ÜMİT ÖZAT OLMADI

14 Haziran 2018 15:24
ÜMİT ÖZAT OLMADI

Eskişehirspor Ümit Özat’la anlaşamadı.

Daha önce Ümit Özat’la prensipte anlaşılmıştı. Ancak bugün yapılan görüşmenin ardından amlaşma sağlanamadığı belirtildi. Eskişehir’e görüşme için gelen Özat tesislerden ayrıldı.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cemali

14 Haziran 2018 17:37
Ooh, iyi olmuş , Allah korudu...,ümit Özat gelecek diye çok korkmuştum...Yılmaz Vural'la devam edilsin...Olabiliyorsa Bülent Uygun' da olur.

Vatandaş

15 Haziran 2018 16:54
İsabet olmuş

Nadir

14 Haziran 2018 22:03
Ümit Özat'ın konuşmaları ve tavrı farklı..Doku uyuşmazlığı yaşanabilirdi.

Halil

14 Haziran 2018 17:00
Sevindim,çok daha iyi bir hoca bulunabilir.

Es Esli

15 Haziran 2018 08:30
çok güzel olmuş

gürcan

16 Haziran 2018 10:30
ümit ozat kim tanıyamadık

Heykel Mehmet

19 Haziran 2018 13:18
Takımını küme düşürmüş hocadan ne beklersiniz acaba

esesli

16 Haziran 2018 05:30
olmadıgı iyi oldu bize yımaz hoca yeterli oyuncu bulun

Çağlar

14 Haziran 2018 22:06
Ayakları yere basan ,iddialı ,tecrübeli bir taknik direktörle işe başlanmalı.Takmın başında oyuncularla sabah akşam ilgenmeli..Burnu havalarda paragözlerle olmaz.

Hakan

14 Haziran 2018 21:57
Bel ki böylesi daha iyi olur.

Muzo

14 Haziran 2018 21:41
Yılmaz vural niya düşünülmüyor.

Aras

15 Haziran 2018 10:58
Çok istedi galiba

veli cem bektaş