SÖZLEŞME ŞEFFAF YÜRÜTÜLMEDİ

Son Güncelleme : 23 Ekim 2019 17:10
SÖZLEŞME ŞEFFAF YÜRÜTÜLMEDİ

Saadet Partisi (SP) Eskişehir İl Başkanlığı Eğitim Başkanı Şevket Ünal, Barış Pınarı Harekatı'nda ABD ile yapılan anlaşmanın şeffaf yürütülmediğini belirtti.

Cevap verilmiyor

Konuyla ilgili konuşan Ünal, “Başta Trump ve Amerikalı senatör ve bürokratların, ülkemize dönük küstah açıklamalarına resmi ağızlardan gereken cevaplar neden verilmiyor. Mektup skandalına cevap vermek için hangi şartların oluşması gerekiyor” diye konuştu.

Yüzeysel olarak

Eğitim Başkanı Ünal açıklamalarına şöyle devam etti, “Fiilen parçalanmış durumda olan Suriye'nin toprak bütünlüğü, diğeri ise ülkemizin sınır güvenliği. Yüzeysel olarak bir başarıdan söz edilebilir. Ancak sözleşme süreçleri maalesef şeffaf yürütülmedi.” dedi.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

KARAMOLLOOĞLU

24 Ekim 2019 09:21
--- ERDOĞAN ,, TRAMPA , PUTİN E DERDİNİ ANLATTIDA , BİR SİZE BİRDE CAHAPEYE ANLATAMADI .

Karakaya

23 Ekim 2019 21:28
Ahh rahmetli hocaam ahh partin kimlere kaldı

%0,25 oy fazla

24 Ekim 2019 09:38
yüzde sıfır yirmibeş oy bile size fazla , erbakan hocanın partisini bitirdiniz , hoca sağ olsaydı sizi gidi batı taklitcileri sizi derdi .

Muzo

24 Ekim 2019 14:37
Gunun fikrasini dinlediniz. Lutfen gulmeyin. Artik dagilabilirsiniz

Can

24 Ekim 2019 13:29
İyi yürütelim devletim sırlarını satarsınız sizli muslumansiniz kimlerle beraber olduğunuz sizin kime hizmet ettiğini söylüyor başka kapıya

Ukab UKABE

24 Ekim 2019 09:40
Beyler siz inancımızın gereği baş örtüsü taktınız diye size yıllarca ikinci sınıf vatandaş muamelesi yapan CHP ve terörist hdpkk ile ittifak kurdunuz.hocanizin kemiklerini sizlattiniz.bu söylemler sizi dahada basitlestiriyor.birakin bu işleri.buradan ekmek çıkmaz sizeeeee....

isak

24 Ekim 2019 08:41
Dedelerrr dedelerrrrr.....

mert

24 Ekim 2019 00:31
Siz iktidar olunca yaparsınız artık Devlet sana mı soracaktı ne yapılacağını

ATİLLA

23 Ekim 2019 19:35
Şevket bey sizin derdiniz nedir?Neyi amaçladık ne elde ettik siz ona bakın.Herkese laf yetiştirmek yerine gereken icraatı yaptık sonucunuda aldık önemli olan bu.

Deli

24 Ekim 2019 12:54
Şevket hocam S. A. Git partiye kayıt ol, al makarnanı, kömürünü, ye iç otur. Sana ne vatandan, milletten? Bide Egemen gibi arada bi "-bakara, makara bişeyler salla", büyük elçi ol. Bu millete Atatürk bile yaranamadı, sana ne? Valla rabbim korusun "-la" diyen fetöcü felan çıkıyor. Aman hocam Allah korusun, Allaha emanet.