paykasa astropay astropay astropay seo ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

TARİHİ PROTESTO

26 Kasım 2017 16:29
TARİHİ PROTESTO

TFF 1. Lig'de zor günler geçiren Eskişehirspor'da futbolcular Çaykur Rizespor maçı öncesi tarihi bir protestoya imza attı.

Eskişehirsporlu futbolcular, Çaykur Rizespor maçı başladıktan sonra 1 dakika boyunca kendi sahasında bekleyerek kulübün zor durumuna dikkat çekti.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TÜRKİYE

27 Kasım 2017 07:30
Ülkede dolar 4'e yaklaşmış euro 4.70 olmuş sizin ilgilendirdiği meseleye bak!!!

erkan aş

26 Kasım 2017 18:30
good bye.....adiós...au revoir....再见....сбогом...до свидания.....hamba kahle......さようなら.............բարի.....auf Wiedersehen....lamtumirë....zbogom......magandang-bye....अलविदा...farvel....Баярлалаа......коштошуу....addio.....búcsú...adeus......

serpil güç

26 Kasım 2017 18:10
good by es es

Gb26

26 Kasım 2017 20:33
Futbolcuların farkındalık oluşturmak için yaptığı bu protesto gerçekten de çok yerinde bir hareket.Umarım gereken mesaj alınmıştır.

Nadir

26 Kasım 2017 18:40
EsEs'i mahalle bakkalımız bu yöneticilerden 10 kat daha iyi idare ederdi.Keşke onlardan biri başkan olsaydı.

ışıkspor

26 Kasım 2017 19:02
pancarcıyla, tırcıyı mı protesto ettiler.

Ne diyelim

26 Kasım 2017 18:37
EsEs'i bu karanlık günleri hazırlayanlar utansın.

Fiko

26 Kasım 2017 17:00
Koskoca bir tarih yok oluyor..

Eskişehir'li

27 Kasım 2017 08:36
2 Hafta para alamayınca prim alamayınca ağlayan o topçuların protestoya hakkı yok. Aile geçindiriyoruz ayağı yapıp milyonlarca lirası olan insanlarsınız. Keşke ondan bundan medet umacağınıza azıcık top oynayıpta üst sıralara çıksaydınız maç kazanıp kulübün kasasına nakit para soksaydınız.

doğan

26 Kasım 2017 21:02
protestonun sahipleri kimler en başta son dönemdeki başkanlar halil ünal ve hoşcan, sonra büyükşehir belediyesi, odunpazarı ve tepebaşı belediyeleri... sonra başkanların yanındakiler... adam takımı sahadan çekiyor ve antrenörünün sırf düşüncesinden dolayı işine son veriyor.... bak hele... bunlarla uğraşacağına sen yöneticiysen kulübü yönetsene... siyaset yapmayamı geldiniz başkanlığa...

St.BARNABAS

27 Kasım 2017 09:37
futbol benim karnımı doyurmuyor....zaten çok salakça bir spor...90 dakika it gibi kaleden kaleye koşuyorsun...astronomik paralara mal gibi seni satın alıp satıyorlar...kiralıyorlar...millet aç , açlık sınırı altında yaşam mücadelesi veriyor...iş bulamıyor , ailesini geçindiremiyor...çocuklarına anne baba olamıyor...ülkemizde çözümlenmeyen bunca sorun varken kalkıp eses battı çıktı iflas etti haberleri yapılıyor...bana ne ben kendi derdime düşmüşüm...adam gibi oynasalardı takım olsalardı...kimsenin ömrü boyunca göremeyeceği kadar paralarla lüks içinde yaşıyorlar...hadi yalan deyin...millet 12 saat ekmek parası için sürünüyor...patronun ağız kokusunu çekiyor yeri geliyor fırçasını yiyiyor...dedim ya umrumda değil biraz asgari ücretle yaşayın anlarsınız...biz anamızın karnından lüks jiplerle villalarla doğmadık...fakiriz ve mutluyuz...

DiMaria

27 Kasım 2017 08:02
Ödemelerinizi almayın siz de katkıda bulunun.

eses

27 Kasım 2017 08:00
şimdi desekki herkes kadar yılmaz büyükerşeninde kabahati var Artık bizi ipe götürürler.

Es26

26 Kasım 2017 16:59
Keşke rakip sahaya geçip gol arasalardı belki gol bulur 3 puan alırdık artık yarın üç dört başkan adayı çıkar herhalde
ESKİŞEHİR'İN FİNAL GURURU
ESKİŞEHİR'İN FİNAL GURURU
Eskişehir, Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen şehircilik projeleri ile Dünya’nın dört bir yanından 115 kentin yaklaşık 200 projeyle yarıştığı WRI Ross Ödülü’nde finale kaldı.
DEMOKRAT VE GÜVELİ ŞEHİR
DEMOKRAT VE GÜVELİ ŞEHİR
Erasmus Plus Öğrencileri, Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt’u ziyaret etti. Odunpazarı Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleşen ziyarette 6 ülkeden 42 katılımcı yer aldı.
MUHTARLARDAN  BÜYÜKERŞEN’E TEŞEKKÜR
MUHTARLARDAN BÜYÜKERŞEN’E TEŞEKKÜR
Tepebaşı İlçesi Gazipaşa Mahalle Muhtarı Gülnazik Yüksel ve Mihalıççık İlçesi Kayı Mahalle Muhtarı Hüseyin Geren Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e, gerçekleştirilen altyapı çalışmalarından dolayı teşekkür ziyaretinde bulundu.
CAN DOSTLARINA GÜZEL DESTEK
CAN DOSTLARINA GÜZEL DESTEK
Edebali Anadolu Lisesi öğrencileri, soğuyan hava ile birlikte yemek bulmakta zorlanan sokak canlıları için gönüllü öğretmenlerinin de desteği ile bir farkındalık çalışması başlattı.
AHMET SİVRİ'NİN ACI GÜNÜ
AHMET SİVRİ'NİN ACI GÜNÜ
AK Parti Tepebaşı Belediye Başkan aday adayı Ahmet Sivri’nin annesi Hafize Sivri son yolculuğuna uğurlandı.
SIKINTILARI BİLİYORUZ
SIKINTILARI BİLİYORUZ
AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan esnaf ziyaretlerine devam ediyor. Geçtiğimiz gün Asarcıklı Caddesi’nde bulunan esnafları ziyaret eden Çalışkan, vatandaşlarla sohbet etti.
SARAR'I GEZDİLER
SARAR'I GEZDİLER
Ankara Merkezli İslam Ülkeleri İstatistik, Ekonomik, Sosyal Araştırmalar ve Eğitim Merkezi Genel Müdürü Büyük Elçi Musa Kulaklıkaya, BEBKA Genel Sekreteri İsmail Gerim ve Mehmet Fatih Serenli Sarar'ı ziyaret etti.
İÇİMDEKİ KADINLAR BEĞENİ TOPLADI
İÇİMDEKİ KADINLAR BEĞENİ TOPLADI
Ressam Eda Baran’ın İçimdeki Kadınlar Resim Sergisi, Büyükşehir Belediyesi Kent Müzeleri Kompleksi Sergi Salonu’nda açıldı.
DENEYİMLERİNİ PAYLAŞTI
DENEYİMLERİNİ PAYLAŞTI
2017 Yılın Dünya Basın Fotoğrafı Ödülü’nü kazanan usta gazeteci Burhan Özbilici, Anadolu Üniversitesi’nde genç gazeteci adayları ile buluştu.