TÜRKİYE - İZLANDA MAÇI ESKİŞEHİR'DE

07 Eylül 2017 13:37
TÜRKİYE - İZLANDA MAÇI ESKİŞEHİR'DE

Türkiye Futbol Federasyonu Taraftar Kulübü, Türkiye - İzlanda maçının Eskişehir'de oynanacağını duyurdu.

Türkiye - Hırvatistan maçının ardından tüm Türkiye'de adını bir kez daha duyurmayı başaran Eskişehir, bir milli maça daha ev sahipliği yapacak. 

Türkiye Futbol Federasyonu Taraftar Kulübü resmi sitesinde, 6 Ekim 2017 tarihinde oynanacak Türkiye - İzlanda maçının da Eskişehir'de olacağını açıkladı. 

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Eses

07 Eylül 2017 16:40
TÜNAYDIN

Harun

07 Eylül 2017 15:03
.Her zaman olduğu gibi EsEs taraftarı gücünü fazlasıyla gösterecektir.

Haydi Efsane

07 Eylül 2017 15:05
EsEs taraftarı farklı....Milli takım ...milli görev...

nani

07 Eylül 2017 15:01
Eses taraftarı milli görevini fazlasıyla yapar.

YALVARIYORUM LÜTFEN!!!!!!!!

07 Eylül 2017 15:22
DEĞERLİ BÜYÜKLERİM SAYIN VEKİLLERİM NE OLUR ŞU BİLET OLAYINI ADİL BİR ŞEKİLDE DAĞITIN VERİN GİŞELERE...ESKİŞEHİRİN GERCEK TARAFTARLAR FANATİKLER MAÇA GİRSİN SİZDEN RİCAM BU LÜTFEN LÜTFEN

bak gör tff

07 Eylül 2017 16:02
eskişehir taraftarını gördün artık tff 3-5 çapulcunun yaptıklarını eskişehirspora mal edipte tüm eskişehire çektirme artık

İlker

08 Eylül 2017 09:14
EsEs taraftarı tribünde gücünü tekrardan gösterecektir. Ancak bu stadın adı ESKİŞEHİR ATATÜRK STADI olarak yazılmalıdır. Eskişehir Yeni Stadyum ne demek....

Eses

07 Eylül 2017 16:46
YALVARIYORUM LÜTFEN!!!!!!!! Rumuzlu arkadaşa cevap SEN BİLET ALMAYI BİLMİYORSAN BİZ NE YAPALIM

Eder

07 Eylül 2017 16:40
Çok doğru karar..Her zaman her yerde ES-ES....

BARBAROS ATEŞ

07 Eylül 2017 16:47
yiğidin hakkını yiğide vermek lazım , eğer bu yeni stad yapılmasaydı . bize o eski stad ta kim milli maç verirdi . eskisi gibi mahalli , male takımlarıyla oynanan maçları seyrederdik . TEŞEKKÜRLER CUMHURBAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN .

Ahmet

07 Eylül 2017 20:10
Milli maçlar hepsi Eskişehir de oynansa taraftarı müthiş Eskişehir'in çok maç kazanir

Es26

07 Eylül 2017 15:04
EsEsEsKiKiki

Stad mükemmel olmuş

08 Eylül 2017 12:10
Erdoğan olmasa sen böyle bir stad mı görecektin ömürün boyu , gördünmü yıllar yılı adamlarda Recep tayyip sıkıntısı var - adam ne yapsa beyenmiyorlar - erdoğan gitsinde isterse ülke batsın zihniyeti var , ama yanılıyorlar Erdoğan gitsede - bir doğan gelir . bundan kelli o eski dönemler geçti . şimdi hedef ..2030 - 2050 ...>

DENİZ DEMİR

07 Eylül 2017 17:46
YENİ STAD GÖZ KAMAŞTIRIYOR , O KADAR GÜZEL OLMUŞ , İŞTE MAÇ SEYRETME ZEVKİ BURADA ÇIKAR . YAPANLARDAN "ALLAH RAZI OLSUN " İNSANIMIZ İYİ ŞEYLERE LAYIKTIR . """" TEŞEKKÜRLER ERDOĞAN ,,,,,,

uyduruk şeylerden bıktık

07 Eylül 2017 14:39
Stad larda optirik - uyduruk şeylerle yıllarca maç seyrettik - bir baba hindi - çayırda buldum seni - gibi vırt zırt - ıvır zıvır şeyler söyledik milleti uyuttuk , ama mehter marşı olunca her kesin gözleri açıldı , coşku ile söyledi - şimdi tekrar İNŞALLAH KAZANIRIZ TEKRAR HEP BİR AĞIZDAN MEHTER MARŞINI SÖYLERİZ .

