SAMSUN MAÇI 1 TL

Son Güncelleme : 10 Nisan 2018 10:04
SAMSUN MAÇI 1 TL

Eskişehirspor pazar günü Samsunspor'la kader maçı oynayacak.

15 Nisan 2018 Pazar günü saat 13:00'de Yeni Eskişehir Stadyumu'nda oynayacağı, Samsunspor maçının bilet fiyatları belli oldu. Biletler bugün 16:00 ile 17:00 saatleri arasında Atatürk Stadı gişelerinden ve PassoLig kanallarında satışa sunulacak.
Kale arkası: 1 TL
Maraton: 5.TL
VIP: 10. TL
Misafir: 1 TL
NOT: Müsabaka saati 13:00 olduğundan, maç günü eski Stadyum gişeleri kapalı olup, işlemler yeni Eskişehir Stadyumu gişelerinden gerçekleşecektir.
ÖNEMLİ HATIRLATMA: PFDK kararları sebebiyle, 1 Nisan 2018 tarihinde oynanan Balikesirspor Baltok müsabakasında 122 ve 130 numaralı bloklara giriş yapan seyircilerimizin elektronik bilet projesi kapsamında Samsunspor maçı müsabakasına girişleri yasaklanmıştır.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

EsEs

10 Nisan 2018 17:10
.Bu taraftar gidemeyeceği maça bile 25 tl. vermiştir.

Tarık

10 Nisan 2018 17:11
EsEs sevdasını parayla ölçülmez.Oyunculara para verin. Ofeudu nerede ..takımın ihtiyacı var.

HAMDI

10 Nisan 2018 16:26
TAAA BELCIKADAN ESESIME DESTEK OLMAK ICIN GELDIM. PASSO LIG KARTIM VAR GUNU GECMIS. BENI ALMADINIZ MACA. ALTINORDU MACINDA. HERSEYIM TAMAMDI. ATATURK STADINDAKI GISELERE KOSTUM. AMA BECEREMEDIM. ICERDE PARA SAYIYORLAR/ AMA GISEYI ACMADILAR. TAKSI TUTTUM YENI STATA GITTIM. YINE AYNI SENARYO. O ARA ISTIKLAL MARSI BASLADI. BEN HAZIROLA GECTIM. CEVREMDEKILRI DE IKAZ ETTIM. VE INANMAZSINIZ/ KOFTECISINDEN/ SU SATAN ESNAF / VE SIVILI/ RESMISI/ TUM POLISLER/ ESAS DURUSA GECTI. BIZ ATATURK COCUKLARIYIZ.BIZ ESKISEHIRLIYIZ.VE BIZ INSANIZ. SONUCTA ES ES DUSTU.

111

10 Nisan 2018 15:32
Siz 1 tl yapsanız da fark etmez taraftar doldurmak isterse ve kalbi her zamanki gibi Es Es diye attarsa siz 1000 tl de deseniz yerde kalmasa o paraayi verip disardan bile seyreder ki yakin larda ornegi var ama siz bizi saf yerine koydugunuzu saniyirsunuz bu takim son 8 yilda sizler yuzunden bu hali aldi. Cok yazik vicdaniniz bilee sizlamiyo...

Atatürklü Arma

11 Nisan 2018 13:57
Ben Samsunspor taraftarıyım... her iki takım için olağanüstü kritik bir maç olacak..Türkiyede sevdiğim ve saygı duyduğum bir kaç takımdan biridir Eskişehirspor..bu maçın sonucu her ne olursa olsun üzüleceğim bir sonuç olacak..bizim için belkide sezonun en zor maçı sahamızda oynayacağımız Denizlispor maçı olacaktır...Bu hafta Denizlinin Rizeden puan alamayacağını tahmin ediyorum..eğer Eskişehir ve Samsun maçı berabere bittiği takdirde haftaya oynanacak Denizli maçı ve alınacak bir galibiyet gerek Es Es ve gerekse Samsunspor için ligde kaldığını gösterecektir. Şu proje takımları çıkalı ligin ne tadı nede tuzu kaldı..kendi sahasında 300 - 500 kişiye oynayan takımlar varken, diğer tarafta Ligin köklü ve taraftarı bol olan Anadolu kulüpleri can çekişiyor.

