TAKIMI LİGDE TUTACAĞIZ

Son Güncelleme : 19 Ekim 2019 16:10
TAKIMI LİGDE TUTACAĞIZ

Eskişehirspor Teknik Direktörü Coşkun Demirbakan, Akhisar maçı sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Eskişehirspor Teknik Direktörü Coşkun Demirbakan ise, “Benim gördüğüm kadarıyla iyi bir maç oldu, iki takım da istekliydi. İki takım da centilmence mücadele etti, iki takımın oyuncularını da kutlarım. Biz basit 2 tane gol yedik. Oyun hatamız yoktu, konsantre hatasından dolayı kalemizde gol gördük. Takım oyun disiplinine ve taktik disipline uydu. Tabii ki futbol skor oyunu, bizim de elde ettiğimiz pozisyonlar var. Ama biraz finallerde doğru zamanda doğru yerde doğru tekniği kullanamadık. Bundan sonraki maçlara bakacağız ama gelecek açısından umut verici bir oyun oldu bana göre. Akhisar gibi güçlü bir takım karşısında verdiği mücadeleden dolayı futbolcularımı kutlarım. Akhisar’ı da centilmence oyunundan dolayı kutlarım” dedi.
Takımın motivasyonunu yüksekte tutmak istediklerini belirten Demirbakan, “Yavaş yavaş oyuncularım beni, ben oyuncularımı tanıyorum. İleride çok güzel şeyler olacağını umuyorum. 34 senelik meslek hayatım bu şekilde puan tablosunda eksilerde giden takımların hepsinden çok şükür başarı ile ayrıldım. Ben bu liglerde takım düşürecek seviyede değilim. Bunu da başaracağız inşallah önümüzde çok maç var. Eskişehir’in mazisi başarılarla dolu, benim de orada 6 senem geçti. Her şeye vakıfım, bu işte biz alnımızın akı ile Mayıs ayına kadar iyi çalışacağız takımı ligde tutacağız” dedi.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

.

19 Ekim 2019 10:21
TUTUNAMAYANLAR 3.SEZON

Karakaya

19 Ekim 2019 11:23
Geçen hafta ortadan kolay geliyorlar dedin bu hafta stoperlerini iki ağır adam seçtin kamal issah bal yapmayan arı oraya Tolgayı monte et faydasını gör hoca Ebrarı oynatmakta fayda var bunu gördük

---

19 Ekim 2019 12:28
Kritik maçta topu siz sadece seyrettiniz.Keşke birbirinizle çarpışma pahasına beraber hareket etseydiniz.Siz 3 oyuncu ayağına gelen topu sadece baktınız.10 metre öteden bir Akhisarlı geldi golu attı.Artık canlanın..yeni bir şahlanışla taraftar da daha fazla havaya girer.

Hüseyin ÖZKAN

19 Ekim 2019 14:00
Sevgili Coşkun hocam; Adana, Altay, Antalya, Fethiye sporda yaptıklarını ben bilirim. Bu takımların hepsinde hüsranı yaşadın. Devlet desteği ile Diyarbakır'ı ve bir de Sakarya'yı Şampiyon yapmakla bu işler olmaz! Zaten senin bu takımın başına geldiğin gün bu takım düşmüştü. Bize masal anlatma! Aklımızla da alay etme! Bizler "salak" değiliz. Bu takım düşebilir, düşmek dünyanın sonu değildir. Fakat yiğit düştüğü yerden kalkmasını bilir. Gün ola harman ola...

sıtkı

19 Ekim 2019 13:03
hiç acele etme çoşkun hoca oyuncuların seni sende oyuncularını yavaş yavaş sakince tanıyın daha 26 hafta var

Künkçü plaza

19 Ekim 2019 13:36
Bedirhan+M.Feyzi+h.İbrahim sizler süper süper!!1 oyuncularsınız .Eskişehirsporda kendinizi harcamayın.

Dgn

21 Ekim 2019 14:16
Hangi ligde hocam??? Eses osman tas i baskan sectigi gun ne yazikki dustu ligden !!! Ahh siyah kirmizi sevdamiz !!! 3. Ligde daha once doldurduk tribunleri yine doldururuz ama artik taraftarla yurumez bu is. Toparlayacak maddi guc lazim.

Suat AVNİ

19 Ekim 2019 12:28
T iyatroda son perde.....FAT LADY gecikti......

serap sungur

19 Ekim 2019 20:13
eskişehir ligde kalsın....çırılçıplak doktorlar caddesinde dolaşacağım....

RG

19 Ekim 2019 23:52
Biran önce kayum atansın. Başka kurtuluş yok.

66 lık

22 Ekim 2019 11:07
Emre ve H.ibrahim olmasaydı maçı kazanamasakda berabere kalırdık.Emrenin kaybettiği top geldi gol oldu.kondisyonu sıfır takım her daim 10 kişi her kesi aldatıyor.kendisinde inanç kalmamış.en küçük bir gelişme yok .H.ibrahim iyi niyetli ama olmuyor .Ondada hiç bir gelişme olmadığı gibi her geçen gün gerileme var.kaldı takım 9 kişi.Çok koşan daima kısa pasla oynayan daima pres yapıp birbirilerinin hatalarında kapatacak şekilde top takibi yapan yerden şut atacak yakım ligde kalır.TAKIMIN TAMAMININ KONDİSYONU YÜKSELTİLMELİDİR.EN ÇOK GENÇ KALECİ EBRARI BEĞENDİM.

Kemal Unal

20 Ekim 2019 19:55
Ya insanlari kandirmayin gencler cikartin bunlardan daha iyi oynarlar belki iclerinden bir Dogukan cikar.

Endişeli...

19 Ekim 2019 16:26
Vay yavrum vay... Sene başı süper lig hedefi ,sezon ortası bu lige şükredelim mantığı...

Yörğkoğlu

21 Ekim 2019 12:34
Takımı ligde tutarsın ama hangi lig?2.mi 3.lig mi!!!