TÜRKİYE KUPASI FİNALİ ESKİŞEHİR'DE

18 Mayıs 2017 18:51
TÜRKİYE KUPASI  FİNALİ ESKİŞEHİR'DE

Konyaspor ile Başakşehir arasında oynanacak Türkiye Kupası finali Eskişehir'de olacak.

Maç 31 mayıs çarşamba günü saat 21.30'da Eskişehir Yeni Atatürk Stadyumunda oynanacak.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Es Es

19 Mayıs 2017 01:29
Ah ulan ah eskişehir spor oynamalıydı bu maçı bu güzel taraftarın karşısında gel de isyan etme kafayı yememek elde değil...

Hakan

19 Mayıs 2017 12:01
Elbette bir gün o sahada süper lig şampiyonu olacağız.Bu duyguyu yaşamaya bu taraftar hak ediyor.

Beşiktaş

19 Mayıs 2017 14:08
1 senedir o büyük gece dedikleri bu büyük gece mi? ŞAMPİYON BAŞAKŞEHİR

Tdh

19 Mayıs 2017 11:59
Finali biz oynamalıydık biz.Ama bizde yönetici de yetişmiyor. EsEs'in bir kuruşunu dahi göz diken olduysa zehir olsun.

Es es

19 Mayıs 2017 08:40
İnşallah bigün bizde bi kupa finali bi şampiyonluk maçı oynarız grurlandır bizi esesim

onur

01 Haziran 2017 00:45
Dostluk falan yok kardeşim bırakın bu işleri adamlar stadı mahvetti kale direğini sokmeye kalkan cimleri yakan koltuğu kıran kardesmi olur bidahada final falan verilmesin bizim içimiz yandı

memo

19 Mayıs 2017 15:35
Süleyman26 isimli arkadaş Konya -Es Es elele demiş,biz ligden düşerken Konya bize acıdımı?

Besiktas

19 Mayıs 2017 14:09
O büyük gece dedikleri bu büyük gece mi? SAMPIYON BASAKSEHİR

Süleyman26

19 Mayıs 2017 10:33
Konya EsEs el ele.Şampiyon Konya

Bilal

19 Mayıs 2017 00:21
Şampiyon Başak
VELİLERİN EYLEMİ SORUNU ÇÖZDÜ
VELİLERİN EYLEMİ SORUNU ÇÖZDÜ
Süleyman Havva Kamışlı İlköğretim Okulu velilerinin yaptığı eylem sonuç verdi. Odunpazarı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri gün boyu nöbet tutan velilerin isteklerine karşılıksız kalmadı. Eylem sırasında toplanan müdürlük yetkilileri öğrencilerin en fazla 30'ar kişilik sınıflarda eğitim görebileceği bir program hazırlad
Göktuğ engelli arabasına kavuştu
Göktuğ engelli arabasına kavuştu
Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, doğuştan west sendromlu olan 8 yaşındaki Göktuğ Zeytin’e, hayırsever vatandaşlar tarafından sağlanan engelli bebek arabasını teslim etti.
FETÖ'cü mühendis yakalandı
FETÖ'cü mühendis yakalandı
Yol kontrolü sırasında yakalanan şüpheli, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı
ESİN YİĞİTCAN TOPRAĞA VERİLDİ
ESİN YİĞİTCAN TOPRAĞA VERİLDİ
Şirketimizin kurucularından ve Sakarya Gazetesi Yönetim Kurulu Başkanı Üstün Ünügür'ün ablası Esin Yiğitcan (79), ebediyete uğurlandı.
ESKİŞEHİR'DE ORMAN YANGINI!
ESKİŞEHİR'DE ORMAN YANGINI!
Eskişehir’de öğle saatlerinde başlayan yangın kontrol altına alınamıyor.
AKILLANMIYORUZ!
AKILLANMIYORUZ!
Eskişehir'de telefon dolandırıcıları yine iş başındaydı. 3 farklı olayda vatandaşları kandıran dolandırıcılar için yakalama çalışması başlatıldı.
MUHTARLAR KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR
MUHTARLAR KÖPRÜ VAZİFESİ GÖRÜYOR
Vali Özdemir Çakacak, Eskişehir Valiliği tarafından düzenlenen toplantıda mahalle muhtarlarıyla bir araya geldi.
SEÇİM HEYECANI DEVAM EDİYOR
SEÇİM HEYECANI DEVAM EDİYOR
CHP Eskişehir İl Örgütü’nün 10 Eylül’de başlayan mahalle delegesi seçim süreci devam ediyor.
VELİLERİN OKUL İSYANI
VELİLERİN OKUL İSYANI
Süleyman Havva Kamışlı İlkokulu velileri okul binasının yıkılacağını öğreninde dün sabah okul önünde tepki gösterdi. Çocuklarını derslere sokmayan veliler okul önünde nöbet tutmaya başladı.