Onur

11 Nisan 2018 00:50
Şurada fazla değil bir kaç hafta önce bize takla atsana diye bütün tribünlerin dalga geçtiği,giresun'u hedefinden uzaklaştırıp sonrada kovulan, bugüne kadar çalıştırdığı takımların yarısını küme düşüren"ki Eskişehirspor da bunlar-dan biri"yılmaz vural'ın getirilmesi tam bir fiyaskodur... Yönetimin bilerek kart görüp takımına ihanet edenleri tatil ile ödüllendirmesi Sakatim deyip ülkesine kaçan oyunculara söz geçirememesi de fiyaskodur.... Izzet Erdoğan'ın egoları yüzünden takımdan haketmediği sekilde gönderilen Erkan Zengini mumla arıyoruz Eskişehir çocuğu deyip taraftarın bağrına bastığı Hasan Hüseyin Acar tribüne el kol hareketi yapacak cesareti kimden alıyor Hatalar saymakla bitmez... Gün Eskişehirspor için birlik olma zamanı, gün tribünde sesler kısılana kadar destek olma zamanı Kritik üç maçın ilki samsun maçında, milli maçta bilet peşinde koşanları bekliyoruz Biz zaten yerimizde olacağız onlarda gelirse tribün dolar Arma için, siyah kırmızı renkler için, şehir için,babadan oğula geçen en değerli miras için herkes pazar günü stadyuma!!!

Oğuz

10 Nisan 2018 21:26
Misafire niye 1 Tl , samsuna tezahhurat yapıp samsun yensin diye mi ?

Bilal

10 Nisan 2018 11:47
Gider ekmek alırım 1 liraya daha iyi en azından karnımız doyar

taraftar

10 Nisan 2018 19:51
Bu futbolcuları 1 TL ye dahi seyretmeye değmez.

misafir

10 Nisan 2018 19:49
Es Es i yenmeyeni dövüyorlar.
KAPIMIZ HERKESE AÇIK OLACAK
KAPIMIZ HERKESE AÇIK OLACAK
Hasan Tuç Tepebaşı Belediye Başkanlığı için AK Parti'den aday adaylığını açıkladı. Tuç "Seçimlerden sonra Tepebaşı'nı herkese kapısı ve gönlü açık yönetim anlayışına kavuşturacağız" dedi.
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR
Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Almanya’nın çeşitli kentlerinden Türkiye’ye gelen gazeteciler, Eskişehir’e hayran kaldı. Kent gezisi sonrası Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret eden gazeteciler, hayata geçirdiği başarılı projelerden dolayı Başkan Büyükerşen’i tebrik ettiler.
VALİ ÇAKACAK ŞEHİR HASTANESİ'NDE
VALİ ÇAKACAK ŞEHİR HASTANESİ'NDE
Vali Özdemir Çakacak, tüm poliklinikleriyle hasta kabulüne başlayan Eskişehir Şehir Hastanesini gezerek, yapılan çalışmalar hakkında İl Sağlık Müdürü Uğur Bilge’den bilgi aldı.
VEZNELER HAFTA SONLARI AÇIK
VEZNELER HAFTA SONLARI AÇIK
Odunpazarı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü, hafta sonunda da mesai yapacak. Hizmet almak isteyen vatandaşlar, 09.00-16.00 saatleri arasında vezneleri kullanabilecek.
ZEHİR TACİRİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından uyuşturucuyla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalarda yakalanan İran uyruklu uyuşturucu satıcısı adliyeye sevk edildi.
HAMİLE KADIN HIRSIZLIK YAPARKEN...
HAMİLE KADIN HIRSIZLIK YAPARKEN...
Eskişehir'de, bir kadının çantasından yankesicilik yöntemiyle bin 40 lira çaldığı öne sürülen, kadın hükümlü, polis ekipleri tarafından suçüstü yakalandı. 
ARTIK İLACA ULAŞABİLECEKLER
ARTIK İLACA ULAŞABİLECEKLER
Eskişehir'de yaşayan Spinal Muskuler Atrofi (SMA) tip-1 hastası 2,5 yaşındaki Çağan Meriç Demir'in ailesi, Sağlık Bakanlığı tarafından tüm SMA hastalarına ilaç temini için süreç başlatılmasını mutlulukla karşıladı.
ÖRNEK UYGULAMA
ÖRNEK UYGULAMA
Eskişehir'de bir işletme sahibi, sokak hayvanları için mama getiren müşterilerine yüzde 50 indirim yapmasının yanı sıra kafedeki oyun konsollarında biriken paralarla aldığı mamaları, sokak hayvanlarını besleyenlere ücretsiz temin ediyor.
UYUŞTURUCU OPERASYONU
UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü'nün gerçekleştirdiği uyuşturucu operasyonunda yakalanan 3 şüpheliden biri 'Uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi.