TALİHSİZ GENÇ HAYATINI KAYBETTİ

Son Güncelleme : 19 Aralık 2018 09:12
TALİHSİZ GENÇ HAYATINI KAYBETTİ

 Eskişehir’de yolun karşısına geçmek isteyen 27 yaşındaki gence otomobil çarptı. Talihsiz genç hayatını kaybetti.

Kaza, Osmangazi Mahallesi Basın Şehitleri Caddesi'nde sabah erken saatlerde meydana geldi. Yaşar G. idaresindeki otomobil, yolun karşısına geçmek isteyen Bayram Demir’e (27) çarptı. Çarpmanın etkisiyle yola savrulan genç, olay yerinde hayatını kaybetti.  Demir’in cenazesi, yapılan incelemelerin akabinde otopsi için Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine gönderildi. 

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

prof.psikolog

19 Aralık 2018 09:30
Eğer çarpan araç şehir içi hız kurallarına uysaydı. O genç hala yaşıyor olacaktı. Lütfen kurallara uyunuz... Şoför arkadaş o genç senin de çocuğun olabilirdi...

Eskişehirli

19 Aralık 2018 10:39
O araç, olay yerinin yaklaşık 500 m. gerisinde dolmuş beklerken önümden geçti. Hızı 100'den fazlaydı. İçimden "Ne acelen var, birinin canını yakacaksın" diye söylenmiştim. Allah rahmet eylesin, giden gitti işte...

Arya

19 Aralık 2018 11:11
bu cadde çok berbat bir cadde ya bir an önce önlem alınması gerekiyor.

Sıradan Vatandaş

19 Aralık 2018 11:17
Çok üzücü bir haber.. 27 yaşında bir genç.. Basın Şehitleri caddesini otoban zanneden sürücüler çok fazla. Kaçıncı kez ölümlü kaza yaşandığına şahit olduk. Eğitimle, kurallara uymaya çağırmakla olacağına inanmıyorum. Oradaki trafiği yavaşlatacak çözümlere acilen ihtiyaç var.

Biraz Kontrol

19 Aralık 2018 11:54
Bulvarlarda Yarıs motorlarıda hız yapıyor.Polis hızla ilgili hiç cezai uygulama yapmıyor.

berk

19 Aralık 2018 14:02
Basın şehitleri caddesindeki trafiğe bir çözüm bulunması gerekiyor. Işık keyfe keder çalışıyor, tümsek yok gaza asılan asılana. Sonuç da bu...Rahmet diliyorum

Gariban

20 Aralık 2018 09:30
Bu cadde üzerinde 2 okul, bir cami ve Çamlıca yününe gidenlerin sağ tarafa araç bırakarak solda bulunan market, fırın, pastane vb bir sürü mağaza var trafiği olumsuz etkileyen. Belediye ve Emniyet bu caddeye acil önlem almalı. Caddenin giriş çıkış ve ortasına kamara konularak ortalama hız tespiti yapılmalı, bir noktaya konulacak radar veya hız tümsekleri kesinlikle çare değil. Alınmayan küçük bir önlem yüzünden yitip giden canlara yazık..

selo

19 Aralık 2018 22:56
Lojmanlarda otururken bir çok kazalar gördüm ve çoğu ölümlü kazalardı.Arabalar resmen yarış yapıyor.Kural falan dinleyen yok.50 km hız denilen yerde 90-100 le giden araçlar var ve hiçbir şekilde kontrol yok,engelleme yok.Karşıdan karşıya geçerken aklımız çıkıyordu.Şimdi okul zamanı, lütfen buraya biraz önem verilsin ve bir değil birkaç tane yavaşlatma engeli konsun.

yılmaz deniz

20 Aralık 2018 11:17
Bu ve benzer caddelerin tamamı Arnavut kaldırım taşı döşenmeli ki araçlar 50km hızı geçmesin

GÖKHAN

20 Aralık 2018 10:32
ölen gence Allahtan rahmet diliyorum. araç 80-90 ile gidilecek bir yol değil orası bazı kendini bilmez sürücüler yüzünden kazalar kaçınılmaz oluyor devlette buna önlem alacak gibi gözükmüyor. Bir diğer hususta yaya olarakta biraz kurallara uymak gerekiyor tabiki kaza olan yerin 10 metre ilerisinde ışık var eğer karşıdan karşıya geçerken olduysa bu kaza yayanında dikkat etmesi kurallara uyması gerekiyor.

Merhumum Yakını

20 Aralık 2018 21:21
Eskısehırlı nıck adıyla yorum lütfen bana ulaşır mısın? Ben merhumun kardesıyım telefon numaram 0530 590 26 04

Eses

19 Aralık 2018 21:44
Basın Şehitleri Caddesinde kamoanya döneminde ofise malzeme getiren kamyonlar nedeni ile ileride bir kaza olursa hiç şaşırmayacağım.