Kırmızı Şimşek

07 Eylül 2017 19:51
İyiki varsin Recep Tayyip Erdogan sayende milli maçlar Eskisehirde....

NURİ

07 Eylül 2017 16:53
BUNUDA GÖRDÜK , MEHTER MARŞINI BEĞENMEYEN LERİDE GÖRDÜ BU MİLLET . DAHA NELER GÖRECEĞİZ .

VER VERRRRRRRRRR

07 Eylül 2017 14:17
" TEKRAR MEHTER MARŞI ÇALMAYA " DOST A - DÜŞMAN A KARŞI - VER MEHTERİ VERRRRR .
DOLANDIRILMAKTAN SON ANDA KURTULDU
DOLANDIRILMAKTAN SON ANDA KURTULDU
Eskişehir'de telefon ile aranarak kendisini polis olarak tanıtan şahısların isteği sonucu bankadan kredi çekip şüphelilere havale yapmak isteyen yaşlı adam, polis ekiplerinin aldığı önlem sayesinde dolandırılmaktan son anda kurtuldu.
SİVRİHİSAR'DA KURTULUŞ SEVİNCİ
SİVRİHİSAR'DA KURTULUŞ SEVİNCİ
Sivrihisar ilçesinin düşman işgalinden kurtuluşunun 97. yılı coşkuyla kutlandı.
BU BULVAR TRAFİĞE KAPATILACAK
BU BULVAR TRAFİĞE KAPATILACAK
Selami Vardar Bulvarı’nın bir bölümü tramvay hattı uzatma çalışmaları nedeniyle geçici süreyle araç trafiğine kapatılacak.
BU KADARINA PES!
BU KADARINA PES!
 Eskişehir’de Hz. Ali'nin torunu olduğunu söyleyerek koyun çaldığı iddia edilen şahsın yargılandığı dava başlandı. 
ÜRETİCİLERE LAVANTA FİDESİ DAĞITILDI
ÜRETİCİLERE LAVANTA FİDESİ DAĞITILDI
Tarım ve Orman Bakanlığı'nın, “Itri ve Tıbbi Bitkiler ile Boya Bitkileri Yetiştiriciliğinin Geliştirilmesi Projesi” kapsamında Eskişehir'deki üreticilere lavanta fidesi dağıtıldı.
SEFERBERLİK ÇAĞRISI
SEFERBERLİK ÇAĞRISI
Türk Hava Yolları (THY) Teknik A.Ş. Genel Müdür Danışmanı Halil Tokel, Eskişehir'de katıldığı toplantıda, sanayicilere seslenerek, "Bütün firmalarımızı, mümkün olduğu kadar havacılıktaki tam bağımsızlığı sağlamak için kalkınma seferberliğine davet ediyoruz" dedi.
SALÇAYA ZAM YAPMADILAR
SALÇAYA ZAM YAPMADILAR
Türkiye genelinde artan salça fiyatlarına karşı duran Sarıcakaya ilçesindeki kadınlar, kendi ürünlerini eski fiyattan satmaya devam ediyor.
İMAR BARIŞI ANLATILDI
İMAR BARIŞI ANLATILDI
Günyüzü ilçesinde İmar Barışı bilgilendirme toplantısı yapıldı. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Eskişehir İl Müdürlüğü tarafından görevlendirilen Şube Müdürü Murat Kayalı ve Mimar İpek Gülsoy vatandaşların sorularını yanıtladı.
HEDEFLERİMİZE KATKILAR SUNACAK
HEDEFLERİMİZE KATKILAR SUNACAK
AK Parti Eskişehir Milletvekili Harun Karacan, Anadolu Üniversitesi Rektörlüğü’ne atanan Şafak Ertan Çomaklı’yı ziyaret etti.