TARAFTAR TEMSİLCİLERİ BÜYÜKERŞEN'İ ZİYARET ETTİ

Son Güncelleme : 08 Ağustos 2018 17:08
TARAFTAR TEMSİLCİLERİ BÜYÜKERŞEN'İ ZİYARET ETTİ

Eskişehirspor Taraftarlar Birliği yöneticileri Büyükşehir Belediyesi'ni ziyaret ederek Başkan Yılmaz Büyükerşen ile görüştü.

Heyet kulübün içinde bulunduğu durumu anlatmayı ihmal etmezken Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükerşen ise, mevcut yasaların kulüplere yardım etme konusundaki sıkıntıları aktarıp kulübün kurumlaşma yolunda adımlar atması gerektiğini ifade etti.

Yorumlar (13) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

08 Ağustos 2018 19:26
Kurumlaşma daha sonra.Şimdi önce ayakta kalma savaşı veriyoruz.Herşey için geç kalmadan ne yapılabilir ?Millet neyin derdinde be başkanım.Herkes nasihat veriyor , icraat yok.

hasan

08 Ağustos 2018 19:01
KUSURA BAKMAYIN AMA BU TRUBUN LİDERİNİZ HERGÜN ORTALIKTA PATRONLARLA VE BELEDİYELERLE YÖNETİMLER MUHATAP OLUR KEŞKE GÖZTEPEYE GOLÜ ATTIKTAN SONRAO MEŞALELERİ YAKTIRMAMAK BECERİLEBİLSEYDİ O TREN KAÇMAZDI BAKINBUGÜN SÜPERLİG İLK PARASAL DAGILIMLAR AÇIKLANDI 35.5 AR TRİLYON BAŞLANGIÇ PARASI VE ŞAM.PAYLARI BS.SPOR 38.5 TRİLYON AMA NAFİLE ÇÜNKÜ HEPSİ BATMIŞ DURUMDA BORCU 1 GECEDE EURO OLARAK YUZDE 5 ARTAN KLUPLER BUNUN ALTINDAN KALKAMAYACAKLAR MESALA BS.SPOR BUGUN TOFAŞLA 700 BİN DOLARLIK ANLAŞMA YAPTI 72 AD. LOCANIN 47 TANESİ SATILDI 4 BİN TL.LİK VİPTEN 500 E YAKIN SATTI AMA NAFİLE ÇÜNKÜ BORÇLAR HESAP SORULMADIĞI İÇİN BUGUNLERE GELDİK BUNDANSONRA ZOR

Eses

09 Ağustos 2018 13:32
Hoca tavsiyelerde bulunuyor. Hasta komada iken ilk yardım yapılır. Acil olan müdahaleler gerçekleştirilir. Aspirin verelim denmez. Sizin tavsiye ettiklerinizin yanlış olduğunu kimse söylemiyor. Acilen yapabileceğin ne var diyorlar. Sen de her zamanki duyarsızlığa devam. Yok efendim para vermiş te, başka yere gitmiş te. Sen şimdi acil olanı yap diğerinin hesabını köküne kadar sor. Kaçan yok. Ha yönetimi beğenmiyorum, güvenmiyorum dersen kongre zammanı neredeydin? Sen yeni ve umut veren bir yönetim oluşturup destek sözü verdin de millet hayır mı dedi? Kusura bakma Ahmet Başkan ve Kazım Başkana her zaman desteğimiz var ama sana yok. (Hemen atlayanlar olacak bu sözleri camia adına falan söylemiyorum. Sadece beni ve yakın çevrem adına söyledim. Kimseyi bağlamaz)

ayder

08 Ağustos 2018 22:34
eskişehir sporumuzun kaç tane taraftar grubu oldu böyle. nefer i var , altes i var, efeler i var .bizim bildiğimiz bir takımın bir tane taraftar grubu olunur onun etrafında toplanılır . bu taraftar grupları es es imizi düşünmüyor kendi rantlarını düşünüyor.heybeci bunlar . önce es es , her yerde es es , her zaman es es ve tabi ki efsane taraftar grubu ayder.

