TRANSFER TAHTASI AÇILIYOR MU?

31 Aralık 2018 07:43
TRANSFER TAHTASI AÇILIYOR MU?

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal, transfer tahtasını açtırmak için mesai harcıyor.

Geçtiğimiz günlerde eski teknik direktörlerden Bülent Uygun'dan yardım isteyen Başkan Ünal hafta içinde ise Kasımpaşa'da görev yapan Mustafa Denizli ile bir araya geldi. Başkan Ünal'ın imza vermek istemeyen isimlerle gelecek günlerde bir kez daha görüşme yapacağı öğrenildi.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Vatandaş

31 Aralık 2018 08:51
Zaten bugüne kadar 50tane dosya var. Çözmek için görüşüyorum diyordu. Demek ki değişen birşey yok. Hala aynen devam. O zaman şimdi bunun haber değeri ne? Lütfen artık yeni şeylerle gelin. Cimcit pilavi gibi ısıtıp ısıtıp flaş habermiş gibi okuyucunun vaktini çalacak, umutlandıracak haber yapmayın.

mustafa

31 Aralık 2018 09:26
Takımı bu hale getiren kendisi. Uğraşıyormuş gibi yapıp aslına bişey çözmeyen birisi. Bize adam gibi bir başkan lazım. Halil Ünal'a güvenip kimse alacağından vazgeçmez.

Gurcan

31 Aralık 2018 09:50
Halil ile olmuyor bu is

yasar

31 Aralık 2018 08:52
Para yok transfer tahtası açtırmak istiyorlar. transfer neyle yapacaklar acaba yine borç sonra nasıl ödenecek bu borçlar..

Dgn

31 Aralık 2018 09:22
Bu kafayla bugun acsaniz (acilcagini dusunmuyorum da)sene basinda zaten tekrar kapanacak. Konusulan tek konu transfer tahtasi acilir mi acilmaz mi? Firsat bu ya firsat, koyun takkeyi onunuze, proje uretin, farklilik yapin, ileriyi dusunun. Tahta acilsa ne olur yine mi borc yapacaksiniz??

osman

31 Aralık 2018 13:47
sayın basın bu arkadaşı sürekli haber yaparak gündemde tutmayın ES ES zarar veriyorsunuz

eses

31 Aralık 2018 12:10
bugüne kadar kaç tane dosya halledildi ne kadar dosya kaldı hepsi açıklanmalı yok % 85 açtık yok %80 açtık bu iş böyle yürümez.

eskişehirli

31 Aralık 2018 12:07
hani %85 transferi açtık diyordu ne oldu

Burhan

01 Ocak 2019 12:30
Bilmeyen de real madrid başkanı sanacak.havalar binbesyuz

eses

01 Ocak 2019 16:39
Her kongre öncesi yeni yönetim çıkmazsa, eski yönetim göreve talip çıkıyor. Kulüp kayyuma devredilse bunlardan geçmişin hesabı sorulmayacak mı? Kayyuma gitmemek için her defasında eski yönetim göreve talip oluyor. Tesislerde susuz yemeksiz ilk yarıyı başarılı bir şekilde kapatan başta Fuat Hoca olmak üzere tüm futbolcuları kutlamak lazım.

Suat Avni

31 Aralık 2018 09:48
Tiyatro devam ediyor...Fat lady (kayyum) gelsin artık....

buyrunçözüm

31 Aralık 2018 08:20
sıtada yakın bi okuldan bi tahta alın getirin,sonrada bi açılış düzenleriz,transfer tahtası açılmış olur bence.