TRAMVAY İSTİYORUZ

19 Kasım 2017 16:01
TRAMVAY İSTİYORUZ

Kulak versinler

Yaklaşık 65 bin nüfuslu Şirintepe Mahallesi'nde yaşayan vatandaşlar, Büyükşehir Belediyesi'nden mahallelerine tramvay getirmesini istedi. Yıllardır mahallelerine hizmet getirilmediğini öne süren vatandaşlar, Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'in kendilerine kulak vermesini istediler.

Hizmet istiyoruz

Vatandaşlar adına konuşan Mehmet Ömürlü, " Bizler yıllardır bu mahallede oturan kişiler olarak hizmet göremiyoruz. Her seçim zamanı oy istemeye gelenler seçimlerden sonra verdikleri sözleri unutuyorlar. Önümüzde 2019 seçimleri var, bizler mahallemize hizmet gelmesini istiyoruz" diye konuştu.

Asıl sahipleriyiz

Eskişehir'in en büyük mahallelerinden biri olduklarını söyleyen Ömürlü, " Biz mahallemize tramvay beklerken, başka mahallelere yapılacağını duyduk. Bu haksızlıktır. Biz mahallemize tramvay istiyoruz. Yıllardır mahallede altyapı sorunu var. Hiç bir yetkili çözüm bulmuyor. Biz üvey evlat değil bu şehrin asıl sahipleriyiz" dedi.

Yorumlar (30) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Aras

20 Kasım 2017 09:45
Pardon ama siz şirintepenin neresindensiniz, bizim mahallenin neresine tramvay sokmayı düşünüyorsunuz sözde ana cadde diye geçen caddelerden bile 2 araç yan yan zor geçerken siz kalkmış tramvay diyorsunuz

ŞİRİNTEPELİ

20 Kasım 2017 06:03
40 yıldır oturduğumuz mahalle öncelikle alt yapı, üst yapı, yollar ve kaldırımlar yapılmalıdır. Bunlar olmadan tramvay gelmesi daha büyük sorunlara sebep olur. Her yağmur ve kar yağışında konut ve iş yerleri zarar görmekte. Mevcut alt yapı zamanında 200-300 haneye göre yapılmış olup şu an kentleşme ve yapılaşmayla on binlerce haneye çıkmıştır. Sokak ve caddeler otoparka dönmüş yayalara yürüyecek yol kalmamıştır. Bu büyük sorunlar çözüldükten sonra elbetteki tramvay bu mahallenin hakkıdır.

bizi Adam yerine koydumu

20 Kasım 2017 08:00
Büyükerşen kenar mahalleleri şimdiye kadar " Adam yerine koydumu ki şimdi bir hizmet getirsin . varsa yoksa vişnelik - köprübaşı - çarşı - elitlerin ve seçkinlerin başkanı .

Bu zihniyetle biraz zor..

20 Kasım 2017 09:00
Bu belediyecilik anlayışı ile biraz zor gelir oralara tramvay..O kadar cinslik,terslik var ki;günde 500-600 kişinin anca kullandığı batıkent mahallesine tramvay var fakat günde 4000-5000 kişinin kullanacağı şirintepe,esentepe,yeşiltepe,sütlüce taraflarına yok..Bu belediye ile bu kadar fazlasını beklemek bu mevsimde denize girmek gibi olur...

Daha çok beklersiniz!

20 Kasım 2017 11:08
Belediyecilik hizmetlerinin gelmediği mahalleler daha Hocaya yani Büyükerşene oy verdiği müddetçe hizmet falan beklemesin.Şirintepe,Yeşiltepe,Fevziçakmak,Şarhöyük,Kuyubaşı,Tunalı,Sütlüce,Zafer,Fatih,Huzur,Yenidoğan,Gündoğdu,71evler,sultandere, erenköy.Bu saydığım mahallelerde yaşayanlar hocanın sözlerine kandığı müddetçe bekledikleri hizmetler olmaz.Aksini iddia edenler son 15 yıla bakalım her şey ortada.Boşuna particilik yaparak siyasi düşünmeyelim.Geri kalmışlığımızın sebebi bu belediyeye seçimlerde cevabımızı verelim.Yoksa daha çok bekleriz bi BATIKENT gibi olmayı bi SÜMER gibi olmayı bi VİŞNELİK gibi olmayı bi FABRİKALAR BÖLGESİ BAĞLAR VE ÇEVRESİ GİBİ olmayı....

