TARİHİ PROTESTO

26 Kasım 2017 16:29
TARİHİ PROTESTO

TFF 1. Lig'de zor günler geçiren Eskişehirspor'da futbolcular Çaykur Rizespor maçı öncesi tarihi bir protestoya imza attı.

Eskişehirsporlu futbolcular, Çaykur Rizespor maçı başladıktan sonra 1 dakika boyunca kendi sahasında bekleyerek kulübün zor durumuna dikkat çekti.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TÜRKİYE

27 Kasım 2017 07:30
Ülkede dolar 4'e yaklaşmış euro 4.70 olmuş sizin ilgilendirdiği meseleye bak!!!

erkan aş

26 Kasım 2017 18:30
good bye.....adiós...au revoir....再见....сбогом...до свидания.....hamba kahle......さようなら.............բարի.....auf Wiedersehen....lamtumirë....zbogom......magandang-bye....अलविदा...farvel....Баярлалаа......коштошуу....addio.....búcsú...adeus......

serpil güç

26 Kasım 2017 18:10
good by es es

Gb26

26 Kasım 2017 20:33
Futbolcuların farkındalık oluşturmak için yaptığı bu protesto gerçekten de çok yerinde bir hareket.Umarım gereken mesaj alınmıştır.

Nadir

26 Kasım 2017 18:40
EsEs'i mahalle bakkalımız bu yöneticilerden 10 kat daha iyi idare ederdi.Keşke onlardan biri başkan olsaydı.

ışıkspor

26 Kasım 2017 19:02
pancarcıyla, tırcıyı mı protesto ettiler.

Ne diyelim

26 Kasım 2017 18:37
EsEs'i bu karanlık günleri hazırlayanlar utansın.

Fiko

26 Kasım 2017 17:00
Koskoca bir tarih yok oluyor..

Eskişehir'li

27 Kasım 2017 08:36
2 Hafta para alamayınca prim alamayınca ağlayan o topçuların protestoya hakkı yok. Aile geçindiriyoruz ayağı yapıp milyonlarca lirası olan insanlarsınız. Keşke ondan bundan medet umacağınıza azıcık top oynayıpta üst sıralara çıksaydınız maç kazanıp kulübün kasasına nakit para soksaydınız.

doğan

26 Kasım 2017 21:02
protestonun sahipleri kimler en başta son dönemdeki başkanlar halil ünal ve hoşcan, sonra büyükşehir belediyesi, odunpazarı ve tepebaşı belediyeleri... sonra başkanların yanındakiler... adam takımı sahadan çekiyor ve antrenörünün sırf düşüncesinden dolayı işine son veriyor.... bak hele... bunlarla uğraşacağına sen yöneticiysen kulübü yönetsene... siyaset yapmayamı geldiniz başkanlığa...

St.BARNABAS

27 Kasım 2017 09:37
futbol benim karnımı doyurmuyor....zaten çok salakça bir spor...90 dakika it gibi kaleden kaleye koşuyorsun...astronomik paralara mal gibi seni satın alıp satıyorlar...kiralıyorlar...millet aç , açlık sınırı altında yaşam mücadelesi veriyor...iş bulamıyor , ailesini geçindiremiyor...çocuklarına anne baba olamıyor...ülkemizde çözümlenmeyen bunca sorun varken kalkıp eses battı çıktı iflas etti haberleri yapılıyor...bana ne ben kendi derdime düşmüşüm...adam gibi oynasalardı takım olsalardı...kimsenin ömrü boyunca göremeyeceği kadar paralarla lüks içinde yaşıyorlar...hadi yalan deyin...millet 12 saat ekmek parası için sürünüyor...patronun ağız kokusunu çekiyor yeri geliyor fırçasını yiyiyor...dedim ya umrumda değil biraz asgari ücretle yaşayın anlarsınız...biz anamızın karnından lüks jiplerle villalarla doğmadık...fakiriz ve mutluyuz...

DiMaria

27 Kasım 2017 08:02
Ödemelerinizi almayın siz de katkıda bulunun.

eses

27 Kasım 2017 08:00
şimdi desekki herkes kadar yılmaz büyükerşeninde kabahati var Artık bizi ipe götürürler.

Es26

26 Kasım 2017 16:59
Keşke rakip sahaya geçip gol arasalardı belki gol bulur 3 puan alırdık artık yarın üç dört başkan adayı çıkar herhalde
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.
DAHA TEMİZ ÇEVRE İÇİN
DAHA TEMİZ ÇEVRE İÇİN
15 Eylül Dünya Temizlik Günü dolayısıyla Abacı Grup çalışanları şehir genelinde çevre temizliği yaptı.