ÜNAL VE BÜYÜKERŞEN KAPIŞTI

14 Ağustos 2018 15:58
ÜNAL VE BÜYÜKERŞEN KAPIŞTI

Eskişehirspor Kulüp Başkanı Halil Ünal'ın yaptığı açıklamaya, Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'den açıklama geldi.

Eskişehirspor Başkanı Halil Ünal, Eskişehir'de ki bir haber sitesine yaptığı açıklamada, Eskişehirspor'un kapandığını ve bunun sorumlusunun Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen olduğunu iddia etmişti. 

Başkan Ünal şunları söylemişti: “Küme düştüğümüz sezon Sayın Büyükerşen’e her şeyi anlattım. Devre arasında kendisine dedim ki Mesut Hoşcan’ın arkasında durma bu takım küme düşüyor. Şimdi bugünleri gördük. Bir kuruş gelmiyor. Eskişehirspor Kulübü kapanıyor, küme düşüyor, yok oluyor. Kimse sahip çıkmıyor. Sayın Yılmaz Büyükerşen’e bugün anahtarı göndereceğim o kapatsın. Ona yakışır.  Çünkü bu takımı o küme düşürdü. Kapatmasını da o yapsın ben değil. Mesut Hoşcan’ın ne kadar suçu varsa 5 kat Yılmaz Büyükerşen’in suçu var. Bu kulübü kapatmak Sayın Yılmaz Büyükerşen’e yakışır. Yarın da kendisini istifaya davet edeceğim."

Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen ise yaptığı sert açıklamayla iddialara cevap verdi. Mevcut hükümet tarafından belirlenen kanun gereğince Büyükşehir Belediyesi'nin profesyonel hiç bir takıma destek veremeyeceğini ve yardım yapan diğer belediyelerin de kanunsuz iş yaptığını söyleyen Büyükerşen, "Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanlığımız Eskişehir’de amatör sporun ve sporcuların her zaman destekçisidir. Büyükşehir Belediyesi olarak amatör kulüplerimize hem nakdi hem de malzeme yardımı yapmayı imkânlarımız dâhilinde yıllardır devam ediyoruz. Bunun yanı sıra açmış olduğumuz spor merkezleri ile de sosyal belediyecilik anlayışı ile vatandaşlarımızın ücretsiz spor yapmasına imkan sağlıyoruz" dedi. 

Başkan Yılmaz Büyükerşen'in açıklaması şöyle:

Bu kulübün Süper Lig’teyken de alt liglerdeyken de şirketleşmesi gerektiğini ve çeşitli finans yöntemlerini sürekli ifade ettim. Ancak yasal ve mali denetimden korkan ve kulübün parasını bilinçsizce harcayan yöneticiler tarafından bu tekliflerime hiçbir zaman sıcak bakılmadı. 2008 yılında Eskişehirspor’u Süper Lige çıkartan Eski Başkan Nebi Hatipoğlu’ndan kulübü neredeyse borçsuz devir alan Halil Ünal, öncelikle üç dönemi kendisine ait başkanlığı kapsayan 10 yılda, kulübün bu borca nasıl ulaştığının hesabını vermelidir. Eskişehirspor’un bu halde olmasının tek sebebi yıllardır dile getirdiğim gibi kongrelerde ‘kabul edenler, etmeyenler’ şeklinde ibra edilen yöneticilerdir. Dernekler statüsünde idare edilmeye çalışan Eskişehirspor’da da 10 yılda değişen tüm yönetimler bu şekilde ibra edilmiş ve ciddi hiçbir yasal denetime tabii tutulmamıştır.

Sosyal medyada Eskişehirspor sevdası ağır bastığı için, zaman zaman bana da sitemde bulunan bir kısım taraftarımız iyi bilmelidir ki, diğer kentlerde bazı belediyelerin yaptığı parasal tüm yardımlar KANUNSUZDUR. Bazı aklı evvellerin bunları örnek göstererek Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nden de kanunsuz şekilde profesyonel bir spor kulübüne yardım talebinde bulunması doğru değildir.