fevziçakmak

20 Kasım 2017 09:16
bizde tramvay istiyoruz. Yılmaz Büyükerşen seçimlerde söz vermişti seçimler yaklaştı bir icraat yok.

yasin

20 Kasım 2017 09:25
tramvalar bdiğim kadarıyla 210 kişilik acaba tramvaya gerçek insan ölçülerinde heykel yerleştirilse kaç adet heykel alır.

kani

20 Kasım 2017 08:43
hoca şimdi, zengin sosyetenin burjuvanın sanatsal etkinliklerinle meşkul size ayıracak vakti yok . heykel , resim , opera , festival etkinlikleri sizin sorunlarınızdan önemli .. adam boşmu duruyor .

Umutsuz vaka

19 Kasım 2017 17:47
Çok beklersiniz zengin sosyete yerlerine yakışır tramvay mesela Batıkent günlük taşıdığı yolcu en fazla 300 dür sizin mahalle doldurup taşar ama siz burjuva değilsiniz Allah yardimciniz olsun.

Necmi

19 Kasım 2017 16:25
Akpli meclis üyelerine söyleyin arkadaşlar ayrıca zamanında karşı çıktınız tramvaya şimdi tramvay istiyorsunuz

Aras

20 Kasım 2017 16:29
Mahalleye tramvay gelmesin demiyoruz tabi ki gelsin ama bunun için önce alt yapı ve üst yapının müsait olması gerekir bizim mahallemiz yani şirintepe mahallesi eski yerleşim yeri olduğu için sokaklar ve ana caddeler dar bunun öyle bir planlanıp yapılması gerekir ki önümüzde ki 3-5 yılı değil 30-40 yılı göz önüne almak gerekir. Mesela tramvay şuan da merkezde ana caddeleri daraltıyor ve şehiri boğuyor çünkü şehirdeki araç sayısı her geçen gün artıyor ve şehrin ana caddeleri artık bu trafiği bu yoğunluğu kaldıramıyor benim açımdan tramvay yapılırken iyi tasarlanmamış şehirin 10 yıl sonra ki hali göz önüne alınmamış veya alınamamış 3-5 sene sonra daha büyük sıkıntılar olacak gibi

heykek bizim işimiz

20 Kasım 2017 09:52
pantolon kalmadı yerine ceket versek - tranvay işi olmaz yerine heykel olmazmı .

DENİZDE GETİRDİ . DAHA NE İSTİYONUZ

20 Kasım 2017 08:05
AUVRUPA KENTİ OLDUK , SİZİN DE SÖYLEDİĞİNİZ İŞ Mİ , KENTE O KADAR TURİST GELİYOR . HOCA YI KARALIYORSUNUZ

HASAN

21 Kasım 2017 08:28
TEPEBAŞI BÖLGESİNDEN (şirintepe-uluönder-yeşiltepe-esentepe) HOCAMIZA OY ÇIKIYOR YA HAYRET EDİYORUM. ZIRNIK HİZMET ALMIYOR. BİRDE ESKİŞEHİRE TURİST GELİYORMUŞ TERANELERİ. GELSİN, GELMESİN DEYEN YOK. turist bu mahallelere mi geliyor? Görüyor mu buraları? Bu mahaller adam yerine konuluyor mu? Yeşiltepe adeta KÖY.

Sivrihisar

20 Kasım 2017 11:01
olmuşken Sivrihisar'a da gelsin tramvay. Burasıda Büyükşehirin ilçesi, tepebaşında varsa burda da olsun .

hasan

20 Kasım 2017 10:15
Mehmet ÖMÜRLÜ sonuna kadar haklıdır, destekliyorum. ŞİRİNTEPE-SÜTLÜCE-ESENTEPE hattı

üvey evlat

19 Kasım 2017 19:15
daha yapılacak sanatsal , kültürel çalışmalar çalıştaylar var . köprübaşı ve çevresini tekrar düzenlesinler acele etmeyin böyle giderse size 25 , 30 sene sonra belki tranvay hattını yaparlar .

