TARAFTARDAN SİYAH ÇELENK

27 Kasım 2017 08:45
TARAFTARDAN SİYAH ÇELENK

Eskişehirspor taraftarı takımın içerisine düştüğü durumu protesto ederek, Büyükşehir Belediyesi önüne siyah çelenk bıraktı. 


Son günlerde borcu 190 milyon gibi büyük rakamlara dayanan Eskişehirspor, puan silme cezasıyla da karşı karşıya kaldı. Sorunlar sadece bunlardan ibaret kalmazken, Başkan Sinan Özeçoğlu yönetime gelmeden önce söylenen borç miktarı ile gerçekteki miktarın farklı olduğunu söyleyerek kongre kararı aldı. Yönetimi boyunca kulübe bir desteğin gelmediğini de ifade eden Özeçoğlu, aday olmayacağını da açıkladı. Geçtiğimiz 22 Kasım günü gerçekleştirilmesi planlanan kongreye yeterli üye katılım göstermeyince kongre tarihi de ertelenmiş oldu. Fakat henüz bir başkan adayının ortaya çıkmaması taraftarın tepkisine yol açarken, takıma maddi anlamda destek vermeyen şehrin önde gelenlerine karşı bugün bir yürüyüş gerçekleştirildi. Özellikle Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'in Eskişehirspor'a hiçbir desteğinin olmaması taraftarı iyice çileden çıkarırken, yürüyüş öncesi belediye binası önüne siyah bir çelenk bırakıldı. Çelenk üzerinde "Yazıklar olsun" cümlesi yer alırken, belediye binası önünde toplanan taraftarlar, "Bizi satanı, biz de satarız" tezahüratlarında bulundu.

"Terbiye sınırlarını zorlamak zorunda kalırız"

Burada Eskişehirspor Taraftarlar Birliği Başkanı Murat Diri bir açıklama yaptı. Şehrin önde gelenlerini uyararak, taraftarın terbiye sınırlarının zorlandığını kaydeden Başkan Diri, "Biz buraya herhangi bir siyaset yapmaya gelmedik. Bizim buradaki amacımız, şehirdeki bütün seçilmişlerin, iş adamlarının, oda başkanlarının bu kadar duyarsız kalması. Bugün sahada oyuncular bile, hepsinden daha büyük bir özveri gösterdi. Kaç haftadır Eskişehirspor'un bu kötü halinde bizle beraber mücadele ediyor. Bizim sadece şehirden istediğimiz, burada her çeşit insan var, her görüşten insan var, bizim gibi bir araya gelip Eskişehir'in en büyük değeri olan Eskişehirspor'u layık olduğu yere getirsinler. Bizler kimseden dilenmiyoruz. Hepimiz aynı yolun yolcusuyuz. Burada tek bir dava var, o da Eskişehirspor davasıdır. Eskişehirspor yaşasın istiyoruz. Eğer bu isteklerimizi ve söylemlerimize daha çok sessiz kalırlarsa, bizler de belki terbiye sınırlarını zorlamak zorunda kalırız. Çünkü taraftarımız çok gergin, herkesi kontrol etmek kolay değil. Buradaki herkes çok üzgün ve gergin. Çarşamba günü hayati önem taşıyan bir kongremiz var. Bugün burada taraftarımızın büyük çoğunluğu toplandı. Çarşamba günü bütün seçilmişlerimiz o kongre salonunda çözüm odaklı buluşmaz ise, şehirde bizim tavırlarımız farklı olacaktır. Eskişehirsppor yok olursa, Eskişehir de düşer. Bu şehrin en büyük markasına hep beraber sahip çıkalım diyorum. Başka bir beklentimiz yok" dedi.
Açıklamanın ardından taraftarlar tezahüratlar eşliğinde Porsuk Çayı'na kadar yürüdü. Polisin uyarısını dikkate alan taraftarlar, olaysız bir şekilde dağıldı.

Yorumlar (29) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

honlu

27 Kasım 2017 09:50
şu belediye 5 milyon verse şu belediye 10 milyon verse ...... ya arkadaşlar kimin parası kime veriliyor? belediyelerin görevinin arasında profesyonel kulüplerine yardım -hem de milyonlardan bahsedilecek kadar- var da benim mi haberim yok anlamadım. futbolu çok seven ve eskişehirspor'dan başka futbol takımı tutmayan biriyim lütfen laflarım çarpıtılmasın. sadece futbol kulüpleri için değil bu ülkenin asıl sorunu bir kuruluşa yönetici seçilirken acaba hangi kriterlere bakılmalı? geçmişinde yolsuzluk, hırsızlık, yalan, dolan.... varsa ve bu kişi başkan, genel müdür... ünvanı ne olursa olsun o kuruluştan ne kendine, ne etrafındakilere ne de ülkesine bir fayda sağlamayacağı kanaatindeyim.

senbeno

27 Kasım 2017 09:59
Belediye yerine Mesut Hoşcan ve Halil Ünal'ın evinin önüne bıraksaydınız keşke... Daha inandırıcı olurdu davanız!

026

27 Kasım 2017 09:24
TAKIMI BU HALE DÜŞÜRENLER NEREDE ONLARI HİÇ KİMSE NEDEN SORGULAMAZ ACABA????

mehmet

27 Kasım 2017 09:44
Yorumculara bakıyorum da hepsi halkın ödediği emlak vergisinin çöp vergisinin gelir vergisinin KDV'nin Eskişehirspora aktarılmasını istiyor. Gösterilen tepkinin minnacık kısmını Halil ünala ve mesut hoşcana göstersenize. onlara gelince basın dahil herkes sus pus.

cemal

27 Kasım 2017 10:26
Göztepe maçında galip gelen ESES'in, Bazı taraftarların 17 dakika boyunca oyunu durdurarak, O kritik dakikalar da şok geçiren Göztepe'nin toparlanmasına ve Sonun da ESES'in küme düşmesine sebep oldunuz. Ona ses çıkarmadınız! Şimdi birilerinin yönlendirmesiyle sanki Belediyi suçlu gösterme gayreti içindesiniz! Yüz milyonlarca borca giren ve takımı batıran asılları bırakarak bu eylemi sahneye koymanız hiç de yakışık almadı!

Nedim Yazıcı

27 Kasım 2017 09:35
Adını yazmaya cesareti olmayanlar önce kanunları okusunlar, belediyeler kamu kurumları profosyonel branşlara para veremez. Verirse kanunsuzdur. Yapan varsa da kanunu hiçe sayarak yapıyordur ki bunun da sonu iyi değil. Belediyenin geliri olan kurumu da stada reklamı kulübe parayı vermiştir. Boş konuşmalar kulübü ileri götürmez siz gibi adını yazamayanları avutur.

kamil

27 Kasım 2017 10:45
o çelenk oraya değil, kulübü borç batağına sokan eski başkanlar ve yönetim kurulu üyelerinin iş yerlerine bırakılsaydı keşke... Belediye kimin parasını kime verecek. eğer verirse haram olsun haram olsun haram olsun...

Nedim Yazıcı

27 Kasım 2017 09:36
O çelengin yeri büyükşehir değil tam karşısındaki bina, birde yunusemre caddesindeki bina. ama ağabeyleriniz size kızar oralara gidemezsiniz.

Eskişehir yok olmasın

27 Kasım 2017 09:13
Maalesef başbakan binali yıldırım harun karacana talimat verdi eskişehir spor'a yardım konusu hakkında ama harun karacan inat edip başbakan binali yıldırım'ı dinlemedi yani takmadı çünkü eskisehire geçmişten kalan bir küslüğü var kendisinin onun için yardım yapmıyor eskişehir spor'a harun karacan düşünün başbakanı bile takmıyor adam eskişehir sporu'mu takar kimse çıkıpta aksini söylemesin acı gerçek bu maalesef

yuksel

27 Kasım 2017 09:38
Sayın Harun Karacan,bu şehirden seçilmiş bir millet vekili olarak,Başbakanımızın talimat vermesine ragmen,bu takıma sahip çıkmayan sizler,Belediyeler,Ticaret odaları.Sanayi odaları,İş adamları hepinize yazıklar olsun.Daha önce bu takımı iki beceriksiz başkana yaptıgınız yardımları,bu dürüst başkana yapsaydınız.şimdi takım bu durumlara düşmeyecekti.Sizce Dürüslük mü önemli,yoksa şerefsiz,hırsız Başkanlarmı....YAZIKLAR OLSUN HEPİNİZE.....

