ÜCRETSİZ KONAKLAMA

Son Güncelleme : 12 Haziran 2018 17:06
ÜCRETSİZ KONAKLAMA

Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Uğur Bilge, hasta ve yakınlarının ücretsiz kaldığı konuk evine ziyarette bulundu.

Konuk evi

Çevre illerden Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi, Eskişehir Devlet Hastanesi, Yunus Emre Devlet Hastanesi ve diğer özel sağlık kuruluşlarına özellikle onkoloji tedavisi için gelen hastalar, misafirhane özelliğindeki konuk evinde ağırlanıyor.

Protokol gereği

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Uğur Bilge; “Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ile İl Sağlık Müdürlüğü arasında 2011 yılı Mart ayında yapılan protokol gereğince yürürlüğe girerek hizmete açılan konuk evi, öncelikli olarak onkoloji ve hemodiyaliz hastalarına hizmet vermektedir" dedi.

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

akkirimanlı

12 Haziran 2018 22:30
ne büzülüyon dayı, memlekette 5 milyon suriyeli besliyoruz onlar bile senin kadar emanetçi değil.

yıldız26

13 Haziran 2018 07:34
haber yapılmış ama bu konuk evinin nerede olduğuna dair ufacık bir bilgi bile yok haber yapılırken nerede olduğuda paylaşılsa biz okurlarda eskişehir de böyle bir yerin nerede olduğunu bilsek ve şehir dışından sağlık için gelecek insanları buraya yönlendirsek güzel olmaz mı?????

okur

12 Haziran 2018 23:00
Hasta yakınındaki duruşa bakın el pençe divan..yazık devlet bu hizmetleri vermek zorunda ama onlar bunu bir ülfet kabul ediyorlar..

Halis

14 Haziran 2018 22:17
Ne kadar da açık seçik gözüküyor...Biri vatandaş öteki devlet memuru ...

Eses

13 Haziran 2018 15:47
Amcam eskilerden o çok iyi biliyo demekki eski diktatörlerin karşısında el pençe divan durmada gör...Ama sen rahat ol amcam o devirler bir daha hortlamamak kaydı ile tarihin karanlığına gömüldü....

Uygulama guzel ama yer bulamazsın ordada torpil done

14 Haziran 2018 13:12
Recai

Ali

13 Haziran 2018 10:48
Onlar hakiki Türk insanı kendine ve devletine yapılan hizmetler için saygısını gösterirler a bazıları örn Marmaray yapılır efendim ben bin ama gel gör ki herkesten önce biner ve diğer papilan işlerde hepsinden faydalanirlar çıkar utanmadan sıkılmadan birde laf söyler bunlar ne yazikki ülkemizde birçok var olsun ak parti yapar bunlar yorum yapar allah bunlara fırsat vermesin ülkeyi 5 kuruşa satarlar

Fatih

12 Haziran 2018 22:16
El pençe divan saygıdan olsa gerek.

Aaaaaaaaa.......

15 Haziran 2018 01:53
Buradan bile tayyibe vurmak için malzeme çıkardınız ya pes.... Vallahi tayyip büyük ADAM...!
SİVRİHİSAR DOĞALGAZA KAVUŞTU
SİVRİHİSAR DOĞALGAZA KAVUŞTU
Sivrihisar Belediye Başkanı Hamid Yüzügüllü Esgaz Sivrihisar bürosunda 1.Etap abonelik kayıtlarında konuştu.
AYDINLIK TÜRKİYE İÇİN ÇALIŞACAĞIZ
AYDINLIK TÜRKİYE İÇİN ÇALIŞACAĞIZ
CHP Mihalgazi İlçe Örgütü Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt’u ziyaret etti. Kurt “Aydınlık ve hukuk üstünlüğünün olduğu bir Türkiye için çalışacağız” dedi.
KAMPANYA YÜZLERİ GÜLDÜRÜYOR
KAMPANYA YÜZLERİ GÜLDÜRÜYOR
 Türkiye Sakatlar Derneği Eskişehir Şubesi, topladıkları mavi kapaklardan tekerlekli sandalye almaya devam ediyor. Son olarak yeni bir akülü sandalye alan dernek, böylece 130 manuel, 6 akülü sandalye almış oldu. 
ŞEHİR HASTANESİ AÇILIYOR
ŞEHİR HASTANESİ AÇILIYOR
Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç.Dr.Uğur Bilge Eskişehir Şehir Hastanesi’nin 30 Ekim 2018 tarihinde açılıp hizmete gireceğini belirtti.
PROJE İPTAL EDİLMELİ
PROJE İPTAL EDİLMELİ
CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, Alpu Kömürlü Termik Santrali ile ilgili olarak Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu’nda gündem dışı konuştu.
AKŞENER'DEN ESKİŞEHİR'E ONAY
AKŞENER'DEN ESKİŞEHİR'E ONAY
İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, İYİ Parti Eskişehir İl Yönetim Kurulu listesini onayladı .
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
 Eskişehir'de Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında gözaltına alınan eski öğretmen tutuklandı.
EKONOMİDE SIKINTI BÜYÜK
EKONOMİDE SIKINTI BÜYÜK
Kristal İş Şube Başkanı Erdal Akyazı, sahte enflasyon rakamlarına karşı gerçek enflasyonu göstermek istediğini belirterek alışverişe çıktı. Alışverişi 102 lira tutan Akyazı “Aldığım ürünler 2 kişiye 2 gün zor yeter” dedi.
ESKİŞEHİR ANİMASYON MERKEZİ OLACAK
ESKİŞEHİR ANİMASYON MERKEZİ OLACAK
Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı (BEBKA) Genel Sekreteri İsmail Gerim, öncelikli amaçlarının Eskişehir'i animasyon merkezi yapmak olduğunu belirtti.