Kenar mahalle zincirlikuyu

20 Kasım 2017 23:22
Konuşulacak o kadar sorun var ki... Ulaşım Eskişehir de zaman kaybı ben Zincirlikuyu mahallesinde ikamet ediyorum.Dün tarafiğin hiç olmadığı yerde belediye otobüsü kaza yapıyor ve 1 kişi hayatını kaybediyor.Otobüs şoförleri bazen acayip sorumsuz davranabiliyor.Bu kaza onun göstergesi herkes şoför arkadaş.Eskişehir'in nüfusu 2 milyon olsun kenar mahallelere hizmet yine gelmez yine gelmez.Yollar daraldı otobüsler büyüdü ve çoğaldı.Kaldırımlarda araçlar denetleme sıfır ne trafik ne büyükşehir kimse ilgilenmiyor.Trafikte herkes sinir küpü.Bu tramvay yolları yolları resmen böldü.Daha iyisi yapılabilirdi.Hamamyoluna köprü yapıyorsun tramvaylar için neden köprü yapmıyorsun?Zincirlikuyu ,Şirintepe ,esentepe ,sütlüce sıfır hizmet.Tramvaydan önce yürünecek yol yapsınlar yeter.Şirintepe bölgesine havaray yapsınlar hem adıyla bağdaşıyor...

ersin

19 Kasım 2017 18:05
Gelmesin daha kötü olur. Balık istifi yolculuk var. İnsanlar birbirini bıçaklıyor.

mehmet ömürlü

20 Kasım 2017 10:09
yorumlarınızı okuyorum yazık çok yazık sizlerde kime hizmet ettiğiniz açık ben hizmet istiyorum diyorum siz kime hizmet ediyorsunuz yunus emre devlet hastanesinin arka bahçesine yapılan yeni hastane için 2009 dan 2013 yılına kadar tek başına mücadele eden kim biliyormusunuz nereden bileceksiniz o zamanda akp li destekçiler beni kötülüyordu şimdi hastane yapıldı tamamlanmak üzere orada hizmet alacak 7 den 70 insanları hanginiz düşündü şimdi 65 bin nüfusu olan bir mahalleye vergilerini ödeyen avrupa bankasına borcunu ödeyen şirintepeliler tranvay isteyince mi sorun oluyor eğer biraz insanlığınız varsa içinizde okula giden sabah tranvaya binemek için yürüyen otobüs çilesi çeken insanları görür vicdanınız sızlardı ama sizde nerede o vicdan suçsuzu suçlu göstermek yok etmek kolay sizde benim gibi haklı mücadele edinde ne demek istediğimi anlarsınız batı kentte yolcu sayısını söylüyorsunuz buradan geçmesi doğru 65 bin nüfusu olan mahalleden geçmemesi yanlış deyince ben mi kötü oluyorum biraz yorum yaparken şirintepenin orman kent tarafında oturan bir insan tepebaşına otobüsle gitmesi tekrar tranvaya binmesi kaç dakika kaç saatini alyır bilmeden konuşuyor yorum yapıyorsunuz tamamen siyasi olan sizlersiniz ben basın açıklamamda 20 25 yıldır gelmeyen hizmetlerin kimlerin engellendiğini sordum kullanma suyunu neden pahalı satıldığını adalet istediğimizi söyledim ama siz nereden bileceksiniz bir esnaf suya kaç para ödüyor bir inşaat suyu ne kadar bir daire için ne kadar su ödediğimizi ben hepsini biliyorum ve 20 tl ye bir dükkan sahibi 2 ton bir inşaat suyu 20 tl ye 3 ton bir daire sahibi 20 tl ye 5 veya 6 ton su yüklüyor siz herhalde eskişehirde yaşamıyor suya para vermiyorsunuz bunları keşke imkanımız olsada televizyonlarda canlı yayında hep birlikte başkanlara sorsak ama benimle canlı yayına çıkacak kadar cesaretleri yok ben doğruyu söylüyorum onlar bahane üretiyor benim karşımda bahane üretecek başkan göremiyorum ahmet başkanla bizzat makamında bu konuyu görüştüm o zaman neredeydiniz bu yorumcular şirintepeye tranvay neden gelmiyor diye sorduğumda şimdi acımasızca yorum yapan güzel insanlar doğacak olan bir bebeğin 80 90 yaşında olan bir insanın hakkını savunuyorum bunun neresi siyasi olabilir hoca dediğiniz savunduğunuz başkan bizimde başkanımız seçilmiş başkan öyleyse hizmeti 20 yıldır neden getirmediğini sormakda benim hakkım siz ne kadar beni yargısız infaz etsenizde haklı olan halktır hizmet isteyen arkasında siyasilerin olmadığı güçtür.

