ÜNAL: BÖYLE GİDERSE BEN DE YOKUM

Son Güncelleme : 22 Haziran 2017 09:06
ÜNAL: BÖYLE GİDERSE BEN DE YOKUM

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal yaklaşan seçimli genel kurul öncesinde kamuoyundan taraftar hariç hiç bir yerden olumlu mesajlar gelememesinden şikayetçi. Başkan Ünal, “ Zorluklar içinde takımı ayakta tuttuk. Yeni sezon için mutlaka güç birliği lazım. Kim aday olacaksa, kim sahip çıkacaksa çıksın. Kulüp yeterki ortada kalmasın.” dedi.

ÜNAL MESAJ VERDİ

Eskişehirspor Kulubü başkanı Halil Ünal, geçtiğimiz hafta yapılan mali genel kurulda yaptığı çağrıya bugüne kadar net bir karşılık alamadı. Başkan Ünal, " Böyle giderse geleceğimiz iyi olmaz. Tekrar söylüyorum. Kim aday olacaksa görevi bırakmaya ve katkı sunmaya devam ederiz. Kulüp ortada kalsın istemiyoruz. Ancak mesajlarımıza karşılık bile verilmiyor." dedi.

BÜYÜKŞEHİR ELEŞTİRİSİ

Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'in “Destek veremem” sözlerine üzüldüğünü belirten Ünal, " Tamam Anonim şirketi kuralım. Ancak bu hassas bir konu. Şirket kurunca borçlar bilinmiyor. Aksine şirkete geçiyor. Borçlu şirketin kim hissesini alır. Orta ve uzun vadede böyle bir çalışma olur. Biz acil olarak transfer tahtasını açmalıyız. FİFA ve UEFA sıkıntısını ortadan kaldırmalıyız." diye konuştu.

BİRÇOK TAKIM DESTEK ALIYOR

Başkan Ünal, “Hemen hemen bir çok kulübün en büyük destekleri belediyeler oldu. Örneğin Gaziantep Büyükşehir Belediye spor var. Erzurum'un başında Büyükşehir ismi bulunuyor. Akhisar senelerdir Belediye ismiyle liglerde ter döküyor. Örnekler çok. Tamam belediyenin kasasından para istemiyoruz. Böyle bir imkanda yok. Ancak kaynak bulma konusunda somut adımlar atılmalı." şeklinde konuştu.

BÖYLE GİDERSE BEN DE YOKUM

Başkan Halil Ünal, "Eskişehirspor'un geleceği ve sağlam bir düzenin oluşturulması için konsensus çağrısında bulundum. Belediyeler, iş adamları, ticaret ve sanayi odaları, milletvekillerimiz, taraftarlarımızın oluşturacağı bir konsensus istedim. Bugüne kadar kimse bu çağrıya yanıt vermedi. Sadece taraftarımız var. Ama sadece taraftar istiyor diye bu koşullarda aday olamam. Böyle giderse 24 Haziran veya 1 Temmuz'da yapılacak olan seçimli genel kurulda kulüp ortada kalabilir." diyerek sözlerini tamamladı.

Yorumlar (26) / Onay bekleyen (7)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Parasız Adam Gereksiz Adam

22 Haziran 2017 09:43
Paran yoksa, elini taşın altina koymayacaksan ne işin var Eskişehir Spor Kulübünde. Artık hiç kimse güvenmiyor yiyici yöneticilere. Duygusal sömürü yaparak bir yere varamazsınız. Eskişehir halkı ne Ünala ne Hoşcana ne de aynı zihniyetteki yiyicilere güvenmiyor. Yoksa ESES in bu Şehir Halkı için ne anlam ifade ettiğimi bilmeyen yok. Es-es in yöneticiliği arpalık gibi gören yiyicilere değil, Gerçekten ona karşılıksız gönül veren Gerçek Es-es li yöneticilere ihtiyacı var.

