Seyitgazi Belediyesi'nden ABD mallarına boykot

18 Ağustos 2018 10:40
Seyitgazi Belediyesi'nden ABD mallarına boykot

Seyitgazi Belediyesi ABD’nin Türkiye'ye yönelik yaptırım kararının ardından belediyenin yatırım ve hizmetlerinde ABD menşeli ürün kullanılmaması için aldığı kararı tüm sosyal tesislerinde uygulamaya koydu.

Seyitgazi Belediyesi ABD'nin Türkiye'ye yönelik uyguladığı yaptırım kararının ardından, ABD ürünlerinin kurum içerisine alınmaması ve kullanılmaması kararı aldı. 


ABD'nin Türkiye'nin ekonomik bağımsızlığına saldırdığını, bunun bir memleket meselesi olduğunu belirten Seyitgazi Belediye Başkanı Hasan Kalın, Amerikan ürünlerini Seyitgazi Belediyesi olarak boykot ettiklerini açıkladı. Seyitgazi Belediyesi’nin çalışmalarda ve hizmetlerinde, sosyal tesislerinde ABD menşeli gıda ve içecekler başta olmak üzere tüm ürünleri boykot edip raflardan kaldırdıklarını belirten Başkan Kalın, “Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın ABD ürünlerini boykot çağrısı sonrası biz de belediye olarak uluslararası hukuk normlarını hiçe sayan, ekonomik bağımsızlığımıza saldıran ABD’nin ürünlerini ilk günden boykot ettik. Bu konuda tüm birimlerimiz de gerekli talimatımızı yerine getirdiler. Kurum dışında da belediyemizin sahip olduğu tüm sosyal tesislerimizde ABD menşeli ürünlerin kullanılmaması yönünde aldığımız kararımızı uyguladık. Bu milli davamıza aynı kararlılıkla devam edeceğiz. Ülkemizin ekonomik bağımsızlığına saldıranlara karşı dimdik ayaktayız. Gün birlik günüdür. Gün Türkiye sevdasında, vatan için, millet için, memleket için tek yürek olma günüdür. Allah’ın izniyle biz kazanacağız. Tüm hemşehrilerimle aynı duyarlılıkta yolumuza daha güçlü bir şekilde devam edeceğiz” dedi. 

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

veli

18 Ağustos 2018 11:33
c.başkanı tam bir sene önce ıspartada bir açılış yapmıştı. açılış yaptığı firmanın fabrikası içeçek fabrikasıydı. acaba firmanın ismi neydi? el-cevap: coca cola. ulan herkes cumhurbaşkanını kandırıyor bu dünyada... garibim benim ya...

GECECi

18 Ağustos 2018 11:40
Daha öncede defalarca israil mallarini boykot yaptik gidadan deterjana neler neler, üretemiyoruz mecburen aldik sonunda pes ettik 2018 deyiz Türkiye cumhuriyeti hala üretemiyor.

ONUR

18 Ağustos 2018 11:47
KALIN kisilik ince insan Seyitgazide fabrikalar kurun üretim yapin samimi oldugunuzu anlayalim yoksa sonuc belli.

Bilal

18 Ağustos 2018 13:51
İşte bu bütün dengeleri değiştirir

vatandaş

19 Ağustos 2018 10:26
Allah akıl fikir versin.

süleyman

19 Ağustos 2018 12:00
alıntı -Normalde kısa marlboro içerdim. Dün bi karar aldım. Param Amerika'ya gitmesin diye Tekel 2000 aldım. Fena bi sigara da değil hani. Bundan sonra yerli ve milli sigaramızı içmeye karar vermiştim ki; bugün Tekel'in yıllar önce British American Tobacco'ya satıldığını öğrendim. -Deterjan alayım dedim, raflarda her marka deterjan var ama bi tek Eti Bor yok. Kola alacaktım Cola Turka yok. Pirinç alacaktım paketini evirdim çevirdim baktım Menşei Amerika yazıyor. Ulan hiç değilse makarna alayım dedim, markalara bakıyorum Barilla, Pastavilla. Nuh'un Ankara bile Hollanda'ya satılmış. -Başıma ağrılar girdi iyice. En iyisi bi gripin ve soda alayım dedim. Baktım gripin'in üzerinde Sanofi imzası var, sodada Coca Cola Company yazıyor. Sodayı bıraktım. Bari su içeyim dedim. Onun markası da Hayat. İsrail'e satılmış. -Ulan yerli ve milli bişey bıraktınız mı ki yerli mallarına yönelelim? -Valla sakın Amerika'ya boykot etmeye falan kalkmayın. Aç da kalırsınız, susuz da. Acınızı dindirmeye Abdi İbrahim veya Eczacıbaşı markalı bir ağrı kesici bile bulamazsınız.

ali

19 Ağustos 2018 10:31
ıvır zıvır şeyleri bile üretemeyip amerikan alıyorsak zaten biz bitmişiz arkadaş.Neyin boykotunu yapıyorsun.
ESKİŞEHİR'E AFRİKA ÇIKARMASI
ESKİŞEHİR'E AFRİKA ÇIKARMASI
Afrika ülkelerinin ateşe ve büyükelçileri, Eskişehir Sanayi Odası'nda (ESO) bir araya geldi. 
METRUK BİNALAR SUÇ ODAĞI
METRUK BİNALAR SUÇ ODAĞI
Vali Özdemir Çakacak, başkanlığında yapılan Kaymakamlar Toplantısında il genelindeki asayişi değerlendirdi. 
KURT VE ATAÇ TAMAM
KURT VE ATAÇ TAMAM
CHP'nin Eskişehir adayları konusunda flaş bir gelişme yaşandı.
BÜYÜKERŞEN'E SALDIRI DAVASINDA KARAR VERİLDİ
BÜYÜKERŞEN'E SALDIRI DAVASINDA KARAR VERİLDİ
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'e yumruklu saldırıda bulunulduğu ve silah çekildiği iddiasıyla açılan davada karar açıklandı. 
ÖZÜR DİLEMELİ İSTİFA ETMELİ
ÖZÜR DİLEMELİ İSTİFA ETMELİ
ADD Başkanı Azmi Kerman, Diyanet İşleri Başkanının 9 Kasım'da Kadir Mısıroğlu'nu ziyaret etmesine sert tepki gösterdi. "Başkan derhal özür dilemeli ve istifa etmeli" dedi.
TERMİK SANTRALDE FLAŞ GELİŞME
TERMİK SANTRALDE FLAŞ GELİŞME
Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen alpu'ya yapıulması planlanan termik santral ile ilgili önemli bir iddiada bulundu. Santralin ihaleye çıkılmadan Çinlilere yaptırılacağı yönünde haberler olduğunu belirtti.
KAN DONDURAN İTİRAFLAR
KAN DONDURAN İTİRAFLAR
Eskişehir'de, bir kadına tecavüz edildiği gerekçesiyle işlenen cinayet davasında 4 sanığın yargılanmasına başlandı. 
 CUMHURBAŞKANINA  HAKARETE TUTUKLAMA
CUMHURBAŞKANINA HAKARETE TUTUKLAMA
Eskişehir'de, sosyal paylaşım hesaplarından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret ettiği öne sürülen kişi tutuklandı.
KAÇAK İÇKİ BASKINI
KAÇAK İÇKİ BASKINI
Eskişehir'de, 122 litre kaçak içki ele geçirildi.