SEÇİM İÇİN HAZIRLIK

11 Ekim 2018 10:37
SEÇİM İÇİN HAZIRLIK

Ekonomik sorunların çözümü konusunda beklenen desteği alamayan Eskişehirspor yönetimi, bugün veya yarın toplanıp genel kurul için karar alacak. Yönetim kurulu bir aksilik olmazsa Kasım ayı içinde seçim yapmak istiyor.

Beklediği ekonomik desteği alamayan Eskişehirspor yönetimi bir aksilik olmazsa Kasım ayı içinde olağan üstü seçimli genel kurul yapacak. Başkan Halil Ünal'ın şehir dışında olması nedeniyle hafta içinde toplantı yapamayan yöneticilerin bugün veya yarın bir araya gelerek seçim için karar alabileceği ileri sürüldü. Sezon başında transfer tahtası açılmayınca mevcut kadro ile yola devam eden Es Es, uzun uğraşlar sonucu Kulüp Ulusal lisansını alırken mevcut puanlarından 3 puanda sildirmemişti.

DESTEK GELMEZSE ZOR

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal, Gazetemize yaptığı açıklamada, " Eskişehirspor nedense sahipsiz bırakıldı. Diğer takımların arkasında Belediye başkanları bulunuyor. Vekilleri, Bakanları var. Biz ise 100 Milyon gibi bir rakamı bulsak borçların büyük bölümünü çözeriz. Stadyumun isim hakkını satsak yine iş olacak. Bu takım Allah korusun kötüye giderse bu stadyum ve bu yatırım ne olacak. Birazcık ışık görsek olacak. Ama yok. Bizde tükendik. Yükün altında daha fazla kalamayız." dedi.

DEFALARCA ÇAĞRI YAPTIK

Eskişehirspor'un içinde bulunduğu durumu defalarca atanmışlara ve seçilmişlere aktardıklarını ancak gereken olumlu sinyalleri alamadıklarını ifade eden Başkan Halil Ünal, “ Verilen sözler tutulmadı. Bu yükü göreve gelen yöneticilerin kaldırması ve uzun süre taşıması mümkün değil. Yönetici arkadaşlarımla görüşeceğiz. Muhtemelen genel kurul kararı alınacak.” dedi. Öte yandan Siyah kırmızılı kulüp devre arasında transfer tahtasını açtırdığı taktirde yeniden hedef belirlemiş olacak.



Yorumlar (13) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TRESSAM

11 Ekim 2018 11:26
Kardeşim Halil Ünal, millet sana güvenmiyor. Bu yüzdende destek olacak kimse çıkmıyor. Kulübün biran önce şirketleşmesi lazım. Bak o zaman nasıl destek olunacak.

mustafa

11 Ekim 2018 10:57
ne desteği kimsenin güveni yok artık bu yönetime. Taraftar olarak biz bile artık bu yönetimi görmek istemiyoruz. hesapsızca harcanan paraların hesabını versinler önce. kimse sorumlusu. bırakın gidin bali oyalamayın insanları çözdük çözecez aldık alacaz.

eses

11 Ekim 2018 13:08
bu klübün geçmiş en az 15 senesi inceleme altına alınıp tüm sorumlular bulunmadan kesinlikle kapanmamalı. bunu mevcut baskan ve yonetimler zaten yapmazlar kayyum gelmeli tüm incelemeler yapılmalı. laflar aynı destek yok arkamızda duran yok. kim neden dursun? zamanında destek vardı ne oldu nereye gitti neler yapıldı???? zaman hesap verme zamanı olmalı. bu demeçlerden vazgeçin artık

Esadam

11 Ekim 2018 13:08
Ey. Halil Ünal. Amigonu da al öyle git.

mensch

11 Ekim 2018 13:35
transfer tahtası kapalı ne diye transfer yapıp kulübü tekrar borca soktunuz.kaç senedir aynı senaryo millet vere vere bıktı ve baktıki değişen bir durum yok artık tınlamıyor takım şu gençlerle alttan sıfırdan başlasa daha başarılı olurdu hemde önü açılırdı bunun örnekleride var erzurum ve birkaç kulüp gibi ama bizimkiler kendilerini gündemde tutmak için kulübü kullanıyorlar yoksa kendileride biliyor bu işin böyle olmuycağını ve düzelmiyceğini bunların esesle oyun oyun oynuyor başka yaptıkları birşey yok.

EsEsli

11 Ekim 2018 16:59
Bakın yukarıda resme ! o resimde bulunan, EsEs üzerinden kendi reklamını yapan, isim yapmaya çalışanlar, iş bağlamaya çalışanlar, servetlerine servet katanlar var ya.. onlar destek olsun.. yok öyle bedava reklam, hepiniz iş adamınız ya ...

destek destek yeter yahu

11 Ekim 2018 13:07
demeçler sözler laflar hep aynı destek yok destek yok...... zamanında vardı da ne oldu bu destekler? kim neden destek olsun bu yonetimlere???? araştırma yok hesap sorma yok hesap verme yok kim bu hale getirdiyse çıksın hesap versin kuruşuna kadar tüm mal varlığı elinden alınsın.... bu demeçlerinizden bıktı artık tüm eskişehir

escemes

11 Ekim 2018 16:59
temizlik şart.yönetim istifa.tribündeki yancılarda tasfiye edilmeli..

Arat

11 Ekim 2018 15:03
Kulubü aş yapmaları gerekiyor

savas ay

12 Ekim 2018 14:47
hasan tuc damı var ? arkadaş spora siyaset bulaşmış

mehmet

12 Ekim 2018 09:17
Destek oluyosun bu sefer de takımı sahadan çekiyor.

esfan

11 Ekim 2018 11:50
buzuların erimesi ve doğuracağı sonuçlar.Yakın zamanda yapılan araştırmalar ortaya koyuyor ki buzullar erimeye başladığı andan itibaren su seviyesinin 4.3 trilyon ton arttığını ve su küresel su seviyesinin yükseldiğini gösteriyor. Küresel ısınma ve doğal olayların neticesinden buzullar büyük bir tehlike arz etmeye başladı peki bunun nedenleri ne olabilir?bu sorunun cevabını bulamadım.

hasan

11 Ekim 2018 16:38
BURSA 3 MİL.ŞEHİR İSTANBULDAN SONRA 2NCİ BÜYÜK EKONOMİ 25 MİL.DOLAR İHRACATI VAR BELEDİYE BAŞKANI AKP.Lİ VE İYİ B.SPORLU YENİ STADIN KONUMU BELLİ ÖNÜNDEN 200 BİNİN ÜZERİ ARAÇ GEÇTİĞİ SÖYLENİYOR ŞAMPİYON OLMUŞ 2 MAÇ TRUBÜN CEZASI ALMASINA RAĞMEN 4 MAÇIN SEYİRCİ ORTALAMASI 21 BİN TOFAŞ BURDA RENO BURDA TÜM BUNLARA RAĞMEN İSİM HAKKI ALINAMIYOR İSTANBULDAN SON ANDA MÜDAHALE EDİLDİĞİ SÖYLENİYOR ÇÜNKÜ ONLARA BURSA E.ŞEHİR HER ZAMAN TEHLİKE VAR.DAN ENBUYUK ZARARI BURSA GÖRDÜ BUNLAR TESADÜF DEĞİL ONLARA B.ŞEHİR K.PAŞA OSMANLI LAZIM NE BURSA NE E.ŞEHİR