UMUTLARIMIZ TÜKENİYOR

16 Mart 2020 19:48
UMUTLARIMIZ TÜKENİYOR

Eskişehirspor kendi sahasında konuk ettiği Adana Demirspor'a 4-1 mağlup oldu.

Ligde kalma mücadelesi veren Eskişehrispor galibiyet için çıktığı karşılaşmadan yenilgiyle ayrıldı. Koranavirüs tedbirleri kapsamında seyircisiz oynanan maçta Adana Demirspor'a 4-1'lik skorla mağlup olan Kırmızı Şimşekler ligde kalma mücadelesinde önemli bir yara aldı. Eskişehirspor 17 puanla ligin son sırasında yer alıyor. Ateş hattının bir üst sırasındaki Boluspor'un puanı ise 25..

Yorumlar (24) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ESES'in Sesi

16 Mart 2020 20:13
Lütfen Tatar istifa et, Taraftar temsilcileri (Amigolar) üyelikten istifa etsin, Diri Diri kulübü yakanlar, tekere çomak sokan Diri ve muadilleri kulüpten atılsın, Kaan Ay zamanında her şey çok iyi gidiyordu belkide şuan play-off a oynuyorduk, şahsi çıkarları için kulübü bu hale getiren Diri ve arkadaşları külübün 100 metre yakınına yaklaşmasın. İşte ozaman toparlanırız.Diri ye sesleniyoruz, kulubü Diri Diri yaktınız.

şahin

16 Mart 2020 23:19
yolun sonu gorunuyorrrrrrrrrrrr

eski bir oyuncu

16 Mart 2020 23:11
Takımın gücü kalitesi performansı belli. Bunun üzerine fazladan bir şey konulması pek mümkün değil. Bugüne kadar alınan sonuçlarla bu zaten kanıtlandı. Bu bilindiğinden ve yapacak bir şey de olmadığı için, gözler hep rakiplerin puan kaybetmesine odaklandı. Yani kendinden bir umut bekleyeceği yerde, rakiplerinin kaybetmesinden umut bekler hale geldi. Tabii ki böyle bir strateji anlayışı, böyle bir yönetim anlayışı, böyle bir futbol anlayışı olamaz. Eskişehir Basını da maaşallah, bu düşünce anlayışına da ortak olmuş. Liglerin başından beri ciddi bir eleştiriye hiç tanık olmadık (bir kaç yazar hariç). Bu konuda Basın gerçekleri rahatlıkla yazamıyor, dile getiremiyor, haykıramıyor. Nedendir bilinmez. Artık 2. lig için planlamalar ve çalışmalar şimdiden başlatılırsa iyi olur. Vakit kaybedilmez. Başarılar umutla değil ufukla kovalanır.

Akin

16 Mart 2020 20:10
Umutlar 2 hafta önce bitmişti zaten. Hiç bir şeyi doğru yapmıyoruz. Yazık oldu bu güzelim şehre. Futbolcuların,teknik kadronun ve yöneticilerin umrumda değil eziyeti ve üzüntüyü yaşayan sadece büyük Eskişehir taraftarı.

Mustafa

16 Mart 2020 21:30
ne umudu kaldı 2. lige düştük artık

mustafa

17 Mart 2020 08:15
umut mu ne umudu. Umutlar tükeneli 3 maç oldu. Es Es sana güle güle bu hızla 3.lige kadar düşer.bakalım o küllerinden yeniden doğar diyenler ne yapacak. Küller savrulmadan toplasalar bali.

Üzgünüz

16 Mart 2020 23:24
Eskişehir cezasını çekiyor.Seçilmiş ve atanmışlar EsEs in yaşadığı zor süreçte beraber hareket edemediler.Hatta şehir için yapılacakları bile engel oldular.biri yaptı öteki yıktı.Bu şehrin halkının günahını da girdiler.Özeti bu...

eses

17 Mart 2020 16:00
düne kadar koşan çocuklar artık hızlı yürümüyor... neden müthiş bir teknik ekibe sahibiz de ondan.. eşini dostunu getirirsen oraya ağlamayacaksın.... birde bu zamana kadar nerelere kimlere ne kadar para ödendi bizim şeffaf yönetim açıklasında bilelim kimlere ne paralar ödendiğini...