ali

20 Kasım 2017 08:54
tramvaya binenin adam olacağını bilsem her sokağa tramvay gönderirim.

kalite

20 Kasım 2017 08:42
seçim yaklaşıyor ya karalama kampanyaları başlamış

Petek

20 Kasım 2017 00:55
Hiç gerek yok. Otoboüs ve minibüs var zaten.

Polat

19 Kasım 2017 20:31
Tramvay çilesini çok mu merak ediyorsunuz.

mehmet ömürlü

20 Kasım 2017 11:27
hiç düşündünüz mü tepebaşından tranvaya binenlerin balık istifi gibi çarşıya gittiğini çarşıdan aynı şekilde geldiğini yorum yapan kardeşlerim eğer şirintepe esentepe yeşiltepe sütlüce zincirlikuyu tokiye gidecekler bu güzergah ayrıldığı zaman hem ulaşım sorunu kalmayacak hemte tepebaşı hattından ayrılarak bu balık istifi gibi binmeler azalacak toplanma merkezi tepebaşı olduğu için bu çileyi herkes çekiyor bunları söylemiyorsunuz siyasi ve boş boş konuşan sizlersiniz

Tito

20 Kasım 2017 06:55
19 a binin tepebaşı camiinde inin aaaa tramvay değilmi

Nail

20 Kasım 2017 07:51
İsteyin sonra pişman olursunuz. Artık yapılırsa 10 yılda bitirirler kazıp kazıp bırakırlar

mehmet ömürlü

20 Kasım 2017 09:51
Ağzı olan konuşuyor ama boş konuşuyor seçim zamanlarında bizden oy isteyenler hizmet için oy istediklerini söylüyorlar hizmet istediğiniz zaman bahaneden başka iş üretmiyorlar biz o tranvayların borcunu ödedik avrupa bankalarına borçlanırken bize sormadılar alamadığımız hizmetlerin parasını ödüyor ödemeye devam ediyoruz boş konuşan siyasi takılanlar söylesin siz bu gün için mi yaşıyorsunuz yoksa yarın çocuklarımıza bırakacağımız eserler için mücadele eden insanı mı yok edeceksiniz benim işim siyasi değil yazıklar olsun şu anda işin başında kim varsa ben suçu ona bulurum ve şirintepeye engellenen hizmetleri siz ne biliyorsunuzda boş boş yorum yapıyorsunuz yazıklar olsun birlik olma zamanında bölünüyor gelecek olan hizmetleri sizde engellemiş oluyorsunuz ben a parti b parti demiyorum hizmet istiyorum diyorum ama başka yere çeken sizsiniz sokaklar araçdan geçilmiyor yollar kazık garaj sorunu alt yapı sorunu kavşakta önlem almak istemeyn ve o kavşakta her gün kaza yapan insanlar var ben bunlar için çabalaıyorum siz hacı hocayı koruma peşindesiniz onlar o koltuklardan gidecek var olan ise bizleriz bu güne kadar gelip giden başkanlar ne hizmet yaptı hepsi aynı masallarla idare etti şimdi hepsi sefa sürüyor bizler cefasını çekiyoruz ama siz anlamazsınız meyve veren ağacı taşlarsınız ben hizmet gelsin diye çabalıyorum sizde ucundan tutumda işin iç yüzünü görün isterseniz

Esra y

19 Kasım 2017 23:28
Sayın Mehmet bey bu şehrin asıl sahipleri Odunpazarı siz değilsiniz secim zamanı yaklaşıyor derken SAYIN YILMAZ BÜYÜKERŞEN'E oy vermecegiz mi demek istiyorsunuz biz her zaman başkanımızın yanındayız siz oyunuzu diğer parti üyelerine verin sorun değil biz her zaman kazanırız

deniz

20 Kasım 2017 12:25
otopark otopark diye zırlayan zatlar...100-150-200 milyara krediyle araba almasını biliyorsunuz...peki niye o kadar borçlanıp mevcut otoparklara araclarınızı koymuyorsunuz...eskişehirde otopark sorunu yok...sadece otoparka parketme özürlü insanlar var...krediyle araba alırken iyi 80-100 lira aylık abone parası vermek pahalı geliyor...hiç konuşmayın otopark yok diye...maksadınız Yılmaz hocayı çekiştirmek mahalle karıları gibi...
Sıcaklık 13 derece! Kendimizi dışarı attık
Sıcaklık 13 derece! Kendimizi dışarı attık
Eskişehir'de, aralık ayına girilmesine rağmen bugün 13 dereceye çıkan hava sıcaklığı ile yazdan kalma bir gün yaşayanlar, bu fırsatla kendilerini park, bahçe ve sokaklara attı.
Eskişehir yaban hayatı büyük tehlike altında
Eskişehir yaban hayatı büyük tehlike altında
Eskişehir Merkez Avcılar Kulüp Başkanı Rıdvan Batır, kınalı keklik, çil gibi yabani hayvanlarda bilinçsiz kaçak avcılık ve zirai ilaçlamalar nedeni ile Eskişehir’de yüzde 90 azalma olduğunu söyledi.
BİRGÜN yazarı Termik Santrali yazdı
BİRGÜN yazarı Termik Santrali yazdı
Birgün Gazetesi yazarı Ümit Alan, Eskişehir'e yapılmak istenen Termik Santral konusu yazdı. Yerel medyanın önemine dikkat çeken Alan, gazetemiz koordinatörü Ali Baş'ın yazısını da örnek gösterdi.
Eskişehir'de hayvan sevgisi bir başka
Eskişehir'de hayvan sevgisi bir başka
Eskişehir’in en işlek yerlerinden olan İki Eylül Caddesindeki iki sokak köpeğinin tüm bakım masrafları, bölge esnafı tarafından karşılanıyor.
Polis otomobilde uyuşturucu buldu
Polis otomobilde uyuşturucu buldu
Eskişehir'de uyuşturucu madde ticareti yaptığı öne sürülen zanlı, gözaltına alındı.
HAVACI 22 FETÖCÜ ADLİYE'DE
HAVACI 22 FETÖCÜ ADLİYE'DE
Eskişehir merkezli 12 ilde düzenlenen operasyon kapsamında Fethullahçı Terör Örgütü (FETÖ) üyesi oldukları iddiası ile gözaltına alınan şüphelilerden 22 kişi adliyeye sevk edildi.
BÜYÜKŞEHİR MECLİS'İNDE GERGİNLİK
BÜYÜKŞEHİR MECLİS'İNDE GERGİNLİK
Dün akşam gerçekleşen Büyükşehir Belediye meclisinde gergin anlar ve sert diyaloglar yaşandı. Bizim Şehir Bülteni'nde çıkan "Baraj yatırımını 2018 programından çıkarmanın adı engelleme değil de nedir" başlıklı habere AK Partili meclis üyeleri tepki gösterdi.
DSİ'DEN BÜYÜKŞEHİR'E ŞOK CEVAP
DSİ'DEN BÜYÜKŞEHİR'E ŞOK CEVAP
Büyükşehir Belediyesi Eskişehir'de bulunan DSİ 3. Bölge Müdürlüğü'ne yazı yazarak, termik santralin kurulacağı alanlarla ilgili teknik bilgi istedi. Müdürlükten şok bir cevap geldi. Belediyeye gönderilen cevap yazısında adeta 'Sizi ilgilendirmez' denildi...