Kulüp anahtarını bana teslim edeceğini ifade eden Başkan ve ona akıl verenler şunu bilmelidir ki, Eskişehirspor siyaset üstüdür, bu şehrin simgesidir. İçinde bulunduğu durum da hepimiz gibi beni de derinden üzmektedir. Ancak, Eskişehirspor’u geldiği durumdan kurtaracak olan da, cebindeki son kuruşu Eskişehirspor için harcayan taraftar veya sürekli denetim altında tutularak yıldırılmaya çalışılan muhalefet belediyeleri değil, iktidar partisinin temsilcileridir.

Eskişehirspor gibi bir markayı yönetemeyenlerin, her sıkıntılı durumda, “Büyükerşen destek olmadı, o yüzden bu noktaya geldik” gibi bir açıklama yapması, hem komik, hem üzücü, hem de düşündürücüdür. Dahası utanmazlıktır.

Halil Ünal, içinde bulunduğu ruh haliyle, benim Mesut Hoşcan’ın arkasında durduğum, Eskişehirspor’u küme düşürttüğüm ve Mesut Hoşcan’dan 5 kat daha fazla suçlu olduğum gibi deli saçması sözleri, herhalde kendisine son anda bulduğu ve kurtarıcı olarak ilan etmeye hazırlandığı malum kişiler öğretmiş olsa gerekir.

Eskişehirspor’un içinde bulunduğu durum, büyük, vefakar ve cefakar taraftarına, şehrin sanayicilerine, şehrin belediye başkanlarına mal edilemez. Kulübü kim idare ediyorsa, sorumluluk ona aittir.

Ben Eskişehirspor Kulübü Başkanı değilim. Hiçbir zaman da kulüp yönetiminde bulunmadım. Ben Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Başkanıyım. Kulübü ben yönetmiyorum. Yönetmediğim kulübü açmak ya da kapatmak benim değil, “Başkanım ben” diyenlerin sorumluluğundadır.

Büyükşehir Belediyesi’ne gelerek, anahtar teslim edeceğini söylemek, en hafif tabirle ucuz, amaçsız, gereksiz ve adresi yanlış bir şovdur. Eline aldığı anahtarı teslim etmek niyetinde olanlar, kendilerine destek için söz verenlerin kapısına giderek, o anahtara bir yer aramalıdırlar.

Son olarak, yaklaşık 20 yıldır, 4 seçimde, Eskişehir halkının oylarıyla seçilen şahsımı, istifaya davet etmek, kimsenin haddi değildir. Halil Ünal’ın ise hiç değildir!

Gerçek Eskişehirspor sevdalılarına ve kamuoyuna duyurulur.

Yorumlar (48) / Onay bekleyen (7)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Dgn

14 Ağustos 2018 17:47
Agzina saglik hocam, futbol kulubu yonetimini sadece futbolcu transfer edip, sagdan soldan para dilenerek gecici birseyler yaptigini zannedenlere tokat gibi cevap olmus. Uyanin beyler klup kimsenin degil bizim... hesabini veremeyenler hesap sormaya kalkiyor. Talihsiz ve dusuncesiz aciklama yapan klup baskani cikip bu borcuda bu durumu da Ben yaptim diyebilmeli...

Mensch

15 Ağustos 2018 01:33
Sanki kulübü büyükerşen yönetti paraları büyükerşen yedi sayın ünal seçimler yaklaşırken büyükerşenin üzerine oynamaya başladı önce siz ve kulübü yönetenler hesap vermeniz gerekmiyormu?siz geçmiş borçları ödemeden şuan yeni futbolcular aldınız ve bunlarında paraları ödenmeyecek seneye daha çok dosya olacak ve değişen hiçbir şey olmayacak keşke bıraksaydınızda kulüp alt liglerden yeniden başlasaydı daha iyi olmazmıydı?ama gördüm kadarıyla gündemde kalmak siyaset için eskişehirspor ismini kullanıyorsunuz lütfen elinizi çekin artık bu kulüpten ve kulüp herşeye sıfırdan temiz bir sayfayl başlasın bunun örnekleride var erzurumspor gibi