Rezillik

27 Kasım 2017 18:05
Geçin bunları kardeşim belediyenin ne suçu var?Çelenk bırakılacak yerler varsa bunlar Mesut hoşçanın ve Halil ünalın evleri ve işyerleridir.Bunlar da saklı gizli yerlerde değil..Ayıp kardeşim sizin yaptığınız.GERÇEK HESAP SORULACAK YERLERDEN HESAP SORMAYIP ALGI OPERASYONU YAPIP İŞİ BELEDİYEYE,SİYASİLERE,İŞADAMLARINA HESAP SORMAYA GETİRMEK TEK KELİMEYLE REZİLLİKTİR...

2222626

27 Kasım 2017 13:59
Akp genel baskan yardimcisi secilmis vekil sponsor olabilir kimse kulube para aktarmak zorunda degil takimi bu hale getirenlere sus pus olanlar ozaman nemalaniyodu kulupten simdi bisey alamayinca bld.suclu satilan oyunculardan gelen yayin ve iddaa gelirleri napilmis o celekleri yunusemre cd.sindeki binaya eski baskanlarin isyerleri ve evlerine de biraksalar inandirici olurdu...

Oğuz

27 Kasım 2017 13:01
Eskisehirliyim Es-Es'in şehrimizin ortak değeri olduğunu biliyorum ve takımımı seviyorum ancak kulübün maddi sıkıntısı beni hiç ilgilendirmiyor. Neden mi, ben maddi olarak tükensem intiharın eşiğine gelsem, kulüp cikipta bana 5 lira verecekmi? Derdime derman olacak mı? Zamanında takımın kaymagini yiyip, hamuduyla para kazananlar dertlensin. Saygılarımla

cemal

27 Kasım 2017 10:46
Çelengi tutan taraftar! bir zahmet Belediye binasına girip de, harcamaları ve faaliyetlerini her daim inceleyen MÜFETTİŞ'ler den birine Belediye Kulübe para aktarabilir mi? Aktarır ise, soruşturma açılır mı? Diye sorun bakalım ne yanıt alacaksınız. ÖĞRENMEK İSTERİM...

Ankaragucu diyen

01 Aralık 2017 22:19
ak partili belediyeyi ovecegim diye ankaragucunu ornek veren sahis Belediyenin dolayli desteginden bahsediyor. Ankaragucu ayni belediyenin dolayli degil direkt etkisiyle amatore kadar yuvarlanmistir. Belediye yakalarindan dusup baska takima odaklaninca toparlama basladi. Verdigini ornek sacmaliktan ibaret.

Belediyeler

30 Kasım 2017 04:47
Belediyeler devletin yani aslında 80 milyonun parasını kullanırlar. Asli görevleri kentte yaşayanların hizmetini aksatmamaktır. Mevcut acil borç yükünü düşürme görevi ES-ES markasının ekmeğini asıl yiyen sanayici ve iş adamlarına düşer. Bu siyah çelenkin yeri bu 2 odamızdır. Belediye'den asıl beklenti ise kedi imkanları ile, Eskişehir'in imkanları ile yarattığı ilave gelir kaynaklarının bir kısmını Eskişehirspor'a kalıcı olarak yönlendirmektir. Ancak 10 milyon 20 milyon acil borcu Belediye kapatsın demek mantık dışıdır. Şu an acil ihtiyaç olan parayı bulmaya odaklanmalıyız.

Eses bursa

29 Kasım 2017 09:10
Niye buyuksehir ?asıl yonetime hep el atanlar bakan ve milletvekili harun karacan bey di....belediyeler kendi capinda yardim yapti..kalabak suyu reklam gelirini verdi buyuksehir..odunpazari ve tepebasi keza oyle...asil mesut hoscan i kume dusmeden 2.devre kim getirdi onu dusunun...niye belediye?

safa

27 Kasım 2017 10:26
arkdaşlar yok çelengin yerı orası degil yok diğerleri kızar yok neden başkaları borç yaptı belediyeler ödesin, okuma ve anlama sıkıntınız olduğu gayet açık.Taraftar gelin birlik olalım diyor para ver abi demiyor gelin birlik olalım diyor ama düz kafalı ve görüşlü arkdaşlar burad da düz muhalefete devam.zaman birlik günüdür elin çocukları sahaya çıkıp canla başla 5 parasız oynarken bu şehrin adamları nerede...