Taraftar

09 Ağustos 2018 14:34
Murat diri kimdir ya Allah aşkına ne temsilcisi

sonses

09 Ağustos 2018 08:24
her gittinizde ESES e para yok diyor siz daha çiçek böcek veriyorsunuz

ESKİŞEHİR Lİ

09 Ağustos 2018 21:13
Yılmaz Büyükerşen gunahini vermez esese daha öğrenemediler

eses

08 Ağustos 2018 17:53
Ona niye gittiniz ne zaman eskisehirsporun yaninda olduki. Bende secimlerde baskanin genclesmesi gerektini soyluyorum.

Süleyman

09 Ağustos 2018 09:36
Eskişehir de seçimde akp kazandı yanlış kişiler le gorusuyorsunuz

GECECi

08 Ağustos 2018 21:27
Bunun adi rezillik halkin sectigi belediye baskanini ziyaret ediyorsan tras olacaksin, su ve jilet cok pahali alim gücün yok, paran yok eyvallah o zaman belediye baskaninin sorunu!!!

Mahmut Mısır

09 Ağustos 2018 13:47
Hoca çıkarı olmayan yerde zaten olmaz. Zaman kaybından başka birşey değil. Hocanın hayatını okuyun, adam sanat seviyor ve birde yaptığı icraatlere bakın, yer gök heykel, tiyatro, sergi salonu vs. Bunlar da gerekli ama asli görevi bunlar değil

ertuğrul erdir

08 Ağustos 2018 22:00
kombinesi olmayan eses ile ilgili yorum yapmasın.....

Muzo

08 Ağustos 2018 18:27
Esk taraftarlar birliği yanlış yapiyor. Eses adına heykel , senfoni, opera yapacaklarını söyleselerdi her türlü desteği alırlardı.
SİVRİHİSAR DOĞALGAZA KAVUŞTU
SİVRİHİSAR DOĞALGAZA KAVUŞTU
Sivrihisar Belediye Başkanı Hamid Yüzügüllü Esgaz Sivrihisar bürosunda 1.Etap abonelik kayıtlarında konuştu.
AYDINLIK TÜRKİYE İÇİN ÇALIŞACAĞIZ
AYDINLIK TÜRKİYE İÇİN ÇALIŞACAĞIZ
CHP Mihalgazi İlçe Örgütü Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt’u ziyaret etti. Kurt “Aydınlık ve hukuk üstünlüğünün olduğu bir Türkiye için çalışacağız” dedi.
KAMPANYA YÜZLERİ GÜLDÜRÜYOR
KAMPANYA YÜZLERİ GÜLDÜRÜYOR
 Türkiye Sakatlar Derneği Eskişehir Şubesi, topladıkları mavi kapaklardan tekerlekli sandalye almaya devam ediyor. Son olarak yeni bir akülü sandalye alan dernek, böylece 130 manuel, 6 akülü sandalye almış oldu. 
ŞEHİR HASTANESİ AÇILIYOR
ŞEHİR HASTANESİ AÇILIYOR
Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç.Dr.Uğur Bilge Eskişehir Şehir Hastanesi’nin 30 Ekim 2018 tarihinde açılıp hizmete gireceğini belirtti.
PROJE İPTAL EDİLMELİ
PROJE İPTAL EDİLMELİ
CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, Alpu Kömürlü Termik Santrali ile ilgili olarak Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu’nda gündem dışı konuştu.
AKŞENER'DEN ESKİŞEHİR'E ONAY
AKŞENER'DEN ESKİŞEHİR'E ONAY
İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, İYİ Parti Eskişehir İl Yönetim Kurulu listesini onayladı .
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR'DE FETÖ OPERASYONU
 Eskişehir'de Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında gözaltına alınan eski öğretmen tutuklandı.
EKONOMİDE SIKINTI BÜYÜK
EKONOMİDE SIKINTI BÜYÜK
Kristal İş Şube Başkanı Erdal Akyazı, sahte enflasyon rakamlarına karşı gerçek enflasyonu göstermek istediğini belirterek alışverişe çıktı. Alışverişi 102 lira tutan Akyazı “Aldığım ürünler 2 kişiye 2 gün zor yeter” dedi.
ESKİŞEHİR ANİMASYON MERKEZİ OLACAK
ESKİŞEHİR ANİMASYON MERKEZİ OLACAK
Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı (BEBKA) Genel Sekreteri İsmail Gerim, öncelikli amaçlarının Eskişehir'i animasyon merkezi yapmak olduğunu belirtti.