TANJU ÇOLAK HADDİNİ AŞTI!

Son Güncelleme : 16 Şubat 2017 09:02
TANJU ÇOLAK HADDİNİ AŞTI!

Eski futbolcu ve TRT Spor ekranının futbol yorumcusu Tanju Çolak, Eskişehirspor hakkında yaptığı yorumlarla haddini aştı. Mustafa Denizli transferi hakkında konuşan Çolak, diğer kulüplere seslenerek "Bu transferi araştırın" dedi.

Tanju Çolak ile TRT Spor program sunucusu arasında, konuya ilişkin olarak şu diyalog yaşandı:

Tanju Çolak: Ben buradan sesleniyorum: Prolisansı olup da evde bekleyenler, uyuyanlar, daha çook beklersiniz arkadaşlar. Çok beklersiniz. Çook… Eğer dayın yoksa, arkanda kimse yoksa, dostun yoksa, abin yoksa, vallahi de gidemezsin billahi de gidemezsin. Ben gidemiyorum ya, ben ben.  Tanju Çolak, prolisansı alalı 10 yıl olmuş. Ben bir yere gidemiyorum. Çünkü ben onların dediği gibi olmuyorum, ben onların herşeyine evet demiyorum.

Arkadaşlar!… Size sesleniyorum: Evkur Yeni Malatyaspor başkanım, Sivasspor başkanım, Göztepe başkanım… Araştırın, Mustafa Denizli neden gitti Eskişehirspor’a, kim yolladı? Ben buradan sesleniyorum. Bundan sonrası beni bağlamaz.

TRT Spor Sunucusu: İyi de rakipleri neden bunu araştırsın ki, neyini, neden araştıracak? Eskişehirspor teknik direktör değiştiremez mi?

Tanju Çolak: Mustafa Denizli oraya neden gidiyor, oraya kim yolluyor onu kardeşim? Ben de bunu soruyorum.

TRT Spor Sunucusu: Daha önce Rizespor’a gitti Mustafa Denizli ve başarılı oldu orada ve takımı çıkardı.

Tanju Çolak:  Kim yolladı, kim yolladı Mustafa Denizli’yi? Eskişehirspor için adı geçenlerden biri de Mehmet Özdilek’ti. İki isim vardı. Şimdi ben soruyorum Mustafa Denizli’yi Eskişehirspor’a kim yolladı? Ben bu konuda bu kadar söylerim. Daha fazlasını söylersem… Ben bunu bakanıma söyleyeceğim, spor bakanıma. Ben bunu gideceğim ve spor bakanıma anlatacağım, anlatmak zorundayım. Bu duyduğum şeyler, Türkiye’de futbolun nereye koştuğunu, neler yaşandığını gösteriyor. Günahtır, nerden baksan en az 500 prolisanslı teknik adam var. Ama Türkiye’de herşey 15 teknik adam arasında dönüyor. Ya arkadaşlar, diğerlerine de bir şans verin. Ben istemiyorum, yeminle ben istemiyorum. Samimiyetime inanın, istemiyorum. Ama bu (M. Denizli transferi)  iki oldu, iki oldu… Kulüp başkanları yanlış yapıyorsunuz. Arıyorsunuz, ‘Teknik adam kim olsun?’ diyorsunuz. Yok böyle bir şey… Teknik adamı sen seçeceksin. Yönetim kurulu seçecek. Sevgili başkan, lütfen, lütfen olmuyor…

Yorumlar (67) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

veli

16 Şubat 2017 10:15
sayın tanju çolak seni trt ye kim gönderdi trt den dünyanın parasını alırken birazda başka arkadaşlar kazansın ben dinleneyim diyormusun. geç bunları sizin gibilerin yüzünden su türk futbolu bu hale geldi . futbola mafyayı sizler soktunuz. futbola siyaseti yalakalığı sizler soktunuz. futbolda el ayak öpmeyi sizlerde gördük. bazılarına reisim, bulmemneyim demeyi sizlerde gördük. sen kende işine bak ve trt den kaç para aldığını açıklma ve eğer samimiysen bu konularda biraz kenara gelde vatandaşın vergilerinden ayakta duran trt yi birazda başkaları sömürsün senin sömürdüğün yeter artık. Çünkü trt de tüyü bitmeyen yetimin hakkı var her elektrik faturasından sizin gibi yalakalara para ödüyoruz zehir zıkkım olsun trt ye de size de

Osman Yusuf

16 Şubat 2017 09:45
Futbol ilgisi onlarca yılı bulanlar bilir. Bu adam tipinde kişilik ve karakter düşkünü çok futbolcu tanıdılar. O zırvalar önemli değil de önemli olan TRT Spor bu tiplere neden ücret öder, soru bu. Prolisansı varmış da kimse ona teklifte bulunmuyormuş. Nedeni belli; karakteri, karaktersizliği...

demir

16 Şubat 2017 09:46
Eskişehirspor isminin ne kadar büyük olduğunu hala anlayamamışsın.

u26

16 Şubat 2017 09:46
kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş.

murathan

16 Şubat 2017 11:13
Tanju çolak denildiği zaman aklıma gelenler: 1) Mercedes kaçakçılığı 2)Evli iken adı bilinen biri ile yaşadığı aşk kaçamağı (zamparalık) 3) Tüm partilerden belediye başkan ve meclis üyeliği için müracaat,

Akın Türk

16 Şubat 2017 10:24
Bi anlatsa da bizde bilsek, devletin spor bakanına anlatacakmış sen kimsin birader es es'ime çamur atma...

yılmaz yaşar

16 Şubat 2017 11:10
biz eses diyoruz mustafa denizli hoca diyoruz şampiyonluk diyoruz tanju sen nediyorsun....

es es

16 Şubat 2017 10:51
Ulen dürzü sen kimsin. Tabiki seninle kimse anlaşmaz önce adam gibi adam ol sonra yorumculuğunu yap. Eğer bildiğin birşey varsa söyle bu ülkenin kanunu var nizamı var.Durup dururken suyu bulandırıp gündem yaratmaya çalışıyorsun.

Ziya

16 Şubat 2017 11:12
Ahlak yoksunu ve para düşkünü olduğunu her fırsatta belli ediyorsun! Ayrıca madem ki bildiğin şeyler var korkmadan söyleyeceksin. Ortaya iki laf edip kenara çekilmeyi mahallenin dedikoducu karıları yapar.

Akın TÜRK

16 Şubat 2017 10:28
Konuyu başka bir açıdan irdeleyelim, Tanju Çolak Sayın Denizlinin gelmesinden zira Özalan' nın gidişini sindirememiş gibi ....

senbeno

16 Şubat 2017 10:23
Bozdurduğun dolarlar senin olsun.. Bozdurmadıklarından konuşalım... YALAKA

cico

16 Şubat 2017 11:18
taraftar yoladı alpayı giresun macı taraftarsız oynadı bu taraftar 25. 000 bin bilet aldı maca gitmeden. taraftarımız büyüktür istediği hocayı getirir parayıda taraftar verir ben maaşımın yarısın verdim tanju hadını bıl es es e pislik atma senin tecruben neykı senı alalım.mehmet özdileke saygımız sonsuz mustafa hoca es esi cıkartır mehmet hocada superlikte calıştırır sende mazemeci olarak gelirsin es esin başına

tolga

16 Şubat 2017 10:59
Futboldan başka her şeyle uğraşan eski topçu, ne söylediğinin hiç bir önemi yok, önemsemeyin sizde.

Eşref ERYILMAZ

16 Şubat 2017 14:46
Lan lavuk. Kalecinin elindeki topa kafa atarak topu alıp Eskişehirspor'a attığın golü unutmadık hala. Mercedes kaçakçılığı, evli iken başka kadınlarla yatıp kalkmalar... Sen önce kendi hayatını sorgula...Eskişehir sana çok büyük gelir....

Mehmet Can

16 Şubat 2017 12:19
Eskişehirliler olarak bu adamın yorum yaptığı akşam yayını telefon yağmuruna tutup bu ahlaksızı rezil edelim.

