TAKIMIN GELECEĞİ UMUT VERİCİ

05 Ekim 2019 19:33
TAKIMIN GELECEĞİ UMUT VERİCİ

TFF 1. Lig’de Eskişehirspor, sahasında Fatih Karagümrük’e 3-1 mağlup oldu. Maç sonu açıklamalarda bulunan Eskişehirspor Teknik Direktörü Coşkun Demirbakan, "Savunmanın göbeğinde zaaf var. 40 metre top sürüp karşı karşıya kaldılar" dedi.

Eskişehirspor 7. haftada ligin güçlü ekiplerinden Fatih Karagümrük’ü ağırladı. Bol pozisyonun olduğu müsabakayı misafir takım kazanmayı bildi. Karşılaşmanın ardından siyah-kırmızılı takımın Teknik Direktörü Coşkun Demirbakan mücadeleyi değerlendirdi. Demirbakan, "Takımın geleceği umut verici yalnız ben mi öyle düşünüyorum bilmiyorum. 1-2 ay öncesi kıyaslanabilir ama artık farklı. İyi başladık maça pozisyonlara girdik. İlk golde pozisyon hatası yaptık. Futbolda hata oluyor. Yediğimiz 3 gol de gol pozisyonu değildi ama yedik. Burada önemli olan 3-0’dan sonra çare aradık oyuncu değiştirdik. Maalesef 2. golü atamadık. Rakibin direnci arttı ve maç böyle bitti. İyi oynadığımız sürelerde taraftar destek verdi. Olmadı şanssızlık vardı çok gol kaçtı. Futbolda her şey var. Analiz ve istatistik diye bir şey yoktur futbolda. Maç başladıktan sonra analizler çöpe atılır. Senaryolar değişiyor" dedi.

"Savunmanın göbeğinde zaaf var"
Takımın savunmasını eleştiren Demirbakan çok çalışarak gelecek maçları kazanmak istediklerini ifade etti. Demirbakan, "Savunmanın göbeğinde zaaf var. Takım oyunu önlerindekilerin zaafları oluyor. 40 metre top sürüp karşı karşıya kaldılar. Takımın kondisyon sorunu vardı. Elimizden geldiğince çözmeye çalışıyoruz. Bugün biraz daha diri gördüm. Bunların hepsi telafi edilir. Sahadaki şartlar değiştikçe her şey değişiyor. İlk devreye 2-1 girebilirdik. Futbolcularıma teşekkür ediyorum Mazeret yok, şikayet yok. Ne şartlarda olursa olsun kendimizi geliştireceğiz. Milli ara ve 2 deplasmanımız var. Daha iyi çalışarak 6 puan neden olmasın" diye konuştu.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

KAHRAMAN

06 Ekim 2019 00:12
Sayın Demirbakan takımın geleceği umut mu verici derken siz hangi takımdan bahsediyorsunuz allah aşkına? Şaka mı bu?

Karakaya

06 Ekim 2019 09:45
Malasef koca çınar düşecek mental olarak bitik takım. Maça gelince hocam dediğinle yaptığın bir değil ortadan delindik diyorsun ikinci yarıya orta saha göbekten adam alıp başladın 3 ü yedin hemen kıvançı koydun 80 dk sisokko oyunda yoktu nasıl dayandın mete kaan topçu falan değil her top ezilir mi ya alpereni sok oyuna daha iyi he bide bu ligin şifresi çok koşmak emre marko sisokko jesse bi arada maç kazanamaz orta sahada koşacak oyun bozacak 2 adam lazım

şahin

05 Ekim 2019 21:19
kimse coskun hocaya kızmasın bizde iken kaptırdıgı topun arkasından bile kosmuyan erkan zengin sırf bu günü beklemiş ve eses ten müthiş intikam aldı 2 kamp yüzü göemiyen futbolcular 2 golden sonra demorize oldu elleri ayakları birbirine girdi sayın yönetim madem birbirinize düsecektiniz niye kıydınız eses imize tarih diger 2 baskan gibi sizide affetmeyecektir bu kadro ile

262626

05 Ekim 2019 19:58
EsEs önce yönetim olarak yenıdien yapılanmalı.Başkan değil kulubü kurallar yönetmeli.Temennimiz böyle bir yönetim çıkar.güven veriri. Alacaklılarla uzun vadeli anlaşılır.Borç elbette EsEs 'in namuz borçdur. Gücü nispetinde ve verdiği sözleri zamanında yerine getirerek ödemeli.Her kes de yardımcı olur.Yalan dolanla tabi ki imza vermezler.