Ghepa262626

22 Haziran 2017 13:46
Bazi yorumcu arkadaşlar SARAR, ETİ ve diğer zengin iş adamları niye kulübe destek çıkmıyorlar neden maçlara gelmiyorlar diye yorumlar yapıyorlar. Peki bu yorumları yazan arkadaşlara soruyorum, siz zenginsiniz hesabınızda bir hayli yüklü paranız var, büyük şirketiniz var. Kulübe başkan olun paranızı yatırın, zamanınızı şirkete, eşinize çoçuklarınıza zaman ayırmayın. Takım 2 maç puan kaybetti diye, kendini bilmez taraftarlar evde atamadığı stresi 5 Lira'ya bilet alıp topluca sizin ananıza, avradınıza, çocuklarınıza,sülalenize, gelmişinize, geçmişinize küfür edecekler. Sizde para yatırdım, zamanımı harcadım, eşimi çocuklarıma zaman ayırmadım ama olsun ohhh bee kendime ne güzel küfür ettirdim RAHATLADIM mı diyeceksiniz. Demekki geçmişte SARAR'A küfürler edildi adam ben kendi paramla kendime küfür ettirmem benim midem geniş degil diye yardım etmiyor maçlara gelmiyordur. Onun için 2 tane parasız başkan adayımız var sırayla gelip gidiyorlar. Başkan olmak kartvizittir isim yaparsınız, sürekli gündemdesiniz, ihale ve prim alma şansınız çok fazladır. Getirisi oldugu için küfürlere kulak asmassınız...Ayrıca başkan olacaksanız, küfür edilmesini istemiyorsanız TBB'e memnun edecek birşseyler vermeniz gerekir.

Efsane

22 Haziran 2017 14:17
FETHİ, NİHAT, ENDER gibi BEYEFENDİLER milyon liralık bonservislerle bu takıma gelmediler. Sadece Eskişehir aşkıyla sahaya çıkıp kralını sahaya gömdüler. Para değil YÜREK lazım. Ben bu şehirden o çoçukların çıkacağına inanıyorum. Bu şehrin taraftarı işçidir, zengin değildir, bizi bizim içimizden çıkan futbolcu çoçuklar kurtarır, iki top yapamayıp milyonlarca lira borç takıp, mahkemeye verenler değil.

Ghepa262626

22 Haziran 2017 13:01
TBB'den destek alan Hoşcan, küfürlerle beraber Ünal'ı postalayıp yönetime geliyor. Sezon kötü gidiyor bu sefer Halil TBB'e vaadler veriyor Hoşcan postalanıyor bu arada ihaleler ve primler cebe iniyor. Soruyorum yapılan küfürlü tezahüratlara nasıl katlanırlar. Başkan olurken hiçbir maddi yardım yapmayacaksın ama küfürlü tezahüratlara KATLANACAKSINIZ. Basın toplantısı düzenlerken TBB başkanlarını yanınıza alıp gövde gösterisi yapacaksınız. TBB halktan yardım toplayacak toplanan yardım paralarını deplasman otobüs borçlarına ödeme yapılacak diye yönetime muhtura verecek. Sonra bu taraftarlar " tapmadık biz paraya pula " diye slogan atacaklar. Bu slogan 65 ruhuna aittir, sapına kadar adamdırlar her zaman cebine güvenerek deplasmana gitmişlerdir. Hiçbir zaman birilerinin adamları olmamışlardır. Sapına kadar ES ES ve renk sevdası vardır. Ne degerli Amigo ORHAN abimiz, Nede o büyük taraftar kendini satmamıştır. İşte gerçek 65 ruhu budur...

Kazim

22 Haziran 2017 11:44
Mesut hoscan bu takimin buralarda olmasinin tek sebebi sensin...nasil ödiyeceksin bu vebali

Es Es

22 Haziran 2017 00:34
Eti eti eti ver stat hakkını konpile etiye bak çare yok yönetimdede çok zengin iş adamları var o paraları verecek ama hiçbirinin sesi çıkmıyor nedense sadece isim ve şirketlerinin ismini duyuyoruz yazık bol bol hava civa zarzuklar...

Kazim

22 Haziran 2017 11:39
Sarar heryere sponsor oluyor...eskisehir e gelince hic birsey yok..

Duru

22 Haziran 2017 16:27
Sayın Ünal geriye dön bi öz eleştiri yap.Geçen yıl iyi bi takım kurdun ne oldu.Bi çaylak bi heyacınını yitirmiş hoca getirdin.Takım çıkamadı.Ne oldu kulüp dahada fazla borçlandı.Bu takımı sen, hoşcan bu duruma getirdiniz.Takım gırtlağa kadar borçda kimse gelmez.Geçen yıl bu zamanlar kulüp yine aynı durumdaydı ne oldu kurduğun takım kaç kere ayağına gelen kısmeti elinin tersiyle itti.5 penaltıdan ikisini kaçırsa şimdi süperligdeydi.Hoşcanla bi araya gelip takımı batırdığınız gibi kurtaracaksınız.Belediye Büyükerşenin şirketi değil.Halkın parasını peşkeş çekemez.Hem belediyede müfettişler apartta bekliyolarmış açık bekliyolarmış.Eskişehirspor öze dönmeli başka çaresi yok.

