TBMM'DE BÜYÜKERŞEN'E ALKIŞ!

03 Ekim 2017 15:37
TBMM'DE BÜYÜKERŞEN'E ALKIŞ!

Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, CHP'nin TBMM'deki grup toplantısına katıldı.

Toplantıda ismi anons edilen Yılmaz Büyükerşen, CHP'lilerden büyük alkış aldı. Milletvekillerinin ve partililerin yoğun ilgisiyle karşılaşan Büyükerşen, ön sırada bir süre Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu ve CHP grup başkanvekili özgür Özel ile birlikte oturdu. Grup toplantısının ardından Büyükerşen ile Kılıçdaroğlu bir süre baş başa görüştü. 

Yorumlar (30) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

cemal

03 Ekim 2017 15:44
Sevilmek ve saygı duyulması ne güzel, ne mutlu... Halk hak edeni alkışlar.

Mistik

03 Ekim 2017 17:36
Helal olsun. Eskişehir imizin gururu.

Hocamız

03 Ekim 2017 16:18
Gurur duyuyoruz hocamizla.Simdi birileri gocunacak ama sizin şakşakladıgınız hocalariniz ortada kabulleninde azıcık bilim ilim irfan ögrenin !!!

mimarsinan

03 Ekim 2017 16:04
Alt fotoğraftaki sayın kılıçdaroğlu ve özel'in bakışları zaten herşeyi anlatmış sanırım.

Bay heykel

03 Ekim 2017 19:41
Gazetede surekli farkli kullanici adlariyla yorum yapan HEYKELCİ arkadaş bu heykellerle ne alip vermediğin var senin?.Azicik kendini gelistir.Bozkirin ortasinda hafta sonu yüzlerce turist gelirken sen neyin kafasini yaşiyorsun hala?Bu turistler neden Saginda solundaki kütahyaya afyona gitmiyor?Yollarida genis üstelik..Hatta oralarda yasayabilirsin.Ya eskisehiri bilmiyorsun yada at gözlüğü ile geziyorsun.Azicik saygi yahu..litresi 5tl benzinle 5şeritli yolda köprülerden para vererek rahat rahat geç gez toz bu arada mtv vergisinide yatirmayi unutma hani paran kalirsa.Ama bırak şu heykellerle didişmeyi !!!

Özlem mungan

03 Ekim 2017 23:33
Üniversiteden hocamdır.bence böyle saygin bir kişi cumhurbaşkanlığı için tek aday olmalı. Kalitesi tartışılamaz bile

Acık trubun

04 Ekim 2017 00:05
Troller gelmiş hemen.çatlayın için içinizi yesin.

Gülün Yanmış

03 Ekim 2017 18:12
Türkiyede Cumhurbaşkanı olacak tek aday Yılmaz Büyükerşen saygıdeğer memleketini çok seven hizmet aşkı olan Atatürk sevdalısı geleceği yerede çok güzel hizmet edeceği için halkımızın gururu olabilir

kenan

03 Ekim 2017 19:08
Hocamızın yanına yakışmamışlar.

SEÇMEN

11 Ekim 2017 22:07
BÜYÜKERŞEN CUMHURBAŞKANI ADAYI OLMASI LAZIM.. AKŞENERİN PARTİSİNİDE DESTEK VERMEK LAZIM.. VE PARLEMENTER SİSTEME DÖNMEK LAZIM...

Belcika EsEs

22 Kasım 2017 19:10
Eskisehirspor yok olurken kilini dahi kipirdatmayan baskan. Eskisehir'in gururu oyle mi? Peki Eskisehirspor neyiniz oluyor? Taniyor musunuz bir yerlerden?

26 es

04 Ekim 2017 09:15
Hoca iyi isler yaptı bunu kimse inkar edemez allah tan günah şehir değişti baya gerçekten ama hocam yollara bi çare bulun fen İşleri müdürü ne iş yapar yollar çukur dolu bi çare bulun artık ekibimi mi degistireceksiniz napcaksaniz yapın heykellere harcadığınız paraları yollara harcasaydiniz gerçek Avrupa kenti olurdu burası şimdilik burası AVRUPA KASABASİ daha gerçekler acıdır 2 heykelle Avrupa şehri olunmuyor alt yapı sıfır yollar rezil

Ahmet

03 Ekim 2017 18:46
Şu an kendisine oy vermiş biri olarak kendisini alkışlamak isterdim ama içimden gelmiyor.Nedeni gelince kaldırım ücreti olarak daire başı eski para ile ikibuçuk milyar yeni para ile 2500 lira ücret belirlemeleri.Oturduğum aparpmanda 40 daire var hesabını siz yapın.

