TRENDE ORTALIK KARIŞTI

Son Güncelleme : 22 Temmuz 2019 10:07
TRENDE ORTALIK KARIŞTI

Yanında taşıdığı evcil hayvanı ile birlikte trene binerek yolculuk yapmak isteyen kadın kondüktör tarafından indirilmek istenince trenin 2 saat gecikmesine neden oldu. 

Olay, Eskişehir istikametinden Kütahya, Tavşanlı istikametine giden bölgesel trende meydana geldi. Yanında taşıdığı hayvana bilet almadığı ve kurallara uygun olmadığı gerekçesi ile kondüktör tarafından uyarılan daha sonra da trenden indirilmek istenen kadın, kondüktöre hakaret etmesi üzerine araya giren yolcularlara da sözlü hakaretlerde bulundu. Sözlü hakaretlerin dozunu kaçıran kadının trende yolculuk yapan diğer vatandaşlara da fiziki müdehalede de bulunduğu iddia edildi. Olay sonrası Sabuncupınar tren istasyonunda şahsın yeri değiştirildi. Trenin Kütahya garına gelmesi ile birlikte ihbar üzerine olay gelen jandarma ekipleri kadından şikayetçi olan darp mağduru yolcuların ifadesini almak üzere karakola götürüldü. Trenin 2 saat rötar yapmasına ve yüzlerce kişinin mağdur olmasına neden olan ismi açıklanmayan Kadın hakkında çevreye rahatsızlık vermek, kolluk kuvvetlerine kimlik ibraz etmemek,trenin yola devam etmesine engel teşkil etmesi ve kurallara uygun olmayan bir şekilde trene hayvan soktuğu için soruşturma açıldığı bildirildi. 

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Hektor

22 Temmuz 2019 13:54
Kendini bilmez,haddini bilmez bir vatandaş..inşallah gerekli cezayı alır.

tatar

22 Temmuz 2019 16:25
ensesinden tutup aşağıya atıverseydi yolcular kalabalık olunca kimseden şikayetçide olamaz

Demiryolcu

22 Temmuz 2019 15:27
İnsanların vaktini boşa harcayan bu gereksiz insana en ağır cezayı verin....Kadın olman seni haklı göstermez...Maşallah dil pabuç gibi...Hayvanlar yolcu ile seyahat edemez. Bu kanun gereği yasaktır.

Aras

22 Temmuz 2019 22:27
Böylelerine hapis cezası vereceksin. Hem kurallara uyma hem de o kadar insanı ve kocaman bir kurumun işletmesini mağdur et, engel ol. Ne güzel dünya ya

saygı

23 Temmuz 2019 10:48
Maalesef ülkemizde hayvanseverler insana saygıyı tamamen unuttu... Hayvanlar birinci plana çıktı... şimdi bu mesaja da kızacaklar ama( bir insan canlılara zarar vermediği sürece ) sevmekte ve sevmemekte özgürdür...Sen seviyorsun diye ben sevmek zorunda değilim... yakın olmak zorunda değilim o hayvanlara... korkuyor olabilrim, sevmiyor olabilirim, alerjim olabilir...

Halit

23 Temmuz 2019 01:09
Tramvayda kendi başına seyahat eden hayvanları görünce herkes fotoğraf, video çekme yarışına girip sosyal medyadan işletmeye övgüler yağdırmışlardı.

Adsız

23 Temmuz 2019 10:57
Bu bayan bir de eğitimci olacak hiç yakışmayan hakaretler inşallah gerekli cezayı alır. Eskişehirin önemli özel okullarından ingilizce öğretmeni kendileri

cemal

22 Temmuz 2019 15:35
Bazı insanlar tahrik altında kendini kaybetmekte ve şuursuz bir şekilde hareket etmektedirler. Bu olayda bunu görmekteyiz. Çoklu müdahale/tahrik ve neticesi malüm...Şunu da söylemek mümkün: O Bayan; o an öncesi nasıl bir "Haleti Ruhiye" içindeydi? Bu olay iki tarafı keskin bıçağa benziyor!

hadi oradan

22 Temmuz 2019 20:28
Trene hangi hayvan ile binmiş? Muhtemelen evcil bir kedi, niye uğraşıyorsunuz. Sanırsınız ki sığır veya eşek ile falan binmiş! 2 saat gecikmenin sorumlusu bence, ancak kadına gücü yeten zavallı birkaç kişi. O trenlere kimler ne şekilde biniyor onlara bakın. Geçen tramvayda genç birisi herkese diklendi ve sigara yaktı kimsede tık yok. (bilmem anlatabildim mi)