paykasa astropay astropay astropay ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

TRAMVAY PETROLLE ÇALIŞMIYOR

17 Eylül 2018 15:46
TRAMVAY PETROLLE ÇALIŞMIYOR

AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan, Büyükşehir Belediyesi'nin bilet fiyatlarına yaptığı zam ve Yılmaz Büyükerşen'in zamla ilgili yaptığı açıklama hakkında konuştu.

Uygulaması doğru değil

Çalışkan, “Tramvaylar petrolle çalışmıyor. Elektrikle çalışıyor. Bu meseleyi hükümet zam yaptı biz de yapmak zorunda kaldık diyemezsiniz. Çünkü Ankara, İstanbul, Konya, Kayseri gibi şehirler bırakın zam yapmayı indirime gittiler. Belediyenin 2017'deki 50 milyonluk bütçe fazlalığına rağmen bu uygulamasını doğru bulmuyoruz” şeklinde konuştu.

Yorumlar (19) / Onay bekleyen (16)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

mustafa

17 Eylül 2018 16:32
Başkan elektikte zamlandı haberiniz yok galiba. Enerji bakanlığı iyi öptü bizi bu sene. Doğalgaz, elektrik, kömür ne varsa iyi zam gördü.

Hakan

18 Eylül 2018 08:17
Elektriğe zam geldiğinden herkesin haberi Yokmu Acaba

Halil Toksöz

18 Eylül 2018 01:23
Elektirik bedava mı ? Bu da aklı sıra bizi kandırıyor. 17 yıldır kanırdıkları gibi, bu gidiş iyi değil !!!!

kamil

18 Eylül 2018 01:00
bu kadar pişkinlik olamaz..

Ali Er

17 Eylül 2018 23:06
Elektrik bedava herhalde sayın başkan

deniz

18 Eylül 2018 09:14
komik başkan elektiriğe zam yapmadınızmı harbiden siz ne içiyorsunuz

süleyman

17 Eylül 2018 16:46
ucuz siyaset yapmayın

hakan

18 Eylül 2018 08:38
siz olsaydınız 10 Tl olurdu şirin görünmeye çalışmayın bizim uçağımız yerli ve milli

Halil

18 Eylül 2018 01:00
Bütün zamlar uygun da sadece bu mu uygun değil,ülkedeki bütün zamlara da uygun değil deyin alkışlayalım sizi.

Hala konuşuyor

17 Eylül 2018 16:19
Elektrik sanki az zamlandı değil mi?.. bahsettiğiniz diğer şehirler ekonomi çok iyi olduğu için değil örtülü ödenekten aldıkları paralarla açığı kapattıkları için böyle bir seçim yatırımına gidebildiler. İnsanları salak yerine koymayı bırakın.

usta

18 Eylül 2018 10:12
Artık konuşmayın, ayıp insanlarla dalga geçmeyin....

cemal

18 Eylül 2018 11:05
AK Parti'nin ekonomiyle ilgili söylemleri buharlaşmıştır. Sıkıntılarına suçlu bulma çabasını görmekteyim. Döviz kontrol altına alınamamış, devalüasyon yapılmış ve halk bu sebepten dolayı fakirleşmiştir. İleriye gideceğimize geriye gittik. Cepteki para pul oldu. İflaslar, konkartolar başlamıştır. Dev firmalar kapılarını kapatmaya, kitlesel işçi çıkarımı başlayabilir ! Firmaların daha fazla tahammülleri kalmamıştır.

Emekli

18 Eylül 2018 09:32
Başkan elektrik havadan gelmiyor kafan ona bile basmıyor

Güldürme zihnini çalıştır başkan

18 Eylül 2018 15:23
İman gücüyle gidiyor sanıyor bu tramvay ın elektriği var temizliği var bakımı var personeli var ne diyorsun zihni zihnini çalıştır şaka gibisin

Essen

18 Eylül 2018 16:53
Bu kadar pişkinlik olmaz tamam tramvaya zam gelmesin peki diğer zamlar ne olacak çok ucuz siyaset Reisede halkın zamlardan mağdur olduğunu anladir umarım

Eses

22 Eylül 2018 02:53
Eski il başkanını aratmıyorsunuz maşallah. Aynı saçma gerekçelerle eleştirmek parti politikası mı? Yoksa Dündar beyle akrabamısınız? O durumda ırsi olabilir.

ali

18 Eylül 2018 22:14
tramvay biletine zam yaptıysa çalışanada zam yapması lazım adil olmak lazım

kara

18 Eylül 2018 09:57
elektige zam geldi diyenler inşallah biletler 10 tl olur.

iş bankası

18 Eylül 2018 11:45
iş bankası halkın bankasıdır , partinin bankası mı olur .
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
Eskişehir Kent Konseyi, sokak hayvanlarının barınabilmesi için özel olarak yapılan 5 kulübeyi şehrin belirli noktalarına yerleştirdi.
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Emek Gençlik Merkezi’nde 16 ayrı branşta açılan atölyeye katılan 440 öğrencinin velisi ile bir araya geldi.
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
Evlenecek çiftlere destek olmak isteyen Odunpazarı Belediyesi, çiftlerin en mutlu günlerine mutluluk katmak için talep eden vatandaşlara gelinlik ve damatlık veriyor.
FACİADAN DÖNÜLDÜ
FACİADAN DÖNÜLDÜ
Çevre yolu üzerinde seyir halinde olan şehir içi toplu taşımada kullanılan Büyükşehir Belediyesi'ne ait otobüste yangın çıktı. Otobüste yolcu olmaması olası bir facianın önüne geçti.
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir'de düzenlenen drone destekli uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınan 5 kişi adliyeye sevk edildi. 
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
Yaz aylarının vazgeçilmezlerinden çilek, kış aylarında kilosu 16 liraya da olsa tezgahlarda satılmaya devam ediliyor. 
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
Eskişehir Gençlik Kolları Danışma Meclisi Toplantısına katılan Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, “Eskişehir'de siyaseti gençleştireceğiz” dedi. Rahibi Yılmaz Büyükerşen için ise, “Onun adaylığı da yeni kesinleşti. Bende memnun oldum. Hayırlı uğurlu olsun. Henüz yeni başlıyoruz yola. Eskişehir ne yapacak göreceğiz bakalım”
DAĞ BAŞI DEĞİL  71 EVLER!
DAĞ BAŞI DEĞİL 71 EVLER!
Eskişehir'in merkeze yakın mahallelerinden 71 Evler'de büyük mağduriyet yaşanıyor. Yaklaşık 23 bin kişinin yaşadığı mahallenin bazı sokaklarında ne internet çekiyor ne de telefon.
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve Jale Nur Süllü, ilçe ziyaretlerine İnönü’de devam etti. Jale Nur Süllü yerel seçimlere vurgu yaparak “İnanıyoruz ki Mart'ın sonunda bahar gelecek” dedi.