VOLKAN DOĞAN KİLİTLİ TAŞ DÖŞEDİ

18 Şubat 2019 15:04
VOLKAN DOĞAN KİLİTLİ TAŞ DÖŞEDİ

Cumhur İttifakı'nın Odunpazarı Belediye Başkan Adayı Volkan Doğan'ın girişimleri sonrasında, Valilik YİKOB tarafından başlatılan kilit taşı döşeme çalışmaları devam ediyor.

Sultandere ve Kanlıpınar mahallelerindeki çalışmalar sonrasında Kireç Mahallesi’nde çalışmalar başladı. Mahallenin yıllardır ihmal edilen yollarına 8 bin 600 metrekare kilit taşı döşenmesinin tamamlandığı, 10 bin metrekare kilit taşının da ilerleyen günlerde döşenmiş olacağı belirtildi.Kireç Mahallesi’ni ziyaretinde vatandaşların sevincine ortak olan ve ekiplerin kilit taşı döşenmesine bizzat yardım eden Doğan, “Kireç Mahallesindeki hemşehrilerimiz de 5 yıldır mağdur durumdalar. Ancak tüm mahallelerimizdeki sıkıntılar 31 Mart sonrasında son bulacak” dedi.

Yorumlar (36) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Doğan'ın girişimleri!

18 Şubat 2019 15:25
Valilik İnşallah iktidar partisi ilçe başkanı girişimi olmadan da vatandaşa hizmet için her kim seçilirse seçilsin aynı desteği verir.

hahahaaa

18 Şubat 2019 21:23
reklam kokan hareket bunlar yer mi ovanın çocuğu yemezzzzz...

Gülseren

19 Şubat 2019 08:19
şu pozunu bi değiştir artık sürekli taş döşemedesin..

kenan

19 Şubat 2019 08:16
atma ziya yemezler.senin yaptığın reklamı eskişehirli yemez .

ayşe

19 Şubat 2019 08:12
Bütün Eskişehirin kilit taşını foto çektirirken döşedin maşallah :D Belediye başkanı olmak kilit taş döşemekten geçiyor zaten... Yapmayın şöyle komik şeyler vatandaş inanmıyor artık...

Dağlar Kızı

18 Şubat 2019 20:55
Takım elbise,kravat, cilalı iskarpin,jöleli saçlar.Bu şekilde beton kilit taşı döşemeye kalkışmak hiç hoş görünmüyor. Gösteriden öteye de gitmiyor. Hayret !! bu sefer eldiven üzerinde kol saati yok. Daha önce ki yaptığı işte eleştiriler alınca ,ancak şimdi akıl edebilmişler. Öğrenmenin yaşı yok tabi. Keşke kıyafetini değiştirip bir iş tulumu giyip bu gösteriyi yapsaydı, samimi ve inandırıcı olabilirdi. Halbuki daha önceden de söyledik. Sahte gibi görünen bu görüntü, vatandaşın içini ısıtmıyor. Bu güzel şehrin insanlarının ufkunu açacak hizmet bekliyor. Hal böyle iken, şimdi nasıl İÇİMİZ RAHAT OLSUN.

memo

19 Şubat 2019 07:17
kilit taşı döşemeyi çok seviyordun fen işlerine işe giredidin.

Emekli

19 Şubat 2019 09:20
Okey oynasa daha iyi reklam olurdu

B.l.ntt.........

18 Şubat 2019 20:00
Yeter Ya Kardeşim....Showmenlik,Popilizm...Senin Yaptığına Yörük Sırtından Kurban Kesmek Denir.....Yalnız Sen Bu Taş Döşeme İşlemini Sevdin Sanırım......Kazanamadığın Zaman Ya Bu İşe Devam Et...Yada Millet Bahçesinde Okey Taşlarını Döşemeye.......(^^)

Ender

18 Şubat 2019 20:21
Başkasının şeyi ile gerdeğe girmek kolay olur. Sen ne yaparsan yap kazanamayacaksın.

Tuğba Çetin

19 Şubat 2019 07:50
"Volkan Doğan'ın girişimleri sonrasında, Valilik YİKOB tarafından başlatılan" Bir aday. Bu konuda hiç bir yaptırımı ve yetkisi yok. Devlet kurumunun bir adayı devlet gücüyle desteklemesini doğru bulmuyorum.

Eğitim

18 Şubat 2019 22:44
Sayın aday, aday olduğunuz ilçe okuma yazma oranının Eskişehirimizde en yüksek olan ilçesidir. Çalışmalarınızı buna göre yapın lütfen. Kazım beyin hayata geçirdiği projelerle böyle baş edemezsiniz.

UGUR

19 Şubat 2019 09:55
BAKIP BAKIP GÜLÜYORUM ...

Kır çiçekleri

19 Şubat 2019 14:34
Bir;Kilit parke taşı döşemek senin işin değil. Olmamalı.İki; hayır kilit parke taşı döşeyip gösteri yapacağım diyorsan iş elbisesi giyeceksin ki inandırıcı olsun.Üç; yine de İş elbisesini giymem bana göre değil diyorsan, o zaman bu şehrin güzel insanları seni meydanlarda, ciddi inandırıcı ikna edici projeler açıklamanı bekliyor. Dört, Baktın olmuyor, Bu şehir için ciddi inandırıcı projelerim yok keşke olsaydı diyorsan, hizmet yarışının yapıldığı siyaset arenasında ne işin olabilir ki. KUSURA BAKMA.

