SAMSUN MAÇI 1 TL

Son Güncelleme : 10 Nisan 2018 10:04
SAMSUN MAÇI 1 TL

Eskişehirspor pazar günü Samsunspor'la kader maçı oynayacak.

15 Nisan 2018 Pazar günü saat 13:00'de Yeni Eskişehir Stadyumu'nda oynayacağı, Samsunspor maçının bilet fiyatları belli oldu. Biletler bugün 16:00 ile 17:00 saatleri arasında Atatürk Stadı gişelerinden ve PassoLig kanallarında satışa sunulacak.
Kale arkası: 1 TL
Maraton: 5.TL
VIP: 10. TL
Misafir: 1 TL
NOT: Müsabaka saati 13:00 olduğundan, maç günü eski Stadyum gişeleri kapalı olup, işlemler yeni Eskişehir Stadyumu gişelerinden gerçekleşecektir.
ÖNEMLİ HATIRLATMA: PFDK kararları sebebiyle, 1 Nisan 2018 tarihinde oynanan Balikesirspor Baltok müsabakasında 122 ve 130 numaralı bloklara giriş yapan seyircilerimizin elektronik bilet projesi kapsamında Samsunspor maçı müsabakasına girişleri yasaklanmıştır.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

EsEs

10 Nisan 2018 17:10
.Bu taraftar gidemeyeceği maça bile 25 tl. vermiştir.

Tarık

10 Nisan 2018 17:11
EsEs sevdasını parayla ölçülmez.Oyunculara para verin. Ofeudu nerede ..takımın ihtiyacı var.

HAMDI

10 Nisan 2018 16:26
TAAA BELCIKADAN ESESIME DESTEK OLMAK ICIN GELDIM. PASSO LIG KARTIM VAR GUNU GECMIS. BENI ALMADINIZ MACA. ALTINORDU MACINDA. HERSEYIM TAMAMDI. ATATURK STADINDAKI GISELERE KOSTUM. AMA BECEREMEDIM. ICERDE PARA SAYIYORLAR/ AMA GISEYI ACMADILAR. TAKSI TUTTUM YENI STATA GITTIM. YINE AYNI SENARYO. O ARA ISTIKLAL MARSI BASLADI. BEN HAZIROLA GECTIM. CEVREMDEKILRI DE IKAZ ETTIM. VE INANMAZSINIZ/ KOFTECISINDEN/ SU SATAN ESNAF / VE SIVILI/ RESMISI/ TUM POLISLER/ ESAS DURUSA GECTI. BIZ ATATURK COCUKLARIYIZ.BIZ ESKISEHIRLIYIZ.VE BIZ INSANIZ. SONUCTA ES ES DUSTU.

111

10 Nisan 2018 15:32
Siz 1 tl yapsanız da fark etmez taraftar doldurmak isterse ve kalbi her zamanki gibi Es Es diye attarsa siz 1000 tl de deseniz yerde kalmasa o paraayi verip disardan bile seyreder ki yakin larda ornegi var ama siz bizi saf yerine koydugunuzu saniyirsunuz bu takim son 8 yilda sizler yuzunden bu hali aldi. Cok yazik vicdaniniz bilee sizlamiyo...

Atatürklü Arma

11 Nisan 2018 13:57
Ben Samsunspor taraftarıyım... her iki takım için olağanüstü kritik bir maç olacak..Türkiyede sevdiğim ve saygı duyduğum bir kaç takımdan biridir Eskişehirspor..bu maçın sonucu her ne olursa olsun üzüleceğim bir sonuç olacak..bizim için belkide sezonun en zor maçı sahamızda oynayacağımız Denizlispor maçı olacaktır...Bu hafta Denizlinin Rizeden puan alamayacağını tahmin ediyorum..eğer Eskişehir ve Samsun maçı berabere bittiği takdirde haftaya oynanacak Denizli maçı ve alınacak bir galibiyet gerek Es Es ve gerekse Samsunspor için ligde kaldığını gösterecektir. Şu proje takımları çıkalı ligin ne tadı nede tuzu kaldı..kendi sahasında 300 - 500 kişiye oynayan takımlar varken, diğer tarafta Ligin köklü ve taraftarı bol olan Anadolu kulüpleri can çekişiyor.

Onur

11 Nisan 2018 00:50
Şurada fazla değil bir kaç hafta önce bize takla atsana diye bütün tribünlerin dalga geçtiği,giresun'u hedefinden uzaklaştırıp sonrada kovulan, bugüne kadar çalıştırdığı takımların yarısını küme düşüren"ki Eskişehirspor da bunlar-dan biri"yılmaz vural'ın getirilmesi tam bir fiyaskodur... Yönetimin bilerek kart görüp takımına ihanet edenleri tatil ile ödüllendirmesi Sakatim deyip ülkesine kaçan oyunculara söz geçirememesi de fiyaskodur.... Izzet Erdoğan'ın egoları yüzünden takımdan haketmediği sekilde gönderilen Erkan Zengini mumla arıyoruz Eskişehir çocuğu deyip taraftarın bağrına bastığı Hasan Hüseyin Acar tribüne el kol hareketi yapacak cesareti kimden alıyor Hatalar saymakla bitmez... Gün Eskişehirspor için birlik olma zamanı, gün tribünde sesler kısılana kadar destek olma zamanı Kritik üç maçın ilki samsun maçında, milli maçta bilet peşinde koşanları bekliyoruz Biz zaten yerimizde olacağız onlarda gelirse tribün dolar Arma için, siyah kırmızı renkler için, şehir için,babadan oğula geçen en değerli miras için herkes pazar günü stadyuma!!!

Oğuz

10 Nisan 2018 21:26
Misafire niye 1 Tl , samsuna tezahhurat yapıp samsun yensin diye mi ?

Bilal

10 Nisan 2018 11:47
Gider ekmek alırım 1 liraya daha iyi en azından karnımız doyar

taraftar

10 Nisan 2018 19:51
Bu futbolcuları 1 TL ye dahi seyretmeye değmez.

misafir

10 Nisan 2018 19:49
Es Es i yenmeyeni dövüyorlar.
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI