TURİZM ŞİRKETLİĞİNDEN VAZGEÇİN

29 Eylül 2019 16:55
TURİZM ŞİRKETLİĞİNDEN VAZGEÇİN

Demokrat Parti (DP), haftalık toplantısında konuşan Tepebaşı İlçe Başkanı Ketenci, Eskişehir'deki belediyelerin tur operatörlüğünü bırakarak alt yapı ile ilgilenmelerini söyledi.

Çözüm yolu bulunmalı

Eskişehir’de yıllardan beri bir türlü çözüm getirilemeyen büyük bir alt yapı sorunun yaşandığını belirten Ketenci “Birçok mahalle kışa çamur içerisinde girecek. Sokaklar yapılan çalışmalar sonucu delik deşik hale getirildi. Projesiz ve plansız yapılan çalışmaların mağduru yine belediyelere vergisini zamanında ödeyen vatandaş oldu. Belediye tur operatörlüğü görevini bırakıp mahallelerde yaşanan alt yapı sorununa acilen bir çözüm yolu bulmalıdır. Bu kış mevsimini de çamur toz içinde geçirmek istemiyoruz.”dedi.

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

kamil

29 Eylül 2019 22:10
eskişehir turist kaynıyor başkanda laf olsun diye konuşuyor

cemil cahit

30 Eylül 2019 10:13
Doğru söze ne denir. Ancak bizim belediyelerimiz tribünlerini mutlu edebilmek için bu tarz işlerle uğraşmaya devam ediyorlar.

??

30 Eylül 2019 06:40
Helal olsun.. mükemmel bir noktaya parmak basmışsınız. Şirintepe adeta köstebek yuvası, sümer ya da vişnelik ve batıkent değilsek bizim suçumuz ne??

Elitçi

30 Eylül 2019 14:32
Ne turizmi arkadaşlar ; CHP 'li belediyelerin ellerine birer kumanya tutuşturulup günü birlik yollanan insanlar geliyor . Zaten şehirde burada yaşayanlara göre değil , gösteriş olsun diye dizayn edilmiş bir şehir . Şimdi eskişehir halkına SORUYORUM ! Belediyeler sizin gündelik hayatınızı kolaylaştıracak hangi işleri yapıyor ? Çalsın SAZLAR , oynasın KIZLAR. Günler gelip geçiyor iki park birde şehrin kalbine hançer gibi saplanmış ray aralığı 1m. olan LUNAPARK treniyle övünüp duruyoruz . SÜREMİ ? Tam 21 YIL . MÜBAREK OLSUN.......

menderes

30 Eylül 2019 11:53
turistlik gezi yoldan önemlidir . biz çamurda çukurda gezmeye alıştık şu chp belediyesinde , oy verenler utansın .

Tayyar dayangaç

30 Eylül 2019 00:58
Böyle..... Böyle ....... Ketenci kardeşşşşşşşşşşş....... İyi bu kararrrr. Gidelim .......... Kadar.

bağlar spor

29 Eylül 2019 20:12
- yenibağların tarla gibi sokaklarınıda unutma ketenci .