Esra y

14 Ağustos 2018 20:05
YILMAZ BÜYÜKERŞEN hocamız doğru söylemiş Nebi Hatipoğlu döneminde kulüp hiç borçsuz du nasıl olduda bu kadar borç içinde yüzmeye başladı kim yediyse o versin Yılmaz hocaya yüklenmenin ne anlamı var kulübü bu hale getirenler çıkarsın versin borcu ödesin Büyükşehir belediye baskani halil ünalin yaptığı borçları ödemek zorunda değil arkadaşlar yapmayın lütfen elinizi vicdaniniza koyun yukarda yaradan var

mert

15 Ağustos 2018 09:13
kim haklı kim haksız bilemem ama belediyenin parası halkın parasıdır. özellikle eskişehir gibi hizmet beklenen bir yerde spor kulübüne para aktarılması yanlıştır.

es26

15 Ağustos 2018 07:14
Haddini bil Halil.Paraları yerken Yılmaz Hoca demiyordun.10 Yıldır külübü Yılmaz Hocamı yönetiyordu.Düş klübün yakasından

sinem nur

15 Ağustos 2018 02:09
yok öyle yağma.....vatandaştan alınan vergiler.. su paraları...yol asfalt paraları...vergiler....yani kısacası belediyenin yani devletin parasını alacaksınız..dileneceksiniz...yok öyle yağma ..futbolcular yöneticiler sizler yiyip içip gezin diye vermiyoruz o paraları...yediğiniz günlere sayın...

Hüseyin ÖZKAN

14 Ağustos 2018 19:59
Sayın Ünal, yanlış yoldasın. Para istemiyorum, şu dosyayı kapat, bu dosyayı kapat diyorsun. Yılmaz hocamız o dediğiniz dosyaları, cübbeli Ahmet hoca gibi üfürükle mi kapatacak? Ayrıca para arıyorsan yanlış adres de arıyorsun. Yanı başında ki sportif direktöre müracaat et. O sana istediğin kadar para bulur. Şubat ayında açıklamıştı, Haziranda Eskişehirspor borçsuz olacak diye...Yılmaz BÜYÜKERŞEN'e sallamakla bir yere varamazsın...

kamil

15 Ağustos 2018 10:37
kimin parasını kulübe verecek yılmaz hocam, yıllardır kulübü getirdiğiniz nokta bu halil başkan ve mesut başkan, şimdi kalmışlar hocam kurtar bizi, eğer belediye bir kuruş versin haram olsun derim...

es26

15 Ağustos 2018 09:13
Helal olsun Hocam.Halil düş yakamızdan Hem efsaneye,hem şehre zarar veriyorsun.

cemal

14 Ağustos 2018 19:08
Para aktarsın hemen hakkında soruşturma açılır. Yasa yapamazsın diyor. Ne yapsın yasanın gereğini yapmış. Sen kulübü yöneteme, son maçta bazı taraftarların çılgınlığı ESES'i küme düşürdü. Şunu söylüyorum: Eskişehir ekonomisi bu dipsiz kuyu olan profesyonel futbolu kaldıracak güçte değildir..! Yabancılara para aktarma işine döndü. Eskişehir'in bunda bir çıkarı yok. Belediye başka konulara doğru adımlarla ilerliyor. Antalya'dan fazla turist Eskişehir'e yağıyor. Futbolun getirisi yok. Götürüsü çok. Eskişehir buna dayanamaz. Pes etti!

halil ödesin

15 Ağustos 2018 08:20
adamda diyor ki ben verecem onlar yiyecek niye vereyim diyor adam haklı beyler dağılın

Ali Baba

14 Ağustos 2018 21:29
Borcu kim yaptiysa kendisi ödesin, baskalarini suclamasin.

Olmadı başkan.

14 Ağustos 2018 18:14
Sayın Ünal taraftarı da yanılttın.Bu kadar transfer yaptın.Madem transferlere vize alamayacaktın niye zaman kaybettirdin.2 ay evvel her şeyi açıklasaydın parası olan veya transfer yapabilecek bir yönetim gelirdi. Şimdi kulupte vize bekleyen oyunculara nasıl açıklayacaksın.Olmadı başkan.