Rasim Soylu

19 Şubat 2019 01:26
Suç sende Kâzım başkan, Kireç Mahallesine taş döşeseydin de Volkan Doğan ' ın önünü açıp , bu fırsatı vermeseydin . .

reyhan

19 Şubat 2019 11:15
taş döşemesinde bile hayır yok bundan başkan olmaz

Usta

19 Şubat 2019 11:16
Vay be Başkan bu olsa gerek Şimdi döşemeye başlarsan 5 yılda ancak bitirirsin

mehmet

19 Şubat 2019 07:54
Heykelci heykelci deniliyordu, şimdi de kilit taşçı kilit taşçı denecek. Başka bir şey bilmezler mi?

Çayocağı

19 Şubat 2019 04:59
Bu sefer kol saati eldivenin içinde kalmış yavaş yavaş halkın davranışlarını öğreniyor.maddiyatla değil hissiyatla ter döküldüğünü anlamış.

GECECİ

19 Şubat 2019 13:50
Vali de destekliyo çocuk iyi döşeyecek belli.

zurna

19 Şubat 2019 12:06
Çok komiksin be kardeşim, senden başkan olmaz. Sen git komedi skeçlerinden rol kap. Bu arada benim evin bahçesine kilit taş dösense iyi olacak gibi, halledebilirmisin ?

ok

19 Şubat 2019 06:46
ver gazı ver

Yürü Bea

18 Şubat 2019 20:08
31 Mart sonrası secilmiş Başkan olduktan sonrada aynı tempoyu bekliyoruz. Yoksa oy yok !!!

Okan Seçkin

20 Şubat 2019 16:37
Valiliğin yaptığı taş döşeme neden Volkan Doğan'a reklam oluyor. Bisiklet sürmeyi yeni öğrenen çocuğu arkasından tutan büyüğü gibi valilik. Vali herkesin valisi. Bu durum Volkan Doğan'a puan kaybettirir. Ben olsam bu haberi kaldırtırım.

samimiyetsiz

20 Şubat 2019 08:02
ne kadar samimiyetsiz...

Türker

19 Şubat 2019 23:13
Sanki bu ikinci kilit taşı vakası birincisindeki saat ayıbını kapatmak için bilerek kurgulanmış

Şevket Oktayer

19 Şubat 2019 20:56
Burda sıkıntı kilit taşı döşeme değil. Valiyi arayıp talep etmiş. Başkasının sırtından kurban kesiyor. Eee sevgili Kazım Kurt, sen neden arayıp söylemiyorsun? Bir iki sokağa da senin için kilit taşı döşer valilik. Anlamıyorum bu popülist yaklaşımları halk saf mı bu kadar ya?

cafer

19 Şubat 2019 19:27
Ruhunda okeycilik var demek ki...

Metin Soysal

27 Şubat 2019 14:52
Volkan Doğan olayının sosyolojik analizi: Seçimi alamayacağını bilen AKP Eskişehir'e zayıf adayları öne sürdü. Ayrıca da parlayan biri görünen Volkan'ı öne sürdüler ki eskirse bu eskisin önünü de keselim; bir taşla iki kuş. Değilse Binali Yıldırım da dahil heryere en sağlamını koyan AKP neen Nabi Hoca'yı koymadı. Bir düşünün yahu. Sakallı da Volkan D.'da bu seçimle Eskişehir ve AKP'den silinmeye çalışıyor. Değilse AKP Melih Gökçek gibi birinden yeni kurtuldu. Yeni bir Melih ister mi reis ve Eskişehir AKP çevresi?

Eses

20 Şubat 2019 00:16
Seçilemeyeceğini biliyoruz da en azından bir meslek sahibi olacaksın. O da iyidir. Taş döşemeye devam.

:)

20 Şubat 2019 07:39
Döşemeye taşlardan başlamış.

Şehrin sevdalısı

19 Şubat 2019 22:26
Yorumları okuyorum fakat dikkatimi çekti.' Dağlar kızı ' yerinde,uygun güzel bir yorum yaptı ama, acayip karşı çakanlar oluyor. Takım elbise kravatla falan kilit taşı döşemesin iş elbisesi giysin diyor. Fena mı diyor.Siz yemeğinizi kaşık yerine ellerinizin avucu ile mi yiyorsunuz? Daha önce de aynı işi yaparken kol saati eldivenin üzerinde bağlıydı. Şimdi düzeltmiş kötü mü yapmış? Siz olur olmadık yere saatinizi takıyormusunuz? Daha samimi olunması için yapılan ikazlar herkesin hayrınadır. Bu şehir, siyasilerden hizmet bekliyor diyor.Hizmete karşı çıkılır mı? Karşı çıkanlar" istemezük" ler herhalde. Çok yazık oluyor bu şehre,"istemezük" ler sebebiyle yeterli hizmet alamıyor. İstemezük'ler bu şehirde yaşamıyor mu? Şimdi içim daraldı nasıl rahat olayım.

Tuhafiyeci

19 Şubat 2019 16:53
İşportadan başkanlığa

ismail

18 Şubat 2019 18:20
Üç belediyeyide alsak varya süper olur süper. Eskişehir uçuşa geçer.

Helal sana başkan

18 Şubat 2019 22:10
Helal sana başkan

ATİLLA

18 Şubat 2019 15:14
Helal sana başkanım birçok eleştiri yapacaklar ama sen bildiğinden şaşma.Yapılan hizmetin huzuru başkadır,bunu yapmayanlar utansın.