TÜLOMSAŞ TRAMVAY ÜRETTİĞİNİ GÖREN Mİ VAR?

Son Güncelleme : 09 Temmuz 2016 13:07
TÜLOMSAŞ TRAMVAY ÜRETTİĞİNİ GÖREN Mİ VAR?

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) il örgütünün düzenlediği bayramlaşma töreninde konuşan il başkanı Sinan Özkar, Başbakan Binali Yıldırım'ı eleştirdi. Özkar, "TÜLOMSAŞ'IN tramvay ürettiğini gören var mı?" diye sordu...

Ne konutşuğunun farkında değil

CHP il örgütü partililerle bayramlaşma gerçekleştirildi. Bayramlaşmaya CHP eski Genel Başkan Yardımcılarından Cevdet Selvi, Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, İl Başkanı Sinan Özkar yaşşnı sıra il ve ilçe başkanıları ile partililer katıldı. Bayramlaşmada konuşan il başkanı Sinan Özkar, Akp hükümetini eleştirerek, bayramın kutlanamaz hale geldiğini dile getirdi. Ülkenin ciddiyetsiz bir şekilde yönetildiğini söyleyen Başkan Özkar, Başbakan Yıldırım'ın Eskişehir ziyaretine değindi. Özkar, "Başbakan komik bir adam, ne konuştuğunun farkında değil. Demiryolunun üzerini kapattık yeşil alan yaptık diyor. Orada yeşil alan var mı? Büyükerşen, tramvayları neden TÜLOMSAŞ'TAN almadı diye soruyor. TÜLOMSAŞ tramvay üretmişte gören mi var" dedi.

Eskişehir örnek olmak zorunda

Eskişehir'i uygar insanların olduğu bir şehir olarak nitelendiren Selvi, "Birazcık birlikte harekete geçme mecburiyetimiz var. Çünkü ülke elimizden kayıyor, parçalanmaya gidiyor. Birbirinize kırılmış olabilirsiniz, demokratik bir mücadelede vermiş olabilirsinzi. Onun zamanı geçti bir araya gelmek zorunluluğu var. Eğer göz göre göre bu birlikten yana olmayan olursa kendi vicdanında mahkum olur. Her şeyi bırakıp beraber olacağız. Eskişehir her konuda olduğu gibi bu mücadelede de örnek olmak zorunda" şeklinde konuştu.

Korkuttuklarını zannediyorlar

Bayramı bayram yapan şeyin dayanışma ve samimiyet olduğunu dile getiren Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt ise, AKP'yi eleştirdi. Türkiye'yi yönetenleri kötüğ ve yanlış yönettiğini söyleyen Başkan Kurt,"Cumhurbaşkanı gibi, Başbakan gibi herkesi kucaklaması gereken kişiler bizleri ötekileştiriyor. Sanki yüzde 50 onların geri kalan yüzde 50 başkalarınınmış gibi davranıyorlar. Bu da toplum da kavgayı her zaman hazır halde tutuyor. Kürtler ölüyor Türklerin sesi çıkmıyor, Türkler ölüyor Kürtlerin sesi çıkmıyor. Ama bu ülkede iç savaştan faydalanan iktidar sadece güçleniyor. Her gün yeni yeni baskı unsurlarını hayata geçiriyorlar ver herkesi korkutuyor, korkuttuğunu zannediyor” diye konuştu.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Osman Yusuf

09 Temmuz 2016 12:23
Derler ya "Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz" diye, sayın 3 yorumcunun yazdıkları da o hesap. özellikle de bay ASÇ!.. 3-4 sene önce Gaziantep için tramvay üretilmiş!.. Güler misin, ağlar mısın. O tramvaylar (!) Almanya'dan hibe edilmiş 50 yıl öncesinin tramvayları. Bizimkilerin yaptığı onları boya-döşeme yaparak yüzlerine bakılır hale getirmek... Saçmalamayın, artık yeter!...

