'ŞAHANESİNİZ YILMAZ BÜYÜKERŞEN'

15 Kasım 2018 11:31
'ŞAHANESİNİZ YILMAZ BÜYÜKERŞEN'

Ünlü oyuncu Begüm Kütük, bir etkinlik kapsamında geldiği Eskişehir'e hayran kaldı.

Sosyal medya hesabından Yılmaz Büyükerşen'le bir fotoğrafını paylaşan ünlü oyuncu, şu ifadelere yer verdi; “Eskişehir'e ilk defa geldim. Büyülendim. Bize bu kadar modern, medeni ve sürprizlerle dolu bir şehir kurduğu için kendisine minnettarım. Şahanesiniz Yılmaz Büyükerşen”

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cemal

15 Kasım 2018 14:14
Övgüyü hak eden şehir. Eskişehir. Ömrüne bereket Büyükerşen.

Beyhan B.

16 Kasım 2018 07:40
Eskişehir'in kenar mahallelerinden bahsedenler bence ya oraları bilmiyor ya da başka şehirleri. Emek mahallesi şu anda İstanbul'un Pendik'ine beş basar diyebilirim. Bu nedenle boş konuşmayalım lütfen.

Kamillll

18 Kasım 2018 10:19
Organize işler bunlar,bu ablamıza kenar semtleride gezdirmek lazım,ondan sonra fikrini sormak lazım,Eskişehir köprü başından ibaret değildir....

latif

16 Kasım 2018 08:40
sıkış tepiş tramvaylara binseydi , gene büyülenir mi idi acaba

Vatandaş

15 Kasım 2018 22:15
Hanımefendi, az yaşayın trafik, otopark, kentsel dönüşüm problemleri. Parkları gezdiniz, tramvayla da yoğunsaatlerde bir yolculuk yapın, kaç durak sabredeceksiniz. Çarşıdan binip batıkent'e 60dk'da gidin. kaç kere dayanırsınız... Makyajımıza kanmışsınız.

mehmet i.

16 Kasım 2018 09:55
Eskişehir'i beğenmeyenler sanırım başka il görmemişler, 80-90 lı yıllardaki hava kirliliğini,tozu çamuru yaşayanlar bilir. teşekkür Yılmaz Hocaya

Ali cesur

16 Kasım 2018 00:46
Tabiki şahane sayesinde sığınacak limanınız var.Başka şehirlerde yüzünüze bakanmı var ?

kazım

15 Kasım 2018 15:17
Hanımefendi çankaya - erenköy- emek - çamlıca- şirintepe - gündoğdu // buraları gezmiş olsaydı gene aynı fikirde olurmuydu acaba ?

Burhan

15 Kasım 2018 21:16
Eskisehirin koprubasindan ibaret olmadığını daha ne kadar anlatacağız.

Büyücü

15 Kasım 2018 12:22
Vay vay vay klasik seçim senaryosu

kamil