paykasa astropay astropay astropay ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

'ŞAHANESİNİZ YILMAZ BÜYÜKERŞEN'

15 Kasım 2018 11:31
'ŞAHANESİNİZ YILMAZ BÜYÜKERŞEN'

Ünlü oyuncu Begüm Kütük, bir etkinlik kapsamında geldiği Eskişehir'e hayran kaldı.

Sosyal medya hesabından Yılmaz Büyükerşen'le bir fotoğrafını paylaşan ünlü oyuncu, şu ifadelere yer verdi; “Eskişehir'e ilk defa geldim. Büyülendim. Bize bu kadar modern, medeni ve sürprizlerle dolu bir şehir kurduğu için kendisine minnettarım. Şahanesiniz Yılmaz Büyükerşen”

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cemal

15 Kasım 2018 14:14
Övgüyü hak eden şehir. Eskişehir. Ömrüne bereket Büyükerşen.

Beyhan B.

16 Kasım 2018 07:40
Eskişehir'in kenar mahallelerinden bahsedenler bence ya oraları bilmiyor ya da başka şehirleri. Emek mahallesi şu anda İstanbul'un Pendik'ine beş basar diyebilirim. Bu nedenle boş konuşmayalım lütfen.

Kamillll

18 Kasım 2018 10:19
Organize işler bunlar,bu ablamıza kenar semtleride gezdirmek lazım,ondan sonra fikrini sormak lazım,Eskişehir köprü başından ibaret değildir....

latif

16 Kasım 2018 08:40
sıkış tepiş tramvaylara binseydi , gene büyülenir mi idi acaba

Vatandaş

15 Kasım 2018 22:15
Hanımefendi, az yaşayın trafik, otopark, kentsel dönüşüm problemleri. Parkları gezdiniz, tramvayla da yoğunsaatlerde bir yolculuk yapın, kaç durak sabredeceksiniz. Çarşıdan binip batıkent'e 60dk'da gidin. kaç kere dayanırsınız... Makyajımıza kanmışsınız.

mehmet i.

16 Kasım 2018 09:55
Eskişehir'i beğenmeyenler sanırım başka il görmemişler, 80-90 lı yıllardaki hava kirliliğini,tozu çamuru yaşayanlar bilir. teşekkür Yılmaz Hocaya

Ali cesur

16 Kasım 2018 00:46
Tabiki şahane sayesinde sığınacak limanınız var.Başka şehirlerde yüzünüze bakanmı var ?

kazım

15 Kasım 2018 15:17
Hanımefendi çankaya - erenköy- emek - çamlıca- şirintepe - gündoğdu // buraları gezmiş olsaydı gene aynı fikirde olurmuydu acaba ?

Burhan

15 Kasım 2018 21:16
Eskisehirin koprubasindan ibaret olmadığını daha ne kadar anlatacağız.

Büyücü

15 Kasım 2018 12:22
Vay vay vay klasik seçim senaryosu

kamil

15 Kasım 2018 12:22
birde bu şehirde yaşayanlara sorun bakalım, günü birlik gelip ahkam kesmek kolay tabi...sanatçımızzz bu şehirdenmi bahsediyor sizce, nereleri gördü acaba...
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
Yaz aylarının vazgeçilmezlerinden çilek, kış aylarında kilosu 16 liraya da olsa tezgahlarda satılmaya devam ediliyor. 
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
Eskişehir Gençlik Kolları Danışma Meclisi Toplantısına katılan Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, “Eskişehir'de siyaseti gençleştireceğiz” dedi. Rahibi Yılmaz Büyükerşen için ise, “Onun adaylığı da yeni kesinleşti. Bende memnun oldum. Hayırlı uğurlu olsun. Henüz yeni başlıyoruz yola. Eskişehir ne yapacak göreceğiz bakalım”
DAĞ BAŞI DEĞİL  71 EVLER!
DAĞ BAŞI DEĞİL 71 EVLER!
Eskişehir'in merkeze yakın mahallelerinden 71 Evler'de büyük mağduriyet yaşanıyor. Yaklaşık 23 bin kişinin yaşadığı mahallenin bazı sokaklarında ne internet çekiyor ne de telefon.
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve Jale Nur Süllü, ilçe ziyaretlerine İnönü’de devam etti. Jale Nur Süllü yerel seçimlere vurgu yaparak “İnanıyoruz ki Mart'ın sonunda bahar gelecek” dedi.
KİMSENİN ARKA BAHÇESİ DEĞİLİZ
KİMSENİN ARKA BAHÇESİ DEĞİLİZ
Eskişehir Barosu Başkanı Mustafa Elagöz, “Hukuksuzluk gelirse iktidarlardan gelir. Biz her zaman hukuksuzluğun karşısındayız. Kimsenin arka bahçesi değiliz” dedi.
GERÇEK TARİHİ ÖĞRENİLMELİ
GERÇEK TARİHİ ÖĞRENİLMELİ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt geçtiğimiz Kayı Boyu Derneği’ni ziyaret etti. Kurt “Türk tarihini kulaktan dolma değil, gerçekleriyle öğrenmemiz, bilmemiz gerekir” dedi.
ESKİŞEHİR'DE SİLAHLI KAVGA
ESKİŞEHİR'DE SİLAHLI KAVGA
Uluönder Mahallesi'nde yaşayan ve aralarında husumet bulunan iki aile arasında tartışma çıktı. Tartışmada 2'sdi ağır olmak üzere 4 kişi yaralandı.
NİTELİKLİ ADAYLARA YER VERECEĞİZ
NİTELİKLİ ADAYLARA YER VERECEĞİZ
Demokrat Parti (DP) haftalık toplantısı dün gerçekleştirildi. DP İl Başkanı Nazım Dölekçekiç, “Yerel seçimlerde nitelikli adaylara yer vereceğiz” dedi.
ÖRNEK DESTEK
ÖRNEK DESTEK
EOSB Yönetim Kurulu Başkan Vekili, Boyplast Yönetim Kurulu Başkanı Metin Saraç; Kızılay’ın “Bağışlanan Her Kan Kurtarılan 3 Can” kampanyasını işyerinde başlattı.