Ünlü'den Büyükerşen'e çok sert yanıt!

Son Güncelleme : 13 Aralık 2017 14:12
Ünlü'den Büyükerşen'e çok sert yanıt!

AK Parti il Başkanı Dündar Ünlü, çok sert ifadelerle Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'e yanıt verdi. Ünlü'nün açıklamaları şöyle:

20 yıldır şehrimizin çeşmelerinden temiz içme ve kullanma suyu akıtamayan aciz zihniyet ılıca ile algı oluşturma ve kendini kurtarmaya çalışmanın beyhude çabasına düşmüştür. ılıca'daki oyun havuzu artık tiyatro sergilenen şov havuzuna dönüşmüştür.

Eskişehir'in gerçek sorunlarını çözemeyen iş yapma yetisini kaybetmiş büyükşehir belediye başkanı  meclis çoğunluğu bende değil bahanesine her yerde her fırsatta sığınmaktadır.

Hatta işi iyice abartmış eskişehirlilerin parasını yatırım için değil kendi için kullanarak kendi reklamı için bastırttığı bir müsvedde de de bu kez meclis üyelerimizi açıkça hedef göstermiştir. 

Meclis üyelerimizi hangi amaçla hedef göstermektedir. Bu açıkça halkı kin ve düşmanlığı teşviktir. Suçtur.  2012 yılında mahkeme kararıyla durdurulan işin bugün gündeme getirilmesi  şehir halkının hayatına dokunmayan icraatları yapamama sıkıntısındandır. 

Amaç burada olmayan suyu getirmek değil ben aslında yapacaktım yaptırmadılar algısını oluşturmanın gayretidir.

Şehirde kimin iş yapmaz ve uzlaşmaz bir tavır içinde olduğunu meclis üyelerimizi yakışıksız bir şekilde hedef göstererek ortaya koymuştur. 

Eskişehir kamuoyunun bu iş yapamayan yakışıksız baskıcı tavra prim vermeyeceğine dair güvenim tamdır. 

Yorumlar (35) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Necmi çalış

13 Aralık 2017 17:06
Anca laf salatası Dündar efendi elle tutulur bişey diyemiyorsunuz meyve veren ağacı taşlamaya çalışıyorsunuz. Ama kaç seçimdir eskişehir halkı dersinizi veriyor hâlâ da akillanmadiniz. Buyukerşen karşısında kaç adayiniz rezil oldu sende olacaksın

HANAY

13 Aralık 2017 15:17
Birilerinin desteği ile o koltuğa oturup sırtını da iktidara dayayıp oraya buraya sallamak kolay.Eskişehir için Sayın ünlü hangi faydalı iş yapmış ki, büyükerşene saldırıyor.Meclis çoğunluğu sizde olduğu için bütün faydalı işleri engellediğinizi herkes biliyor.İl başkanlığından sonra belediye başkanlığına özeniyorsa Sayın ünlü, önümüzde ki seçimlerde çıksın hocanın karşısına ,alsın boyunun ölçüsünü.

İSMET METİN

13 Aralık 2017 14:28
SADECE AŞAĞILAYARAK ELEŞTİRİ OLMAZ.ESKİŞEHİR HALKI KİMİN NE OLDUĞUNU BİLİYOR.BOŞUNA ÇENESİNİ YORUYOR.

t.m

13 Aralık 2017 23:51
eskişehir in su ihtiyacı baraja karşı çıkarsınız,zehir getirecek termik santralı desteklersiniz./Onlar ümidin düşmanıdır sevgilim/akar suyun,meyve çağında ağacın/serpilip gelişen hayatın düşmanı.

veli

14 Aralık 2017 07:21
Büyükerşen e saldırmayı muhalefet sanan akp

KOMİK

14 Aralık 2017 09:29
Meclis toplantıları halka açık isteyen katılıp görebilir meclis üyelerinin boş karşı çıkmalarını. Yok biz gidemeyiz diyorsanız ister tv'den ister bir benzerini Odunpazarı Belediyesinin canlı yayınladığı meclis toplantısından izleyerek görebilir. Yapıp yapıp nasıl üste çıkmaya çalışıyorsunuz anlayamıyorum. Şaka gibi...

Kerim girgin

13 Aralık 2017 23:10
Allah aşkına Dündar efendi 15 yıllık akp iktidarında Eskişehir'e sizin ne yaptığınızı gayet iyi biliyoruz. Rahmetli Unakıtan hariç çivi çaktınız mı şehire? Eksik yanları mutlaka vardır Yılmaz Hocanın ama para yokken yurt dışından hibe alıp Eskişehir'i Eskişehir yapan adamdır Yılmaz Hoca. İktidar partisi belediye başkanlarının ve milletvekilerinin yıllardır Eskişehir'e ne yaptığını gayet iyi biliyoruz.

usta

13 Aralık 2017 22:14
ulan bülten, eşşek heykeli'ne harcanan paradan bahsediyorsunuz suriyelilere verilen 35 milyar dolar daha neler açtırmayın kutuyu.

