TÜRKİYE - İZLANDA MAÇI ESKİŞEHİR'DE

07 Eylül 2017 13:37
TÜRKİYE - İZLANDA MAÇI ESKİŞEHİR'DE

Türkiye Futbol Federasyonu Taraftar Kulübü, Türkiye - İzlanda maçının Eskişehir'de oynanacağını duyurdu.

Türkiye - Hırvatistan maçının ardından tüm Türkiye'de adını bir kez daha duyurmayı başaran Eskişehir, bir milli maça daha ev sahipliği yapacak. 

Türkiye Futbol Federasyonu Taraftar Kulübü resmi sitesinde, 6 Ekim 2017 tarihinde oynanacak Türkiye - İzlanda maçının da Eskişehir'de olacağını açıkladı. 

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Eses

07 Eylül 2017 16:40
TÜNAYDIN

Harun

07 Eylül 2017 15:03
.Her zaman olduğu gibi EsEs taraftarı gücünü fazlasıyla gösterecektir.

Haydi Efsane

07 Eylül 2017 15:05
EsEs taraftarı farklı....Milli takım ...milli görev...

nani

07 Eylül 2017 15:01
Eses taraftarı milli görevini fazlasıyla yapar.

YALVARIYORUM LÜTFEN!!!!!!!!

07 Eylül 2017 15:22
DEĞERLİ BÜYÜKLERİM SAYIN VEKİLLERİM NE OLUR ŞU BİLET OLAYINI ADİL BİR ŞEKİLDE DAĞITIN VERİN GİŞELERE...ESKİŞEHİRİN GERCEK TARAFTARLAR FANATİKLER MAÇA GİRSİN SİZDEN RİCAM BU LÜTFEN LÜTFEN

bak gör tff

07 Eylül 2017 16:02
eskişehir taraftarını gördün artık tff 3-5 çapulcunun yaptıklarını eskişehirspora mal edipte tüm eskişehire çektirme artık

İlker

08 Eylül 2017 09:14
EsEs taraftarı tribünde gücünü tekrardan gösterecektir. Ancak bu stadın adı ESKİŞEHİR ATATÜRK STADI olarak yazılmalıdır. Eskişehir Yeni Stadyum ne demek....

Eses

07 Eylül 2017 16:46
YALVARIYORUM LÜTFEN!!!!!!!! Rumuzlu arkadaşa cevap SEN BİLET ALMAYI BİLMİYORSAN BİZ NE YAPALIM

Eder

07 Eylül 2017 16:40
Çok doğru karar..Her zaman her yerde ES-ES....

BARBAROS ATEŞ

07 Eylül 2017 16:47
yiğidin hakkını yiğide vermek lazım , eğer bu yeni stad yapılmasaydı . bize o eski stad ta kim milli maç verirdi . eskisi gibi mahalli , male takımlarıyla oynanan maçları seyrederdik . TEŞEKKÜRLER CUMHURBAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN .

Ahmet

07 Eylül 2017 20:10
Milli maçlar hepsi Eskişehir de oynansa taraftarı müthiş Eskişehir'in çok maç kazanir

Es26

07 Eylül 2017 15:04
EsEsEsKiKiki

Stad mükemmel olmuş

08 Eylül 2017 12:10
Erdoğan olmasa sen böyle bir stad mı görecektin ömürün boyu , gördünmü yıllar yılı adamlarda Recep tayyip sıkıntısı var - adam ne yapsa beyenmiyorlar - erdoğan gitsinde isterse ülke batsın zihniyeti var , ama yanılıyorlar Erdoğan gitsede - bir doğan gelir . bundan kelli o eski dönemler geçti . şimdi hedef ..2030 - 2050 ...>

DENİZ DEMİR

07 Eylül 2017 17:46
YENİ STAD GÖZ KAMAŞTIRIYOR , O KADAR GÜZEL OLMUŞ , İŞTE MAÇ SEYRETME ZEVKİ BURADA ÇIKAR . YAPANLARDAN "ALLAH RAZI OLSUN " İNSANIMIZ İYİ ŞEYLERE LAYIKTIR . """" TEŞEKKÜRLER ERDOĞAN ,,,,,,

uyduruk şeylerden bıktık

07 Eylül 2017 14:39
Stad larda optirik - uyduruk şeylerle yıllarca maç seyrettik - bir baba hindi - çayırda buldum seni - gibi vırt zırt - ıvır zıvır şeyler söyledik milleti uyuttuk , ama mehter marşı olunca her kesin gözleri açıldı , coşku ile söyledi - şimdi tekrar İNŞALLAH KAZANIRIZ TEKRAR HEP BİR AĞIZDAN MEHTER MARŞINI SÖYLERİZ .

Kırmızı Şimşek

07 Eylül 2017 19:51
İyiki varsin Recep Tayyip Erdogan sayende milli maçlar Eskisehirde....

NURİ

07 Eylül 2017 16:53
BUNUDA GÖRDÜK , MEHTER MARŞINI BEĞENMEYEN LERİDE GÖRDÜ BU MİLLET . DAHA NELER GÖRECEĞİZ .

VER VERRRRRRRRRR

07 Eylül 2017 14:17
" TEKRAR MEHTER MARŞI ÇALMAYA " DOST A - DÜŞMAN A KARŞI - VER MEHTERİ VERRRRR .
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
Konutlarda 80- 100 lira gelen elektrik faturları 140-150 liraya çıktı. Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar elektrik kurumu önünde eylem yaptı.
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
Hayvancılık yaparak geçinen Kireç Mahallesi sakinleri yıllardır çektikleri su sıkıntısının ESKİ’nin yaptığı çalışmayla giderilmesinin mutluluğunu yaşıyor.
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
Eskişehir’e gelen 26 Afrika ülkesinin büyükelçileri ve ticaret ataşeleri onuruna Eskişehir Valiliği tarafından yemek verildi.
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri kent genelinde Genel Asayiş Uygulaması gerçekleştirildi.
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
Hamburg Türk Basın Birliği mensubu 15 gazeteci, Eskişehir Gazeteciler Cemiyeti’ni ziyaret etti. Başkan Yılmaz Karaca "Kardeş cemiyet olabiliriz" dedi.
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
Eskişehir’de, üstüne tiner dökülüp yakılan Ahmet Çelik’in (40) öldürülmesiyle ilgili davanın ilk duruşması görülürken, ablası yürekleri dağladı. Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan abla Nilüfer Çakmak, “Ciğerimizi aldılar, onlar da yansın” dedi. 
ESKİŞEHİR'DE 5 FETÖ ŞÜPHELİSİ YAKALANDI
ESKİŞEHİR'DE 5 FETÖ ŞÜPHELİSİ YAKALANDI
 Eskişehir'de, FETÖ/PDY'ye yönelik gerçekleştirilen operasyonda, "ByLock" kullandığı iddia edilen 2'si kadın toplam 5 şüpheli yakalandı. 
O KURYENİN CEZASI BELLİ OLDU
O KURYENİN CEZASI BELLİ OLDU
 Eskişehir’de, bir kuryenin müşteriye götürmüş olduğu pizzaya tükürmesi sonucu açılan tazminat davası sonuçlandı. 
'ŞAHANESİNİZ YILMAZ BÜYÜKERŞEN'
'ŞAHANESİNİZ YILMAZ BÜYÜKERŞEN'
Ünlü oyuncu Begüm Kütük, bir etkinlik kapsamında geldiği Eskişehir'e hayran kaldı.