ŞEHİT ATEŞİ ESKİŞEHİR'E DÜŞTÜ

Son Güncelleme : 03 Eylül 2016 11:09
ŞEHİT ATEŞİ ESKİŞEHİR'E DÜŞTÜ

Van'ın Çaldıran ilçesinde terör örgütü PKK'ya yönelik sürdürülen operasyonda 8 askerin şehit olduğu, 8 askerin yaralandığı hain saldırıda Eskişehir'e de şehit ateşi düştü.

Eskişehirli Jandarma Uzman Çavuş Ali Doğukan Kılınç, Van'da PKK'ya yönelik sürdürülen operasyonlar sırasında şehit düştü. 

Baba Hüseyin ve anne Şenay Kılınç'ın yaşadığı Gündoğdu mahallesi Mihalgazi sokaktaki evi Türk bayrakları ile süslendi. Yakınlarının toplandığı ve Odunpazarı Belediyesi tarafından kurulan çadırda aile taziyeleri kabul ediyor. Ev çevresinde 112 Acil Servis ambulansı hazır bekletiliyor. Bekar olan şehit Ali Doğukan Kılınç'ın tek kız kardeşi olduğu belirtiliyor. Şehit cenazesinin yarın toprağa verilmesi bekleniyor.

Yorumlar (28) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

BILGI

03 Eylül 2016 14:33
Allah rahmet eylesin.mekanı cennet olsun.Allah ailesine sabır versin.

hatice tepe

03 Eylül 2016 21:01
Allah rahmet eylesin bize hakkini helal eder insallah Sefaatcimiz olmasini dilerim Allah ailesine sabir versin

Seeçkin güney

03 Eylül 2016 17:50
Allah belasını versin tüm vatan hainlerinin kökü kazanana kadar devam mücadeleye

Gia sagitnaze

03 Eylül 2016 17:54
Allah belasını versin tüm vatan hainlerinin ailesine taziye sunarım

SERPİL

03 Eylül 2016 21:46
Işıklar içinde yatsın şehidimiz. Ailesine sabırlar diliyorum. Terörü LANETLİYORUM.

Hakan MALALI

03 Eylül 2016 18:37
Allah rahmet eylesin.

ayşenur

03 Eylül 2016 20:52
Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun

Yaren

03 Eylül 2016 11:55
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun nurlar içinde yatsın bitmedi şerefsizler bilmedi rant için verilen canlar

Osman gündüz

04 Eylül 2016 08:59
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Başta ailesi olmak üzere tüm şehrimizin başı sağolsun son olur inşallah

Uğur

03 Eylül 2016 18:43
Yeter artık yeteeerrr canımız dan giden canlar son olsun

Bayram Emirdağ

03 Eylül 2016 16:30
Allah rahmet eylesin

elif

04 Eylül 2016 15:55
Şehit haberleri yakıyor beni Rabbim. Ama ne büyük bir mertebedir" ŞEHİTLİK"

Eskişehirli

05 Eylül 2016 11:26
Allah rahmet eylesin Işıklar içinde uyu. Allah ailene sabır versin. Canım hemşerim :((

serpil

03 Eylül 2016 23:33
Allah rahmet eylesin cok uzgunuz

Burcu

04 Eylül 2016 17:20
Allah rahmet eylesin ben ali Dogkan kılınçın komşusuyum .... Nur içinde uyusun şehidimiz rabbim ailesine sabır versin başımız sağolsun. .

Turgut SOYDAŞ

05 Eylül 2016 09:28
allah rahmet eylesin

Alparslan Köprülü

04 Eylül 2016 13:55
Allah Rahmet eylesin.Ailesine sabır versin.milletimizin başı sağolsun.

yasar reis

09 Ekim 2016 21:12
Sehidimize allahdan rahmet kederli ailesine bassagligi diliyorum.böyle gepgenc askerlerimiz kahpece saldirilarda maalesef aramizdan ayriliyor gün birlik günüdür.unutanin soyu kurusun unutmuyacagiz unutturmayacagiz

YAKUP

20 Eylül 2016 10:29
Allâh belalarını versin

Erhan Gunes

30 Eylül 2016 11:03
Allah rahmet etsin şehidim vatan sana minnettardir

Servet aksoy

25 Kasım 2016 06:55
Allah ailesine ve tüm yakınlarına sabır versin mekanı cennet olsun

Aydın DUvAN

14 Kasım 2016 07:51
Allah rahmet eylesin Şehidime. Geride kalanlara Sabırlar versin Rabbim.

yunus

02 Ekim 2016 20:39
allah sabır versin şehid'min ailesine ben bu acıyı her haberlerde şehir haberi cıkınca yaşıyorum rabbimden dileğim bütün bunların son bulması refaha cıkmamız

omer tastaban

29 Mart 2017 19:45
sehit ailesi basi sag olsun allah gani gani ragmet eylesi o ppk kopeklerine 2 lafim su olunuzu dirinizi hergun birinizi bir gun hepinizi sulanezi gebertecegiz insallah