Melih gök

15 Ağustos 2018 09:11
Yilmaz hoca bir melih gökcek olabilir mi? Saydiginiz hic bir belediye muhalif belediye degil kanunda yeri olmayan para cikisini bir yapsinlar ertesi gün denetçiler kapida!!Ne kadar cok bilenimiz var harcaniyoruz!Haddi olmadan istifaya davet ediyorlar hayirdir nesiniz siz?haddimize mi?sandikla gelen sandikla gider..!!!.Bir bakiyorsun sozde parali amigo bile ıstifaya davet ediyor."sstt alo beyler" bak olmuyorr demi uslubum bile yetmiyor!!

TESPİT

15 Ağustos 2018 08:50
Ülke ve şehir ortalamasının altında eğitim alan kişilerin artık bir kenara çekilmesi ve susması gerekmez mi?

Ölümüne ES ES

14 Ağustos 2018 17:53
Hoca yerden göğe kaç hakkı 10 yıldır paralar nereye uçtu borç nasıl oldu topçu olmayan insanlara nasıl yüzbin erolar verildi kime peşkeş çekildi onların hesabını versin halil ünal başkan kendisi yada yönetimi ne verdi cebinden acaba zamanında petrol verdi hoca 2 milyon na ki verdi ama noldu para kasaya bile girmedi kimlere gitti acaba zamanında şirketleşelim dediğinde yılmaz kabul etselerdi bunlar başınıza gelmeyecekti melesef neden kabul etmediler foyaları ortaya çıkmasın diye daha neler neler yönetimde onca zengin var neden hepsi beşyüzbin tl vermiyor verseler lisans çıkar ama vermiyorlar kongrede boy gösteriyorlar şirketlerinin adını duyuyoruz malesef başka bir icraat yok o zaman bırakın daha vicdanlı da ha namuslu esnaf arkadaşlar yönetsin eskişehir sporu

Haydi

14 Ağustos 2018 18:03
Belediye imkanları ölçüsünde yardım etmeli de bu 200 milyon borcu da o yapmadı ya.Helikopterle oyuncu getirdiniz.Bir maç bile oynamadan şimdiki kur ile 12-13 milyon zarara soktunuz.Daha nicelerini oyuncu diye alınıp takımı küme düşüren B.Başkanı değil.25-30 YÖNETİCİ İSTERSENİZ 15 MİLYONU BİR SAATTE BULURSUNUZ.Biraz cefasını çekin.Para bitti bana eyvallah olmaz.50 Eski -yeni yönetici loca alsaydı şimdi bu duruma düşmezdik.Haydi herkes elini cebine atsın.B.başkanı da fakir değil 3-4 loca alsın ,aldırsın.Kurtuluş yolu bu.

Bilal

14 Ağustos 2018 18:40
Kapansın kulüp ne olacak ya hani siz armaya sevdalı değil miydiniz amatöre kadar düşse bile o sevdanızdan vazgeçmiyecektiniz hani ne oldu da şimdi orda burda para dileniyorsunuz milletten insanda biraz utanma olur ya ayıp ayıp

Sorumluluk Sahibi

15 Ağustos 2018 09:05
Yönetim kimdeyse sorumluluğu da alabilmelidir. Kulüp başkanlarına yasal anlamda ciddi bir sorumluluk yüklense ve gelirleri karşılığında harcamalarına sınır getirilse bir çok kulübün başına geldiği gibi bizim başımıza da böyle bir borç yükü gelmezdi. Keşke hocanın dediği zamanında şirketleşip kulübüde Eti ye verseydik sanırım profesyonel bir yönetimle kulübe verdiği parayı çok kısa sürede amorti edip Türkiye nin en sağlam yapıya sahip kulübü haline getirebilirdi. Olan bu güzel taraftar grubuna oldu. Keşke Türkiye ye bandosuyla, taraftarıyla ve şirketleşerek profesyonel yönetimiyle, nezaketi elden bırakmayan centilmen yönetici ve futbolcularıyla örnek bir kulüp olabilseydik. Umarım bundan sonraki süreçte Eti'nin önderliğinde profesyonel bir kulüp olarak herşeye sıfırdan başlarız.

köylü

15 Ağustos 2018 14:06
helal sana hocam eskişehir arkanda kimseye avanta yok düzgün yönetseydiler

veli

15 Ağustos 2018 11:08
Bir ESES sevdalısı olarak belediye başkanının kulube para vermesini kabul edemem. 1-Bu suç teşkil eder. 2-Ne kadar verirse daha fazlasını isterler.Çünkü dipsiz bir kuyu. Bu yönetim tarzı oldukca milyon dolar versen 2-3 sene sonra yine batıyoruz diyecekler.Çünkü yönetimin hesap vermiyor ve muhasebesi denetlenmiyor.

