TRAMVAY TİCARİ ARACA ÇARPTI

01 Eylül 2018 17:18
TRAMVAY TİCARİ ARACA ÇARPTI

Yenidoğan Mahallesi Cumhuriyet Bulvarı üzerinde, otogar istikametine ilerleyen tramvay ticari araca çarptı.

Meydana gelen kaza sonrası tramvayda maddi hasar oluştu. Kaza sebebiyle seferler bir süre aksadı.

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Yusuf

01 Eylül 2018 17:58
Ah bu ticari taksiler. Kuralları hiçe sayıyorlar. Sadece taksiciler değil minibüs ve halk otobüs şoförleride kurallara uymuyor. TABİ BİRDE kavşaklarda ki trafik sorunu var. Tramvayın geçtiği yerlerde alt yada üst geçit yapılmalıydı.

Birol

01 Eylül 2018 23:49
Şehir içindeki raylı sistemler şehir hayatına uymalıdır kırmızı Işık’ta ve yaya geçidi olan yerlerde beklemeli veya ,insanların hayatlarını psikolojik olarak tedirginlik yaratmadan başka bir yol aranmalıdır.rahat ve mutlu bir yaşam herkesin hakkıdır.

Eskişehirli

02 Eylül 2018 15:32
Trafik lambaları vatmanların elinde olduğu sürece bu kazalar kaçınılmazdır. Tramvaylar şehir trafiğine uygun hareket ettirilmelidir.

Hektor

01 Eylül 2018 20:25
Ticari aracın tramvay yolunda ne işi varmış ? Hasar gören tramvay için üzüldüm.. Zarar ziyan ticari araç sürücüsünden tazmin edilsin de aklı başına gelsin.

Ertuğrul Algan

01 Eylül 2018 18:45
Eğer tramvay raylarını terk edip bulvara çıkmadıysa, ticari araç tramvaya çarpmıştır. Tramvayın günahını almayalım ;)

VATANDAŞ

02 Eylül 2018 11:44
tranvaya çarpan suçlu koskoca tranvayı görmemişmi

salih baba

01 Eylül 2018 22:51
araç sürücüleri lambalara ve tramvaya aldırış etmeksizin tehlikeli şekilde trafikte ilerliyorlar. tramvay geçişlerindeki kırmızı trafik lamba zamanları da çok uzun ….

Vatandaş

01 Eylül 2018 18:10
Tranvay ın geçiş önceliği var . " tranvayla ticari araç çarpıştı " . ...... neyse ...... iyi uykular.

Ismaill

02 Eylül 2018 10:33
Kendi yolu belli olan ulaşım araçları.tren.tramvay gibi karayolutaşıtlarına çarpmaz onlar gelip sabit yolunda ilerleyenaraçlara çarpar.
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI