ÜNAL KOLLARI SIVADI!

07 Aralık 2017 17:47
ÜNAL KOLLARI SIVADI!

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal, dün tesislerde önemli açıklamalarda bulundu. FİFA için eski başkanlardan Nebi Hatipoğlu'nun yapacağı desteğin önemine değinen Ünal, “ Bildiğim bütün bilgi, beceri, tecrübemizi ve imkanlarımızı sonuna kadar kullanmaya varız. Bu kulüp kapanmasın, yok olmasın diye geldik. Bu yolda birlik olacağız. Kol kola gireceğiz. Sayın Hatipoğlu'da sağolsun bu süreçte iyi bir yol izledi." dedi.

İLK AÇIKMASINI YAPTI

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal dün tesislerde medya mensuplarına önemli açıklamalarda bulundu. Ünal, “ 24 puan silmeyle ilgili daha önce Sinan başkana yardımcı olmak için, rakamları düşürmüştük. O paraların ödenmesi gerekiyor. Onlara kaynak bulacağız. Personelin maaş sıkıntısı var ona çare bulacağız. En önemli konu bu üçü. Adı üstünde burası bir futbol kulübü. Başarı bekliyoruz." dedi.

SİYASİLERDEN DESTEK ALACAĞIZ

Atanmış ve seçilmişlerle görüşmeler yapacaklarını vurgulayan Başkan Ünal, " AK Parti kanadından ciddi destek alabileceğim umudundayım. Ellerinden gelen her şeyi yaptılar, bu dönemde de yapacaklarını düşünüyorum. Öncelikle Sayın Vekimiz Harun Karacan görüşeceğim. Daha sonra Dündar Ünlü başkan ile , Nabi Avcı hocamızla ile görüşme yapacağım, CHP vekilleri ile tekrar görüşmelerimiz olacak. Üç Belediye Başkanımızı ziyaret edip Es Es'in durumunu aktaracağım. Ayrıca sayın Valimiz ile de bir araya geleceğiz.kısacası kimseyle kavga etmeden barışcı bir yaklaşımla hareket edeceğiz." diye konuştu.

İTİBAR KAYBI YAŞADIK

Eskişehirspor'un içinde bulunduğu durumu dışa karşı tartışmanın ve tartıştırmanın hiç bir kimseye fayda getirmeyeceğini ifade eden Ünal, " Gördüğümüz eksik gedik olursa asla kimsenin hakkında rencide edecek, Es Es’in imajını zedeleyecek hiçbir olayın içinde bugüne kadar yer almadık bundan sonra da almayız. Bütün gayemiz Eskişehirspor’un marka değeri, imajı ve itibarı noktasında en zirveye yükseltmek." diyerek sözlerini tamamladı.

Yorumlar (17) / Onay bekleyen (5)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Serdar ÖZMEN / Çifteler

08 Aralık 2017 14:24
Tecrübeli Sayın Başkanımız Halil ÜNAL' ın birikimleri birlik ve beraberliğe yaptığı vurgularla kara bulutların dağılacağını ES ES için güzel günlerin yakın olduğunu görüyorum.Yönetim kuruluna ES ES'e başarılar diliyorum.

ayhan

09 Aralık 2017 22:56
yaparsin baskan. helal olsun sana vasarcan

ESES

08 Aralık 2017 09:25
Olumsuz yorum yapanların kulübe ne faydası oldu ? Kongrede eski başkanlar para lazım diyor 3-5 kişi haricinde kimse elini cebine atmıyor herkes hatipoğluna bakıyor asıl buna yazık.

onur

08 Aralık 2017 22:52
Bugün 1.160. 000 lira ödendi ve ofodeu eskisehirspor da kaldı,digerleride kalacak!!!kongrede ne eski başkanlar nede iş adamları aday olmazken Halil Ünal gene sahipsiz bırakmadı esesimi ,kameralar önünde futbolcularımıza çarşamba sabahı primleri hesabiniza yatıracağım diyen ama sözünü tutmayan sinan özeçoglu nu kınıyorum Inanın bu yönetim takımı düzlüğe çıkaracak 17 milyon lira harcadim diyen sinan beye söylüyorum hadi kulüp yönetmeyi bilmiyosun da ve kardeşim hesapta mı bilmiyosun

SERDAR

08 Aralık 2017 11:01
BÜYÜK BAŞKAN SENİ SEVİYORUZ

Ali Mert

10 Aralık 2017 11:32
Halil Ünal Bey, şimdiye kadar her gelen siyasilere güvendi bekledi ama netice sıfır.Artık konuşma yerine hep beraber elimize kalem alıp planlamaya çok ama çok acele başlayalım.Öncelikle borç planlaması sonra alt yapının organize edilmesi için genel koordinatör atanması gerekir.Tüm yönetime başarılar.

SERDAR

08 Aralık 2017 13:05
200.000 TL VERİP YÖNETİME GİRİYORUM SERDAR ÇELİK ANTALYADA ECZACIYIM

AĞAM BİZLE EĞLENİYİR

08 Aralık 2017 10:20
Geç bunları arkadaş.Bu borcu kim yaptı hiç onu anlatmıyon ne iş? Hani eski Türk filmlerinde olan bir replik var; AĞAM BİZLE EĞLENİYİR.....

merak

07 Aralık 2017 21:39
borcu 300 milyona tamamlamak için mi?

kamil

08 Aralık 2017 10:37
Sayın Başkan sizin ve şahsınızın maddi desteği ne kadar onu bir öğrensek??? Vah ki Ne vah yazık çok yazık ESESİME...

oktay

13 Aralık 2017 22:04
bu efsane taraftar harbiden efsane daha dün halil ünal halil ünal derken şimdi kurtarıcı geldi diyor sinan özeçoglunada çarşamba para yatırmadı hesap bilmeyen beceriksiz deniyor çok tuhaf anlam veremiyorum açıkçası nasıl bir toplumuz biz ?

Veli. Dedeoglu

08 Aralık 2017 18:18
Parasiz. Futbol. Yok 200 Milyon odenecek durum acik ve. Net bos. Seyler konusmayalim

eses