Faruk

14 Ağustos 2018 18:05
vatansendengorevbekler adlı yorumcu...Ne demek bal tutan parmağını yalar.Bu taraftar simtr parasını kulube vermekten çekinmedi.Kulubün bir kuruşu bile yöneticilere emanettir.

Ali Mert

15 Ağustos 2018 10:43
Belediyeler hazırladıkları bütçelerde spor yardımları amatör kulüplerle sınırlı ve belli miktarı aşamıyor sanırım.Yapılan transferlerin karşılığı olmalı ve döviz krizinde gördük yabancı transferlerin borçları kulüpleri anında batırabilir.Gençlere ve alt yapıya güvenin mükemmel bir hoca iş başında onu üzmeyin.Sayın taraftarlar maça gitmeniz şart değil küsseniz bile kombine alın.

kral

15 Ağustos 2018 13:53
ayıp bu kadar olmaz yanlış politikalarla döküntü futbolculara dünya para harcayın sonra başkasını suçlayın yönetici yılmaz hoca değil sizsiniz alt yapıya önem verin gerçi orada torpil kayırmaca yılmaz hocaya helal olsun kim batırdıysa o kurtarsın

Yavuz YILMAZ

15 Ağustos 2018 15:13
Halil Ünal kulübü iyi yönetemiyor.Geçmişte yıldız oyunculardan hatırı sayılır paralar elde edildi lakin bu paralar doğru yerlerde tasarruf edilemedi.Halil Ünal önce geçmişte elde edilen büyük gelirlerin nasıl açığa dönüştüğünü açıklamalı.

Metin Tetik

15 Ağustos 2018 14:23
Büyükerşen yerden-göğe ve %100 haklıdır. Sayın Halil Ünal "başkanıyım" dediği kulüpten, Sayın Yılmaz Büyükerşen B.Şehir Belediyesinden sorumludur. Eses'in yönetimini ve başkanlığını ele geçiren 1965 yılından beri havalara girmişler, kulübün gelirlerini savurganca harcamışlardır. Madem kulübün başkanlığına heveslendiniz sorumluluğu da sizindir. Kasa boş, borç çok ise önceki yönetimi denetleyip hesabını sorarsınız; ya da başkanlığa soyunmazsınız. Ama sayın Belediye Başkanı nazik insan Yılmaz Büyükerşen'e laf edilmesi hadsizliktir. Demek Büyükerşen 750.000'lik Eskişehir halkının nafakasından, hizmet giderinden kulübe para aktaracak, 1965'den beri olduğu gibi yöneticiler ve başkanlar da 5 yıldızlı otellerde yiyip hava atacaklar. Haydi oradan !

köylü

15 Ağustos 2018 14:01
yöneticiler batırsın belediye kurtarsın ne güzel şey öyle kulübü düzgün yönetsey dinizde batmasaydı eğer belediye yardım ederse benden giden her kuruş haram olsun diğer kulüpleri belediyelermi kurtarıyor parayı düzgün harcasaydınız döküntü futbolculara dünya para verdiniz bizim alt yapımız yokmu gerçi orada torpil kayırmaca

Dadasda

15 Ağustos 2018 10:54
es-es 'yönetici'lerinin para varken yaptığı açıklamlarıyla yokken yaptığı açıklamaları karşılaştırın yeter.

köylü

15 Ağustos 2018 14:00
külübün bütçesi geriye dönük incelensin kim batırdığı kimin yolsuzluk yaptığı ortaya çıksın hanği başkan suçluysa hesap versin bakalım belki yılmaz hoca suçludur o batırmıştır kulübü

murat uslu

15 Ağustos 2018 12:22
yılmaz hocam sen işine bak sen eskişehirin baş tacısın eskişehir spru batırdılar sucu sana atyorlar millet enayı deyıl kimin ne oldugunu biliyor halıl ünal secim zanamı akp partililerle pancar koparatıfınde her gün buluşuyordu kurarısn şimdi akp eskişehir sporu

Hayati

15 Ağustos 2018 12:32
Şu Emre Güral denilen oyuncu.hani kümede kalma mücadelesi verirken kaptanımızdı yarı yolda bırakıp Galatasaray tribününe giden futbolcu.275 bin avro alacağından 274 avroya inmem diyormuş.Avro 2 kat artmış.umurundamı.Kapansın EsEs .bir kuruş alamasın.

