paykasa astropay astropay astropay seo ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

TARAFTAR TEMSİLCİLERİ BÜYÜKERŞEN'İ ZİYARET ETTİ

Son Güncelleme : 08 Ağustos 2018 17:08
TARAFTAR TEMSİLCİLERİ BÜYÜKERŞEN'İ ZİYARET ETTİ

Eskişehirspor Taraftarlar Birliği yöneticileri Büyükşehir Belediyesi'ni ziyaret ederek Başkan Yılmaz Büyükerşen ile görüştü.

Heyet kulübün içinde bulunduğu durumu anlatmayı ihmal etmezken Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükerşen ise, mevcut yasaların kulüplere yardım etme konusundaki sıkıntıları aktarıp kulübün kurumlaşma yolunda adımlar atması gerektiğini ifade etti.

Yorumlar (13) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

08 Ağustos 2018 19:26
Kurumlaşma daha sonra.Şimdi önce ayakta kalma savaşı veriyoruz.Herşey için geç kalmadan ne yapılabilir ?Millet neyin derdinde be başkanım.Herkes nasihat veriyor , icraat yok.

hasan

08 Ağustos 2018 19:01
KUSURA BAKMAYIN AMA BU TRUBUN LİDERİNİZ HERGÜN ORTALIKTA PATRONLARLA VE BELEDİYELERLE YÖNETİMLER MUHATAP OLUR KEŞKE GÖZTEPEYE GOLÜ ATTIKTAN SONRAO MEŞALELERİ YAKTIRMAMAK BECERİLEBİLSEYDİ O TREN KAÇMAZDI BAKINBUGÜN SÜPERLİG İLK PARASAL DAGILIMLAR AÇIKLANDI 35.5 AR TRİLYON BAŞLANGIÇ PARASI VE ŞAM.PAYLARI BS.SPOR 38.5 TRİLYON AMA NAFİLE ÇÜNKÜ HEPSİ BATMIŞ DURUMDA BORCU 1 GECEDE EURO OLARAK YUZDE 5 ARTAN KLUPLER BUNUN ALTINDAN KALKAMAYACAKLAR MESALA BS.SPOR BUGUN TOFAŞLA 700 BİN DOLARLIK ANLAŞMA YAPTI 72 AD. LOCANIN 47 TANESİ SATILDI 4 BİN TL.LİK VİPTEN 500 E YAKIN SATTI AMA NAFİLE ÇÜNKÜ BORÇLAR HESAP SORULMADIĞI İÇİN BUGUNLERE GELDİK BUNDANSONRA ZOR

Eses

09 Ağustos 2018 13:32
Hoca tavsiyelerde bulunuyor. Hasta komada iken ilk yardım yapılır. Acil olan müdahaleler gerçekleştirilir. Aspirin verelim denmez. Sizin tavsiye ettiklerinizin yanlış olduğunu kimse söylemiyor. Acilen yapabileceğin ne var diyorlar. Sen de her zamanki duyarsızlığa devam. Yok efendim para vermiş te, başka yere gitmiş te. Sen şimdi acil olanı yap diğerinin hesabını köküne kadar sor. Kaçan yok. Ha yönetimi beğenmiyorum, güvenmiyorum dersen kongre zammanı neredeydin? Sen yeni ve umut veren bir yönetim oluşturup destek sözü verdin de millet hayır mı dedi? Kusura bakma Ahmet Başkan ve Kazım Başkana her zaman desteğimiz var ama sana yok. (Hemen atlayanlar olacak bu sözleri camia adına falan söylemiyorum. Sadece beni ve yakın çevrem adına söyledim. Kimseyi bağlamaz)

ayder

08 Ağustos 2018 22:34
eskişehir sporumuzun kaç tane taraftar grubu oldu böyle. nefer i var , altes i var, efeler i var .bizim bildiğimiz bir takımın bir tane taraftar grubu olunur onun etrafında toplanılır . bu taraftar grupları es es imizi düşünmüyor kendi rantlarını düşünüyor.heybeci bunlar . önce es es , her yerde es es , her zaman es es ve tabi ki efsane taraftar grubu ayder.