ESSESLİ

16 Mart 2020 23:43
NE UMUDU KALDI YA DÜŞTÜK GERCEĞİ YAZIN ŞİMDİ BİR CAL BELLA ÜÇTE İZMİR MARŞI OKUYUN ESESE

Can1965

17 Mart 2020 09:52
Sokakta oyna kaldırımda destekleriz diyenler öyle bir dünya yok sokağa çıkacak takımımızda olmayacak bunu diyenlerle diriyi şak şaklayanlar aynı kişiler

Böyle oldu

16 Mart 2020 21:06
EsEs tıkır tıkır top oynayan bir takım değil.Defasını sağlam tutacak.Orta saha kalabalık olacak.araya atılacak toplarla gol bulursa bulacak. Bu gun böyle olmadı.Rakip daha çok gol atardı.Herhalde istemediler.

ESK26

18 Mart 2020 08:07
3 maç kazandı diye havaya girdiklerinde, Başkan teknik direktörü bonservissiz filan vermeyiz kaptırmayız filan diyordu. O zaman demiştim şansa alınan 3 maç sizi kandırmasın ne bu hocadan hoca ne bu oyunculardan da takım olmaz. Sonunda malesef düşündüğüm gibi oldu ve takım bu durumda, artık geri dönüş yok çöküşün başlangıcı ne yazıkki..

serkan gür

17 Mart 2020 07:29
daha ne umudu...umudunuz mu vardı ki? good bye es es.....

cemal

17 Mart 2020 07:21
Güçlüye karşı yapılabilecek ne var ki? ESES yine de kalbimizdesin...!

kdr

16 Mart 2020 23:27
EsEs in tekrar eski günlerini dönmesi için kulup ve şehir kendini yenilemeli..Her şey sil baştan

ali

16 Mart 2020 20:41
tükeniyormu ??? yoksa tükendimi ??

sabır...sabır..

16 Mart 2020 21:10
En tehlikeli olan çıkarken top kaptırmak. 2. gol gibi.Ayrıca...ikili mücadelelerde oyuncularımız çok kibar.EsEs böyle mi olmalı.Zıpkın gibi olmalıydı.Neyse bu günlerde geçer..sabır...sabır..

Kusura bakma

18 Mart 2020 14:01
Kara Kartal adlı yorumcu sırf bjk atkısı taktı diye dövülen çocukların ahları çıkıyor demişsin.Eskişehirde durum belli..gıçıklık olsun diye yaparsa halkı kışkırtırsa olacağı başına gelmiş.EsEs forması giy beşiktaş çarşısında yürü bakalım..

EsEs

16 Mart 2020 22:58
EsEs tamamen bırakmamalı...Busezon ne olur kestirmek zor...alabildiği kadar puan almalı.Öncelikler gol yememeli...Nesıl olsa gol atma fırsatları da yakalar.Fırsatları da değerlendirmeli.Erzurum iyi takım.Önce gol yeme.Yakalarsan da atarsın..

esfan

17 Mart 2020 21:35
Dünya can derdinde es es küme düşmüş bize ne. Zamanında kulübü soyanlar hesap versin bence. Amatöre kadar insinde millet bide bunlarla uğraşmasın.

dağ çiçekleri

17 Mart 2020 13:44
Kimileri takımın başarılı olmasının sırrını, malüm zatların kulübe 100 mt. den fazla yaklaşmamasında bulmuş. Bu dahiyane fikirle takımın ligde kalabileceğini iddia ediyor. Ne diyelim... Allah akıl fikir versin. Doğru yoldan fenden ilimden ayırmasın.

Umut

16 Mart 2020 21:07
Bu gün yenildik tıpkı daha önceki maçlarda olduğu gibi.Umudumu sonraki maçlarda???

Deniz

17 Mart 2020 08:41
Bırakın futbolu mutbolu.....yahu insanlar can derdinde siz umuttan bahsediyorsunuz....her yer kapandı be....başlarım sporunuza topunuza....gidin de tedbir alın....canınızı kurtarın....kapatın şu klubüde dert dinlemekten kurtulun...

kara kartal