VATANDAŞ DERTLİ ZABITA KÖR!

Son Güncelleme : 27 Ağustos 2018 09:08
VATANDAŞ DERTLİ    ZABITA KÖR!

Kentin bir çok yerinde kaldımlar işgal altında. Köprübaşı ve Hamamyolu gibi kentin cazibe merkezlerinde ise işportacı kaynıyor. Vatandaş şikayetçi, zabıta ise kör gibi...

HABER: MERVE DEMİR

Çarpıcı fotoğraflar

Sakarya Gazetesi İstihbarat Servisi Eskişehirlilerin en çok şikayet ettiği kaldırım işgali ve işportacı konusuna el attı. Ortaya ise çarpıcı fotoğraflar çıktı. Yayaların kullanması gereken bir çok kaldırımlar esnafların masa ve sandalyeleriyle işgal edilirken, zabıtalar ise bunları görmüyor. Hemen yanında başka bir masaya oturup, çay keyfi yapıyor.

Zabıta ve işportacı yan yana

İddialara göre ise bazı zabıtalar esnaflar arasında ayrımcılık yapıyor. Öte yandan resmi kıyafetli bir zabıta işportacının yanından geçiyor. Ne işportacı kaçıyor, ne de zabıta ona müdahale ediyor.

KALDIRIM İŞGALDE ZABITA ÇAY KEYFİNDE

Yer Büyükşehir Belediye binasının arkası, sobacılar çarşısı. Zaten dar olan kaldırım tümüyle işgal edilmiş durumda. İki zabıta ise hemen yanındaki bir masa da çay keyfi yapıyor.

TELEFONLA KONUŞUYOR, İŞPORTACIYI GÖRMÜYOR

Yer Hamamyolu bir işportacı taburesini koymuş, oturmuş iki naylon poşetini açmış satış yapıyor. Telefonla konuşarak yanından geçen zabıta nedense işportacıyı görmüyor. İşportacı da kaçmıyor, satışa devam ediyor. 

Nesrin Akbaş – 58 : Engelliler için olan bölümlerin işgal edilmemesi gerekli. Biraz daha duyarlı vatandaş olmalıyız. Bu konuda caydırıcı cezalar olmalı. Vatandaş gördüğü anda ihbar etmeli. Denetim çok gevşek.

Mesut Kara – 52 : Kaldırımlarda hep engeller var. Araç park ediyorlar. İşletmeler masa sandalye koyuyorlar. Belediyenin ilgilenmesi lazım. Şikayet ediyoruz ancak hiç bir sonuç alamıyoruz. Bu sıkıntıyı her zaman yaşıyoruz.

Serpil Işık – 38 : Normalde 3 metreye kadar işgal parası ödeniyor. Fazla işgal yapanlarında belediyeden tanıdıkları vardır, göz yumuluyordur. Bende esnafım bunu çok görüyoruz o yüzden. Taraf tutan zabıta memurları var. Bazı prosedürlere uymuyorlar ve akrabalarına, dostlarına adam kayırıyorlar. Bu şekilde suistimal edilince diğerleri de yapmak istiyor. Herkese eşit davranılmıyor.

Rahim Arslanoğlu – 59 : Kaldırım işgalinden dolayı yayalar geçecek yer bulamayıp zor durumda kalıyor. Engelli vatandaşlar düşünülmüyor. Belediye denetimleri sıklaştırmalı. Zabıta memurları da bu konuda duyarlı olmalı.

Yaşar Caner – 54 : Kaldırım işgali yıllardır süre gelen bir sıkıntı. Esas anlamda Büyükşehir Belediyesi ve diğer belediyelerin duyarlı olmaları gerekiyor. Her şey ortada. Vatandaş olarak sıkıntı yaşıyoruz. Görülen eksikliklerle de zabıta memuru ve yetkililerin görevini yerine getirmediğini gösteriyor.

Yorumlar (30) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Eskişehirli

27 Ağustos 2018 10:49
Evet kaldırımlar ve caddeler işgal altında.İşgal işportacılar tarafından yapılmıyor, dükkan sahipleri tarafından yapılıyor. Bu duruma belediyeler işgaliye adı altında aldıkları haraç ile teşvik ediyor. Görmek isteyenler Üniversite caddesini gezsinler.

ok

27 Ağustos 2018 12:05
o fotosunu çektiğin arkadaş yıllardır orda satış yapar ve özürlü bir arkadaştır. keşke kolay gelsin deyip bir merhaba deseydin saygılar.

güçsüz karınca

27 Ağustos 2018 11:43
yıllardır sizde oralardan geçiyorsunuz sakarya gazetesi yazarları hamamyolunda zabıta görmezden gelip geçiyor dediğiniz adam engelli belki 20 yıldır orda iki poşet açar içinde boyama kitabı boyama kalemleri vardır.kimseyi rahatsız etmez kimseden dilenmez yapacağınız haberleri araştırıp yuapın