ÖZCAN

16 Şubat 2017 13:57
TANJU, DENİZLİ'Yİ ÖVSEYDİN, DÜŞÜNÜRDÜM, ACABA SAYIN BAŞKANIMIZ YANLIŞ MI YAPTI DİYE? SEN BELKİ BİLEMEZSİN BİZ DENİZLİ'Yİ ALTAY 'DA FUTBOL OYNARKEN DE SEVİYOR VE ALKIŞLIYORDUK, KEŞKE BU BENİM YAZDIKLARIMI SAYIN HOCAM OKUYABİLSE, İNAN Kİ O DA BANA HAK VERECEKTİR...BİR MAÇTA OYUNCU DEĞİŞİMİ İLE OYUNDAN ÇIKARKEN STAD O'NU NASIL ALKIŞLAMIŞ; BÜYÜK MUSTAFA DİYE TEZARUAT YAPMIŞTI...AMA ESKİŞEHİR SEYİRCİSİ SENİ HEP KALECİMİZİN ELİNE VURUP FAUL YAPARAK GOL ATTIĞINI ''HİÇ AMA HİÇ ''UNUTMUYOR; BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ?

tnj

16 Şubat 2017 11:04
diploması varmış. iş bekliyormuş beyfendi. kendine güveniyorsan para için değil kariyer için yapmak istiyorsan anadolu da yüzlerce kulüp var tanju efendi. paçan sıkıyorsa git bir takıma da başarılı ol görelim. laf la peynir gemisi yürümez paracı olma. trt den ne kadar kazanıyorsun da başkalarından hesap soruyorsun

sinan

16 Şubat 2017 11:01
O kadar çok biliyordun senelerdir niye boş oturup yattın.Ama tabi en kolay şey eleştirmek çamur atmak kendine gel tanju çolak !Eskişehir sporun siyasete ihtiyacı yok büyük başkanlan düştüğü yerden kalkmasını biliriz.

Hakan malalı

16 Şubat 2017 10:38
Kedi uzanamadığı ciğeri pislermiş senin ne haddine Eskişehirspor hakkında konuşmak Mustafa hocayı kimse yollamadı başkanımız kendi iradesi ve kararıyla getirdi. Mustafa hoca da kendi isteğiyle geldi Herkes yerini bilsin. Bir daha Eskişehirspor'u ağzına alma Ve unutma tancu çolak küçükler büyüklerine Saygılı olup büyüklerinin önünden geçmez.

ESES

16 Şubat 2017 13:19
O kadar çok biliyorsan Bakanına borç içinde yüzen memleketinin takımı Samsunsporun transfer yasağının nasıl kalktığını, borçlarının nasıl ve kimin parası ile ödendiğini de bir zahmet soruver Tanju efendi.

esesli 11

16 Şubat 2017 10:56
sen kendi isine bak neden bir yere gidemediyini kendi sor gördük geleni ondan sonra bir yere gidemiyoruz diyorsunuz ilk önce hoca olmayi ögrenin ekranlardan konusmak kolay

Ahmet Mert

16 Şubat 2017 12:15
Bunun gibi ahlaksız insanlar herkesi kendisi gibi ahlahsız olarak görüyor. Bunun gibileri birde yorumcu yapıyorlar.

Bursalı

16 Şubat 2017 12:39
Kalleşlikle es es e attığın golü unutmadık sen den ne beklenir,eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağarmış.Şöhretliyken sahip olduğu her şeyi kaybeden den ne beklenirdi ki zaten.ES ES İn ayak sesleri Duyuldu demekki günaydın Tanju

Ahmet Güngör

16 Şubat 2017 12:19
Bu adam da 1 gram beyin varsa adiyim.

Ethem

16 Şubat 2017 12:26
Tanju bey Eskişehirspor gibi Anadolu'nun yıldızı olmuş bir takıma ve koskoca bir şehre hakkında konuşuyorsun lütfen söylediklerine dikkat et burası mahalle takımı değil

Ergün ORAL

16 Şubat 2017 12:03
Sen geleceğine alpay ile devam ederdik. Seni niye getirsinler. Ahlaksız herif seni ancak hülya avşar ister.

dayı

16 Şubat 2017 10:17
tabi dayın yoksa bir iş yapamassın ileri gidemessin ve hep sahada değil bekleme kulubesinde oturursun oda bir müddet oturturlar bir haneyele ordanda kaldırırlar

yusuf göktaş

16 Şubat 2017 11:02
senkımsınde es esi ağzına alıyosun sakın eskısehıre gelme sen adam olson sen iyi bir hoca olsan takım bulursun sana amotor takım bıle vermezle sen kendine yer yapmak için bal liglerini seyrediyorsun oradan cıkacak ıyı topcuları komusyon karşılıgında takımlara vereceksın senin adı altında bozüyükte futbol okulu actın eger devam ediyosa herkes cocuklarını es es aşkı icin alır futbol okulunda bilgin olsun tanju

