YAZIK OLDU!

Son Güncelleme : 14 Mayıs 2017 19:05
YAZIK OLDU!

Eskişehirspor mutlak galibiyet parolasıyla çıktığı Gaziantep B.B. maçından 2-2 beraberlikle ayrıldı. Yeni Malatya ve Sivasspor'un berabere kaldığı haftada Eskişehirspor galibiyet alsaydı Süper Lig'e çok yaklaşacaktı.

TFF 1. Lig'in 33. haftasında Eskişehirspor seyircisi önünde Gaziantep Büyükşehir Belediyespor ile karşı karşıya geldi. 

Yeni Atatürk Stadyumu'nda oynanan mücadele 2-2 eşitlikle tamamlandı.  Bu sonuçla Eskişehirspor play off'a gitmeyi garantilerken, konuk ekip ligde kalma umudunu son haftaya taşıdı

Gaziantepspor Büyükşehir Belediyespor 18'inci dakikada Erdal Güneş, 57'de Mehmet Erdem Uğurlu'nun attığı gollerle iki kez öne geçti.

Kırmızı Şimşekler bu gollere 51'inci dakikada Semih Şentürk ve 75'te Bruno ile karşılık verdi.  Maçın kalan bölümlerinde başka gol olmayınca taraflar sahadan 1'er puanla ayrıldı.

Spor Toto Süper Lig'e doğrudan yükselmek için bu hafta mutlaka kazanması gereken Kırmızı Siyahlılar, yaşadıkları bu puan kaybı nedeniyle bir üst lige yükselmek için play off turunda mücadele etmek zorunda kaldı.

Düşme potasında bulunan Gaziantep Büyükşehir Belediyespor ise ligde kalma umutlarını son haftaya taşıdı.

Yorumlar (37) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Ccc

14 Mayıs 2017 20:55
Bu futbolcuları çok sisiriyorsunuz bunların hiç birisi süper lig futbolcusu değil ne defans ne ortasa nede forvet hiç birisi ne yapacağını bilmiyor şansla buraya kadar kendileri profesyonel futbolu amatör 34 maçın sadece iki maçı rahat izledim Denizli ne yapsın

Es Es

14 Mayıs 2017 20:01
Biriniz değil hepiniz egolusunuz nerde mücadele yazık ettiniz gerçekten bu takıma böyle bir başkana ve cefakar taraftara zıkkım olsun aldığınız o paralar...

Es Esli

14 Mayıs 2017 23:02
Sayın Denizli biz geçen sene Meye gibi takıma katkı yapmıyan futbolcular yüzünden küme düştük. Ofedu gibi oyuncu varken Meyeye haftalardır oynatman bizi bu duruma düşürdü. Son üç maç bir puan ve her hafta dağıttığın mesnetsiz ümitler, sadece koca bir yazık bu cefakar seyirciye...

Metin

14 Mayıs 2017 23:33
Denizli spora kaybet kendi sahanda gaziantep i yeneme kime karsi kazancak daha kuvetli takimlara karsi mi eline gelen bircok firsati kacirdi gecmis olsun

Parsibey

14 Mayıs 2017 23:41
Kahroluyoruz...Malatya ve Sivas ı kutluyorum.Kardeşim iki yıldır matematik profesörü olduk her şey güzel ama sen maç alamıyorsun ne fayda.Ben lamı cimi anlamam mazeret kabul etmem bu takım playof ta çıkamassa sakarya dan kocaeli den daha kötü hale gelir.Takım yaşlılar ordusu ne güç var ne kondisyon Erkan top taşır pozisyon hazırlarsa olur yoksa tırt işimiz çok zor çooook...En büyük ESES inşallah taraftarın hatırına süper lige çıkarız şu an moralimiz sıfır keşke bugün malatya ve sivas yenseydi bu kadar üzülmezdik...

Kadir

14 Mayıs 2017 20:18
Şampiyon EsEs tarftarı.Takıma ne diyelim.Ayağımıza gelen kaçıncı şans.Olmadı.

26estd

15 Mayıs 2017 01:35
Her hafta aynı hatalar yapılırmı yahu.Hiçmi bir önceki maçtan ders alınmaz.Maalesef buna akıl tutulması denir başka adı yok bunun. Galip geldiğimiz maçlar bile bakıldığında tesadüften başka bir şey değil. Meye , Uğur, Hasan Hüseyin, Dorukan , Akaminko Kaan ,Bilal Aziz , Kanak hepsi hikaye takım iyiken iyi gözüktüler o kadar yoksa hiçbir katkıları yok. Hürriyeti, Erkanı, Semihi, Çinemreyi, Tarık ı, Bruno, Ramazanı tenzih ederim. Birde çok katkı sağlayacağına inandığım ama maalesef kenarda unutulan Murat Uçardan, kızağa çekilen Ofeududan neden faydalanılmadı anlamıyorum.Hep aynı kısırdöngü , hiç mi değişik varyasyonlar denenmez...Evet yazık oldu bu cefakar taraftara....Evet yazık oldu Esesime.Bir başka bahara kaldı ümitler , kaldıysak bu takımla playofa...Alıştıralım kendimizi ay aman ofa..YAZIK OLDU YAZIK, YAZIK Kİ YAZIK!..

