SEMİH'E AĞIR SUÇLAMA

Son Güncelleme : 05 Haziran 2017 10:06
SEMİH'E AĞIR SUÇLAMA

Trabzonspor Başkan Yardımcısı Nevzat Aydın ile Fenerbahçe'nin eski futbolcusu, Eskişehirspor'da kariyerini sürdüren Semih Şentürk Play-Off finalin ardından sosyal medyada kapıştılar...

TFF 1. Lig'den Süper Lig'e yükselme maçında, Eskişehirsporlu Semih Şentürk seri penaltı atışları sırasında topu Göztepe kalecisisi Günay'ın üzerine vurunca Trabzonsporlu eski yönetici Nevzat Aydın twitter hesabından şok bir tweet attı.

Sosyal medyada yaptığı sert göndermelerle bilinen eski yönetici, "Semih yeterince 'mamalanmamış'ki penaltıyı kaçırdı. Güzel oldu. Tebrikler Göztepe" mesajını paylaştı.

Semih Şentürk'ün ise bu paylaşıma sert bir ifade ile cevap verdi:"2010-2011'in acısı hala içinden çıkmamış galiba. 6 sene oldu gel artık 2017'ye sayın zevzekaydın."

Yorumlar (22) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Metin Şensoy

05 Haziran 2017 12:08
ESKİŞEHİRSPOR YÖNETİCİLERİNE SESLENİYORUM...Bu yenilgide bir hayır var... 1965 ruhunu yakalamak için bir fırsat doğdu... ESES TÜRKİYEDE BİR İLKİ YAPMALI ... yeni sezonda 25 yaş altında tamamen türk gençlerden kurulu bir kadro ile örnek bir kolej takımı kurmalıyız...Hoca mümkünse genç Eskişehirli olmalı...Amigolar psikoloklarla eğitilmeli (sahaya meşale vs atmayan küfür etmeyen yenildiğinde karşı takımı alkışlayan,örnek bir taraftar olmalıyız)Önemli değil süper lige 3 yıl sonra çıkalım ama Herkes bizim futbolumuzdan centilmenliğimizden bahsetsin...

Gariban

05 Haziran 2017 11:08
Benim kızım bile Semih'ten daha iyi penaltı atardı, bu ne ya, denize koşan çocuk gibi koşa koşa, göstere göstere kalecinin üzerine vurdu, taraftara acırım ben gerisi hikaye... haram olsun Eskişehir'den aldığın paralar!

Karan ÖZ

05 Haziran 2017 11:15
Bursaspor ;Trabzonspor a iyi mama vermiş demek ki..Nevzat Aydın..Önce kendine bak Trabzonlu.....

misafir

05 Haziran 2017 11:25
Semih istemeyerek te olsa Denizli nin ve Eskişehir in güvenini boşa çıkardı.

yılmaz yaşar

05 Haziran 2017 11:53
bu adama dikkat edin diye daha ilk göztepe macından sonra uyardım ama kimse önlem almadı bu semih denilen zevatın yüzünden eskişehirsporun bu yılı heba oldu yeni sezon ise kıyamet olacak

sedat

05 Haziran 2017 17:11
şehrimizin öz evlatlarına dönüş şart bir sürü amatör kulüpte oynıyan yetenekli gençlerimiz var onlara şans verilsin tabi eş dost kayırılmadan

hamdi PAÇALA

05 Haziran 2017 14:25
66 yaiındayım es es kurulduğunda çoçuktuk il maçını şeker sahasında GS hazırlık maçında turgayı metini seyrettik o gün bugün gurbetteyim hep es es şampiyonluğa oynadı feneri BJK GS istanbulda yener gelirdi maçları otel şale nin önündeki televizyondan seyrederdik (evimizde TV yok)düştük kahrolduk çıktık sevindik ama bu sezondaki kadar hayal kırıklığı yaşamadım artık yoruldum es esi bıraktım pasif yorgun tarafarım artık emekli tarafar .Futboldan nasibini almamış ama futbolcuyum diyen futbolcularla bu iş yürümez örn Meye

111

05 Haziran 2017 15:53
Metin Sensoy arkadasim seninle tanismak ve bu organizyonu sehire yaymak isterim ayni dusunceleri ben suan etrafima 3 aydir anlatmaktayim tarftarin egitimli olmasini ayni dusunceleri paylastigimdan seninle elbirligi yapmak istiyorum

rahmi

05 Haziran 2017 14:58
Semih kalecinin gözünün içine baka baka penaltı çekti.Adeta senin üzerine atacam dercesinei.Bu göz göre şike değilde ne?