Ahmet 6060

27 Ağustos 2018 13:07
Zabıta müdahale edince de gariban vatandaş oluyor o işportacı

bayram

27 Ağustos 2018 10:33
işletmelerin kaldırımlara koydukları malzemeler ve masa sandalyeleri de görmezden gelmeyelim geçecek yer bırakmıyorlar insanlara kaldırım yaya geçidi değil işletmelerin tapulu malı olmuş

X bey diyeceksiniz

27 Ağustos 2018 12:30
İki sebebi var birincisi memur zihniyeti , ikincisi de ahbap çavuş ilişkisi. Haber değeri taşıyan daha neler var neler... Sırf şu yediler parkının bulunduğu iki eylül caddesine bakın iki metre arayla duraklama ve park yasak tabelası olmasına rağmen araç parkı gırla ne zabıtanın nede polisin umrunda değil. Tabela sadece süs olarak konmuş , işte bu memur zihniyeti değişmedikçe iki yakası bir araya gelmez bu eskişehirin

VATANDAŞ

27 Ağustos 2018 11:17
ŞEHİR MERKEZİNDEN KALDIRIMLARDA YÜRÜNMÜYOR BAYAT PAZARININ KALDIRIMLARI DA İŞGAL EDİLMİŞ ÇARŞI MERKEZİNDE ESKİŞEHİR İN DİLENCİLERİ YETMİYORMUŞ GİBİ BAŞKA İLLERDEN GELEN DİLENCİLER ÇARŞININ GÖBEĞİNDE CİRİT ATIYOR BU ZABITALAR NE İŞE YARIYOR

Tayyar

27 Ağustos 2018 10:06
Yıllardan beri bu zabıtaların ne iş yaptığını çözmüş değilim.Akşam olunca ya hamam yolunun başında 5 kişi bir dubayı beklerler yada altlarında golf arabası esnaf sarayının orda içinde otururlar.Eğer zabıtanın görevi sağlıga zararlı yiyecek maddelerinin kontrolünü yapmaksa bunu gıda ve tarım bakanlığı da yapabilir.Çok gereksiz bi meslek bedavadan para kazanmanın resmi yolu.

okan

27 Ağustos 2018 17:48
o yuvarlak içine aldığınız yaşlı adam yıllardır orda ve engelli kendisi... sizin muhabir arkadaşları Barlar Sokağına alalım kaldırım işgalini fotoğraflasınlar....

İşgaLiye

27 Ağustos 2018 10:58
3 metreye kadar işgal parası mı...?! Belediyelerin böyle bir hakkı olması bile; gelişememişliğimizin ve asla gelişemeyeceğimizin en büyük nedenidir....!!!

Vatandas

27 Ağustos 2018 18:12
O degilde benim vergimle kaldirim yapiyor belediye yuruyelim diye sonra bu kaldirimlari isgaliye parasi alip esnafa veriyo e arkadas ben nerede yurucem ucucammi

Aras

27 Ağustos 2018 15:47
Zabıta uyuma uyuma adamlar yer işgali yapıyor, vergisiz iş yapıyor. Vergisini ödeyen esnaf enayi mi kardeşimmmmm

Resul Tekturk

27 Ağustos 2018 10:50
Zabıta kör değil, işini biliyor maalesef. Büyükdere mahallesinde ikamet ediyorum. Hafta sonları sabahdan akşama kadar hurdacısı, overlokçusu, sarımsakçısı eksik olmuyor. Çağırıyorsun 1.5 saat sonra geliyor nerede, ben bulamadım diyor. Yıllardır aynı. Odunpazarı belediyesi maalesef rezalet.

salih baba

28 Ağustos 2018 01:01
hamamyolundaki milli piyangocular ruhsatlı, diğeri sakat olan satıcı ise o da ruhsatlı Ünallar çarşısı önünde yıllardır nafakasını çıkarmıya çalışıyor. bilgilerinize

es es

27 Ağustos 2018 17:13
dükkanların önüne atılan sandalyelerden yürünmüyor. Esnaf akşama kadar gelip geçeni seyrediyor.

NARGİLEYE SONNNN

27 Ağustos 2018 15:52
ODUNPAZARINDAKİ NARGİLE KAFELER SOKAKLARDA GECE 2 LERE KADAR AÇIK MAHALLE HALKI İSYANDA BUNLARADA GÖZ YUMAN BELEDİYE AZ KALDI GİDERSİNİZ İNŞALLAH

ZABIT

27 Ağustos 2018 14:49
ZABITA TAKAR GÜNEŞ GÖZLÜĞÜNÜ ALIR ELİNE TELSİZİ HAVA CİVA PEŞİNDE Bİ HALTA YARAMAZ.BEN YILLARCA ESNAFLIK YAPTIM İŞLERİ GÜÇLERİ BEDAVA BİŞEYLER ALMAK YOKSA BARINDIRMAZLAR SENİ

Sule

29 Ağustos 2018 09:27
biraz dikkatinizi cekelim engelli bir insani emsal gostermek sizin isinizi duzgum yaptiginiz kanisini ortanadan kaldiriyor . yani dogru bir haber yapmaya calisiyorsaniz dogru yoli ve ornekleri goz onune alin.