ümit

22 Haziran 2017 14:10
herkes "yandık, bittik, kül olduk, kimse destek olmuyor" havasında. ne oluyoruz arkadaşlar? 1. lig'de kaç tane kaliteli takım var: SIFIR. Parasız da kalsak bu şehrin genç futbolcularından takım kurulsa, en kötü yine 1. ligde kalırız. es es ama erken ama geç tekrar toparlanacaktır. ama aynı hatalara düşülecekse ahmaklık olur. gül gibi süper lig biletini başka takımlara dağıttık. mesele para değil akıllı adam eksikliği. akıllı işler yapıp kritik maçları alsaydık şu anki borçlu halimizle bile süperlige çıkmıştık. şimdi yine borçluyuz, yine süperlige çıkarız. hüseyin gibi, dorukan gibi gençlerden daha çok çıkardığımız sürece hem yütseliriz hem de satıp para da kazanırız.

Deniz

22 Haziran 2017 13:20
Hoşcan Gideli İki Yıl Oluyor Hala Hoşcana Giderleniliyor; Bu Takımı Birinci Lige Cıkaran Hatipoğludur Bitiren Halil Ünal Dır. Hoşcan Başa Geçer Geçmez Düştük Düşüyoruz Bittik Bitiyoruz Muamelesiyle İlk Yenilgiden İtibaren Bazı Halil Ünal Yalakaları Takımı Düşürdü Hasbel Kader Cıkma Fırsatı Yakalasakta Eksiklikler Ortada Mustafa Denizli denilen bunak Futbolculara Yapılmayan Ödenekler Geçmişe Bakın Tüm Topcularda Mirsubişhi Pikaplar Vs. Napacak Topcular Tarlamı Ekecek? Satılık Üç Tane Zenci Takımıda Camiayıda Sattı Kısacası Herkez Tamgaz Yolunda Halil Ünal Gidecekmiş Daha Göztepe Dönüşü Ağıtlar Yakıyordunuz Başkan Bizi Bırakma Diye! Bence Hemen Eşyalarını Topla Ve Git Yancılarınıda Alarak! Sonra ALLAH KERİM Zeten Olan Olmuş Anlamıyormusunuz? Size ve Yönetiminize Kimse Destek Vermek İstemiyor Neden? Neyzenin Bir Şiiri Var DÜRZÜ.

yörmeli

22 Haziran 2017 17:40
bos elstiri yapmayalim o birini digeri otekini elstirmesin bilip bilmeden konusmayalim eskisehiri kimler yonetecekse koklu birbdegisiklik yapilsin kendi oz cocuklarimiza sahip cikalim elalemin meyesine hic oynamayan futbolculara milyonlar verilirken kendi oz evlatlarimiza milli takima giden bir cocugumuza bir krampon dahi almayan yonetim.olmaz gecen sene U 14 takiminda bi cocugumuz milli takima gitmisti ne oldu o simdi bu sende ayni yas gurubundan bi cocugumuz gitti milli takima neyaptiniz onlara ben iyi biliyorumki birtek krampon dahi alinmadi bu cocuklara neden?bu cocuklar bizim gelecegimiz degilmi A takim ucakla giderken yoneticilerde dahil alt yapi oyunculari mazot parasi yok denilip antremana dahi goturulmedi yazik degilmi bu cocuklara neden sahip cikilmiyo sahip ciktiginiz yabanci oyuncular hepsi cekip gitti nerdeler simdi?yonetim anlayiso degismesi lazim tabani olmayan kendi uretemeyen butun sirketler bile batiyo sen kendi oz cocuklarina sahip cikmazsan aha boyle dilenci gibi para ararsin siz deplasmanlara ucakla giderken gittiginiz sehirlerin en iyi otellerinde kalirken bu taraftara neden sormadiniz nasil. gidiyosunuz nerde kaliyosunuz diye tbb baskani gercek taraftar antalyay gelsin diye tum biletleri kapatip 15 lirakik bileti 25 liradan satti kalan 10 lira nereye gitti o paraylada kulup calisanlatinin parasini verin iste neden dilencilik yapiyosunuz hala nedemek gercek taraftar herkes isinde gucunde ekmeginin pesinde herzaman maaclara gidemeyebilir final macinda gitmek istemisse neden taraftar olamiyo ozaman kayit alin herzaman ayni kisiler gitsin maca varmi boyle sey ben eskisehirliyom van li bi arkadasimla cocugunu hayatlarinda ilk defa eskisehir.macina gotirdum adam sonra kac macimiza bilet alip geldi ben ona eskisehirspor sevgisini asilarken siz kimsinizki ona taraftar diyebiliyosunuz yazik ediyosunuz koskoca eskisehirsporada ne yinetici olacak nede taraftar baskani olacak ne kisilik nede yoneticilik var sizde biran once hepiniz kirli ellerinizi cekin eskisehirsporumuzun uzerinden