Ceylan

15 Ağustos 2018 19:45
Sivrihisar .ok yiyecek, ceremesini çifteler çekecek. Yok öyle yağma. Eskişehirspor üzerinden siyaset yaparsanız , böyle ters teper işte. Bu şehir aydın, bilgili insanlardan oluşur. Neyin ne olduğunun herkes farkında. Yorumlardan da belli zaten ,3-5 kişi dışında. Klübün parasıyla barda sazda gezen , ona buna fındık fıstık atan, istanbuldan buraya özel "misafiler " getirip alem yapan Sn. Büyükerşen mi ki o verecek hesabı ?

MEHMET. Ş

15 Ağustos 2018 17:20
sıra geldi belediyenin pardon halkın vatandaşın parasını yemeye sn ünal zamanında alperi veyseli tarğı iyi paralara sattın odönem kulüp kasasınada iyi paralar girdi bu paralar nerede hesabını verdinizmi eskişehirlilere sanki kulübü belediye yönetmişte suçlu hoşcan ve büyükerşen diyor hoşcanı anladımda büyükerşenin suçu ne gerekçeli açıklamayı yapın burda amaç sadece büyükerşeni vatandaşın önüne atmak malum izzet beyde yanında tamamen siyasi işler bunlar

Cehalett

16 Ağustos 2018 12:50
Biri yazmis oy veren haindir diye sen kimsin be adam!!cahilin agzi hic bu kadar acilmamisti susardi konusmazdi simdi onune gelen agir hakaretler savuruyor!!..isine gelmeyene hain diyor!!sen eglence merkezlerinde alem yapacaksin borcunu halk odeyecek öylemi haketmeyen adamlara milyonlar ver gununu gun et sonra yok ,sonra belediye odesun!!kardesim heykel yapiyorsa,sanat bilin varsa sen anlayamiyorsan bu sehirde anlayan var kardesim, sanatcisi var isletmecisi var öğretim görevlisi var ögrencisi var turizimcisi var kendi dünyanizdan bakmayi bırakin..cok mu hizmet istiyon atla gazligöle kütahyaya heykel yok opera yok mutlu mutlu yasa... Dünyada ülkeler 4 nala giderken sen heykele takilmissin!!boyle oldukca aklimizla dalga gecen bulunur!!

Sezgin Koksal

18 Ağustos 2018 14:26
Yılmaz hocanın hizmetlerini takdir etmekten ve kendi sorumluluklarını üstlenebilme cesaretinden yoksun olanların , haddini aşan ; eğer bilgisizlikten kaynaklanmıyorsa kötü niyetlerini ortaya koyan açıklamalarına akl-ı selim sahibi kimsenin itibar etmesi söz konusu olamaz . Güneş balçıkla sıvanmaz.

Sam

20 Ağustos 2018 01:40
Ya sacma sapan yorumlar yapmayim halil unaldan oncekinide gorduk biz halil iyi demiyoruz ama kotude degil buyukersen eskisehirin ekmegini yiyosa heykele veya baska biseylere para veriyosa eskisehirsporda eskisehirimizin takimi kendi sehrinin takimina sahip cikmasi gerekiyo lafla sözle olmuyo buraya yorum yazanlarin hangisi bi deplasmana gitti hangisi eskisehiraporun bi ürününü aldida laf kalabaligi yapiyosunuz bana diyecekseniz ki sen gittinmi deplasmana ben 3 ligten veri eskisehirin her macina her deplasmanina gittim herkez eskisehirspora destek olmak zorundadir lafta degil sözde eskisehirsporlu olun bos bos laf kalabagi yapmayin burda