Ziya

20 Ocak 2017 20:02
Şehidimize Allah tan rahmet Ailesine sabırlar dilerim. Yalnız vatandaşın biri rant için falan diye bir şey yazmış. Böyle yazan ''yaren'' çok yanlış ve hatalı bir zihniyete kapılmışsın. Daha ağır bir şey yazmak istemiyorum. Umarım hatalı zihniyetinden vazgeçersin. Ayrıca kimin nerede nasıl öleceği belli değil ama bu arkadaşımıza şehitlik nasip olmuş, İnşaAllah bize de böylesi kısmet olur.

Ergun akyuz

24 Temmuz 2017 07:11
Allah rahmet eylesin.sehidimizin kanı yerde kalmasın.

ali

19 Temmuz 2017 16:19
mekanı cennet olsun

sezayi

09 Mart 2017 08:17
Ne olacak sehitlerin hali hali kim dur diyecek
7 Yıl önce öldürülmüştü! Katili aranıyor!
7 Yıl önce öldürülmüştü! Katili aranıyor!
Eskişehir’de 23 Aralık 2010 tarihinde evinde bıçaklandıktan sonra evi yakılarak öldürülen 86 yaşındaki Emine Ekinay’ın katil veya katilleri 2 bin 549 gündür yakalanamadı.
Böyle bir haberi hiç okumadınız!
Böyle bir haberi hiç okumadınız!
Eskişehir’de tuvalet ve şadırvan işletmesinde çalışan Uğur Birer isimli vatandaş, günde tam 10 saat şadırvanın nerede olduğunu gösteren yön tabelasını elinde tutarak, yoldan geçenlerin dikkatini ilginç bir şekilde çekmeye çalışıyor.
ÖZEL ÇOCUKLARA ATLA TERAPİ!
ÖZEL ÇOCUKLARA ATLA TERAPİ!
Eskişehir Sessiz Meleklerin Sesi Derneği Başkanı Berrin Berru Çakır; Eskişehirli zihinsel yetersiz özel çocukları Mahmudiye ilçesindeki Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) At Binicilik Meslek Yüksek Okulu’na götürerek çok güzel terapi gerçekleştirdi.
Domatesin fiyatı cep yakıyor
Domatesin fiyatı cep yakıyor
Yaz aylarında kilosu bir liraya kadar inen domatesin fiyatı, henüz kış tam bastırmadan bile 4 liraya kadar yükseldi.
Sevgilisi yüzünü bu hale getirdi!
Sevgilisi yüzünü bu hale getirdi!
Eskişehir'de eski sevgilisi tarafından yüzüne yakıcı madde atılan Marina Lakvekheliani'ye saldırı olayı ile ilgili davanın ilk duruşması görülürken, dava sonrasında adliye önünde açıklamalarda bulunan Gürcistan uyruklu Türk vatandaşı 45 yaşındaki mağdur kadın psikolojisini bozulduğunu ve tek başına dışarı bile çıkamadığını söyledi.
FİLM GİBİ KOVALAMACA!
FİLM GİBİ KOVALAMACA!
Eskişehir'de polisin 'Dur' ihtarına uymayan ve ekiplere silahla ateş eden cezaevi firarisi bir kişi ile kardeşi, polisin kovalamacası sonunda yakalandı.
FETÖCÜ POLİSLERE CEZA YAĞDI!
FETÖCÜ POLİSLERE CEZA YAĞDI!
Eskişehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik açılan soruşturma kapsamında haklarında dava açılan 79 eski emniyet mensubu sanığa ceza yağdı.
Saldırı hazırlığındaki teröristlere hava harekatı
Saldırı hazırlığındaki teröristlere hava harekatı
Türk Silahlı Kuvvetlerince, Irak'ın kuzeyindeki Zap, Avaşin-Basyan ve Hakurk bölgelerinde, saldırı hazırlığında oldukları belirlenen bölücü terör örgütü mensuplarına yönelik düzenlenen hava harekatında silahlı 5 terörist etkisiz hale getirildi.
KADEM Eskişehir Şubesi açılıyor
KADEM Eskişehir Şubesi açılıyor
KADEM temsilcisi Hatice Kaya, gazetemizi ziyaret ederek, koordinatörümüz Ali Baş ile görüştü.