UYGUN ADIM ES ES'E

22 Haziran 2018 17:57
UYGUN ADIM ES ES'E

Eskişehirspor'da teknik direktör sorunu gelecek hafta içinde çözülüyor. Bir aksilik olmazsa yönetim Bülent Uygun ile sözleşme imzalayacak. Olmazsa gündeme Hüseyin Kalpar ve İrfan Buz gelecek.

GÖRÜŞMELER OLUMLU

Eskişehirspor'da teknik heyet sorunu haftaya çözülecek. Önce Ümit Özat sonrasında ise Yılmaz Vural ile yapılan görüşmelerde ekonomik yükün ağır olması nedeniyle anlaşma olmazken gözler ise Bülent Uygun ile yapılan görüşmelere çevrildi. Başkan Ünal, eski teknik direktör ile yaptığı ilk görüşmeden olumlu sonuçlar aldı.

GELMEYE SICAK BAKIYOR

Bülent Uygun ise Es Es'e gelmeye sıcak bakarken yönetim ise bu isimle hafta içinde bir görüşme daha yapacak. Anlaşma sağlanırsa imzalar atılacak. Olmazsa alternatif isimlerle görüşmeler başlayacak. Bu isimler arasında ise Oğuz Çetin, Abdullah Ercan, İrfan Buz ve Abdullah Ercan gibi isimler bulunuyor.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cemali CCCC

23 Haziran 2018 11:24
Bir kere insan "Hayvan Adam" rumuzunu kullanarak kendini aşağılıyorsa , böyle birinin diğer insanlar hakkında bir şey söyleme iradesine sahip olmadığını düşünüyorum...Çünkü hayvanların akıl ve iradesi yoktur , onlar iç güdüleri ile hareket ederler...Türbülent dediği ve şikecilikle suçladığı insanlar adalet önünde suçsuzlukları kanıtlanmış insanlardır...Şimdi ben sana soruyorum " Hayvan Adam" sen hangi türün son örneğisin?...Bir tek kendini mi akıllı sanıyorsun ?Bence de Bülent Uygun EsEs' e en uygun teknik direktördür..Bu takımı şampiyonluğa taşır ve sonrası yapılanmada da çok faydası olur..Ama bunu bazı sazanların anlaması mümkün değildir....

TamEs

22 Haziran 2018 20:51
Gündemde olan teknik direktörleden ilk favorim Yılmaz Vural veya Bülent Uygun'dur diye daha önce yazmıştım.Yılmaz Vural olmadı , belkide iyi oldu.Bülent Uygun bizi sonuca götürecek tek teknik direktör bence.Geliyorsa hiç kaçırılmasın , bizde destek olursak Süper lig hedefi ve daha sonrası yapılanma için çok faydalı olur.Uzun süreli anlaşma ile Eses'i başarıya götürür.Daha önce bunun sinyalini verdi.Ama malum talihsiz olay yüzünden yarım kalmıştı.Şimdi bu fırsat verilmeli ve mutlaka EsEs in başına geçirilmelidir.

Adam gibi Adam

23 Haziran 2018 11:35
Hayvan Adam , dolandırıcı dediğin Başkan ve şikeci dediğin Bülent Uygun'un mahsumiyeti kanunlar önünde kanıtlanmıştır.Esas sen bu insanlara bu hakaretleri yaparak suç işlediğinin farkındamısın?Ama pardon hayvanlar da akıl yoktur..Kime ne anlatıyorsun?Bülent Uygun EsEs için bence de en uygun kişidir..