111

22 Haziran 2017 14:26
Ya verin bana baskanligi Etide nazlandi durdu herkes Eti diyo Eti hic bir aciklama yapmiyo yazik gelin halk olarak cok ortakli a.ş kuralim gelir de gider es es in olsun yoneticilede massli olsun es es ruhuna sahip yuz binlerden yonetim kuralim 100 tl adam basi para toplayip kulubun gercek sahibi taraftar olsun yeter ya bu kadar naz genc dinamik mutevazi kadro kuralim zengin iki isim de bize marka iki topcu alsin forma parasindan ona onun parasini geri verelim gelin es es a.ş yi halk biz kuralim varmisiniz Eskisehirli......

Efeler

22 Haziran 2017 12:22
Lanet olası zenginler

yörmeli

22 Haziran 2017 17:27
ya bu sehirde hicmi akilli adam yok fabrikasini isleten sanayici birileri neden cikip akil vermiyo koskoca bir camia olqn eskisehirsporun dustugu hallere bak dilenci gibi oldu valla yazikya tamam gecmis don3mlerde yanlis yonetilmis olabilir neyapalim agliyalimmi suan yapilacak olana bakmamiz gerekiyo yok halil boyle yapmis hoscan boyle yapmis kime faydasi var bu saatten sonra bunlarin eskisehirsporu seven kim taraftari ozaman taraftarinda arasinda oldugu yeni bir olusum olustrulsun misal suan nekaar lazim 32 milyon bolelim kac kisye ne dusuyo kisi basi nekadarlik kombine dusuyosa satisa ciksin hemen alalim olsun bitsin bu neya hergun uzuntuden neyapcagimizi bilmez okduk yok buyuksehir yok eti tabimi cikmazlar simdi ama superlige ciksin bizler kale arkalarinda yagmur camur demeden bagirirken onlar kurulurlar vip gelir caylari bagirmadan cagirmadan taraftarin yaptiklari karaografileri en guzel yerden izlerler sonra siyasi ranta cevirip herkeste bi hava olmaz boyle yeni bi koklu olusum olmasi gerekiyo ama biran once baslanilmasi gerekiyo yazik bu sehre

murat uçan

23 Haziran 2017 17:47
ben sararın eskişehirspor 3.ligde formasında reklam yokken.cincona ve 3 güdüklere sponsor olduğunu biliyorum.

Eses

22 Haziran 2017 17:14
Eskişehir Büyükşehir olarak geçiyor Kent olarak kurumlar odalar ve sanayisiyle işadamlarıyla bu Büyükşehir Eskişehirspor konusunda birlik ve beraberlik Olmaya gelince herşeyin boş olduğu açıkça görülüyor.

kamil

22 Haziran 2017 16:21
Takım nereye gidecekse gider arkadaşlar, fabrikam var iş adamıyım, zenginim param var... tamam... peki soruyorum yanımda çalışanlara dağıtacağım (garibanlara) parayı... beceriksiz yöneticilerin harcadığı yaptığı borçlara mı dağıtacağım??? ne iş adamına ne zengine nede belediye çıkartamazsınız bu faturayı. Bu takım kendi öz topçusuyla bir yerlere gelebilir... TEŞEKKÜRLER

Esesli

23 Haziran 2017 07:27
Halil kop git.

kenan

23 Haziran 2017 03:50
eskişehiri borçlu hale getiren benmiyim sayın başkan. hoşcana devrettiğiniz de takımı sanki güllük gülüstanlıktı.. yine borç içindeydi takım.. Şimdi ben yapmadım.. Bu kentin kaderi zaten. oda başkanlarından belediye başkanlarına kadar hep basiretsizlik.. belediyeler borç batağında, odaların meslek erbabları ile işi yok. takım borcun içinde.. küçücük şehirlerde neler oluyor koskoca Eskişehir ne halde.. UYANIN artık arkadaş. burada herkes herkesi az çok biliyor. kimi kandırıyorsunuz..

Bekir Özdoğan

24 Haziran 2017 08:21
Halil Başkanım Aday çıkmazsa bende yokum diyorsun Bu takımı ortada bırakmak olmaz

BJK'li

22 Haziran 2017 15:08
MUSTAFA ŞİMŞEK arkadaşım bu bilmeden yapılmış bir yorum değil! Araştırılmış ve kanıtlanmış veriler.Şimdi soruyorum sen olsan yardım edermiydin?

mustafa şimşek

22 Haziran 2017 13:51
BJK li yorumcu. Hatalı yorum yapma lütfen. ETİ nin ürünlerinin en az satıldığı şehir Eskişehir değil. İyi araştır bilmiyorsan laf olsun diye yazma. Bu şehir Kalabak suyunu, ETİ 'yi, Sarar'ı her zaman ilk tercih yapar. Halil Başkan sende bırakırsan bu takım dağılır. Biz sana Efsane Başkan dedik. Boşuna demedik. Zor günlerin adamısın, başarırsın.

Omer akman

22 Haziran 2017 13:05
VoDafone veya Turkcell sponsorluk olamaz mı? S ponsorluk karşılığında 30 bin esesli bu firmanın hattına geçer. Hat tarifesi kişi başı 25 tl olsa ayda 750 bin tl yılda 9 milyon tl yapar.yani 2 milyon avro veya 2.5 milyon dolar yapar.ben esese sponsor olacak iletişim şirketine eses için geçer eminim 30 bin 40 bin eses taraftarida bunu yapar.zaten o tarifede olanlar ise tarifesini uzatır.

BELEDİYENİN KAPISINA BIRAKIN

22 Haziran 2017 12:09
BÜYÜKERŞEN HAYATINI LAY LAY LOM LA GEÇİRDİ . GİTMİŞ KILIÇTAROĞLU PEŞİNE ÇADIR KURMUŞ , YÜRÜMÜŞ MÜŞ . ES - ES İN BAŞINA MUTLAKA O GEÇMELİ ONA BIRAKILMALI BUNDAN KAÇIŞ YOK ..

BJK'li

22 Haziran 2017 10:27
Daha öncede söyledim yine söylüyorum; Türkiyede en az ETİ'nin ürününün satıldığı şehir ESKİŞEHİR. Şimdi soruyorum ETİ neden yardım etsin ? Siz ETİ'nin ürünlerini almayın yemeyin sonra yardım etsin he.ben olsam tek 1lira yardım etrmem

esessssssssss

22 Haziran 2017 11:02
büyükerşen e verilecek , başkada çare yok .
UYUŞTURUCU OPERASYONU
UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü'nün gerçekleştirdiği uyuşturucu operasyonunda yakalanan 3 şüpheliden biri 'Uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi.
YAKIT HIRSIZLARI TUTUKLANDI
YAKIT HIRSIZLARI TUTUKLANDI
Park halindeki araçlardan yakıt çaldıkları iddiasıyla adliyeye sevk edilen 4 şüpheli tutuklandı.
REKTÖR ÇOMAKLI MARDİN'DE
REKTÖR ÇOMAKLI MARDİN'DE
Anadolu Üniversitesi Rektörü Şafak Ertan Çomaklı, Mardin’de bir dizi ziyaretlerde bulundu.
GÖZ ARDI EDİLMESİNLER
GÖZ ARDI EDİLMESİNLER
CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, TBMM Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyon toplantısında eşi cezaevinde olan kadınların ve ailelerin birçok sorunla mücadele etmek zorunda bırakıldığını söyledi.
BÜYÜKERŞEN'E TEŞEKKÜR ZİYARETİ
BÜYÜKERŞEN'E TEŞEKKÜR ZİYARETİ
Büyükşehir Belediyesi’nin kırsalda hayata geçirdiği alt yapı ve üst yapı çalışmaları nedeniyle Danişment, Kızılcaören, Yakakayı, Gündüzler ve Beyazaltın Mahalle sakinleri Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e teşekkür ziyareti gerçekleştirdi.
HEMŞEHRİ DERNEKLERİNİ ÖNEMSİYORUZ
HEMŞEHRİ DERNEKLERİNİ ÖNEMSİYORUZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt Eskişehir Malatyalılar Derneği’ni ziyaret etti.
TUĞLA FABRİKASINA TOMBALA BASKINI
TUĞLA FABRİKASINA TOMBALA BASKINI
Eskişehir İl Jandarma Komutanlığınca, eski bir tuğla fabrikasına kumar operasyonu düzenlendi. Gerçekleşen operasyonda 3 kişi gözaltına alınırken, 74 kişiye 259'ar lira ceza kesildi. 
SAĞLIKSIZ EKMEKLERE EL KONULDU
SAĞLIKSIZ EKMEKLERE EL KONULDU
Eskişehir’de, açıkta uygunsuz bir şekilde satışı yapılan toplam 59 ekmeğe zabıta ekipleri el koyup imha etti. 
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
Eskişehir’de, doğuştan hidrosefali hastası olan 2 yaşındaki Azra bebek, ameliyat masraflarının karşılanması için yardım ellerinin uzanmasını bekliyor.