UYGUN ADIM ES ES'E

22 Haziran 2018 17:57
UYGUN ADIM ES ES'E

Eskişehirspor'da teknik direktör sorunu gelecek hafta içinde çözülüyor. Bir aksilik olmazsa yönetim Bülent Uygun ile sözleşme imzalayacak. Olmazsa gündeme Hüseyin Kalpar ve İrfan Buz gelecek.

GÖRÜŞMELER OLUMLU

Eskişehirspor'da teknik heyet sorunu haftaya çözülecek. Önce Ümit Özat sonrasında ise Yılmaz Vural ile yapılan görüşmelerde ekonomik yükün ağır olması nedeniyle anlaşma olmazken gözler ise Bülent Uygun ile yapılan görüşmelere çevrildi. Başkan Ünal, eski teknik direktör ile yaptığı ilk görüşmeden olumlu sonuçlar aldı.

GELMEYE SICAK BAKIYOR

Bülent Uygun ise Es Es'e gelmeye sıcak bakarken yönetim ise bu isimle hafta içinde bir görüşme daha yapacak. Anlaşma sağlanırsa imzalar atılacak. Olmazsa alternatif isimlerle görüşmeler başlayacak. Bu isimler arasında ise Oğuz Çetin, Abdullah Ercan, İrfan Buz ve Abdullah Ercan gibi isimler bulunuyor.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cemali CCCC

23 Haziran 2018 11:24
Bir kere insan "Hayvan Adam" rumuzunu kullanarak kendini aşağılıyorsa , böyle birinin diğer insanlar hakkında bir şey söyleme iradesine sahip olmadığını düşünüyorum...Çünkü hayvanların akıl ve iradesi yoktur , onlar iç güdüleri ile hareket ederler...Türbülent dediği ve şikecilikle suçladığı insanlar adalet önünde suçsuzlukları kanıtlanmış insanlardır...Şimdi ben sana soruyorum " Hayvan Adam" sen hangi türün son örneğisin?...Bir tek kendini mi akıllı sanıyorsun ?Bence de Bülent Uygun EsEs' e en uygun teknik direktördür..Bu takımı şampiyonluğa taşır ve sonrası yapılanmada da çok faydası olur..Ama bunu bazı sazanların anlaması mümkün değildir....

TamEs

22 Haziran 2018 20:51
Gündemde olan teknik direktörleden ilk favorim Yılmaz Vural veya Bülent Uygun'dur diye daha önce yazmıştım.Yılmaz Vural olmadı , belkide iyi oldu.Bülent Uygun bizi sonuca götürecek tek teknik direktör bence.Geliyorsa hiç kaçırılmasın , bizde destek olursak Süper lig hedefi ve daha sonrası yapılanma için çok faydalı olur.Uzun süreli anlaşma ile Eses'i başarıya götürür.Daha önce bunun sinyalini verdi.Ama malum talihsiz olay yüzünden yarım kalmıştı.Şimdi bu fırsat verilmeli ve mutlaka EsEs in başına geçirilmelidir.

Adam gibi Adam

23 Haziran 2018 11:35
Hayvan Adam , dolandırıcı dediğin Başkan ve şikeci dediğin Bülent Uygun'un mahsumiyeti kanunlar önünde kanıtlanmıştır.Esas sen bu insanlara bu hakaretleri yaparak suç işlediğinin farkındamısın?Ama pardon hayvanlar da akıl yoktur..Kime ne anlatıyorsun?Bülent Uygun EsEs için bence de en uygun kişidir..

Cevat ikizoglu

23 Haziran 2018 11:54
Hayvan adamrumuzlu kardes senin kendine saygın yok senin yorumlarına kim itibar edecek merak ediyorum

NİMETULLAH.BEYAZ ÇİFTELER

25 Haziran 2018 13:16
ESESES ŞAMPİŞON

Yunus ERYILMAZ

23 Haziran 2018 23:01
Bülent UYGUN oyuncularla iletişim ve motivasyon konusunda en iyi tercih olacağını düşünüyorum.

Kadir

23 Haziran 2018 08:41
Hep söylüyorlar ama tek imza yok.

Mustafa

25 Haziran 2018 17:55
İrfan BUZ bu ligi iyi bilen futbolcuları ve takımları tanıyan en uygun adaydır. Eğer mümkün olurda BUZ ile anlaşabilirse Eskişehirspor, en mantıklı tercihi yapmış olur.

