SUAT ER'DEN ADAYLIK AÇIKLAMASI

12 Ekim 2018 14:43
SUAT ER'DEN ADAYLIK AÇIKLAMASI

AK Parti’nin Odunpazarı Belediye Başkanlğı adayları arasında adı geçen isimlerden biri olan Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Suat Er, “Bizi çevremiz, eşimiz, dostumuz bu göreve layık gördüyse biz hayır demeyiz. Layıkıyla yapacağıma da inanıyorum” dedi.

Emirdağlılarla görüşeceğim

Suat Er, adaylık iddialarına ilişkin açıklama yaptı. Pazartesi günü de Emirdağlılar Vakfıyla ve hemşehrileriyle bir toplantı düzenleyeceklerini ve konuyu görüşeceklerini ifade eden Er, “Pazartesi günü Emirdağlı olmam sebebiyle Eskişehir’de 130 bine yakın Emirdağlı var. Başta Emirdağlılar vakfı olmak kaydıyla oda başkanları, sivil toplum kuruluşları bir toplantı yapacağız. Onların da görüşünü alacağız. Görüşleri çok önemli. Öyle bir şey olursa da takdir halkımızın olacak” dedi.

Layıkıyla yaparım

45 yıldır Eskişehir’de yaşadığını kaydeden Er, “30 yıldır da sivil toplum örgütünde görev yapıyorum. Bu yaptığım görevleri de bugüne kadar layıkıyla yaptığıma inanıyorum. Örneğin Esnaf Kredi Kefalet Kooperatifinde devletimizi, hükümetimizin göndermiş olduğu parayı yılda 100 milyonu Eskişehir halkına dağıtıyoruz. Şoförler ve Otomobilciler Odası’nda 29 yıldır bir görevim var. Layıkıyla yaptığıma inanıyorum. Bugüne kadar siyasette bulunmadım. Benim partim, A Partisi, B partisi diye ayrım yapmadım. Bundan sonra yapacağım hizmetler de görev istenilmez, görev verilir. Bizi çevremiz, eşimiz, dostumuz bu göreve layık gördüyse biz de hayır demeyiz. Layıkıyla yapacağıma da inanıyorum” şeklinde konuştu.

Yorumlar (16) / Onay bekleyen (7)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Serdar

12 Ekim 2018 19:11
Şoförler odasıni sömürdünuz sülalece sıra odunpazari belediyesindemi

bayram k

12 Ekim 2018 17:11
Emirdağlılarda bekliyordu akepeden biri çıksada oyversek diye. mezardaki babam akepeden aday çıksa oy vermem.

RIFKI keskin

12 Ekim 2018 18:26
Adam mı kalmamış başka da.

Aman dayı dur

13 Ekim 2018 07:35
Anlayanlar var .sen hele bir dur .

Murat

16 Ekim 2018 20:55
Suat ER i AKAPE aday yapmaz Hayal kurmayın. Emirdaglilara çok güveniyor ise BAĞIMSIZ çıkmaya yüreği yeter mi?

111

13 Ekim 2018 12:06
İşte Sorun bu Eskişehir aday bulmakta hep zorlanıyor. Kamu oyu yoklaması yapıp suat er volkan doğan be eskilerden isimler belirliyor halkı yönetecek ismi dikta etmektense halkın ortak adayını halkın beğendiği be umutlarını boşa çırmayacak kişiyi istemiyo

hakan

12 Ekim 2018 16:48
volkan doğan dan iyidir.

Hasan

08 Kasım 2018 10:16
Suat er emirdaglilarin cogu tepebasinda haberin olsun katekulleye gelme otur oturdugun yerde :)

Sofor

14 Ekim 2018 14:15
Daha kendi camiasında %100 kabul görmemiş silik birisi kalkmış belediye yönetecekmiş bu isler öyle kolay değil boyunun ölçüsünü alır. Emirdağlı suat aday diyemi ak partiye oy vercek lafa bak ya

AKEPE

12 Aralık 2018 21:36
Kapasite olarak değilde mantık olarak Suat Bey'in başkanlık konusunda eksikleri çoktur. Ama Volkan Doğan da bu konuda çok başarılı diyemem. Diyeceğim o ki al bjrini vur ötekine. Maalesef Odunpazarı yine açıkta...

Hesap

18 Ekim 2018 14:33
Editör hakkı sen bol bol kötü yorumları yayınlamaya devam et gün gelir devran döner... Selamlar

İsa özkaya

13 Ekim 2018 14:44
Yerel yönetimde kişe oy verilir pertiye degil emirdaglı olman da yolun acık olsun hemşehrim

Cemil Çakı

25 Ekim 2018 11:33
Emirdağlıların desteğini alırsa iş biter. Kimler bu şehirde belediye başkanlığı yaptı ve Suat Er'in gücü vardır.

Beyoğlu akin

13 Ekim 2018 01:17
Şapkasını koysun açık ara kazanır.. Alın emirdağlılar bulunmaz fırsat bu fırsatı iyi değerlendirmek lazım... Suat er 24 saat ara herkese koşar Yolsuzluk sole bole yaptı diyenler sallıyor varmı kanıt ispat hanı nerde adamın alnı açık başı dik Volkan doğan ve sakallı dan bin kat daha iyi bir aday olduğu kesin...

Vatandas