Larry Hagman - TEXAS

14 Aralık 2017 09:01
Sen kimsin be başkan bozuntusu....bir gün o kıdemli yerin ( mabadın ) açıkta kalacak...ampül çoktan patladı....millet led kullanıyor....sizde o edison ampülüyle hala bir halt yaptığınızı sanıyorsunuz :)))))))) hahaha

O ZAMAN SEN YAP.

14 Aralık 2017 07:15
BİRİLERİNDEN AFERİN ALACAĞIM DİYE DÖKTÜRMÜŞSÜN AMA HİÇ BİR ÇÖZÜM GÖSTERMEMİŞSİN AMCA.

hasan

14 Aralık 2017 00:33
ne diyecekti evet biz engelliyoruz mu diyecekti?Buyukersen olmasa simdi kutahyadan halliceydik hala nasil elestirebiliyorsunuz nasil bu kadar nankor olabiliyorsunuz bilmiyorum ama cok sukur ki sehrimizde herkes sizin kadar nankor degil ve secimlerde buyukersen geliyor ve etrafimda nerede boyle menfaat duskunu adam varsa ya da kör cahil akp dindarlarin partisidir tarzi dindarlardan zarar gelmez tarzi dusunen varsa onlar akp'yi destekliyor.Feto da cok dindardi alni secdeye degen adamdan zarar gelmezdi,gorduk..kardesim madem bu kadar menfaat duskunusunuz sehrinizi cennet gibi yapan adama niye dusmanlik besliyorsunuz?Hayatinda 50 sayfa turkce Kuran okumamis insanlar sacma sapan dindar geciniyo..ALLAH BU ULKEYI SIZIN GIBI NANKOR VE CAHILLERDEN KORUSUN.

Eses

13 Aralık 2017 21:44
Sayın Ünlü bildiğimiz kadarı ile işletme mezunu. Sallamaya başlamadan kendi partisinde bulunan mühendis arkadaşlarına bir sorsun baraj ne, oyun havuzu nasıl oluyor? (Sayın Murat Can Özer kendisini bu konuda bilgilendirebilir.) Yoksa daha böyle çok komik durumlara düşer. Ayrıca bu şehre hizmet verecek baraj veya gölet ne yapılırsa kentli olarak bunu desteklememiz gerekecektir. Porsuk Barajı 50 yıldan fazla süredir hizmet veriyor. Porsuk Çayı da alüvyon taşınımının çok fazla olduğu akarsularımzdan. Bu nedenle tabanda çökecek çanur için ayrılan ölü hacim dediğimiz kısım dolmak üzere. Acilen Porsuk Barajına alternatif su kaynaklarının bulunması ve iletmeye alınması kaçınılmaz.

Ali ÖZEL/ANTALYA

14 Aralık 2017 09:40
Sayın Dündar Ünlü İş bilmiyen diye bahsettiğin Sayın Yılmaz Büyükerşen Eskişehirimizi Pasaportsuz girilen Avrupa Şehri yapmıştır. Üstelik sizin engellemelerinize rağlem. Siz birde bizim yaşadığımız turizmin başkenti Antalya Büyük Şehir Belediyesini görün. Tüm imkanlar elinde fakat iş bilemedikleri için Turizmin başkentini bir harabeye çevirdiler. Antalya sokakları boş bütün esnaf kan ağlıyor. Çoğu kepenk kapattı. Ne olur artık meyve veren ağacı taşlamayın artık.

yusuf

14 Aralık 2017 08:40
il başkanı Man adasında yaşıyor herhalde.

Hakan

13 Aralık 2017 19:13
Sayın Dündar bey yıllarca belediyeler sizde olmadığı için ve CHP de olduğu için yapılacak yatırımlara meclisteki çokluğunuz nedeniyle Red oyu vererek yapılacak yatırımlara engel oldunuz.acaba bu şehre kötülüğü kim yaptı.Sayın Yılmaz büyükerşen yaptığı işlerin yarısını kendi bulduğu kredilerle yaptı.Bir atasözü var. Yiğidi öldür hakkını ver diye.. Bence takdir etmek lazım Sayın Yılmaz BÜYÜKERŞEN beyi..

mevzu eskişehir

13 Aralık 2017 14:46
Büyükşehir Taht oyunlarına ve Engin Çakmak a teslim olmuş (Engin Çakmak tüm çalışanları sürgün ve işten çıkarmayla tehdit ederek ego tatmini yapmakta)...Nasıl olsa seçilirim şımarıklığı yakışmayacak davranışlarda bulunmaktadırlar.Fakat halkın arasına biraz inebilseler gerçeği görecekler.İstanbul medyasına kendilerini fazla kaptırıp halktan koptular...

ess

14 Aralık 2017 07:36
Sayın Ünlü eleştiriyorsunuz ama acaba Siz Eskişehir için ne yaptınız.Sizin de söylediğiniz gibi Eskişehir kamuoyunun bu iş yapamayan yakışıksız baskıcı tavra prim vermez.

