TÜRKİYE KUPASI FİNALİ ESKİŞEHİR'DE

18 Mayıs 2017 18:51
TÜRKİYE KUPASI  FİNALİ ESKİŞEHİR'DE

Konyaspor ile Başakşehir arasında oynanacak Türkiye Kupası finali Eskişehir'de olacak.

Maç 31 mayıs çarşamba günü saat 21.30'da Eskişehir Yeni Atatürk Stadyumunda oynanacak.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Es Es

19 Mayıs 2017 01:29
Ah ulan ah eskişehir spor oynamalıydı bu maçı bu güzel taraftarın karşısında gel de isyan etme kafayı yememek elde değil...

Hakan

19 Mayıs 2017 12:01
Elbette bir gün o sahada süper lig şampiyonu olacağız.Bu duyguyu yaşamaya bu taraftar hak ediyor.

Beşiktaş

19 Mayıs 2017 14:08
1 senedir o büyük gece dedikleri bu büyük gece mi? ŞAMPİYON BAŞAKŞEHİR

Tdh

19 Mayıs 2017 11:59
Finali biz oynamalıydık biz.Ama bizde yönetici de yetişmiyor. EsEs'in bir kuruşunu dahi göz diken olduysa zehir olsun.

Es es

19 Mayıs 2017 08:40
İnşallah bigün bizde bi kupa finali bi şampiyonluk maçı oynarız grurlandır bizi esesim

onur

01 Haziran 2017 00:45
Dostluk falan yok kardeşim bırakın bu işleri adamlar stadı mahvetti kale direğini sokmeye kalkan cimleri yakan koltuğu kıran kardesmi olur bidahada final falan verilmesin bizim içimiz yandı

memo

19 Mayıs 2017 15:35
Süleyman26 isimli arkadaş Konya -Es Es elele demiş,biz ligden düşerken Konya bize acıdımı?

Besiktas

19 Mayıs 2017 14:09
O büyük gece dedikleri bu büyük gece mi? SAMPIYON BASAKSEHİR

Süleyman26