SERGEN YALÇIN CANLI YAYINDA İSTİFA ETTİ

Son Güncelleme : 25 Eylül 2017 09:09
SERGEN YALÇIN CANLI YAYINDA İSTİFA ETTİ

Eskişehirspor teknik direktörü Sergen Yalçın canlı yayında görevi bıraktığını açıkladı.

Türkiye Kupası 3. tur maçında Eskişehirspor’un deplasmanda Anagold 24Erzincanspor ile karşılaşacağı karşılaşma öncesi Sergen Yalçn, ekip olarak görevi bıraktıklarını açıkladı.
Maçın öncesinde yayıncı kuruluşa röportaj veren Sergen Yalçın bu maçın ardından görevi bırakacağını duyurarak, “Biz göreve başlarken çok farklı şeyler düşünüyorduk. Bir proje kapsamında görevi kabul ettim. Başkanla konuştuğumuzda çok şeyin farklı olacağını, puan silmelerin olmayacağını, eski sıkıntıların yaşanmayacağını konuştuk. Biz de ekip olarak çok zorlanıyoruz. Başladığımız günden beri bir şeyleri düzeltemiyoruz. Oyunsal anlamda da bir katkı sağlayamıyoruz takıma. İçeride yaşadığımız sorunlar çok belli. Sağlıklı bir yapı yok. Belli bir hedefler doğrultusunda çalışan ekibiz. Şu ana kadar geldiğimiz noktada maalesef böyle bir görüntü yok. Yaşadığımız sorunları biliyoruz, bilerek görevi kabul ettik ama en ufak ilerleme olmaması bizi büyük sıkıntıya sokuyor” dedi.
İki gün önce başkanla görüştüğünü vurgulayan Yalçın, “Başkana son 2 maçımızın olduğunu paylaştım. Dün gelen 3 puan silme cezası motivasyonumuzu kırdı. Teknik ekiple oturup bir karar aldık. Önümüzü görebileceğimiz bir takımla çalışmak istiyoruz. Hiçbir maddi beklentim yok. Görevi bırakıyorum. Bundan sonra Eskişehirspor’a başarılar diliyorum. B takımla son maçım olacak. Burada rahat çalışma imkanı bulamadık, daha fazla da zorlamanın anlamı yok. Son maçımıza çıkıyoruz” şeklinde konuştu.

Yorumlar (17) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

tolga

21 Eylül 2017 13:59
Zoru gördün kaçtın onu anladık ama, giderken neden umutsuzluk aşılıyorsun be adam.

Tolga

21 Eylül 2017 13:47
Ne kadar sıkıntı olsada, bu şekilde görev bırakmak sana yakışmadı. Bahsettiğin sıkıntılar 1 ay içinde çözüleceğini mi sanmıştın.

hilmi

21 Eylül 2017 13:32
sergen ne zaman başladığı bir işin sonu getirmişki bunu getirecekti.gelmesi hataydı.

şimşek

21 Eylül 2017 16:42
Sergen Es Es le anlaşırken şartları bilerek kabul etmedi mi ?. yoksa Real Madrid e mi geldiğini düşündü. Sergen bugüne kadar göreve başlayıp lig i bitirdiği kaç takım var. Es Es e geldiğinden itibaren ne verdi, takımın ne oynadığı belli değil, zaten yanlış tercihti vede her şeyde bir hayır var.

ufukaltintas@hotmail.de

21 Eylül 2017 13:24
Geç bile kaldı

Yıldırım

21 Eylül 2017 13:04
Her zaman olduğu gibi Sergen Yalçın klasiği.Merhaba İkinci lig ve sonrası..... Ruhsuz futbolcular. Erkan olan nefretinden dolayı oynatmayan Sergen her zamanki gibi kaçıyor.Tamda Beygir mühendisi den beklendiği gibi

ali

21 Eylül 2017 13:35
alt yapıya destek verin neler oluyor bu hayatta bak

Eses

21 Eylül 2017 13:41
Sayın Sergen Yalçın, Kayserispor, Gaziantepspor, Eskişehirspor hep yarıda bıraktın. Neymiş ekonomik sorunlar varmış. Ben sayın başkanın size çok acayip vaatlerde bulunduğuna inanmıyorum. Ayrıca 3 puan cezası sadece Esese gelmedi. Türkiyede ekonomik sorunları olmayan, borcu olmayan kulüp kaç tane var? Geçen sene Elazığspor daha kötü durumdaydı. Helal olsun hocaları ile birlikte camiaları ve yönetimi kenetlenerek zorlukları aştılar. Şimdi sen bu takıma kendi taktiğini vermeye çalıştın. Yeni gelen hoca başka bir taktik deneyecek. Yine zaman kaybı, puan kaybı. bu takımın bu kadar kayba tahammülü yok.

nedim

21 Eylül 2017 13:24
cukkasını kaptı gider. Bunlardan bir halt olmaz.

kemal

21 Eylül 2017 14:14
Ne zengin kulupmüşüz be arkadaş.yöneticisi,futbolcusu,teknik direktörü yiye yiye bitiremediler.

bugra

22 Eylül 2017 08:54
Ayağı yere basan show peşinde olmayan bi hoca bize play of oynatır.

cemal

21 Eylül 2017 19:30
Olacağı bu !

Ahmet 2626

22 Eylül 2017 10:19
Baştan sona yanlış Sergen Yalçın ve ekibi bunun böyle olacağı belliydi, öze dönelim ltf bakın Cengiz Seçsev denen Eskişehir öz ve öz evladı var yıllarca dışarıda çok takım çalıştırıp sürekli başarı sağladı Tam bir proje antrenörü verin takımı ve sabredin ltf

kendini düşünmüş

22 Eylül 2017 08:11
Adam karizma zarar görmeden tüyeyim diye düşünmüş. Yoksa ES_ES i düşünen yok

Emektar esesli

14 Ekim 2017 19:10
Ey federasyon esesli uğraşmayı bırak.

R.E

21 Eylül 2017 14:12
Allahın bir olduğuna nasıl inanıyorsam,sergenin iddiadaki es es maçlarına ,sıfır yada es esin mağlubiyetine oynadığına eminim.

Hüseyin ÖZKAN

21 Eylül 2017 14:14
Ayakların baş olduğu yerde durmasının anlamı yoktu. Akıllılık yaptı. Şimdi Hüsamettin Hocamın pro-lisansı ile Erkan ZENGİN takımı çalıştırsın. Mustafa DENİZLİ gibi bir hocayı yiyen oyuncu grubu, Sergen YALÇIN'I hayli hayli yerdi. Hayırlısı olsun. İstanbulspor maçından sonra bazı gerçekleri buradan yazınca bana sallayanlar, haydi bakalım ne yapacaksanız yapın bu oyuncu grubu ile...Yakındır Sinan başkanda kısa zamanda kaçar gider.
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.