SELAMİ VARDAR VE AYDIN ARAT

27 Kasım 2017 10:24
ESKİŞEHİR SPOR UN KULÜBESİNİN YANINDAN BİLE GEÇMEK , KANUNA AYKIRI HELE KONGERELERE GELMEK DİREK İDAMLIK , BELEDİYE BU İŞLERE GİRMEZ . ( Rahmetli SELAMİ VARDAR - AYDIN ARAT yıllarca ES ES için neler yaptı neler )

Esssss

27 Kasım 2017 12:54
Eskişehir spor a maddi manevi pek çok kez yardım yapan lara - teşekkür ederiz - selami vardar - aydın arat - ak parti - kemal unakıtan - bakan avcı - nebi hatipoğlu daha niceleri ......

ES ES

27 Kasım 2017 15:15
Başakşehir, Erzurum B.Belediye bunlar belediyeden destek almıyor mu? Futbola diğer belediyoler nasıl para buluyor. Belediye Başkanı bu zor günlerde niçin uzak duruyor anlamıyorum. Başkan Belkide İstanbul takımlarından birini mi tutuyor acaba Onun için uzak duruyor.

Muzo

27 Kasım 2017 13:26
Bakiyorumda buyukersen taraftarlari belediyeyi korumak icin sekliden şekile giriyorlar. Belediyeden maddi destek isteyen yok. Ama operaya balmumuna var. Acaba eskisehirde opraya kac kişi gidiyor maliyeti ne? Sanatcilara kac para odeniyor ? Belediye yardim edemez diyenler ankaragücüne baksin . Belediyenin dolayli yardimlariyla ankaragucu şampiyon olacak. Sizler sadece eses düşmani büyükerşen i körü körüne savunmakla gülünç durumdasiniz vesselâm

026

27 Kasım 2017 09:23
026 026

Eses

27 Kasım 2017 12:32
Sayın Büyükerşeni sank Esese yardım etnek istiyorda edemiyormuş gibi göstermeyin. Ben 11 kıllı bacağa para mara vermem diyen biri. Biz de demiyoruz ki belediye bütçesinden versin. Senin elinin altında sanayi var, turizm tesisleri var, ticarethaneler var. Bunların denetimi sana ait. Öyle ortaya kumbara koyup gönlünden ne koparsa demekle olmuyor. Sefa Sirmen, Celal Doğan Belediye Başkanı iken Kocaelispor ve Gaziantepspor kafaya oynuyordu. Bunlar Belediye bütçesinden mi yaptılar yardımı. İnönü stadında kupayla poz vermek, demeç vermek, Avrupa Kupaları maçlarında boy göstermek prim yapmak güzel. Desteğe gelince elden ne gelirmiş. Yersen.

Beğendim / beğenmedim

27 Kasım 2017 13:53
" Muzo arkadaş doğruları yazmış " büyükerşen taraftarları toplanmış devamlı beğendim / beğenmedim tuşlarına basıyorlar . basa basa tuşları kıracaklar .

es es 26

27 Kasım 2017 09:14
büyükerşenin - takıma sahip çıkma zamanı geldide geçiyor .

GÖREN VARMI

27 Kasım 2017 10:42
18 SENEDİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI YAPAN " BÜYÜKERŞEN ,, BİR GÜN ESKİŞEHİR SPOR UN KAPISINI ÇALDIMI .AÇTIMI .

BİZ KANUNLARI ÇİĞNEMEYİZ

27 Kasım 2017 10:13
Bazı kişiler toplanmışlar Büyükerşen e laf söyletmiyorlar , iş adamları , odalar , borsalar , dernekler , başbakan , bakan avcı , karacan yardım etmeliymiş , bir tek Büyükerşen yardım ederse suç işlermiş , yargılanırmış belediye kanunları öyle yazıyormuş her yere luzumsuz şeyler yapabilir ama bir tek Eskişehir Spor a yardım yapmak kanunsuz ve kanuna karşı gelmekmiş .

Es Es

27 Kasım 2017 09:05
Büyük şehir belediyesi 10 milyon verse tepebaşı belediyesi 5 milyon verse odun pazarı belediyesi 5 milyon verse diğer ilçe belediyeler 500 bin tl verse ticaret odası ve saniyi odası 2 milyon verse şehrin önde gelen iş adamları 1 milyon tl verse ve taraftar üç beş demeden büyük bir kampanya yapsalar bu takımın borcu bitmez ama gene de rahat bir nefes alıp düzlüğe çıkar ve rahatlar ve süper lige çıkarız diye düşünüyorum allahın izniyle dünya markası eskişehir spor yok olmasın...
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.