TARİHİ DÖNÜŞ

Son Güncelleme : 19 Kasım 2017 13:11
TARİHİ DÖNÜŞ

Eskişehirspor, Balıkesir deplasmanında 1-0 geriye düştüğü maçı 3-2 kazanarak kritik 3 puanın sahibi oldu.

TFF 1. Lig'de sıkıntılı bir dönem geçiren Eskişehirspor, Balıkesir Baltok karşısında 3-2 kazandı ve biraz olsun nefes aldı.
Balıkesir'deki karşılaşmaya iyi başlayan ev sahibi, 24. dakikada Abdulkadir'in kafa golüyle öne geçti. Konuk takım 5 dakika sonra Ofoedu ile beraberliği yakaladı. Ofoedu, ilk yarının son anlarında bir kez daha sahneye çıktı ve siyah kırmızılıları öne geçirdi.
76. dakikada kazanılan penaltıda Erkan skoru 3-1'e getirdi. Son dakikada ev sahibş Cumali ile bir gol buldu ve skor 3-2 oldu. 
Mücadeleyi kazanan Eskişehirspor, puanını 11'e çıkarıp biraz olsun nefes aldı. Balıkesir ise 15 puanda kaldı.

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

BÜLENT

20 Kasım 2017 08:40
ARSLANLAR. 1965 RUHUNA DÖNECEĞİZ YARIM KALDI İŞİMİZ ANCAK BİTİRECEĞİZ.

Hamit

20 Kasım 2017 09:33
Bravo valla...Balıkesir deplasmanında EsEs taraftarının sayısı Balıkesir taraftarının sayısından fazlaydı.

tunç

20 Kasım 2017 07:27
bundan sonra daha iyi olacak inşallah. DAİMA ES ES

NİMETULLAH BEYAZ ANKARA

20 Kasım 2017 08:17
ŞAMPİYON ESESİM

EsEs Can

19 Kasım 2017 18:08
Ha gayret buyuk takım hersey duzelcek ınsallah güzel günler bızı beklıyo bıraz sabır sadece ve mücadele gonlumuzun sultanı

DARDANELLİ ESES ler

20 Kasım 2017 12:15
Çanakkaleden bir minübüs Balıkesire geldik duygulandık içimizde ağlayanlar oldu döndük sağolun çocuklar

Cemali CCCC

20 Kasım 2017 23:58
Altın makas " ha gayret" demiş...................Uygun kumaşı buldu galiba sonunda, zavallı altın makas " kumaş eski dikiş tutmuyor" diye söylenip duruyordu..Tebrikler EsEs'im kumaşının kalitesini gösterdin..İstersen yenemeyeceğim takım yok , yeter ki kim olduğunu unutma..

SERDAR

20 Kasım 2017 11:16
BU SENE SÜPERLİGE CIKACAĞIZ

cemal

19 Kasım 2017 14:32
Ha gayret !

vedkut

21 Kasım 2017 09:17
hocanın defansa yüklenmesi lazım , çok kolay gol yiyoruz.

mehmet

20 Kasım 2017 18:12
başkan takımı bırakma ! olduğu kadar..