Eses

13 Aralık 2017 21:37
Sayın Ünlü bırakın Eskişehirden belediye başkan adaylığını milletvekili adayı bile olamaz.

ali

13 Aralık 2017 21:00
bir ağaca ne kadar taş atılıyorsa o kadar meyve veriyor demektir.

Mustafa kelebek

13 Aralık 2017 17:11
Akp bu kafayla hocayla baş edemez gene aday olursa gene kazanır ünlü nal toplar

dost

14 Aralık 2017 07:31
sayın dündar ne güzel söylemiş iş yapma yetisini acaba kim ve kimler kaybettirmiş iş yapmasını bilmeyenler yapılan ve yapılacak şeylere ket vuranlar değilmi

cezmi

15 Aralık 2017 00:17
Kifayetsiz Muhterislerle doldurduğun kadrolar için seçimde ağır bedel ödeyebilirsin başkan demedi deme ...

Yalanlarla yaşamak.

14 Aralık 2017 11:08
Aradan geçmiş 17 yıl bay başkan sağa sola bahane fırlatıyor. Büyükerşen yeter artık . Park bahçe konusunda üstüne yok ama başka da bir icraatın yok. Eskişehir de yollar aynı yol sadece daraltılıp tramvaya yol açıldı. Yeni hat falan yapılmadı. şimdi baraj yapacakmış ta engelleniyormuş! Banlı yla onca iş yap sonra mafya ilan et! Artık Eskişehir halkı uyandı buradaki yalakaların da emanetçilerin de sizi kurtaramaz!!!!!

ESKİŞEHİR yerlisi

13 Aralık 2017 21:33
Yılmaz hocanın şakşakçıları eeeeeey at gözlüğü takan zümre açın gözünüzü o parti bu parti değil mesele Eskişehir sakarya nehrinden su kesilince biyerlerinizi yıkayacak su bulamıycaksınız sonra şu meşhur iki park yaptığı ile övünen hoca bu parkların parasını eski rahmetli maliye bakanı verdi yiğidi öldür hakkını ver derler artı bu parklara yapılan aydınlatmaların parasınıda halk ödüyor sokak aydınlatma ücretlerinin içine ilave yapiliyor parası bizden övünme hocadan artı çekirdek çitleyen eşeği kendisi yapiyor belediyeye satıyor çok mu ihtiyaç vardı 35 ila 40 bin TL yazik dışarıdan gelen kisiler bilmeden yorum ve yağcılık yapmayın ayıp ayıp

arda

13 Aralık 2017 14:49
bu bastırılan bülten hangi aralıklarda yayınlanıyor . bir sayı kaç adet basılıyor bir bülten nekadara maal oluyor. yıllık toplma maliyet nedir. bu bültene akatarılan tutar başka yatırımlara aktarılsa neler yapılabilir. örneğin 1 yıllık maliyetine 1 tramvay seti alınabilirmi

Çekilmeli...

13 Aralık 2017 22:17
Eskişehir vizyonunu kaybediyor. Hoca artık bırakıp çekilmeli.

yıllarca

13 Aralık 2017 17:36
hiç bir iş yapmadan eşşek heykeliyle , balmumuyla , aryalarla, ninnilerle yıllarca milleti nasıl uyuttu , şimdi çıkmış bana baraj yaptırmıyorlar . ey millet

işte operaa

13 Aralık 2017 17:18
bir arkadaş , meyve veren ağaçı taşlıyorsunuz diyor .. 18 - 20 senedir hangi meyvayı verdi . bol bol laf kuru çekişme , bol bol sanatsal faliyetler .opera - balmumu - heykel -

sanatsal çalıştayları yetti artık

13 Aralık 2017 17:08
çok geç kalınmış bir açıklama , büyükerşenin şahsi fantazilerine bırakılmış bir şehir .

yılmaz

13 Aralık 2017 23:26
sayın ünlü haklı beyler eskişehire yirmi yıldır ne yaptı Allah'ınızı severseniz, sazova park, kent park, porsuğun çevresi ve tramvay varmı başka yok yok yok... ama hükümetin bütün yatırımlarına engelleme var..... koltuğa oturan kalkmıyor dile kolay yirmi yıldır büyükerşen orada oturuyor, kalkmam diyor, biz beklerdik ki ondan gençlerin önünü açsın...

heykelciiiiii.....