Osman Nuri Türkmen

26 Kasım 2017 21:57
Yanında nesrullah varmı

cemil topçu

06 Kasım 2017 11:38
sadece göz boyama ihtiyaç olan hizmetler gelmedi

ismail

20 Kasım 2017 12:29
cumhurbaşkanı olmasın.yani akp li olmasında kim olursa olsun zihniyetinden vazgeçin sorun kimin olacagı degil başa gelince ne yapacağı ülke batık durumda100 yıllık cumhuriyet ve 650 yıllık osmanlı imp.dahi bu kadar iç açık olmamıştı bu kötü gidişten bizi kurtaracak halkını milletinini seven bu bayrağa saygı duyan bu vatan için çabalayacak dini cematlerin eline bırakmıyacak bir başkan lazım..

demir

04 Ekim 2017 20:03
akp revizyona gidiyor revizyonizm yapıyor.metal yorgunu olan belediye başkanlıklarına istifalar verdiriyor.çok dönem gelmiş yaşça dinamiği kalmayan yerine genç yeni kanlar gelmesi için müsaade istiyor.acaba chp de bunu yapacak mı eskişehirde.

Cemil Cahit

18 Ekim 2017 08:45
Bu yaş grubunda gayrimenkul satarken bile adamdan akıl sağlığı raporu istiyorlar. Biz Cumhurbaşkanı yapmayı düşünüyoruz daha neler...

ahmet

03 Ekim 2017 22:56
Hocam bizleri herhalde akpartinin seçmenleriyle karıştırıp ama müze yaptı ,hayvanat bahçesi yaptı gibi düşünecek sanıyorsa yanılıyor.Biz %40 MTV vergisine Karşıysak 2500 tl kaldırım vergisinede karsıyız.

Vatandaş

03 Ekim 2017 22:20
Her hafta onbinlerce lira harcayarak meclise gidip vatandaşa hizmet için verilen parayı kendine yer edinmek için harcayan ataç örnek alsın, lider icraatla olur.

H

04 Ekim 2017 07:25
Başbakan eskişehire gelmiş sen yoksun bu eskişehirin sorunlarını böyleymiş çözecen

Musti

03 Ekim 2017 16:13
Alkışlanmak güzel bir şey. Madem bu kadar çok seviliyor o zaman CHP nin başına geçirselerdi.

Sak sak

04 Ekim 2017 01:12
Saksakcilar ))

özkan

04 Ekim 2017 08:47
büyük adam. heykeli dikilmeli. hatta bal mumundan kendisi yapmalı.sonra bu heykeli belediyeye fahiş fiyattan satmalı

Ziya

15 Ekim 2017 19:42
Körler sağırlar birbirlerini ağırlar. Şu devirdiğiniz çamları ne çabuk unuttunuz.15 yıllık muhalefetteyken devirdiğiniz çamların haddi hesabı yok. Herhalde vatandaşın hizmet siyaseti ile küfür ve aşağılama siyasetini ayıracak aklı gayet tabi ki var. 2 tane park yaptın diye seni Cumhurbaşkanı falan yapmayız. Yaş 80 i geçmiş! Her halde kendisini ölümsüz zan ediyor. İngiliz dostların sana akıl vermiş olabilir bir müddet faydasını da görebilirsin! Fakat halkın Cumhurbaşkanı tabi ki belli ve de ezici farkla tekrar gelecek.

ali seher

04 Ekim 2017 23:19
eskisehire turist geliyorsa sebebi iki parki gormeye gelmiyor millet .ak partinin milli geliri artirmasi sonucu gezmek gormek kulturu olustu.sehirlerde eski bina kalmadi nereye gitseniz turizm acentasi.yapilan yollari kucumseyenler heykelle kafayi yedi.ne yapsinlar.dunyaya anahtar deliginden bakiyorlar.kor bir ideolojiye saplanmislar gidiyorlar.heykelciler sizi.heykel yapin ama 18 yilda ilac icin bir tane alt gecit ust gecit kavsak duzenlemesi yapmazmi insan.?dunyada tek heykelci bizimki .ayip ayip ayip anlayana...!

ali zorlu

03 Ekim 2017 19:01
bos isler pirim yapar.hizmet cok mesela yalanci tranvay.

alkışlayın ....

03 Ekim 2017 16:12
eskişehir e , 2 hastane , adliye binası , vergi dairesi binası , 36 bin kişilik stad , çevre yoluna 8 ad batçık , tren yolunu yer altına aldı .daha neler . büyükerşen alkışı hak etti .

es - es

03 Ekim 2017 16:18
heykeli çok severdi , eskişehir in heykel sorununu çözdü . alkışı hak etti .

yalçın

03 Ekim 2017 16:40
ESKİŞEHİR İN 100 YILLIK " YOL pardon , HEYKEL SORUNUNU ÇÖZDÜ . heykel önemli .
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI