TRAFİĞİ RAHATLATACAK YENİ KAVŞAK

24 Mart 2020 15:58
TRAFİĞİ RAHATLATACAK YENİ KAVŞAK

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından trafiği rahatlatacak yeni çözümler geliştirilmeye devam ediyor. Bu kapsamda Ertuğrulgazi Mahallesi ve Uluönder Mahalleleri arasında İstanbul Ankara Karayolu üzerinde bulunan alanda yeni kavşak çalışmaları hızla devam ediyor.

Sıcak asfalt

Havaların ısınmasıyla birlikte yol yapım, bakım ve onarım çalışmalarını hızlandıran Büyükşehir Belediyesi, çevre yolu üzerinde bulunan ve alışveriş merkezi, yurt ve otel yakınında bulunan alanda trafiği rahatlatmak için kavşak çalışması gerçekleştiriyor. Çevre yolu ile bağlantılı olacak alanda alt yapı çalışmalarını tamamlayan Yol Yapım Bakım ve Onarım Dairesi Başkanlığı ekipleri, sıcak asfalt çalışmalarını sürdürüyor. Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, çalışmaların en kısa sürede tamamlanacağını ve kavşağın trafiğe açılacağını ifade ettiler.

Yorumlar (13) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Bakış Açısı

25 Mart 2020 08:00
Başlığı görünce bayağı sevinmiştim haberi okuyunca sevincim kursağımda kaldı sandım şehir merkezinde bir yere kavşak yapılıyor oranın trafiği rahatlatmayla ne alakası var siz nerde yaşıyorsunuz Allah aşkına

Es

24 Mart 2020 20:18
Bu çalışmaları yunus emre devlet hastanesi için de bekliyoruz cevreyolundan hastanemize bağlantı yolunun yapılmasını istiyoruz büyükşehir belediyesinden

Arya

25 Mart 2020 02:10
Burada çevre yolu ile bağlantılı mevcut bir yol zaten vardı. Yeniden yapılıyormuş gibi niye haber yapılıyor? He diyelim yoktu, yapılması gereken bir şey için neden reklam yaparcasına haber yapılıyor Belediyenin görevi bu değil mi zaten?

seda kaya

24 Mart 2020 19:02
1999 yılından bu güne yol yapma yol genisletme yol daralt HEYKEL dik. şimdi trafik olmayan yerde yol aç. ÇOK Komiksiniz

Ali

24 Mart 2020 18:55
Burada yoğunluk mu oluyordu sanki. Yine birileri için yapılan bi hizmet.

Eskisehir

24 Mart 2020 18:32
Çinliler 1 haftada hastane yaptı bizim belediyemiz 6 ayda bir döner kavşak yapamadı herşey güzel olacak demislerdi

garege

24 Mart 2020 16:33
hoca genellikle yolları daraltır , kaldırımları genişletir hiç olmazsa ufak bir park sıkıştırır , araçların rahat gitmemesi veya köşeleri rahat dönememesi için şimdiye kadar biz böyle gördük , yol rahatlatmak hocanın işine neden gelmez .

mustafa

25 Mart 2020 10:22
ne faydası oalcak orda zaten araç yoğunluğu yok ki Espark giriş çıkışına bir care bulun. Esparkın oraya çılmasına izin vermek zaten tam bir hataydı. Gerçi izin verenler halen koltuklarında çare de bulurlar inşallah, maşallah, belki, hiç sanma....

Vatandaş

25 Mart 2020 08:27
Bu zor günlerde saygıdeğer başkanımız nerede hic göremiyoruz kendilerini öyle aman aman bir dezenfektan çalışmasıda yok milletin suya en çok ihtiyacı olduğu şu günlerde suyu ücretsiz yapmalı ama yapmaz ancak zam yaparlar ayıp eğer bu gazetede halkçı ise halkın yorumunu tarafsız yayınlarsınız umarım saygilarimla

Cafer

25 Mart 2020 15:40
Orada ne trafiği varda. Rahatlatacak. Şehir içine bulsun çözümü

Can

25 Mart 2020 15:48
Biraz köy yollarına baksanız.Mahalle yapıp Suya saat takmaya gelince hiç gecikmiyorsunuz. Oranın kavşağa ne ihtiyacı var

Ali Haydar

26 Mart 2020 15:37
Yok arkadaşlar yok değerli hemşehrilerim, yapılan yeni bir şey yok! Bu belediye iş yapıyor diye gösterilen bir haber! O yol kavşak zaten Karayolları sorumluluğunda! Başka birşey olsa bize ait değil derler! Gündoğdu vergi dairesi arasına TCK alt geçit yaptı ona bile çamur attılar ve Esbb nin hazırlayıp, kendilerinin de onayladığı bu projeye bile! Ama bunu halka duyurmazlar! Bu projeyi zaten biz hazırladık TCK uygulayıp yaptı diye! Masallara devam! 21 yıldır olduğu gibi. Belki benim bu yorumu bile yayımlamazlar!

Ercan

24 Mart 2020 23:23