13 Aralık 2017 23:03
Beş yıl önce eskişehirde yapılacak hiç bir iş kalmadı diyen hoca kendisi.Şimdi seçim geliyor ya yok musluktan içilecek su akacakmış gibi kurbağalı dereyi yutturmaya çalışıyor.Ben eskişehir halkının kendisini bu kadar aşağılatacağına inanmıyorum.İçilecek su , para harcayarak son sistem arıtma tesisleri yaparak elde edilir.Şehire hiç para harcamayan kültür , sanat , festivalle gün geçiren belediye bizi enayi zannetmesin..!

ÇETİN

13 Aralık 2017 17:44
BÜYÜKERŞENİN BU ŞEHİR E HALKA FAYDALI BİR "İŞİNİ GÖREN OLDUMU .

Musti

13 Aralık 2017 15:51
Bastırılan bültenlerin maliyeti zannedersem 2 milyon TL (2 Trilyon). Ama şu kesin bu rakamın altında değil. Baraj bir cambaz oyunudur. Bu dönem hiç bir şey yapamadı. Onu örtmek için aaa baraja (cambaza) bak hikayesidir. Sağolsun bizim Eskişehir halkıda Çok yaşa Büyükerşen demekten başka çaresi yok. Arkadaşlar Sanat adı altında yapılan her şey şuna inanın Eskişehir Halkının cebinden çalınan paradır. Bunun farkına varın. Daha çok nasıl hizmet alırım diye araştırma yapın. Paranıza sahip çıkın. Yoksa çok Eşek heykeli dikerler daha...

Ahmet

13 Aralık 2017 14:21
Büyükerşen hiçbir icraat yapamayan biridir sadece konuşur

Adem Gündüz

13 Aralık 2017 14:20
Ağzına saglik Dündar Bey!Sonunda biri çıktı ve kral çıplak diye bağırıyor
GELİP SORUNLARI GÖRSÜNLER!
GELİP SORUNLARI GÖRSÜNLER!
Erenköy Mahallesi sakinleri, Odunpazarı Belediye'sinin başlatmış olduğu yol yapım çalışmaları için vatandaştan ücret istenmesine tepki gösterdi. Vatandaşlar, “Yol değil imar istiyoruz” diyerek tepkilerini dile getirdi.
KUMAR OPERASYONU
KUMAR OPERASYONU
Eskişehir'de, kumar oynanmasına yönelik bir dernek binasına yapılan operasyonda 39 kişi yakalandı.
YATAĞAN'DAN ACI HABER
YATAĞAN'DAN ACI HABER
Tepebaşı Ülkü Ocakları eski yöneticilerinden Sezgin Kılıç, Yatağan Termik Santrali’nde geçirdiği kaza sonucu hayatını kaybetti.
ÇÖZÜM YOLU DEMOKRASİ
ÇÖZÜM YOLU DEMOKRASİ
CHP Eskişehir Miletvekili Utku Çakırözer Kafkas Dernekleri Federasyonu (KAFFED) Genel Başkanı Yaşar Arslankaya ve beraberindeki Yönetim Kurulu üyelerini Meclis’te ağırladı.
YENİ STADYUMDAN NELER ÇALINMAMIŞ Kİ...
YENİ STADYUMDAN NELER ÇALINMAMIŞ Kİ...
Eskişehir'de stadyumdan hırsızlık yaptığı iddia edilen şüpheli gözaltına alındı.
İŞTE KUPONUN OYNANDIĞI O BAYİ
İŞTE KUPONUN OYNANDIĞI O BAYİ
Haftalardır süren Süper Loto çekiliş sonuçlarında büyük heyecan sona erdi ve talih kuşu, Nasreddin Hoca'nın 'Dünyanın merkezi' olarak gösterdiği Eskişehir’in Sivrihisar ilçesine kondu.
JANDARMA'DAN  YÜK KONTROLÜ
JANDARMA'DAN YÜK KONTROLÜ
Yaz döneminde saman taşımacılığının arttığı günlerde, hacimli yüklerini taşıma konusunda taşıma kapasitesi üzerinde yük bindiren taşımacılara, yol ve sürücülerin güvenliği için jandarma müsaade etmiyor.
OSMANLI ESERİ YOK OLMANIN EŞİĞİNDE
OSMANLI ESERİ YOK OLMANIN EŞİĞİNDE
Eskişehir’de 1836 yılında inşa edilen ve günümüzde halen aktif olarak kullanılan Osmanlı eseri tarihi ahşap caminin son hali, bakımsız olmasından dolayı görenlerinin içini burkuyor.
27 MİLYON TL SİVRİHİSAR'A ÇIKTI