Cevat ikizoglu

23 Haziran 2018 11:54
Hayvan adamrumuzlu kardes senin kendine saygın yok senin yorumlarına kim itibar edecek merak ediyorum

Yunus ERYILMAZ

23 Haziran 2018 23:01
Bülent UYGUN oyuncularla iletişim ve motivasyon konusunda en iyi tercih olacağını düşünüyorum.

NİMETULLAH.BEYAZ ÇİFTELER

25 Haziran 2018 13:16
ESESES ŞAMPİŞON

Kadir

23 Haziran 2018 08:41
Hep söylüyorlar ama tek imza yok.

Mustafa

25 Haziran 2018 17:55
İrfan BUZ bu ligi iyi bilen futbolcuları ve takımları tanıyan en uygun adaydır. Eğer mümkün olurda BUZ ile anlaşabilirse Eskişehirspor, en mantıklı tercihi yapmış olur.

2626

23 Haziran 2018 08:40
İyi olur.Ötekilerle neden anlaşamadılar.Çok mu para istemişler.

Gb26

23 Haziran 2018 09:14
Abdullah ercan ismi ağır basıyor herhalde:)

Gökhan

23 Haziran 2018 11:27
Abdullah Ercan...futbol bilgisiyle çok katkı sağlar

Hayvan Adam

23 Haziran 2018 10:03
İnsan hala Türbülent'i isteyen balık hafızalıları gördükçe hayret ediyor. Hadi yönetim dolandırıcı, getirmeye çalıştıkları adam da alenen şikeci ve yedikleri naneleri gördük. Taraftar olarak sen nasıl bu kadar düşüncesiz, unutkan oluyorsun. Ha tabi çift takımlılardan isen o başka, onlar zaten Es Es'in başını ezmeye dünden niyetli. Hey gidi esesim ne hallere düştün.
ALMANYA ÇIKARMASI
ALMANYA ÇIKARMASI
Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen ve ekibi ile geçtiğmiz hafta Almanya'nın Berlin kentine çıkarma yaptık. Zira 60 ülkeden 3 bin firmanın katıldığı Raylı Sistemler Fuarı vardı. Ayrıca Berlin gezisi yapıldı. Peki neler yaşandı?
ESKİŞEHİR'DE FECİ OLAY
ESKİŞEHİR'DE FECİ OLAY
Eskişehir’de, bir şahıs üzerine dökülen tinerin alev alması sonucu feci şekilde can verdi. 
ESKİŞEHİR'DE TRAFİK KAZASI
ESKİŞEHİR'DE TRAFİK KAZASI
 Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı. 
PORSUK BARAJI'NDA KORKUTAN GÖRÜNTÜ
PORSUK BARAJI'NDA KORKUTAN GÖRÜNTÜ
Kütahya ve Eskişehir sınırları içinde yer alan Porsuk Barajı'nda binlerce ölü balık ve kerevitin kıyıya vurması vatandaşları endişelendirdi. 
BOKSÖR DOKTORLAR
BOKSÖR DOKTORLAR
Eskişehir'de çeşitli hastanelerde görevli profesörden pratisyene birçok doktor, günün stresini ve yorgunluğunu boksla atıyor.
ES-ES AŞKI
ES-ES AŞKI
Eskişehirspor’un Gazişehir Gaziantep FK’yı konuk ettiği TFF 1. Lig 6. hafta maçında tribünde gelinlik ve damatlıkla maç izlemeye gelen çift ilgi odağı oldu. 
OKUL ÖNLERİ DAHA GÜVENLİ
OKUL ÖNLERİ DAHA GÜVENLİ
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından gerçekleşen ‘Okul Geçit Görevlileri’ projesi ile okul önlerinde öğrencilerin karşıya daha güvenli geçmeleri sağlanıyor. 
TAVŞAN HIRSIZLARI KAMERAYA YAKALANDI
TAVŞAN HIRSIZLARI KAMERAYA YAKALANDI
Eskişehir'de bir evcil hayvan dükkanının önünde bulunan tavşanı çalan hırsızlar, saniye saniye güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. 
80'LİK NİNELERİN OKUMA AZMİ
80'LİK NİNELERİN OKUMA AZMİ
 Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesinde bir araya gelen 4 nine, ilerleyen yaşlarına rağmen balkonu sınıfa çevirerek okuma öğreniyor.