26estd

15 Mayıs 2017 00:43
Denizlispor'a yenildik diye bir hafta kahroldum, bugünkü maçtan alınan beraberlikle anladım ki kendime ve çevremdekilere boş yere eziyet etmişim. Yazıklar olsun ki yine fırsat teptik diyemiyorum, birşeylerin arkasına sığınmayalım. Zaten son haftalarda aldığımız sonuçlarla, yetersiz mücadele ile biz haketmedik direk çıkmayı. Kendimizi kandırmayalım...Bu takımda play_offtan çıkacak ışığı görmüyorum. Yine de o şimşeğin tekrar çakmasını umut ediyor ve bunu canı gönülden diliyorum. Yoksa ,yazık bu taraftara ve herşeyini ortaya koyan ,emek harcayan başkanımızın çabalarına...

duru

14 Mayıs 2017 22:23
Arkadaşlar realist olalım.Bu takım bu futbolla playoftan çıkması mucize.33 haftadır hangi düzende oynadı söyleyebilen varmı.Ne defans oynadı ne hücum.ne mücadele var ne agrasiflik kız gibi top oynuyoruz.Bir kişiye bağlanmış takım.Böyle bi takım hiç bir ligde başarılı olamaz.Playofa kalacak takımlar çatır çatır top oynuyorlar.Onun için.seneye bakcez artık.

Latif

14 Mayıs 2017 22:39
Bu takım eğer süper lig ayarında ise neden son 3 maçta 2 puan alabildi.Oysa en avantajlı bizdik.Ne oldu.Kalecimiz bile şanssız goller yiyor.

İsmail

14 Mayıs 2017 22:13
Bu maçı alamayacaksak hangi maçı alacağız?

Mstf

14 Mayıs 2017 22:46
Mustafa Denizli gunumuz futboluna kendini uyduramadi.Terim ve Günes bunu basardi.Bence kendini bir an once emekliye ayırsin.Gecmisteki kariyerine yazik etmesin.Eskisehirsporlu futbolcularda o formayi kırletmeyi biraksin.Milleti futboldan yeterince soğuttular zaten

rıdvan

14 Mayıs 2017 20:38
Sağlık olsun bu camia zoru sever her şey bitmiş değil yalnız biz taraftarlar sayın denizliyi anlamakta zorlanıyoruz takımda dikine gidebilen üç oyuncu var ofeodu murat ve ramazan bu oyuncular neden oynamıyor ramazan uğur inceman değşikliği takıma ne katkı sağladı

Erken sevindik

14 Mayıs 2017 20:22
Şu takım doğrudan çıkamadı.Çıkatmıydı.....çıkardı.Erken sevindik belki..

Demir

14 Mayıs 2017 22:45
Atı alan Üsküdara geçti.Tek umut playof.Takım hemen yarın hazırlanmaya başlamalı.Takımın sıkıntısı rakip orta sahaya çabuk geçiyor,basit gol yiyoruz..Sivas.Denizli ve bu son maç en az 2'er gol yedik.4 gol atabildik. Boffin de dikkatli olmalı.Topu iyi takıp etmeli.

Yıldırım

14 Mayıs 2017 21:29
Uzun zamandır aynı cümleleri kuruyorum. Miladı dolan egosunu tatmin etmek için çalışan denizli, ve başkan yanlış kararlarınızı sonuç ortada şimdi sıra sizde kına yakma sırası

Serkan

15 Mayıs 2017 07:24
Sayın hocam futbol öğretecek değiliz ama her maç küme düşecek takımlardan 2 gol yiyen takım playoftan nasıl çıkacak.Neyi değiştireceksiniz.Takım kaliteli deniyor öyle ise eksik olan ne.Bu takımın defansı ve orta sahası uyumlu değil.Kolay gol yiyoruz.Bu takım şu haliyle playofdan çıkarmı.......Ne diyelim...Allah yardımcımız olsun.

