TÜRKİYE KALKINACAK

22 Haziran 2018 17:45
TÜRKİYE KALKINACAK

AK Parti Eskişehir Milletvekili Nabi Avcı, Es Ağrılılar Kültür ve Dayanışma Derneği'ni (ESAĞDER) ziyaret etti. Avcı, önümüzdeki dönemde istikrar içinde kalkınan bir Türkiye olacak" dedi.

Avcı, dernek binasında Ağrılı vatandaşlar ve muhtarlarla bir araya gelerek mahallelerin sorunlarına getirecekleri çözümlerden bahsetti. Avcı; bütün sıkıntıların seçim sonrasında beraberlik içerisinde çözüleceğinin sinyalini verdi. Avcı, "Önümüzdeki dönemde de yine istikrar içerisinde kalkınan Türkiye'de birlikte çok işler yapmaya devam edeceğiz" diyerek konuşmasını sonlandırdı.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

16 YILDIR

23 Haziran 2018 07:50
EP AYNI LAFLAR BEAAA .

cemal

22 Haziran 2018 18:11
16 yıl sonra da hala cek! cak mı?

s.c

23 Haziran 2018 00:46
Yav he he..!!!

bayram k

23 Haziran 2018 11:28
nabi avcı milli eğitimi batırdı. eskişehir e hiç bir faydası olmadı ama hala peşinden koşan insanlar anlamadım nasıl iştir. akepeliler nabi avcı kendi ve yandaşlarına çalışması halk ve eskişehir için bir şey yaptığı anlamına gelmez.

Cetin Akın

23 Haziran 2018 08:27
40 kişi başvurdu. İlk 4 belliymiş. Nerede değişim nerede yenilik. Üstelik de eskilerin Eskişehirde başarısıda yok.

ms26

23 Haziran 2018 10:30
hani Türkiye kalkınmadı mı daha 16 yıldır ne yaptınız............

Osman

23 Haziran 2018 10:26
Seçim çalışmalarına bu kadar girmezdi, yerim garanti diye yerinden kımıldamazdı Nabi Hoca. Hayırdır.

Meral

24 Haziran 2018 01:51
Acaba hangi yuzuyle kalkip bizim Eskisehirimizi temsil ediyor? MEB ligindayken egitim geriye geldi, Turkiye cogunlukla cok ilerde bir memleket idi. Bunlar geri fikirlirliler bizleri geride birakti. Sayin aileler eger cocuklariniz ilerlemesi istiyorsaniz bu herife OY vermeyin,

Halil Zeybek

24 Haziran 2018 01:28
Doğru 15 yıldır kalkındıramadınızda bundan sonra mı kalkındıracaksınız? Yazık.

Nihat

23 Haziran 2018 10:46
16 yıl öncesini dedenize sorun, babanıza sorun! İlmin sonu olmadığı gibi kalkınmanın da sonu yoktur. Zırvalamayı bırakın. Bu arada Eskişehir in geri kaldığını düşünüyorsanız. Sol tandanslı belediyecibaşınıza sorunuz. 6 m. lik asfaltı Tramvay yollarıyla işgal etmeyi kalkınma olarak görüyorsa bir problem var demektir.