STAD İSMİ İÇİN ETİ İLE GÖRÜŞÜLECEK

19 Şubat 2018 08:55
STAD  İSMİ İÇİN ETİ İLE GÖRÜŞÜLECEK

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Ünal; Stadın isim hakkı içinse Eti ile görüşeceklerini ifade ederek Cumhurbaşkanı Erdoğan ile yapılan görüşmenin olumlu geçtiğini söyledi.

Eskişehirspor Başkanı Halil Ünal dünkü Ümraniye maçı öncesi yaptığı açıklamada Yeni stadyumun devri için pazartesi günü başvuracaklarını ve stadın isim hakkı içinse Eti ile görüşeceklerini söyledi.

ÜÇLÜ BİR TOPLANTI

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile yapılan görüşmenin olumlu geçtiğini ifade eden Ünal, Cumhurbaşkanına teşekkür ederek şunları söyledi. "Önümüzdeki hafta içinde Firuzhan Kanatlı ile eski bakanımız Nabi Avcı'nın da üçlü bir toplantı gerçekleştireceğiz. Cumhurbaşkanımız stat isminin Eti Park olmasını istiyor,"

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Koray YILDIZ

19 Şubat 2018 12:55
Yakışanı ve gönlümüzden geçen; ESKİŞEHİ R ETİ ATATÜRK STADYUMU.

eses

19 Şubat 2018 10:42
bence eti atatürk stadı olmalı

Esra y

19 Şubat 2018 21:51
Siz neden YENI ATATÜRK isminden rahatsizsiniz anlamadım ayıp sizin yaptığınız zorunuza ne gidiyorsa artık yakında ATATÜRK ismini kaldırmaya çalışıyorsunuz ama bunu asla basaramayacaksiniz o stadin ismi YENI ATATÜRK stadyumundan başka bir isim olamaz olmamalı

Murat

20 Şubat 2018 00:12
Park ney la çocuk parkı mı orası?! Eskişehir Atatürk Stadyumu böyle geldi böyle gider.

Es es

19 Şubat 2018 10:19
Bence stadın ismi eti ATATÜRK stadyumu olsun etiye'de bu yakışır

hilmi

20 Şubat 2018 07:39
eti park kızılcıklının arkasında su boyunda.ESKİŞEHİR ETİ ATATÜRK STADYUMU olabilir.

Osman Nuri Türkmen

20 Şubat 2018 21:05
Stadın adı ATATÜRK stadı değiştirilemez değiştirilmesi teklif bile edilemez

Ll

20 Şubat 2018 07:18
Yeter seneledir ne büyükerşeni kaldı ne müftüsü ne o su ne busu hepsi!. PARA için etinin kapısını çaldığinız yeter adam istemiyo belki neden kamuoyu baskısı yapıyosunuz size para vermek zorundamı yahu.

Selahattin Şener

19 Şubat 2018 20:36
Bende Atatürk çüyüm ama, günümüzde futbol büyük paralarla oynanıyor. Kim parayı verirse reklamını yapmak hakkıdır. Ayrıca stadın yapılmasına sebep olanlarla emeği geçenlerde söz sahibi olma hakkı vardır. Yattığınız yerden Atatürk demesi kolay. BU ÜLKE Yİ ULU ÖNDER ATATÜRK KURMUŞTUR, ancak günümüzde yapılan her türlü hizmetlerde sağcı solcu herkes söz sahibidir.

Deniz

19 Şubat 2018 19:07
Eti park ne ya kardeşim , çocuk parkı gibi...Orası stadyum ve ismi Atatürk olarak kalacaktır...ekleme yapıp stad isminin cılkını çıkarmaya hiç gerek yok...Başkan size ismi lazım değil şahıs mı akıl veriyor stadı biz yaptık diye ? Bırak kardeşim ya Eti sponsor oluyor diye Stat ismimi değişir...Şöyle yapın AKP PARK ETİ BİSKÜVİ ATATÜRK STADI

Es esli Niyazi