Kadir

15 Mayıs 2017 07:09
Ofeudu ve Ramazan takıma adepte edilmeliydi.Rakipler bizi çözdü.Orta saha boş gözüküyor.Yarı sahalarına çekilip defansız arasına top atıyorlar.Hızlı oyuncuları olan EsEs'e 3-4 gol atıyor.Mesela A.Demir bir golcüleri var.unuttuk,hattrik yaptı.Denizli orada burada bizi yendi.Bu anlayış ve oyunla işimiz zor ...

trübün

15 Mayıs 2017 10:12
tribün lideri de milleti dövecek nerdeyse sezon boyunca herkes sonuna kadar destek olmuş maç sonuda ıslıklayınca taraftarı şerefsiz ilan etti nasıl lidersin sen yokken millet maça geliyordu

Hakan

15 Mayıs 2017 07:16
Kimsenin morali bozulmasın ama bu takım dengeli ,ne yaptığını bilen bir takım değil. Playof başalayıncaya kadar toparlamazlarsa yine bizi üzerler.

Hanlı

15 Mayıs 2017 09:41
TARAFTARA YAZIK ŞEHRE YAZIK CİKAMAZSAK SENEYE HİC BİR TOPCU KALAMAZ YARISI KİRALIK YARISINDA SÖZLEŞMESİ 1 YILLIK

Yollar..yollar

14 Mayıs 2017 20:23
EsEs taraftarına tozlu yollar gözüktü.

Zalim63

15 Mayıs 2017 05:44
Bn buradan kac kez yazdim bu takım playof da da kazanamaz tek üzundum bu eses taraftari adam topu aliyor gostere gostere golu atyo bizim kilerede sutaş reklaminda poz veren ---------- k gibi poz veryo kisacasi hadi yuru eses baska baharlara

re

15 Mayıs 2017 02:02
Yaşlı topçularla GAME OVER.

2017 es esi

15 Mayıs 2017 15:23
evinde şampiyon luk için çıkacaksın ligin düşmmeye uğraşan takımıyle berabere kalacoksın ne denebilirki belki playof dan çıkarız ..

cemal

15 Mayıs 2017 12:10
Muhakka ki moraller bozuk. İnfialler haklı ama bu spor..! Galibiyet için çoklu parametrelerin var olması. Bunlardan birinin eksikliği sonucu etkilemektedir. Henüz ESES için umut bitmemiştir. Yönetim bu eksiklikleri giderecek azami çözümü bulacaktır. Taraftar takımını bu virajda yanlız bırakmayacağına inanıyorum. Play-off da güzel seyirler diliyorum. YOLUN SONUN DA BİR IŞIK VAR... İnşallah o ışığa erişiriz.

Bülent

15 Mayıs 2017 09:36
Sayın Mustafa Denizlinin bu takımı motive ederek, ikna ederek, inandırarak,play ofta başarıya götürmesi sakin yaradılışı dolayısıyla pek mümkün görünmüyor. Bunun için vakit kaybetmeden psikolog,mentör,ve işin uzmanı profesyonel kişilerden oluşacak bir ekibin işin başına getirilerek bu süre zarfında kampta futbolcularla birlikte çalışarak,zaman geçirerek onları motive ederek maçlara hazırlaması gerektiği inancındayım.

Çağrı

15 Mayıs 2017 07:30
Defasta Akaminko bir var bir yok ama diri adam.Sürekli oynat ki kendine gelsin.Bu adam geldiğinde oynadığı oyunu biliyoruz.Ofeudo ve Ramazan bunlar nispeten genç adamlar gözden çıkarılmaz.

onur

15 Mayıs 2017 00:37
Rakiplerin puan kaybettiği bir haftada ayağımıza gelen fırsatı teptik maalesef ama bu takım playoff da hedefe ulasacaktır.herkes biseyler söylüyor ama kimse bu takımın apar topar kurulduğunu ve hemen akabinde transfer yasağı geldiğini unutmasın!!! yönetim bir enkazdan şahaser yaratmıştır.Takımda yıldız oyuncular var ama birlikte oynamak zor iş...futbolcular ellerinden geleni yaptılar bunca olumsuzluğa rağmen hâlâ bir şansımız var bize düşen görev asıl şimdi başlıyor..herkesin bilmesi gerek geçmiş yönetim yüzünden hicbir geliri olmayan ama ayakta kalan bu takım bu sezon süper lige çıkamaz ise yok olup gider.Inadina ESES

Bulent

15 Mayıs 2017 20:22
Defalarca yazdim kocaelide oturuyorum ve esesliyim denizli kocaeli yi calistirirken burada dovulmustur bu adam sirf ego bir adam bu meyede ne bulur bilmiyorum murati neden oynatmaz bilmiyorum orta sahada ugur ve hurriyet oynamaz hurriyet oynar ve isin ilginci icerde verdik biz bu sene maclari ve adam hala cozemedi hoca degil bu adam

rahmi

15 Mayıs 2017 17:25
Arkadaşlar düğün daha bitmedi biraz sabırlı olalım.Hepimiz çok öfkeliyiz.Bekleyelim ve yaşayalım.Bir şansımız daha var.Eskişehir Spor zoru sever .Biraz Sabır, Sabır.