SERTOĞLU

16 Şubat 2017 14:23
ES ES İ AĞZINA ALMADAN İYİCE DÜŞÜN SENİN GİBİ SABIKALILARI ESKİŞEHİR BARINDIRMAZ .ADAMIN BEYİN VÜCUDU TERK EDELİ YILLAR OLMUŞ FARKINDA DEĞİL ZIRVALAMIŞ

fıko

16 Şubat 2017 12:31
aglasanda sızlasanda ES ES sampıyon olucak kardes..

ESEN K.ESEN

16 Şubat 2017 16:23
sevgili ÇOLAK ... siz Mustafa Denizli yi onu bunu eleştireceğinize .. Şöyle bi geri gidin de o Eleştirdiğiniz DENİZLİ sizi NXETEL macı mı ne idi rövanşda 5 gol atttırarak TUR atlatan adam değil mi idi .. O zamanda Diploması yok mu idi.. Spor Yorumcusu olarak Orda burda tutunamadınız da şimdi Ne dediğiniz bi türlü anlaşılmayan Spor yo rumcusu olarak TRT SPOR gibi camiada SON perdenizi Çamur atarak mı gününüze devam edersiniz... AYIPTIR ya. .cidden ayıptır... SİZ Denizlispor veya baska macta Siz Eskişehirde Tribünde değilmi id iniz... hani ALPAY HOCA ES ES in antrenörü iken .. gelip de tribünde hem sehri hemde tribünleri taraftarı görerek iştahınızın kabardığını BİZ ES ESliler bilmiyormuyuz... Futbolculuk döneminizde dahi hep KIYTIRIK defanslara karsı oynadınız ... EYVALLAH MİLLİ OLDUNUZ eyvallah.. ALtın Ayakkabı mı top mu ne aldınız ona da EYVALLAH... AMa.. Az dA SİZ ETİK olun ya ES ES ANTRENÖR değiştiremez mi.. SİZE ne KİM yolladı ise yolladı.. Sizin gözünüz zaten ES ES e hoca olmaktı ama olmadı İSTEMEZÜK SENİ.. Kariyerinde pa lak bi Hocalık yok zaten... Basarılı olanlara da Camur atmayın.. karnınız mı şişti bu söylemlerinizle cidden AYIP ETTİNİZ.. Şimdi siz gidin de.. SAMSUNSPOR u calıştırın madem heveslisiniz.. PRO antrenörlüğe daha cok yazardım ama ETİK OLMAZ mı SEvgili TANJU EFENDİ... herkes AYNAYA Bi bakmalı.... Mercedes mi desek.. acaba ne desek... Öyle El kol bilmem ne hareketleri ile OLmadı ÇOLAK efendi... Haydi yolunuz acık olsun... BİZ Düşsekte kalksakta.. ESKİŞEHİRSPORLUYUZ... Burası Anadolunun Göbeğidir...YANİ ESKİŞEHİRDİR... Yalçınkaya Kentidir .. Yunusemrenin doğduğu topraklardır.. HOŞGÖrü kentidir.. GEL tanış olalım.. sevelim birbirimizi... KISKANÇLIK OLMADAN sevgili Tanju ÇOLAK efendi.... BİZLER Eskişehirliler olarak bağlıyız bu kente....Aşığız SİYAH KIRMIZI RENKLERE... ve son sözüm de şu... VErmeyin böyle adamlara TRTSPOR da yorumculuk... Git Hayri Ülgenden bi ders al ÇOLAK efendi

MESUT UZNOGLU

16 Şubat 2017 13:31
YA KARDESIM HERKES ISINI YAPSIN BIRAKIN ESKISEHIR SPORUMA CAMUR ATIP KIRLETMEYI BIRAKIN BOSUNA NEFE S TUKETMEYIN....