Odunpazarli

05 Haziran 2017 13:05
Eger bu adamla 2018de devam edecekse yonetim cok bekleriz lig atlamayi..bence bu adami (semih)bir arastirin...anladiniz siz.semihe giden paralarda ne kadar katkim varsa benimde haram olsun..hala gerginligim gecmedi dun aksamdan beri..

rahmi

05 Haziran 2017 14:51
Semih seni ''Yaradanın Yüce Doğası '' bildiği gibi yapsın.....

ilyas kantarcı

05 Haziran 2017 15:18
Bu şehrin ekmeni yiyen ler gerkli deste verseler tırasfer yasanı kaldırp mustafa yumru gibi salam defansa bir iki tırasfer yapa bilseydik haftalar önce süper likdeydik

Gidin işinize

05 Haziran 2017 17:43
Bu Trapzonspor da çok olmaya başladı.Kirli işlere EsEs'i bulaştırmayın.

es es es

13 Haziran 2017 18:50
semih izmirli o 35lik 8 numararı ugur izmirli alpar izmirli mustafa denizli izmirli bır gazeteye demes veren murat diri konyalı ne soyleyım daha.

Aykut Akar

06 Haziran 2017 00:49
Tamam Semih kaçırdı. Diğer kaçan 2 penaltıdan hiç bahseden yok. Beyler 5 penaltının 3 ünü kaçırdık. Semihin penaltısı kötüydü ama 3 direk arasına attı , kalecide kurtardı. Kamil dışarı attı ya. Uğur gibi tecrübeli çok mu iyi attı ?

hasan

05 Haziran 2017 19:44
ÖLMÜŞSÜNÜZ HALA TS VE BURSYA LAF ATMAYA ÇALIŞIYORSUNUZGERÇEKTEN AYIP

BUGRA

05 Haziran 2017 17:45
eee taraftarın dediği çıktı izmirin dağlarında çiçekler açtı:))Hep diyorum sahadan çekilmeyi alpay a yıktılar..Alpay kalsa idi bundan daha kötü ne olabilirdi..

sezgin Ertugrul .

08 Haziran 2017 14:58
Yillardir neden son dakkalarda oyuna giriyorsunayaklarinla beynin hareket edemiyor galiba EsEs ozun.e donmelidir

ss Sezgin eS

07 Haziran 2017 00:07
S

Acil 155

05 Haziran 2017 17:28
HALİL ÜNAL HEMEN İSTİFA; HANİ SUPER LİĞE ÇIKARTMA SÖZÜN NERDE: ALOOOOOO

dogan

05 Haziran 2017 16:43
Ey halil Ünal nerdesin bütün şehrin sevincini huzne boğdun her şeyin sorumlusu sensin, istifa etmeyi dusunuyormusun

fatih

05 Haziran 2017 12:35
alpay hocamin ahi boyle tutar.......
SERVİS VE KANTİNLERE DENETİM
SERVİS VE KANTİNLERE DENETİM
Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı ekipleri, öğrencilerin sağlıklı beslenme ve güvenli ulaşım ihtiyaçlarını karşılayan kantin ve servis araçlarını denetledi.
HIRSIZLIK ŞÜPHELİLERİ ADLİYE'DE
HIRSIZLIK ŞÜPHELİLERİ ADLİYE'DE
Eskişehir'de 'Kablo hırsızlığı' yaptıkları iddiası ile yakalanarak gözaltına alınan 5 şahıs adliyeye sevk edildi. 
BAKANLIKTAN CEVAP GELDİ
BAKANLIKTAN CEVAP GELDİ
Eskişehir merkez ve ilçelerinde sıklıkla meydana gelen ve mağduriyet yaratan elektrik kesintilerine ilişkin Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’ndan açıklama geldi.
ESKİŞEHİR MERKEZLİ FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR MERKEZLİ FETÖ OPERASYONU
Eskişehir merkezli 3 ilde Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda 6'sı muvazzaf 7 asker gözaltına alındı.
CUMHURBAŞKANINA HAKARETE TUTUKLAMA
CUMHURBAŞKANINA HAKARETE TUTUKLAMA
 Eskişehir'de, sosyal medya hesaplarından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret ettiği öne sürülen 2 kişi tutuklandı.
Göçmenler kurtarıldı
Göçmenler kurtarıldı
Ege Denizi'ndeki Yumurta Ada'da mahsur kalan 44 düzensiz göçmenin tamamı Türk Sahil Güvenlik Komutanlığı unsurlarınca kurtarıldı.
GECE YARISI DEPREM TATBİKATI
GECE YARISI DEPREM TATBİKATI
Eskişehir Dorlion Arama ve Kurtarma (DAK) ekibi, olası bir deprem felaketine hazırlıklı olmak amacıyla nefes kesen tatbikata imza attı. 
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında biri çocuk 2 kişi hayatını kaybederken, 2'si ağır 5 kişi de yaralandı. 
VATANDAŞI DİNLEMEK GÖREVİMİZ
VATANDAŞI DİNLEMEK GÖREVİMİZ
AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay ilçe gezilerine Beylikova ile devam etti. Günay’ın ilk durağı Batman’da şehit düşen Jand. Uzm. Çvş. Neşet Gök’ün baba ocağı oldu.