VOLKAN DOĞAN'A FATURA SORUSU

25 Mart 2019 08:51
VOLKAN DOĞAN'A  FATURA SORUSU

Demokrat Parti Tepebaşı Belediye Başkan adayı Şükrü Ketenci, AK Parti Odunpazarı Belediye Başkan Adayı Volkan Doğan'ın meclis üyesiyken, Doğan'ın kayınpederinin belediyeye fatura kestiğini söyleyerek açıklama yapmaları gerektiğini ifade etti.

Fatura elimde

Ketenci, “İktidar Partisi'nin Belediye Başkan adayının 2014'te, meclis üyesiyken kayınpederinin kestiği bir fatura elimde. Bir meclis üyesinin kayınpederi yada birinci derece yakınları kesinlikle belediyede iş yapamazlar. Meclis üyesiyken belediyeye kestiği bir fatura. Bu bir yandaş kayırmanın ta kendisidir. Bu vatandaş belediye başkanı olduğunda kim bilir daha neler olacaktır.” dedi.

İktidar partisi

Önümüzdeki hafta seçim olduğunu hatırlatan Ketenci, “Yerel seçim ne hikmetse sanki genel seçim havasına büründü. Ülkeyi ikiye bölen bir Cumhurbaşkanımız ve iktidar partisi ile birlikte yola çıktık. Her gün ötekileştiren, herkese hain, terörist diyen bir cumhurbaşkanımız artık Türkiye'de bu kaçınılmaz hale geldi. 17 yıldır beka sorunu yok muydu da bugün oldu birden bire” diye konuştu.

Yorumlar (16) / Onay bekleyen (6)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sami

25 Mart 2019 09:01
Şaşırdık mı ? Tabii ki hayır. Bu tür vukuatları yapabilecek müthiş bir potansiyel görüyorum kendisinde.

ATİLLA

25 Mart 2019 09:42
benim tanıdığım kadarı ile daha fazlasını yapabilecek bir kişi kendisi. aman dikkat

MERMERCİ

25 Mart 2019 10:24
oy almak için valiliğin yaptığı kaldırım taşlarını kendisi yaptırıyormuş gibi haber yaptıran kişi kendisidir. seçilirse daha neler yapar siz düşünün.

ismail

25 Mart 2019 09:52
Kaldırım taşı düzenleyip Kessin faturayı belediye'ye İçin rahat olsun Odunpazarı

Cengiz

25 Mart 2019 10:57
Cenaze namazlarına tanısada tanımasada gidip, aracının içinde bekleyip, cemaat kalabalıklaşınca orada görünmeye çalışıp aracından çıkan, kalabalığa hoş görünmeye çalışan, hemende en öne yerleşen, insanların bunun burada ne işi var dediği dini siyasete karıştıran popülist, samimiyetsiz bir kişilik.

Arıcı

25 Mart 2019 10:25
bu kişiye dikkat etmek lazım.

GÖKHAN

25 Mart 2019 10:43
2 giyim mağazası 1 reklâmcılık uzerine vefe hala kantin ihalesi kovalayan adam.Dikkat edin Eyyy Odunpazarı. Martin sonu bahar olsun

gürcan

25 Mart 2019 15:46
ben mhp liyim ama volkanı tanımıyorum biz vatandaşlara sorulmadan direk buna oy verin denilen işi sevmiyom onun ne kadar tecrübesi var hiç bilmiyom oyumu boş atacam

reyhan

25 Mart 2019 14:29
Oylarımız kesinlikle volkan doğan a değil şimdiden Eskişehir'den çekip gitse iyi olur

Kemal

25 Mart 2019 17:24
Sormuşken Kardeşi Hakan Doğan a resmi kurumların fahiş verdiği organizasyon ihalelerini de sorsaydınız.

ali

28 Mart 2019 04:12
genede akaydan fayda var kime sorsam volkanı pek iyi söylemiyorlar

şefika

28 Mart 2019 04:06
ben tecrübeye bakarım oyumu ona göre kullanırım

Husnü

25 Mart 2019 22:30
İşportacı volkan

Bilen Bilir

25 Mart 2019 10:41
Yollarımızda artık betondan olacak. Betoncuyla işi organize ettin. Kendin sütten çıkmış ak kaşık mısın??

ertan hümüş

25 Mart 2019 17:49
şükrü ketenci sen tepebaşından adaysın odunpazarı adayıyla ne alakan oluyor anlamış değilim....sırf amacın reklam yapmak...afferim sana kazanırsın artık seçimleri......

Alkışşşşş

25 Mart 2019 10:37
Tepebaşının DP li Başkan adayı Odunpazarı adayının çok büyük açığını bulmuş alkışşşşş artık seçimi kazanır. Basında da ilk kez gördük beyefendiyi.Başka türlüde basında yeralmazdı zaten.