Yazıklar olsun

27 Ağustos 2018 15:30
İktidar partisine yalakalık yapıp hıncınızı üç beş kuruş kazanmaya çalışan işportacılardan ve muhalefet partisinin zabıtasından çıkartıyorsunuz. Başta bu haberi yaptıran Muharrem Esen ve merve demir bu zavallı işportacılardan daha kötü duruma düşün.

es es 34

27 Ağustos 2018 15:03
efendim, zabıta günümüzde artık işlevini kaybetmiş durumda.Sadece kaldırımlar değil,hamam yolunda ve diğer yerlerde elektrikli bisikletler,iki,üç tekerlekli bisikletler,kuryeler ve hatta çöp ve geri dönüşüm kamyonları cirit atmakta.Maalesef zabıta hiç oralı değil.Polisi aradığımızda o görev zabıtanın diyor...

KAN DEĞİŞİMİ

27 Ağustos 2018 15:18
HERYER BİTMİŞ DURUMDA ESKİŞEHİRDE ÇARŞIDA YÜRÜMEK BİLE MUCİZE HELE SAAT BEŞTEN SONRA HERYER DİLENCİ HERYER SEYYAR ESKİŞEHİRDE YÖNETİMSEL KAN DEĞİŞİMİ ŞART OLDU...ALLAHTAN ERKEN SEÇİM İHTİMALİ YUKSEK TE FAZLI UZUN SURMEZ

Bravo odunpazari

27 Ağustos 2018 13:53
Ellemeyin satsin nolmus yani ilk defa zabitadan ornek davranis helal olsun

KENT_Lee

27 Ağustos 2018 11:22
KentseL Dönüşüm denilen projeler, bu tip işlere bile çözüm getirebilen projelerdir...! İyi bir plan; insan hatasını devre dışı bırakan ya da minimize eden plandır.

mert

27 Ağustos 2018 11:12
hani özgür şehirdik ya ? işte o yüzden zabıta sesini çıkarmıyordur.

HERŞEYİ BOŞVER

27 Ağustos 2018 15:25
HERŞEYİ BOŞVER DE Bİ YANGIN ÇIKSA YANGIN TÜPÜ ÇALIŞAN Bİ TANE DÜKKAN VARMIDIR ACABA RUHSATI DENETLEYEN VAR MI..SİZCE :) BEN 10 SENEDİR ŞAHİT OLMADIM...

Yorumcu

28 Ağustos 2018 02:33
eskişehiri türkiyenin en büyük köyü yapanlara MİLLET Mart ayında tam doksandan öyle bir gol atacak.Santra bile yapamayacaklar.26 vaad vardı ne oldu.ALLAH aşkına bir hatırlayın ve hatırlatın.

ercan

27 Ağustos 2018 19:21
oy zamanı geliyo

Ferhat tek

27 Ağustos 2018 13:13
Ara sokaktaki cephelerine işgaliye sözleşmesiyle yeri uygunsa atiliyor ayrica gecen ay zabita arkadaşimız bicaklandi o zaman neden kulaginizi kapatip haber yapmadiniz kimin gözü herseyi görmüyor belli merve demir

YETER ARTIK

27 Ağustos 2018 14:46
BU CHP BELEDİYELERİNİN YÜZÜDEN ESKİŞEHİR TEK BİR YERDE SIKIŞIP KALDI BAŞKA ŞEHİRLERDE ARTIK KÖYLERDE BİLE ARA SOKAKLARDA TEMİZLİK ARACI ÇALIŞIYOR BİZDEDE HER YERİ B..K GÖTÜRÜYOR. SOKAKLAR DELİK DEŞİK OTOGAR DA OTOPARK ÜCRETLİ HEMDE YARIM SAATE KADAR ÜCRETSİZ DİYOR AMA MAALESEF 20 DAKİKADA DURSAN SANA YARIM SAATİ YENİ GEÇMİŞ GÖSTERİYOR 3,50 KİTLİYOR.YOLLARDAN PARK PARASI ALIYOR HİZMETE GELDİMİ SIFIR SEÇİM GELİYOR HADİ SANA GÜLE GÜLE CHP BELEDİYECİLİK SANA GÖRE DEĞİL

Vatandas

27 Ağustos 2018 13:18
Hayirlisi olur insallah secimlere surda 6 ay kaldi
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.