SENFONİDEN YENİ YIL KONSERİ

29 Aralık 2018 15:06
SENFONİDEN YENİ YIL KONSERİ

Büyükşehir Belediyesi Senfoni Orkestrası her yıl geleneksel hale gelen “Yeni Yıl Konseri” ile sanatseverlerle buluştu.

Keyifli gece

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Senfoni Orkestrası’nın bu yılki “Yeni Yıl Konseri”nin orkestra şefliğini Ender Sakpınar yaptı. Soprano sanatçıları Esin Talınlı, Çiğdem Önol ve Funda Saltaş’ın solist olarak katıldığı konserde, Valsler, Polkalar, Aryalar ve Liedler ile sanatseverler keyifli bir gece yaşadı.

Devam edecek

Senfoni Orkestrası’nın konserleri, 2019 yılında da sanatseverlerle buluşmaya devam edecek. 4 Ocak Cuma günü saat 20.00’de Büyükşehir Belediyesi Sanat ve Kültür Sarayı’nda gerçekleştirilecek konsere konuk solist olarak Ladislav Horak katılacak. Patrick Souillot’un orkestra şefliğini yapacağı konserde A. Piazzolla ve G. Hermosa’nın eserleri sanatseverlerle buluşacak.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Halkve köylü

29 Aralık 2018 16:31
Köylü milletin efendisi değilmi. Neyin ufkunu açıyorsunuz anlamadım. İlk önce bu mantığı aklınızdan silin .

Halkın ufku açılsın.

29 Aralık 2018 16:15
Şu konseri Paris'te izleyemezsiniz.Devam etsin,yaygınlaşsın..hatta köylere kadar gidilsin.Halkın ufku açılsın.

Davut

29 Aralık 2018 16:04
Polkalar nefis olur her halde...........Açıkcası Polkalar , Liedler ,polkalar nedir bimilyorum.Yani bize hitap etmiyor.

Bilmezler

29 Aralık 2018 19:18
Eskişehir'de her 100 kişiden 80 kişisi köylü.Ama sorsanız liedlerin polkaların ne olduğunu bilmez bir armut çeşidi zanneder.

Uzun hava

29 Aralık 2018 19:15
Hanımlar birbirlerine bakarak ne içten söylemişler.Uzun hava gibi.

Konser

30 Aralık 2018 11:48
Ortadaki bayan laf dinlemiyor sağdaki izah etmeye çalışıyor.Soldaki hayretler içerinde kalmış.

Tayyar

31 Aralık 2018 08:44
Millet yolda yürüyemesin kazıdan çamurdan sizde burda senfoniden bahsedin.YEMİŞİM SENFONİZİNİZİ.Sizin hizmet anlayışınız heykel caz cuz başka bir halt yiyimezsiniz siz.HAYIRLI SENFONİLER

Trafik

30 Aralık 2018 11:46
Bu konserin adı Yıl sonu değil Eskişehir trafiğinde yol sonu konseri olsaydı keşke.Emin olun çok ilgi çekerdi.

varoş sevenler

30 Aralık 2018 12:33
hoca nın ağzından hiç düşmeyen varoş ve köylüler , içinde böyle bir senfoni orkestra yeni yıl konseri düzenlemeli , varoşsanat severlere de,valslar , polkalar , aryalar la güzel bir gece yaşatması nı bekliyoruz . ( bizim verdiğimiz vergiler le hakkımız değilmi )

sinan kar

30 Aralık 2018 12:03
inanın şunlara yapılan masraflar.....bakın orada kaç kişi var sanat yapıyorum diyen....ve bu belediyelerde yapılan masrafın devede kıl olan kısmı....yazık günah ya ...bunlara yapılan masraflarla fakire ...yada sokak hayvanlarına yardım yapılsa daha makbul olur

İsmail

30 Aralık 2018 01:18
Bu konserde sanatçılara verilen parayı bana verseler sabahlara kadar eskişehir sokaklarında türkü söylerim şehrimizi tanıtırım kültür,sanatta lazım bu şehre çok gerekli olmasada olsun nasılsa şehirde alt yapı ulaşım,trafik,her yer günlük gülüstanlık avrupa şehri olduğumuz için bu konserler halkı sevindirir.

İşte bu

29 Aralık 2018 16:12
Ne güzel söylemişler,ne güzel bir konser olmuş.elbiseler, renkler ne güzel..ne güzel ne güzel.İşte bu be