2626

23 Haziran 2018 08:40
İyi olur.Ötekilerle neden anlaşamadılar.Çok mu para istemişler.

Gb26

23 Haziran 2018 09:14
Abdullah ercan ismi ağır basıyor herhalde:)

Gökhan

23 Haziran 2018 11:27
Abdullah Ercan...futbol bilgisiyle çok katkı sağlar

Hayvan Adam

23 Haziran 2018 10:03
İnsan hala Türbülent'i isteyen balık hafızalıları gördükçe hayret ediyor. Hadi yönetim dolandırıcı, getirmeye çalıştıkları adam da alenen şikeci ve yedikleri naneleri gördük. Taraftar olarak sen nasıl bu kadar düşüncesiz, unutkan oluyorsun. Ha tabi çift takımlılardan isen o başka, onlar zaten Es Es'in başını ezmeye dünden niyetli. Hey gidi esesim ne hallere düştün.
BEYLİKOVA'DA MİDİBÜS ŞARAMPOLE DEVRİLDİ
BEYLİKOVA'DA MİDİBÜS ŞARAMPOLE DEVRİLDİ
Eskişehir'de yolcu midibüsünün şarampole devrilmesi sonucu 1 kişi öldü, 14 kişi yaralandı.
BU ÇIĞLIĞA SES VERİN
BU ÇIĞLIĞA SES VERİN
Son zamanlarda sıkça gündeme gelen ve toplumun kanayan yarası olan çocuk istismarına dikkat çekildi. Mahsuni Ilgın “Yetkililer cinsel istismarın araştırılması önerilerine kulaklarını tıkıyor. Bu çığlıklara ses verin” dedi.
CEZAEVİ KAPANMASIN KAMPANYASI
CEZAEVİ KAPANMASIN KAMPANYASI
Çifteler esnafları, Çifteler Açık Kadın Ceza İnfaz Kurumu'nun kapanmaması için imza kampanyası başlattı.
BÜKREŞ'TE GURUR GÜNÜ
BÜKREŞ'TE GURUR GÜNÜ
Eskişehirli Akrobasi Pilotu Semin Öztürk, ilk yurtdışı gösteri uçuşunu Romanyanın başkenti Bükreş'te gerçekleştirdi. Bayrağımızı dalgalandıran Öztürk, gurulandırdı.
GÖKYÜZÜ İLE TANIŞTILAR
GÖKYÜZÜ İLE TANIŞTILAR
Sivrihisar'daki Uluslararası Sportif Havacılık Merkezinin yürüttüğü, 'Uçmayan Köy Kalmasın' projesiyle daha önce uçağa binmemiş vatandaşlar, ilk kez uçmanın heyecanını yaşadı.
FADİME ANA'YA YARDIM ELİ
FADİME ANA'YA YARDIM ELİ
Odunpazarı Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü’ne bağlı Sağlık Odunpazarı Belediyesi ile Evinizde (SOBE) birimi 84 yaşındaki Fadime Çekiç’e yardım eli uzattı.
HAKLARIMIZ TORBA  YASALARA SIĞMAZ
HAKLARIMIZ TORBA YASALARA SIĞMAZ
Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası, Şube Yönetim Kurulu adına konuşan Birtürk Özkavak sağlık ve sosyal hizmet çalışanları için çıkarılan torba yasasının, taleplerini karşılamadığını ifade etti.
EKONOMİ BORÇLA  YÜRÜTÜLÜYOR
EKONOMİ BORÇLA YÜRÜTÜLÜYOR
Demokrat Parti (DP) haftalık toplantısı dün gerçekleştirildi. DP İl Başkanı Nazım Dölekçekiç ülkenin ekonomisine yönelik ve sağlık personellerine karşı uygulanan şiddet konusunu değerlendirdi.
Eskişehir'de Uyuşturucu Operasyonu
Eskişehir'de Uyuşturucu Operasyonu
Eskişehir'de düzenlenen uyuşturucu operasyonunda 7 şüpheli gözaltına alındı.

EN SON HABERLER