TEK SUÇLU ESNAF MI?

10 Ekim 2018 15:51
TEK SUÇLU ESNAF MI?

Esnaf Ve Sanatkarlar Odası Başkanı Ekrem Birsen, işyerinin önüne duba koyan esnafa ceza kesilmesine tepki gösterdi. Birsen "Otopark üretmeyen belediyenin hiç mi suçu yok tek suçlu esnaf mı?" dedi.

Önceki gün açıklanan işyerinin önüne duba koyan esnaflara ceza kesileceği kararına Ekrem Birsen sert tepki gösterdi. "Yerel yöneticileri göreve davet ediyorum" diyen Birsen esnafın mağdur edildiğini savundu. Birsen "Eskişehir'in otoparka ihtiyacı var. Otopark yapmayan Büyükşehir Belediyesi'nin hiç mi suçu yok? Tek sorumlu esnaf mı? Esnafın kirasını verdiği dükkanının önünü kullanmak doğal hakkı. Büyükşehir Blediyesinin cadde ve sokakları park alanı haline getiren politikaları Eskişehir'i bu duruma getirdi. Esnaflar yıllardır cezalarla karşılaşıyor. Tekrar bunlara ceza yazacağız deyip korkutmanın bir anlamı yok. Esnafa ceza kesmek kolaycılıktır" dedi.

Yorumlar (25) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Ragıp Sağır

10 Ekim 2018 16:04
Keyfii duba koyanlarda var(emlak bakkal, berber vs.. ) deliktaş ara sokaklarını bir gez istersen başkan.

iyi oldu

10 Ekim 2018 17:48
O yol esnafın yolu değil. Öyle kafasına göre duba koy, yolu kapat ohh ne güzel dünya. Çarşıya gidiyoruz, aracımızı park edeceğiz. Dükkandan konuşmayı bile beceremeyen adam çıkıyor, bir şey desen kavgaya hazır zaten oraya arabayı koyamazsın. iyi okuyor ceza az, dükkanlarını kapatsalar daha iyi.

Maliyeeeee

10 Ekim 2018 16:00
Fiş kesmiyorlar vergi vermiyorlar. Devlet bu şekilde tahsil ediyor. Bence gayet uygun bu durum.

Esnaf

10 Ekim 2018 20:04
Bu sahis temsil ettigi esnafin degil de daha cok muhalif siyasi parti sozcusu gibi davraniyor.

kaan

11 Ekim 2018 08:15
siyasi iradeye yakın olmandan dolayı çevre yolundaki devletin parkını ele geçirip babanın malı gibi kullanıyorsun.haktan hukuktan en son bahsedecek adam sensin.

GECECi

10 Ekim 2018 21:46
Lafbaz ekrem konuyu nereye götüryo Konu o degil ekrem efendü Esnaf duba koymaz olur biter. Konu Ekonomi; Esnaf Bitik sattigini yerine koyamiyor konu bu. Böyle duba muba Cambaza bakla kurtaramazsin.

tatar

11 Ekim 2018 08:26
dükyanın önüne duba koy acil araba çekince vatandaşı döv sonra esnafın suçu ne . kaldırımlar masa koy yoldan gitsen araba ezssin sonra esnafın suçu ne esnafa ceza kesmek kolaycılık deil denetlemeyen odaya da keseceksin cezayı

ali

10 Ekim 2018 22:18
esnaf ticaretini dükkanının içimde yapmalı. ahilik kurallarına uyalım sayın birsen.ahilik yılda bir gün cüppe giymekle olmaz.

suc kimde

11 Ekim 2018 09:40
esnafın önüne ben dubaları koymuyoruz o dubaları koyan esnaf yaya kaldırımından geçemeen fatandaş her halde vatandaş suçlu geçemediği için nasıl bir zihniyet

hilmi

11 Ekim 2018 08:30
herkes kurallara uyacak bunun esnafı öğrencisi yok

küçük esnaf büyük müşteri

11 Ekim 2018 10:20
Yaşasın AVM ler.Yaşasın zincir marketler.

Halil Toksöz

11 Ekim 2018 01:46
Esnaf kardeş takma kafana, pahalılığı yaratanlar belli ama , burada dış güçler olmadığı için günah keçisi siz oldunuz. Anlarsınız? Ülkeyi iyi yönetemiyenlerde kabahat, üikenin tüm fabrikalarını sat, üstüne 500 milyar dolar borç yap, sonrada dış güçler! De!

kenan boz

11 Ekim 2018 13:14
hayatı boyunca eskişehir esnafına ne katkısı olmuş ki Ekrem Birsen denilen zat-ın? Samimiyetsizö, siyasi yakınlaşma içinde sözler..