kadir

09 Temmuz 2016 10:04
sen partı olarak şehrindeki kurumların ne yaptıgını bilmıyorsan millet neyapsın

Mustafa kelebek

10 Ağustos 2017 18:36
Tulomsas tan emekliyim lokomotif ve elektrikli sadece montajı yapılıyor hızlı tren İspanyol malı tulomsas ïn teknolojisi tramvay üretemez milleti kandirmayin

Eko

26 Temmuz 2017 09:51
Eskişehir trans ayını Tulomsaş a yaptirsaydiniz ya ama burda mama yok gittiniz elin ga vurun verdiniz dünyanın parasini

aydın

11 Temmuz 2016 19:58
Yerel yönetimler yerel ekonomik değerlerine sahip çıkarlarsa kent ekonomisi gelişir . Yıllardır yerel iktidar olan chpli Büyükşehir ne gibi bir ekonmik katkı sağlamış avrupa şehrine

Eses li

18 Ocak 2017 20:59
Nihat hakikatten bir araştır bakalım nerden gelmiş ,tülomsaşın ürettiği yarım tramvay yoktur antebe yapılan revizyon hariç.

Eses li

18 Ocak 2017 20:55
Osman yusuf doğru söylemişsin yanlız biraz eksik onları allayıp pullayanda tülomsaş değil taşeron.

oktay tuncbas

18 Ağustos 2017 11:55
İkitdar her rüzgardan faydalanır dindarlık muhafazakarlık itina ile kullanılır eğer halkı bir şeye inandırcaksan,kabul ettireceksen yani kamuoyu oluşturacaksan en etkili yol Korkutmaktır.ASlında çok bişey yoktur mesela seçim kazanmak için Kardak kıyılıklarına genelkurmay başkanına çıkarıp yunanistanla gerilim artırmak hollanda ve almanyaya bilerek adam yollayıp gerilimi artırmak gibi 2.5 milyon oy var muahafazakar oyları hır gür çıakrıp aldı akabinde metal yorgunluğu dedi partiyi temizliyor adına da Akparti kendi kendini otomatik yenileyen tek parti diyor yılkı atları dolmuş,menfaatçiler dolmuş.fetocular sızmış Konuyu uzatmayayım YERLİ ARABADA TÜLOMSAŞ YAPSIN DEMEK İSTİYORUM sanayimiz ortada ülkede vida üretimi bile adi her şeryemiz adi niye reakbet şartları zor.kaliteli Alman malı hep gördük varmı BMW MERCEDES ayarında türk aracı yıllardır olmadı bırak bu işleri fırçala dişleri gerçekler acıtır üzgünüm.

nihat

12 Temmuz 2016 10:27
osman yusuf, Konya da kullanılan tramvay nereden geldi bir araştır. O kadar cahil ve millete tepeden bakan bir haliniz var ki hakaret etmemek için kendimi zor tutuyorum. Kabahat siz de değil sizin gibileri adam yerine koyan da.

vatan

09 Temmuz 2016 23:12
tulomsaş ın sen ne oldugunu biliyormusun once ogren aynı genel başkanın eline verip okudugu gibi sizler iciniz bom boş insanlarsınız sizin ne kendinize nede turkiyeye sizin faydanız olur ic savaştan ikdidarmı faydalanıyor siz neden faydalanıyorsunuz teror orgutlerinden sizin elinize fısat gecse hdp ile hemen birleşirsiniz zaten berabersiniz pkk nın 2 numaralı adamı olduruldu hemen insan hakları mahkemesine başvurun vekillerinize soyleyin cenazesine katılsınlarmillet sizin boş insanlar oldugunu bildigi icin boyle 20 lerde kalırsınız allah size bu ulkeyi yonetme fırsatı vermesin

ASÇ

09 Temmuz 2016 10:05
Tülomsaş fabrikasına girmedikleri belli oluyor girdikten sonra sol hangarda Gaziantep için tramvay üretiliyordu bundan 3 4 sene evvel

Ziya

09 Temmuz 2016 07:22
Tüvasaş ta vagon üretiliyor. Tülomsaşta biz yapabiliriz demişti! Bilmiyorsan öğren. Başbakan 8 sene ulaştırma bakanlığı yaptı nerede ne yapılabileceğini senden öğrenmeyecek.
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.