EsEs2626

06 Ekim 2019 12:13
Hocam takım ligde kalmak istiyorsa rakiplerinden daha iyi daha coşkulu oynayacak.Rakiplerini nefes aldırmayacak.Gençlerle terübelilerin harmanlandığı bir takım.Olur mu. Onu oyuncular ve siz karar vereceksiniz..Taraftar her zaman görevini sonuna kadar yapıyor.Daha ne yapsın ki.

Dgn

06 Ekim 2019 10:50
Bence de takımın geleceği umut verici, bir alt ligde veya amatörde iyi işler yaparlar. Bu adamların mental yorgunluğunu alın agalar!!! Fiziksel olarak onlar yapması gerekeni bilir...

OSMAN

07 Ekim 2019 00:04
Hocam neresi umut verici ligde sonuncu sıraya yapıştık kaldık doğru dürüst oynayamıyoruz puan alaamıyoruz

KÜNKÇÜ PLAZA

06 Ekim 2019 11:53
Coşkun hoca,seninde emeklilik vaktin gelmiş.Kadronu yaparken radikal karar alamıyorsan, bu işi biliyorum diye gezme.

ALİ rıza

06 Ekim 2019 20:52
Karagümrük için diyo galiba

66 lık

06 Ekim 2019 11:34
teknik direktöre katılıyorum.takım iyi yolda.forvet oyuncuları veya gole gidenler bencil olmayıp daha uygun olanlara pas verseydi maçı biz kazanırdık.gol atıp kahraman olmak yerine gol attırıp takımın kazanmasını sağlayanlar daha çok kazanırlar.çok koşan pres yapan bir takım yaratalım kesinikle ligde kalırız.başarılar hepinize ...

V.Ü.U.

07 Ekim 2019 18:25
Hocam ne diyorsunuz Allah aşkına, bu gençler sizden önce bu takımı ayakta tuttu, başlarında da iyi veya kötü Fuat Çapa Hoca vardı. Fuat Hoca bu takıma maddi manevi can suyu verdi. Öyle hemen iki haftada geçmişi çamurlayıp, artık eskisi gibi değil lafları afaki. Haa şu da doğru evet eskisi gibi değil bence Hatay'da va K.Gümrük maçında yönetim hataları vardı. Takım herzamnki alılkanlığınız gibi korkak ve defansif ağırlıklı oynadı, korkan adamlar sarı karttan bile korkarak ilk golde Erkan'ı erken durduramadı. Frikikdeki baraj hatası tuz biber oldu, bşr de penaltı verilmeyince mağlubiyet kaçınılmaz oldu.

onuncu köy

06 Ekim 2019 12:50
Karakaya rumuzlu kardeşimiz, yanlışları eksikleri o kadar güzel izah etti ki... Bu kadar olur yani. Yalnız imla kuralları diye bir şey öğrenememiş mi ne ? Hak getire. Ama olsun. Eminim yazdılarını herkes tekrar tekrar da... düşünmüştür. Bence kulübe çok yararlı bir teknik direktör olabilir. Gerçi teknik direktör var ama olsun, bir şekilde yol veririz ona. Kardeşimizi teknik direktör yaparız. Fena mı olur? Ancak küçük bir sorun var. Kasada kuruş yok. Onu da hallederiz. Tüm şehir aramızda para toplar yapacağı eşsiz ve parlak hizmetleri için kendisine öderiz söz. Yalnız minik bir şartımız var. Takımı kümede tutacak. Eğer kabul ederse tabii ki.