Halımborekci

11 Ekim 2018 11:51
Başkan birde gelen zamlar için iktidarı eleştirirse çok memnun oluruz.

Hilal CcC

10 Ekim 2018 19:52
Sayın başkan tek sorun bu değil zamlardan dolayı her gün zarar

süleyman

11 Ekim 2018 17:04
Saat 24.00’ten sonra da herkes evinde olmalı diyen sen değil miydin sen millete nasıl karışıyordun

eses

12 Ekim 2018 08:18
esnaf kaldırımları işgal ediyor...vatandaş yürüyemiyor... esnaf istemeden fiş te vermiyor...yok mu bunlara dur diyecek bir merci ???

vvv

12 Ekim 2018 08:15
Çevre yolundaki devletin parkını ele geçirip babanın malı gibi kullanıyorsun.haktan hukuktan en son bahsedecek adam sensin...

kaan

12 Ekim 2018 08:13
paylaştığım yayınlanmamış neden sakarya gazetesi.çevre yolundaki birsen lokantasının önündeki park babasının parkımı sorun bakalım nasıl işgal etmiş bu şahıs

burak kanl

12 Ekim 2018 04:04
bu birsen bey ne diyr ya allah aşkına kendini zengin etti eskişehire ne faydası oldu esnafa ne faydası oldu

Eses

12 Ekim 2018 02:46
Tretuvar ve yollar kamuya aittir. Keyfi olarak işgal edilemez. Sokağa duba koymak, tretuvara masa sandalye koymak, satışını yaptığınız malın stantını veya reklamını koyamazsınız. Ha belgeli olarak belediyeye işgaliye ödüyorsanız başka. Yoksa şakır şakır cezayı yersiniz. Bu güne kadar bu konuda zabıta görevini yapmıyordu.

İyi Oluyor...

11 Ekim 2018 22:48
Esnafın kirasını verdiği dükkanının önünü kullanmak doğal hakkı değil... Orası kamuya ait...

GÜNLERCE ARAÇ KOYMAYA ..?

11 Ekim 2018 07:57
GÜNLERCE ARAÇ BIRAKMAYA KİMİN HAKKI VAR .ESNAFIN MALI GELMİYORMU,MÜŞTERİSİ GELMİYORMU?

HEY KEL

10 Ekim 2018 18:29
ÜNİVERSİTE CADDESİNDE NEREYE PARK EDECEK BU MİLLET .. BÜYÜKERŞEN , HAVA MÜZESİNİN YANINDAKİ BOŞ ARAZİYİ GÖRMÜYORMU . İŞİNEMİ GELMİYOR .

rci.

10 Ekim 2018 17:59
en çook dubayı koyan böyükerşen ceza önce ondan başlamalı ..
EKONOMİDE SIKINTI BÜYÜK
EKONOMİDE SIKINTI BÜYÜK
Kristal İş Şube Başkanı Erdal Akyazı, sahte enflasyon rakamlarına karşı gerçek enflasyonu göstermek istediğini belirterek alışverişe çıktı. Alışverişi 102 lira tutan Akyazı “Aldığım ürünler 2 kişiye 2 gün zor yeter” dedi.
ESKİŞEHİR ANİMASYON MERKEZİ OLACAK
ESKİŞEHİR ANİMASYON MERKEZİ OLACAK
Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı (BEBKA) Genel Sekreteri İsmail Gerim, öncelikli amaçlarının Eskişehir'i animasyon merkezi yapmak olduğunu belirtti.
PERSONELE YANGIN EĞİTİMİ
PERSONELE YANGIN EĞİTİMİ
Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı, okullar başta olmak üzere resmi ve özel kuruluşlardaki yangın eğitimlerine devam ediyor.
ŞANS ODUNPAZARI'NA GÜLDÜ
ŞANS ODUNPAZARI'NA GÜLDÜ
On Numara oyununun bu haftaki çekilişinde Odunpazarı'ndab bir kişiye ikramiye çıktı. Şahıs 85 bin 659 lira 25'er kuruş ikramiyenin sahibi oldu.
DAYANIŞMA VURGUSU
DAYANIŞMA VURGUSU
Eskişehir Ticaret Borsası Başkanı Ömer Zeydan, enflasyonla mücadelede de oda ve borsaların dayanışma içinde hareket edeceğinin altını çizdi.
HALK MARKET 3 YAŞINDA
HALK MARKET 3 YAŞINDA
Odunpazarı Belediyesi'nin ihtiyaç sahibi vatandaşlara erzak kolisi göndermek yerine, ihtiyaç duydukları ürünleri kendilerinin seçmesini sağladığı sosyal yardım modeli olan Halk Market, 3 yılı geride bıraktı.
GASP ZANLISI YAKALANDI
GASP ZANLISI YAKALANDI
Eskişehir'de silahlı gasp ve hırsızlık suçundan aranan şüpheli, tren garında uygulama yapan polis ekipleri tarafından yakalandı.
PROJELERE HAYRAN KALDILAR
PROJELERE HAYRAN KALDILAR
Tekirdağ’dan Eskişehir’i gezmek için gelen Cumhuriyet Kadınları Derneği üyeleri ve CHP Kadın Kolları üyeleri, Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret etti.
ÇAKACAK'TAN FIRSATÇILIK UYARISI
ÇAKACAK'TAN FIRSATÇILIK UYARISI
 Eskişehir Valisi Özdemir Çakacak, esnaf, firma ve her türlü işletmeyi, sunulan mal ve hizmetlerin haklı bir neden olmaksızın fiyatlarının yükseltilmemesi, stokçuluk yapılmaması, üretim yeri Türkiye olan mallar için Ticaret Bakanlığınca tespit ve ilan edilen şekil, logo veya işaret şartlarına uyulması hususlarına riayet edilmesi konusunda uyardı.