YUNUS

17 Mayıs 2017 08:54
ARKADAŞLAR BEN SİVAS SPOR LU OLARAK ESKİŞEHİR SPOR RUN ÇİKMASİNİ ISTERIM AYNI KADERI YAŞADİK ES ES RENKLİ HOÇ TAKIM LİGE HAVA KATAN ANADOLU TAKİMI İŞALLAH ÇIKAR

duru

16 Mayıs 2017 19:08
Arkadaşlar ben diyorumki hemen denizli ile vedalaşılıp 4 maçlığına sergenle anlaşılmalı.Bu takımı playofta sergenin çıkaracağına inanıyorum.

EKG.

15 Mayıs 2017 12:55
Yaşlılar kadrosu ile bu kadar olur. Teknik direktörün beyni sulanmış keza bazı topçularda aynı. Ployofdanda çıkamayız Göstepe çıkar.yazık seyirciye .

Zoru seviyoruz

14 Mayıs 2017 20:20
Bize doğrudan çıkmak nasip olmadı bir türlü.Zoru seviyoruz vesselam.

bugra

15 Mayıs 2017 08:50
İlk yarı eses lider bitirdi.. Kompleks taraftar yüzünden Alpay yollandı.. O olsa bu durumdan daha kötü ne olabilirdi.. Şehrin parasına yazık..

111

14 Mayıs 2017 20:02
Olsun gonlumuz sizle biz toz dumani seviyoz napalim nasip boyle cikmakmis demek nasip olsun bize hadi bu sefer guldurun bitsin gitsin taraftar sampiyon oldu sira oyuncumuz sizlerde
MAHMUDİYE'DE  AT YARIŞI HEYECANI
MAHMUDİYE'DE AT YARIŞI HEYECANI
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı ile Eskişehir Valiliği tarafından organize edilen ve Mahmudiye Belediyesi'nin katkılarıyla gerçekleşen 2017 yılı Sonbahar Mahalli At yarışlarının ilk haftası yapıldı.
ALPU OVASI TEHDİT ALTINDA
ALPU OVASI TEHDİT ALTINDA
Eskişehir Kent Konseyi, Tepebaşı ve Alpu ilçeleri sınırlarında tesis edilmesi ve işletilmesi planlanan Termik Santral, Yeraltı Maden İşletmesi ve Kül Düzenli Depolama Tesisi Projesi’nin Eskişehir'in tarım deposu olan Alpu ilçesi için yaratabileceği tahribata dikkat çekti.
AKP İÇİNDEKİ KAVGA GÜNYÜZÜNE ÇIKTI
AKP İÇİNDEKİ KAVGA GÜNYÜZÜNE ÇIKTI
CHP Odunpazarı İlçe Başkanı Akın Sallarel, Büyükşehir Belediye Meclisinin son toplantısında AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Harun Karacan’ı ilgilendiren imar değişikliği ile ilgili yaşanan gelişmeleri değerlendirdi.
AÖF VAN'DA TANITILDI
AÖF VAN'DA TANITILDI
Eskişehir Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi (AÖF) Van Bürosu, tanıtım faaliyetleri kapsamında ‘Sınavsız ikinci üniversite’ kayıt çalışmalarına devam ediyor.
ÇAKIRÖZER DUYURDU BAKAN TALİMAT VERDİ
ÇAKIRÖZER DUYURDU BAKAN TALİMAT VERDİ
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer’i telefonla arayarak, İŞKUR’un belediyeler arası yaptığı ayrımcılığın kaldırılması için talimat verdiğini söyledi.
BABASININ CANSIZ BEDENİNİ BULDU
BABASININ CANSIZ BEDENİNİ BULDU
Eskişehir'de bir kişi, babasını mesire alanında ölü olarak buldu.
KANYONDA EĞİTİM
KANYONDA EĞİTİM
Eskişehir'de eğitimlerine ara vermeyen Dorlion Arama ve Kurtarma Derneği (DAK) ekipleri kanyon geçişi ve su üstü arama kurtarma eğitimi yaptı.
YANGIN BÜYÜMEDEN SÖNDÜRÜLDÜ
YANGIN BÜYÜMEDEN SÖNDÜRÜLDÜ
Eskişehir’in Tepebaşı ilçesi Yarımca Mahallesi yakınlarında çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü. 
PORSUK'A AT DÜŞTÜ!
PORSUK'A AT DÜŞTÜ!
Eskişehir'de Porsuk Çayı'na düşen sahipsiz atı çevredeki vatandaşlar kendi imkanlarıyla kurtardı.