TRAMVAYDA İĞRENÇ OLAY

Son Güncelleme : 18 Ocak 2020 13:01
TRAMVAYDA İĞRENÇ OLAY

Eskişehir'de tramvaylarda kadınlara cinsel tacizde bulunduğu iddiasıyla gözaltına alınan zanlı tutuklandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, tramvaylarda kadınlara cinsel tacizde bulunduğu iddia edilen şüphelinin yakalanması için çalışma başlattı. Biir fabrikada işçi olarak çalışan şüpheli R.E. (32), polisin düzenlediği operasyonda yakalandı. Zanlı, emniyetteki işlemlerinin ardından çıkarıldığı nöbetçi hakimlikçe tutuklandı.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Yavuz

19 Ocak 2020 13:16
Önceden otobüslere kümes deniyordu, şimdiki tramvaylarda kapalı tavuk çiftliği gibi maşallah.Neden fazla yolcu alınır hiç anlamıyorum

Antiyalaka

19 Ocak 2020 16:11
Tramvaylar çocuklar parkindakiler gibi minyatür ici dar normalde zaten iki kişi yanyana zor durur lunaparktakiler gibi Yanlış tramvay modeli seçilmiş çöp yatırım yazık Istanbul tramvayı günde milyonlar taşıyor avrupanın 100 bin nüfuslu tramvay modelini alıp tüm ulaşımı buna yüklersen millet birbirini ezer.. Bu secimi yapan isbilmezler eserinizi seyredin

Tepemi Attırma

19 Ocak 2020 11:18
RWCO beğenmıyorsan sınırlar açık , tel örgü , duvar , dikenli tel yok gidebilirsin....haydi naş naş....

Hasan

20 Ocak 2020 15:27
Emniyet güçlerimiz sivil olarak tramvaylar da görev almalı kadınlarımız tepkilerini sert bir biçimde göstermeli mesela çntayı kafasına yapıştırmalı

Yakup

20 Ocak 2020 09:26
Tramvayların kalabalık olması böyle olumsuz olaylara zemin hazırlıyor.

Ferhat

20 Ocak 2020 00:55
Bir an önce bulunup tekrar serbest kalmaması temennilerimle

Leila

19 Ocak 2020 22:52
Walla bende ugradim bide rezil olan adam esiyle beraberdi ben soileince ne yapiorsun die esi beni sucladi fakat etrafimdaki bi adamda agzini acip bisey demediler o gun o olay beinimin icine yazildi o sapika kizdim insanara uzuldum bu kadarmi insanlik.olay 3 sene once oldu .

Duru

19 Ocak 2020 20:49
Şaşırdık mı hayır

Esk

19 Ocak 2020 20:47
Olayın güvenlik kamera kaydı var mı?

Rwco

19 Ocak 2020 09:12
Sözde en güvenli şehir,her bir şey var, çok tehlikeli...