VOLKAN DOĞAN'DAN SEÇİM MANİFESTOSU

15 Şubat 2019 15:39
VOLKAN DOĞAN'DAN SEÇİM MANİFESTOSU

AK Parti Odunpazarı Belediye Başkan Adayı Volkan Doğan seçim manifestosunu annesi Hatice Doğan'ın evinde açıkladı. Doğan, “Odunpazarı ana ocağımız. Bu yüzden seçim manifestomuzu anne evinde açıklıyoruz” dedi.

İlk ilkemiz olacak

Odunpazarı'nın her zaman en iyisini hak ettiğini vurgulayan Doğan, “Zaman çocuklarımız için her alanda güvenli ve ümit veren bir Odunpazarı zamanıdır. Çünkü Odunpazarı her zaman daha iyisini hak ediyor. Her yatırımımızda, projemizde ve hizmetimizde; temiz düşünce, temiz Odunpazarı, ilk ilkemiz olacaktır” diye konuştu.

Daha iyisini hak ediyor

Odunpazarı'n da hiç kimsenin mahzun ve çaresiz kalmayacağını da aktaran Volakn Doğan şöyle konuştu; “Hiçbir vatandaşımızın şehrin imkanlarından istifadesinde engel kalmayacaktır. Bütün bunları söylüyoruz. Çünkü çok iyi biliyoruz ki, Odunpazarı her zaman daha iyisini hak ediyor ve her zaman daha iyisine kavuşacak”

Yorumlar (34) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

eses 18

17 Şubat 2019 02:33
manifeseto; latince manifestum “‘el basılmış şey'” sözcüğünden evrilmiştir.Yani yemin edilmiş anlamına gelir.Projeleri somut gerekçelerle ve örneklerle anlatırsa ki; bu yemin demektir.O zaman ciddiye alınır vaadler. bekliyoruz bakalım somut projeleriniz nelerdir.?lütfen biraz samimi olun.

erhan

16 Şubat 2019 09:36
Lafa geldimi geleceğimizin teminatı Gençler yönetime geldimi çoluk, çocuk. napalim bizde Dedeler belediye yönetemez mi diyeceğiz.

GÜZ GÜLLERİ

16 Şubat 2019 22:37
Bir yorumcu "projelerini öğrenmeden yorum yapmayın "diyor. Diğer bir yorumcu da "proje açıklamanıza da gerek yok" diyor. Çok çelişkiye düşülüyor. Allah aşkına, aranızda anlaşın bir karar verin artık. Proje açıklansın mı? açıklanmasın mı? Bu güzel şehrin insanları ile alay edilmez. Bu şehir hizmet bekliyor hizmet. Nasıl İÇİMİZ RAHAT OLSUN

Bir tas su

16 Şubat 2019 12:33
Gülbahçe yaptığı yorumda, üç tane inandırıcı - ikna edici projenin açıklanmasını bekliyormuş. Fakat görüyorum ki, proje açıklanmasına şiddetle karşı çıkıp beğenmiyenler var. Hizmet istemedikleri belli. Neden hizmet istemiyorlar ki? Halbuki millet hizmet istiyor. Bu durumda mümkün değil İÇİMİZ RAHAT OLMAZ.

gökçe sıvacı

16 Şubat 2019 11:18
volkan doğan'ı dinlemeden , projelerini öğrenmeden yorum yapmayın bence..

süleyman

15 Şubat 2019 16:39
siz merak etmeyin şu an odunpazarı hak ettiği yerde gönlünüz rahat olsun

Nesrin

16 Şubat 2019 15:47
Belediye başkanlıgı hizmet makamıdır. 20 senelik Büyükşehir Belediye başkanı ve 15 senelik tepebaşı belediye başkanı Ahmet Ataç, 20 ve 15 senedir eskişehir hak ettiği yere gelmemiştir. Trafik, ve belediyecilik hizmeti alamamış kenar mh. 20 ve 15 senen ne kadar zaman dilimini düşünerek hizmet belediyeciliği istemek eskişehir halkının hakkıdır. Belediyecilik standart kalıplaşmış laflarla olmaz (lail, demokratik, çagdaş, uygar vb.)

KUZEY

15 Şubat 2019 18:33
Şans verilecekse piyango bileti alsın belki çıkar. Yok hayır, beş yıl hizmet verilecekse, hizmet yapmanın genç ve azimlisi olmaz, iş ehline verilir.

vatan tas

17 Şubat 2019 16:00
ali gür chp de sakarya gazetesinde çatır çatır reklam yapiyor o yetmiyor mu size

Abbas

16 Şubat 2019 16:29
Bu arkadaş valla kazanır.

yeni başkana .

