eses artık 2.lig takımıdır
MUHTARLAR KARARSIZ
MUHTARLAR KARARSIZ
Alpu ovasına yapılması planlanan termik santralle ilgili bugüne kadar konuşmayan bölgenin muhtarları bir araya geldi. Muhtarlar adına konuşan Yüksel Girgin, gazetecilerin sorduğu sorularına net cevaplar verememesi dikkat çekti.
EYLEME PARA CEZASI
EYLEME PARA CEZASI
Geçen ay "müftülere nikah kıyma yetkisi verilmesine" tepki göstermek için bir araya gelen 40 kadına OHAL tedbirlerine uyulmadığı gerekçesiyle para cezası kesildi.
ÖNYARGIYI KALDIRMALIYIZ
ÖNYARGIYI KALDIRMALIYIZ
Termik santral konusunda görüşlerini açıklayan AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay, bu konuda ön yargılı olunmaması gerektiğini söyledi.
İŞ YÜKÜ ALTINDA EZİLİYORUZ
İŞ YÜKÜ ALTINDA EZİLİYORUZ
Eskişehir- Kütahya- Bilecik Diş Hekimleri Odası tarafından, 22 Kasım Diş Hekimleri Gününü de içine alan “ Toplum Ağız ve Diş Sağlığı Haftası” nedeniyle Vilayet alanında bulunan Atatürk anıtına çelenk bırakıldı.
OKULLARDA GERİ DÖNÜŞÜM EĞİTİMİ
NEFES KESEN TATBİKAT
NEFES KESEN TATBİKAT
Dorlion Arama ve Kurtarma (DAK) ekibi, olası bir deprem felaketine hazırlıklı olmak amacıyla Eskişehir’de tek ve çok katlı 3 farklı binada nefes kesen tatbikata imza attı. 
EROİNLE YAKALANDILAR
VALİLİK'TEN TERMİK SANTRAL AÇIKLAMASI
VALİLİK'TEN TERMİK SANTRAL AÇIKLAMASI
Eskişehir Valiliği, kamuoyundaki termik santral tartışmalarıyla ilgili basın açıklaması yaptı.
FETÖ SANIKLARINA ELEKTRONİK KELEPÇE
FETÖ SANIKLARINA ELEKTRONİK KELEPÇE
Eskişehir'de FETÖ/PDY soruşturması kapsamında haklarında dava açılan 5 infaz koruma memurundan biri, 12 yıl, 3'ü de 6'şar yıl 3'er ay hapis cezasına çarptırıldı.