Taraftar

09 Ağustos 2018 14:34
Murat diri kimdir ya Allah aşkına ne temsilcisi

sonses

09 Ağustos 2018 08:24
her gittinizde ESES e para yok diyor siz daha çiçek böcek veriyorsunuz

ESKİŞEHİR Lİ

09 Ağustos 2018 21:13
Yılmaz Büyükerşen gunahini vermez esese daha öğrenemediler

eses

08 Ağustos 2018 17:53
Ona niye gittiniz ne zaman eskisehirsporun yaninda olduki. Bende secimlerde baskanin genclesmesi gerektini soyluyorum.

Süleyman

09 Ağustos 2018 09:36
Eskişehir de seçimde akp kazandı yanlış kişiler le gorusuyorsunuz

GECECi

08 Ağustos 2018 21:27
Bunun adi rezillik halkin sectigi belediye baskanini ziyaret ediyorsan tras olacaksin, su ve jilet cok pahali alim gücün yok, paran yok eyvallah o zaman belediye baskaninin sorunu!!!

Mahmut Mısır

09 Ağustos 2018 13:47
Hoca çıkarı olmayan yerde zaten olmaz. Zaman kaybından başka birşey değil. Hocanın hayatını okuyun, adam sanat seviyor ve birde yaptığı icraatlere bakın, yer gök heykel, tiyatro, sergi salonu vs. Bunlar da gerekli ama asli görevi bunlar değil

ertuğrul erdir

08 Ağustos 2018 22:00
kombinesi olmayan eses ile ilgili yorum yapmasın.....

Muzo

08 Ağustos 2018 18:27
Esk taraftarlar birliği yanlış yapiyor. Eses adına heykel , senfoni, opera yapacaklarını söyleselerdi her türlü desteği alırlardı.
FETÖ SANIKLARINA HAPİS CEZASI
FETÖ SANIKLARINA HAPİS CEZASI
 Eskişehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) ilişkin davada yargılanan 8 sanıktan 7'si 2 yıl 1 ay ile 6 yıl 10 ay 15 gün arasında değişen hapis cezasına çarptırıldı.
BÜYÜKŞEHİR'DEN HALK SÜT
BÜYÜKŞEHİR'DEN HALK SÜT
Büyükşehir Belediyesi sütün, toplumun her kesimi tarafından tüketilebilmesi için planlanan Halk Süt Projesi 17 Aralık Pazartesi günü başlıyor.
ESKİŞEHİR'DE FUAR HEYECANI
ESKİŞEHİR'DE FUAR HEYECANI
Eskişehir Ticaret Odası TÜYAP Fuar Merkezi ve Vehbi Koç Kongre Merkezi, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Varank, protokol, şehrimizdeki ve çevre illerdeki kurum ile kuruluşların temsilcilerinin katıldığı muhteşem törenle hizmete sunuldu.
FETÖ OPERASYONU
FETÖ OPERASYONU
Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik Eskişehir'de düzenlenen operasyon 1'i kadın 6 şüpheli gözaltına alındı. 
SİLAHLI KAVGADA ŞOK DETAY
SİLAHLI KAVGADA ŞOK DETAY
Önceki gün canlı kanatlı hayvan pazarında çıkan silahlı kavganın şok detayları ortaya çıktı. İki taraf arasında husumet olduğu öğrenilen silahlı kavgada 13 yaşındaki bir çocuğun başından vurularak ağır yaralandığı ortaya çıktı.
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
Eskişehir Kent Konseyi, sokak hayvanlarının barınabilmesi için özel olarak yapılan 5 kulübeyi şehrin belirli noktalarına yerleştirdi.
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Emek Gençlik Merkezi’nde 16 ayrı branşta açılan atölyeye katılan 440 öğrencinin velisi ile bir araya geldi.
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
Evlenecek çiftlere destek olmak isteyen Odunpazarı Belediyesi, çiftlerin en mutlu günlerine mutluluk katmak için talep eden vatandaşlara gelinlik ve damatlık veriyor.
FACİADAN DÖNÜLDÜ
FACİADAN DÖNÜLDÜ
Çevre yolu üzerinde seyir halinde olan şehir içi toplu taşımada kullanılan Büyükşehir Belediyesi'ne ait otobüste yangın çıktı. Otobüste yolcu olmaması olası bir facianın önüne geçti.