ÜCRETSİZ KONAKLAMA

Son Güncelleme : 12 Haziran 2018 17:06
ÜCRETSİZ KONAKLAMA

Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Uğur Bilge, hasta ve yakınlarının ücretsiz kaldığı konuk evine ziyarette bulundu.

Konuk evi

Çevre illerden Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi, Eskişehir Devlet Hastanesi, Yunus Emre Devlet Hastanesi ve diğer özel sağlık kuruluşlarına özellikle onkoloji tedavisi için gelen hastalar, misafirhane özelliğindeki konuk evinde ağırlanıyor.

Protokol gereği

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Uğur Bilge; “Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ile İl Sağlık Müdürlüğü arasında 2011 yılı Mart ayında yapılan protokol gereğince yürürlüğe girerek hizmete açılan konuk evi, öncelikli olarak onkoloji ve hemodiyaliz hastalarına hizmet vermektedir" dedi.

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

yıldız26

13 Haziran 2018 07:34
haber yapılmış ama bu konuk evinin nerede olduğuna dair ufacık bir bilgi bile yok haber yapılırken nerede olduğuda paylaşılsa biz okurlarda eskişehir de böyle bir yerin nerede olduğunu bilsek ve şehir dışından sağlık için gelecek insanları buraya yönlendirsek güzel olmaz mı?????

akkirimanlı

12 Haziran 2018 22:30
ne büzülüyon dayı, memlekette 5 milyon suriyeli besliyoruz onlar bile senin kadar emanetçi değil.

okur

12 Haziran 2018 23:00
Hasta yakınındaki duruşa bakın el pençe divan..yazık devlet bu hizmetleri vermek zorunda ama onlar bunu bir ülfet kabul ediyorlar..

Eses

13 Haziran 2018 15:47
Amcam eskilerden o çok iyi biliyo demekki eski diktatörlerin karşısında el pençe divan durmada gör...Ama sen rahat ol amcam o devirler bir daha hortlamamak kaydı ile tarihin karanlığına gömüldü....

Halis

14 Haziran 2018 22:17
Ne kadar da açık seçik gözüküyor...Biri vatandaş öteki devlet memuru ...

Uygulama guzel ama yer bulamazsın ordada torpil done

14 Haziran 2018 13:12
Recai

Ali

13 Haziran 2018 10:48
Onlar hakiki Türk insanı kendine ve devletine yapılan hizmetler için saygısını gösterirler a bazıları örn Marmaray yapılır efendim ben bin ama gel gör ki herkesten önce biner ve diğer papilan işlerde hepsinden faydalanirlar çıkar utanmadan sıkılmadan birde laf söyler bunlar ne yazikki ülkemizde birçok var olsun ak parti yapar bunlar yorum yapar allah bunlara fırsat vermesin ülkeyi 5 kuruşa satarlar

Aaaaaaaaa.......

15 Haziran 2018 01:53
Buradan bile tayyibe vurmak için malzeme çıkardınız ya pes.... Vallahi tayyip büyük ADAM...!

Fatih

12 Haziran 2018 22:16
El pençe divan saygıdan olsa gerek.
TCDD HARABELERİ
TCDD HARABELERİ
Şehir merkezinde yer alan TCDD'ye ait eski lojmanlar ve atölye binaları harabeye dönmüş durumda. Tinercilerin ve kimsesizlerin uğrak noktası haline gelen lojmanların bu görüntüsü Eskişehir'e yakışmıyor.
ZEHİR SANTRALİNİ  YAPTIRMAYACAĞIZ
ZEHİR SANTRALİNİ YAPTIRMAYACAĞIZ
CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, Eskişehir’de kurulması planlanan kömürlü termik santrali kapsayan köyler arasında yer alan Alpu’nun Osmaniye, Bahçecik ve Karakamış köylerinde vatandaşlarla bir araya geldi.
BELEDİYE İŞÇİLERİ  SEÇİM GÖREVİNDE
BELEDİYE İŞÇİLERİ SEÇİM GÖREVİNDE
Seyitgazi'de belediye işçilerinin zabıtaya ait araçla ilçede dolaşarak, Cumhurbaşkanı ve Ak Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın fotoğraflarının yer aldığı siyasi afişleri asması tepki topladı.
VERİLEN SÖZLER  YERİNE GETİRİLMEDİ
VERİLEN SÖZLER YERİNE GETİRİLMEDİ
Eskişehir Kent Konseyi Hayvan Hakları Çalışma Grubu Başkanı Ece Bilgin, Sakarya’da ormanlık alanda bacakları ve kuyruğu kesik halde bulunan yavru köpeğin ölümü ile ilgili açıklamada bulundu.
AVCILAR KURALLARA UYMALI
UYUŞTURUCU OPERASYONU
UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü'nün uyuşturucu ile mücadele kapsamında gerçekleştirdiği çalışmalar sonucunda 5 şüpheli şahıs yakalandı.
TÜRKİYE'YE HUZUR HAKİM OLACAK
TÜRKİYE'YE HUZUR HAKİM OLACAK
Cumhuriyet Halk Partisi Milletvekili Adayları karış karış Eskişehir’i dolaşmaya devam ediyor. CHP'liler Sivrihisar ve Günyüzü’nde vatandaşlarla bir araya geldi.
TARIM MÜDÜRLÜĞÜNE YENİ BİNA
TARIM MÜDÜRLÜĞÜNE YENİ BİNA
İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ve İl merkezinde hizmet veren İlçe Müdürlükleri, Kütahya yolu kampüsünde yapılacak yeni hizmet binası ile tek çatı altında toplanıyor.
PANKART ÜZERİNE PANKART
PANKART ÜZERİNE PANKART
Anadolu Üniversitesi'nin yakınındaki alt geçitte Saadet Partisi'nin asmış olduğu pankart üzerine AK Parti pankartı asıldı.