Emre

16 Şubat 2017 14:48
Sen önce elle attığın gollerin hesabını öbür dünyada nasıl vereceğini düşün emek hırsızı Tanju Çolak.

es es li

16 Şubat 2017 13:29
seçkin Alpaslan anlaşılan sende Tanju nun yuttuğu haptan yutmuşsun yada sabah yürek yedin

2626

16 Şubat 2017 14:16
kaçak mersedesine kimler yardım etti ???

ibrahim eydir

16 Şubat 2017 16:41
tanju kaşınma burası eskişehir es es e şu an için dünyanın her yeinden hoca gelip çalışmak ister senin gibiler hariç

cemal yıldız

16 Şubat 2017 16:39
Kıskanma! Çalış senin de olur...!

Tanju efendi.

16 Şubat 2017 21:59
EsEs taraftarı Denizli'nın gelmesinden memnun.Parasını da gerektiğinde taraftar arasında para toplar veriri.Yine seyircisiz maça bilet alırız gerekir..EsEs haraç puanda gözü yok.Bildiğin bir şey varsa çık söyle.yoksa çamur atma.Haddini bil..

murat öztürk

17 Şubat 2017 08:02
Tanjunun ne dediği önemli değil, boş boş konuşuyor işte...Onu oraya çıkaranda suç. TRT derhal ESES ' ten özür dilemeli bu konuda...

Kara

16 Şubat 2017 22:28
Tanju çamur atma.Bildiğin varsa konuş.Ne demek istediğini anlamadık.Rakip takımların başkanları neyi araştıracak. EsEs'e kalleşce attığın golü de unutmadık Sıkıyorsa EsEs'in şampiyonlukları nasıl engellendi anlat da görelim..

can can

17 Şubat 2017 11:35
tanju kulüp başkanlarına sesleniyormuş denizli hocayı es es kim göndermiş araştırın diye bende efsane kulübün başkanına sesleniyorum sayın halil başkanıma bu densiz madrabaz yıllarca eliyle koluyla gol atıp puan hırsızlıgı yapan bu adamı ekranlarda kim konuşturuyor kime hizmet ediyor arkasında kimler var sayın başkanım halil ünal lütfen araştırın kimim parmagı var bu işte.

Boş konuşma Tanju

16 Şubat 2017 22:34
TRT gibi devlet kanalında sokak ağzı ile yorum yapma.Duydumla olmaz.Anlat kardeşim ne biliyorsan.Pro diploması varmış..para meselesi değilmiş. Hülya derdini söyle..derdini...

EsEs'li

16 Şubat 2017 22:01
Adamsan söylerim ha olmaz......Çık söyle..Kıvırıp durma.

hayrullah

16 Şubat 2017 21:23
tancu beey.anlaşılan o dur ki.sen eskişehirsporda çalışmak istiyorsun.öğrendiğim kadarıyla klüpte hela temizliyiciliği kadrosu boşmuş.gel çalış.sana iş mi yok.yalnız o kel başın beladan çıkmıyor.başın belada iken tabancanı unutma helada emi.

neKati

16 Şubat 2017 21:12
arıza; ancak trtde saçmalayabilir. Sakarya yazmasa, kimsenin haberi olmazdı.

neKati

16 Şubat 2017 21:09
pisliğin dibisin çolak! Mustafa Denizli ne sözü vermiş geçmişte? "Şu an verdiğim sözler nedeniyle görev kabul edemem, ancak Eskişehirsporun bana ihtiyacı olduğu anda görev almaya söz veriyorum" Demek ki Mustafa Denizli, çolak gibi başı kıçı farklı oynayan değil; anladın mı?

nevzat

16 Şubat 2017 19:01
ilginç neler oluyor futbolda m eraklandım doğrusu sayın çolak açıkayın neler oldu

Ss

16 Şubat 2017 18:19
Bildiğin varsa söyle be adam.Ne demek araştırsınlar.EsEs'in haramda gözümüz yok.

Serkan

16 Şubat 2017 18:17
Bizi Ankara'da temsil edenler bunu araştırsınlar bakalı.Tanju bir edep yahu.

Hakan

16 Şubat 2017 18:16
TRT gibi ciddi bir kanalda şu seviyesizliğe bak.