Olmadı başkan

15 Ağustos 2018 13:45
Peki koskoca büyükşehir belediye başkanı ki varlıklı olduğunu herkes biliyor 1-2 loca da mı alamazdı.Futbolu sevmiyor olabilir ama Cincon ,Cücükbahçe 8taşspor geldiğinde şeref tribününde yer alıyor.Kanunlar müsade etmiyor para vermiyor ama temsil ettiği şehrin takımının taraftarının gönlünü almasını da kanunlar mı engelliyor.

cefakareses

15 Ağustos 2018 13:29
Konuya opjektif yaklaşacak olursak Büyükerşen yanlış yapıyo koskoca eses camiyasını karşısına alıyo,sen belediyesin nolacak bi destek versen esese sanki para babayın parası belediyenin bütçesinden karşılayacan üçbeş ne varsa.bence halil başgan haklı diye düşünüyom.

Ali

14 Ağustos 2018 18:49
Yaptığın her iş kanuna uygun mu acaba onu bir sorgula bakalım

Hoca istifa

15 Ağustos 2018 10:20
Bu zamana kadar olanı bir kenara bırakın şehir kan ağlıyor kulubün bütün borçlarını kapatında demiyor lisans sorununu el birliğiyle çözelim bu iş böyle olmaz derdinde Halil Ünal. Bugün hangi kulübün borcu yok. Burada bütün taraftar Eskişehir elini taşın altına koyup üzerinde düşeni yapıyosa siyasilerde biraz olsun elini vicdanına koysun. Senide oraya getiren bu büyük Eskişehirspor taraftarıdır şahıslara kızıp halkını mağdur etme. Bu sene o süperlige çıkıp bir daha böyle birşeyle karşılaşmamk ümidiyle geleceğe en büyük mirasımız şüphesiz Eskişehirspor’dur. Kravatlılar gider atkılılar kalır biz hep buradayız..

Eses

15 Ağustos 2018 00:34
Hocam yine topu taca atıyorsunuz. Hangi belediye başkanı yardım ederken cebinden veya belediye bütçesinden verir. Sorumluluk alanında bir sürü sanayi tesisi var. Hepsi dört dörtlük mü çalışıyor?

Serdar ÖZMEN

15 Ağustos 2018 08:22
Ülkemizdeki diğer belediyelerin spor kulüplerine yaptığı destekleri tüm kamu oyu bilmektedir. Sayın Büyükerşen'in yasaların arkasına saklanması bir Çiftelerli taraftar olarak bizleri çok çok üzmektedir.Tüm dünyada Eskişehir demek-ESKİŞEHİRSPOR demektir.Bu zor günde birlik ve beraberliğe çok çok ihtiyacımız vardır.Sayın Büyükerşen'e duyurulur.

ali

15 Ağustos 2018 10:22
bunlar heykele sanatcı getirmekle abş-idik gubudik işlere para bulurlar eses olunca yok eskişehire hizmetmiş boş işlerle ugraşırlar bunların kendine hayırı yok esese olsun

sinan gümüş

15 Ağustos 2018 02:15
seçimler yaklaşıyor..büyükerşen e oy veren es es hainidir......

Muzo

14 Ağustos 2018 23:24
Büyükerşen oyle itici ki her şeyi ben bilirim havasında. Bu yüzden kalabak suyunu 8 senedir evime sokmuyorum. Neymiş eskisehirli kalabak suyu içermiş.

Top Dışarda Korner

14 Ağustos 2018 16:32
Ya Hocanın inatçılığı hiç bitmeyecek her başarısızlıkla suçlandığı konuda olduğu gibi bu konuda da yine topu iktidara attı hiç şaşırmadım...

vatansendengorevbekler

14 Ağustos 2018 17:42
bal tutan parmağını yalar,baskan dedıgın ıcabında makul ölçüde götürecek tabıkı o kadar olur sen beledıye olarak bıraz destek çıksan omuz atsan zormu beledıyenın vardır kaynakları tamam borcu sen ode demıyoz ama beledıye olarak bı ontrilyon omuz atın be hocam yapmayın allahın aşkına,para senın degıl sonuçta beledıyenın bı omuz be hocam.

SELAM

14 Ağustos 2018 17:29