SEYİTGAZİ'DE 'KALIN FATURA'

Son Güncelleme : 29 Mayıs 2019 10:05
SEYİTGAZİ'DE 'KALIN FATURA'

Seyitgazi eski belediye başkanı Hasan Kalın, 3 ayda 13 bin liralık pide, 22 bin liralık çiçek almış. Belediyenin borcu ise 22 milyon TL.


Seyitgazi'nin yeni belediye başkanı CHP’li Uğur Tepe, belediyeyi 22 milyon liralık borçla devraldıklarını açıkladı. Belediyenin 3 aylık harcamaları için gelen faturaların tutarı ise 3 milyon 984 bin TL..

Kamuoyu ile paylaşıldı

Seyitgazi Belediye Başkanı Uğur Tepe’nin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, özel harcamaların fazlalılığı dikkat çekiyor.

Detaylı liste

Başkan Tepe, sosyal medyada detaylı borç listesini de yayınlayarak "Şeffaf belediyecilik anlaşıyımızın ürünü olarak bu borç listesini yayınadık" ifadelerine yer verdi.

Yorumlar (23) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

süleyman

29 Mayıs 2019 10:18
savunanlar nerede 13 bin liralık ne pidesiymiş 21 bin liralık çiçek hadi açıklayın bunları

haramolsun

29 Mayıs 2019 10:34
padişah köye fil hediye etmiş,fil köylünün herşeyini yiyormuş,köylüler hocaya gitmişler,aman hocam şu fili iade edelim aç kalacağız demişler,hoca peki benim arkamda olursanız çıkalım padişahın huzuruna demiş,gitmişler hepberaber padişaha,hoca arkasına bakmış kimse yok,padişah buyur hoca demiş,hoca ne desin,padişahım biz bu fili çok sevdik çok memnunuz bir fil daha verin demiş.benim tek ülkemin ve 17 senelik yönetimin özeti budur.

ATİLLA

29 Mayıs 2019 11:55
akp yer ama yerde, yemesini savunan bir kitle varya işte onları allah ıslah etsin akıl fikir versin. yiyen her kimse hangi parti ise zehir zıkkım olsun.

süleyman

29 Mayıs 2019 11:15
herkez kendi cenazesinde kendi pidesini dağıtıyor belediye getirmiyor pideyi 23 bin liralık çiçekle seyitgaziyi baştan sona çiçeğe boğarsın seyitgazide nereye dikilmiş 23 binliralık çiçek bana göstersenize

GG

29 Mayıs 2019 16:23
Faturalar da KALIN mış. Haram zıkkım olsun.

ali

29 Mayıs 2019 17:52
belki seyitgazinin yenisi yaptılar haberiniz yok

Ceylan

29 Mayıs 2019 18:38
Herkes pideye ,çiçeğe takılmışta asıl gömü Büro malzemesinde :) 3 aylık dönemde 309 bin liralık hangi kalemi,silgiyi,yazıcıyı, toneri kullandınız ? Aylık 103 bin liraya tekabül eder li, çok büyük rakam. KALIN rakam. Bu gider kalemi üzerinden hamuduyla götürmüşler belli ki. Çiçek, pide paraları çerez bunun yanında....

ahmet

30 Mayıs 2019 00:58
niyetini önceden belli etmiş https://odatv.com/gelecek-icin-caliyoruz-2810151200.html

süleyman

29 Mayıs 2019 17:56
kamill sosyal medya diye bir şey var varsa böyler bir şey yayınla herkes görsün olsa çoktan yayınlardınız seçimlerde

sert

01 Haziran 2019 08:08
süt oğlan seni hiç sevmemistim zaten duruşunu hiç sevmedim seni zaten sevmedim sevemedim hala hala

ercan

29 Mayıs 2019 17:50
nerde paralar çabuk söyle

ali baba

30 Mayıs 2019 11:59
yazmayım sabredeyim diyorum amma. Siz ne diyorsunuz be Ak Parti geleli bu ülkede rüşvet ortadan kalktı ama siz hatırlamazsınız işinize gelmez.

kamil

29 Mayıs 2019 12:19
yanlış seyitgazide de yanlıştır. odunpazarında da yanlıştır. özel kalemin günlük çay masrafı 8000 bardak . peki bu nedir. Özellikle süleyman rumuzlu yorumcu ne düşünüyor acaba.

Şimşek

30 Mayıs 2019 08:52
bunlardan kendisine prim yapmaya çalışıyor başkan. Sen önce köylerden ilçeye gelen servisi neden kaldırdığını söyle. 13 bin TL Pide parası 21 bin TL çiçek parası bunlar ortaya boncuk bulmuş gibi atılacak şeyler değil. Art niyetli biri olsa çalmak istese pide cicek üzerinden 34 bin TL mi çalar Laf olsun diye haber yapılmış.

ali kemal

29 Mayıs 2019 15:56
bir korsan gemisiyle gerçek yük gemisin alınırdı bunu sorgulayın 5 bin nufuslu ilçenin geliri gideri belli eğer çaldıysa seçimde peşkeş çektiyse kim devletin malını gemilere parklara heykellere pidelere çiçeklere gereksiz harcıyosa bu dünyadada çeksin öbür taraftada çeksin onu zebaniler sevsin ha akp ha chp ha mhp li tarafsız ca yandaş olmadan

GEZİLERE KAÇ MİLYON ÖDENMİŞTİR

29 Mayıs 2019 12:09
BİZİM BELEDİYELER CENAZE LERE PİDE GÖTÜRMEZLER , FAKAT GEZİLERE OTOBÜS KALDIRMAK YEME İÇME ACABA KAÇ MİLYON ÖDENMİŞTİR.

HİİÇ KARIŞTIRMAYIN

29 Mayıs 2019 11:50
SİZ BİR DE BÜYÜKŞEHİR - ODUNPAZARI - TEPEBAŞININ HESAPLARINI KARIŞTIRSANIZ , NE ÇİÇEKLER , NE KONSERLER , NE GEZİLER , NE HEYKELLER --------- LAHMACUN PİDE , AYRANA DÜNDEN RAZI OLURSUNUZ . kazan misali , senin dibin kara , seninki benden kara .

heykel ve pide karşılaştırması

29 Mayıs 2019 11:57
bizim bir belediyenin 1 adet heykel masrafı , sanki devlet kıredisi gibi 3 milyon , seğitgazi belediyesinin bütcesi .gibi kaç heykele kaç pide alınır ...

mustafa

29 Mayıs 2019 09:56
Bunu bu şekilde paylaşmak bişey ifade etmiyor. 1 yıl sonra aynı dönemde aynı listeyi paylaşın o zaman aradaki farkı görmüş oluruz. Belki sizin 1 yıllık harçamanız daha fazla çıkacak. Kiralık makam araçları iademi edildi. Parklara çicek ekmeyecekmisiniz artık. Yeni başkanın klasik huyudur enkaz devraldık, kasa boş, yemişler içmişler vs,vs,vs.

malıçlı

29 Mayıs 2019 13:02
eski partiler gibi ENKAZ DEVRALDIK GÖRÜYORSUNUZ demeye getiriyor . şimdiden enkaz edebiyatı başladı ama 20 milyonluk fidemi ----- pidemi .

serap ark

29 Mayıs 2019 10:33
nerede özel harcama var göremedim...pide v.s vatandaşların cenazeleri için alınan pidelerdir bence....çiçekte park bahçelere alınan çiçeklerdir....umarım 5 yıl sonunda siz chp li yöneticiler kendi yaptığınız ödeme harcamaları yayınlarsınız....5 yıl sonunda lütfen yayınlayın......

murat öz