15 Şubat 2019 18:31
hocanın 20 senede sanatsal faliyetlerden başını kaldırıpta yapamadığı ,, kapalı semt pazar yerleri istiyoruz . sayın volkan başkan .

Emekli 26

17 Şubat 2019 21:17
Volkan Doğan'ın biraz daha tecrübe kazanması lazım. Bizim Başkanımız Kazım.....

Mermerci

15 Şubat 2019 16:03
Genç ve azimli bir insan mutlaka şans verilmeli.

ok

18 Şubat 2019 07:22
Allah sizin şerrinizden bizi korusun.

ESEN YEL

16 Şubat 2019 22:02
Hİzmet bekleyen bu şehrin güzel insanları için,"proje açıklamanıza da gerek yok" diyebilen, vatandaşları millet gibi değil ümmet gibi gören zihniyete karşı, bizim nasıl İÇİMİZ RAHAT OLSUN.

macit

16 Şubat 2019 13:48
Eskişehir'in demokrat kesimi de, muhafazakar kesimi de akıllıdır. Bu saatten sonra akp tuzağına düşmez

Genç

15 Şubat 2019 17:32
İnşallah kazanırsın Volkan Abi

İsmet

16 Şubat 2019 10:54
Volkan abi odunpazarı seninle gurur duyuyor. İnşallah zafere az kaldı. Seçim kampanyası gayet güzel gidiyor . Takip taraf sataşılmasını istiyor ama sataşma olmayacak. Halkın gönlüne girilecek. Proje aciklamanizada gerek yok . Odunpazarına güneş gibi dogacaksınız.

erhan

16 Şubat 2019 17:42
Turkiyenin Eskişehir i varsa ODUNPAZARI belediyesinin ERZINCANLILARI var öyle değilmi Bay KAZIM

hasan

16 Şubat 2019 17:05
Güven vermiyor, belediye başkanlığı yapacak bilgi,görgü,birikim yok.

gülbahçe

15 Şubat 2019 18:43
akape' nin Odunpazarı belediye başkan adayının, inandırıcı ve ikna edici sadece üç tane ciddi proje açıklamasını istiyor ve bekliyoruz.

ali gür

17 Şubat 2019 12:25
Hergün kendi haberlerinin yapıldığı 2 eylül gazetesini bedava dağıtıp duruyorsunuz. Bu yaptığınız bile size oy vermemek için bir neden.

Laklak yapanlara

16 Şubat 2019 23:50
Bu kişi yunusemre halk çarşısında semer yapardı .

Garson

15 Şubat 2019 19:53
Birden 40 haramiler aklıma düştü.Sebebi heralde 16 yıldır ülkemde yaşanan olaylar olsa gerek.

?

17 Şubat 2019 09:05
İktidardan Korkunuzamı ? Yorumları Yayınlmıyorsunuz......Halk Zaten Biraz Uyanmaya Başladı.....Korkunun Ecele Faydası Yok....Demişler....Yorumları Halktan Saklamayın......

ali

16 Şubat 2019 09:54
AKEPE zihniyeti ülke den uzak dursun.

KAZIM BEYLE DEVAM

16 Şubat 2019 07:23
CHP BU İŞİ BİLİYOR .SORUN YOK .

Eses

15 Şubat 2019 18:46
Gölge etmeyin başka ihsan istemez.

cerkes

16 Şubat 2019 01:19
Bu kisi ne is yapiyordu?

Biz

16 Şubat 2019 08:09
Belediye baskanligi yapacak,hele hele odunpazari gibi bir yerde baskanlik yapabilecek capta biri degil.Mal meydanda......

Mozaik Kralı

15 Şubat 2019 20:40
Mermerci bu işler çoluk çocuk işi değil.Kâzım Kartal bu işi götürür.

Çerkez Dursun

16 Şubat 2019 11:22
Reis Cumhur Manifesto Yayınlıyor Başkan adayı Manifesto yayınlıyor Ne manifestoymuş be Karl Marx oldu çıktılar Yazık paracıklarınıza Kapital tam tersini söylüyor

Osman Yusuf;

16 Şubat 2019 12:01
Aman çocuk!!! "Manifesto" falan deme büyüklerine (!) aldanıp. Millet seni "komünist" falan sanabilir!...

mustafa

16 Şubat 2019 10:36
Ak Partinin Eskişehir merkezde alacağı tek belediye var oda Odunpazarı ve Volkan Doğan başkanla. Yolun acık olsun başkan