Cecey

17 Şubat 2017 04:25
Zorunamı gitti ğardaş zorunamı

EsEsli Mehmet

17 Şubat 2017 02:04
Sayın Tanju çolak Eskişehir spor seni davet etdi misafir etdi ben kimseyle oturup yemek yemedim diyorsun sen karakter yoksunu zavallısın adam ol Eskişehir Spor ve camiayı herkes bilir tanır aynen senide çok iyi bilir tanır Mercedes ler le o yüzden ağzını kapat işine bak Teknik direktör alırken kimse senden izin almak zorunda deyil sen bu beyinle daha çok evde oturursun neye teknik direktör olamadığın belli oluyor Eskişehir Spor camiası seni misafir etdi yemek yedirdi ya bir Eskişehir li olarak helal etmiyorum haram olsun ve sen kendi işine bak

Seviyeli ol.

16 Şubat 2017 22:36
Tanju bu tür konuşmayla bir yere varamazsın..Yorumcu olmak istiyorsan çok çalış adam gibi işini yap.Seviyeli ol.

ekrem

20 Şubat 2017 15:09
10 yıl olmuş alalı lisansı ufacık bir başarını göster sana inanalım

misafir

17 Şubat 2017 14:59
tanju ne oldu kaçak mercedesler...ne oldu jet fadıl muhabbeti..sahi jet fadıl ile nasıl olduda yolun kesişti???????????????????

Paris

17 Şubat 2017 12:02
tanju es es le oynama sezon sonunda şampiyonluk kupasını.... o zaman sesini duymak isterim

İsmail

17 Şubat 2017 00:21
Spor camiasını en iyi sepet Metin bilirdi. Öldü Allah rahmet eylesin

eses

19 Şubat 2017 11:04
la bi git

Can

19 Şubat 2017 00:53
Senin rengin bellimiki para için GS den FB ye gitmedinmi,Tarihe geçecektin şimdi mazide kaldın,

Ünal

09 Mayıs 2017 00:24
Sen ki futbol geçmişi iyi bir futbolcu olan büyük kulüplerde ve milli takımda bir çok başarılara imza atmış birine bu tür yorumlar hiç yakışmıyor.geçmişini iyi bilen futbolseverlerin gözünden düşmeden futbol yorumculuğu uslübünü değiştirmeni tavsiye ediyorum. Bilgini görgünü insanlara saldırarak değil küçüklerini eğitici ve öğretici olman daima iyi hatırlanmanı sağlıyacaktır.sayın çolak

Melahat şen

20 Nisan 2019 01:01
Es esim üslike cıksın

Elvan

05 Ekim 2019 23:14
Bismillahirahmanirahim. Bayat haber kokmuş tanjuya sövdürmek eskişehir sporu kurtarmaz ki.

Yavuz Apaydın

07 Haziran 2019 22:13
Sanki real madrid'e gitmiş. 3. lige dusmeye aday bir takıma gitmiş.

B paşallı

19 Mayıs 2019 05:30
Biravo Tanju kardeşim çok doğru konuşuyorsun doğru konuşanı 9 aKöyden kovarlarmış Delikanlı Adamsın aksini diyenler varsaMustafa sından Sergen Yalçın Eskişehir'de Hüsamettin Hocanın lisansıyla hocalık yaptı Hertarafı hocca olsa ne olur sonunda kaçıyorlar başarı olmayınca doğru konuşuyor saygılar Tanju

Hallo Halime'yi ........? Ceremesini bizçekiyok

19 Mayıs 2019 06:31
Sayın eskişehirliler bilende bilmeyende konuşuyor herkez kendinden sorumlusöyledikleri hepsi çok doğru sözler Şöhretlikte herşey var Topculugunu Eliştiyorsunuz iyi golcüydü Hayatını konuşuyorsunuZ alan satan memnun Neyin hesabını yapıyorsunuz SİZ ilk önce külubun içindeki ahlaksız ahlaksız hocaları araştırın ve kovun Eski yaptıkları doğru demiyorum yanlış anlamayın kimse kimsenin kazancında olmasın Söyledikleri hepsi çokdogru saygılar eskişehir

ali baba

17 Şubat 2017 07:55
ne yani Tanju Çolak eskişehirspor denilen (eses le alakası olmayan şu andaki ruhsuz takım) takımı eleştiremezmi eskişehirsporun isminin arkasına saklanan çıkarcı menfaatci mafyacı şikeci ler esesli olacak tanju laf söyliyemez alpay evet diyemez kimsiniz siz be.eskişehirde eskişehir marşı söylenir izmir marşı değil.

seçkin alparslan

16 Şubat 2017 09:38