paykasa astropay astropay astropay ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

SAĞLIKSIZ EKMEKLERE EL KONULDU

Son Güncelleme : 16 Kasım 2018 15:11
SAĞLIKSIZ EKMEKLERE EL KONULDU

Eskişehir’de, açıkta uygunsuz bir şekilde satışı yapılan toplam 59 ekmeğe zabıta ekipleri el koyup imha etti. 

Olay Eskişehir’in Seyitgazi ilçesine bağlı Kırka Mahallesi’nde yaşandı. Edinilen bilgilere göre B.Ö. isimli bir şahıs, Afyonkarahisar’da ürettiği ekmekleri Seyitgazi bölgesinde satmak için geçtiğimiz günlerde ilçenin Kırka Mahallesi’ne geldi. Çevreden bir vatandaşın ihbarı üzerine olay yerine Seyitgazi Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri geldi. B.Ö.’nün otomobilinin bagaj ve arka koltukların olduğu bölgelere ekmekleri istifleyerek satış yaptığını gören zabıta ekipleri 59 ekmeğe el koydu ve imha etti. Uygunsuz ekmek satışı yaptığı için B.Ö.’ye Kabahatler Kanunu’na göre cezai işlem uygulandı. Ardından zabıta ekipleri tarafından bütün ekmekler imha edildi.  Konuyla ilgili bilgi veren Zabıta Müdürü Ufuk Sivaslıoğlu, vatandaşların ürünlerin sağlık ortamlarda taşınması ve satılması konusunda daha dikkatli ve hassas olmaları gerektiğini söyledi. 

Yorumlar (16) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

kemal

16 Kasım 2018 09:54
Çukurhisar ekmeği dediğimiz mayalı köy ekmeğinin içinden öyle bir şey çıktı ki anlatamam. Bir daha o ekmeği yemezsiniz. Market sahibi ile görüştüm, dikkat etsinler diye. Belediye bunları da denetlesin.

sinem gümüş

16 Kasım 2018 11:27
kemal ve mustafa denilen vatandaşların yorumunu görüyorsunuz...zabıta ne yapsa yaranamaz bu millete....biri diyor bu ekmek berbat çünkü sağlıksız koşullarda satılıyor...biride bu ekmek daha güzel....zabıta ne yapsa yaranamaz millete....

süleyman

16 Kasım 2018 20:03
seyitgazi deki fırın orada tek başına olmak için yapıyor geleni kovalıyor bu adamlar kaç aydır satıyordu şimdimi aklınıza geldi

HALİL KANDİŞ

17 Kasım 2018 08:30
Seyitgazi Zabıta Müdürlüğü Ekipleri Görevlerini Laikıyle Yapmışlar Tebrikler.. Darısı Tüm Zabıta Ekiplerine

Ali kapıcı

17 Kasım 2018 08:25
İnsan sağlığını hiçe sayarak açıkta ekmek ,simit vs tüm gıda ürünlerini satanlar hakkında Zabıta görevini yaparak engel olmalı.Ceza kesılmeli.Burda görevini layıkıyla yapan Seyitgazi Belediyesi Zabıta ekiplerini kutluyorum

hakan

16 Kasım 2018 22:49
Nerede üretildiği bilinmeyen bir çok ekmek satılıyor.Bunlar çok iyi denetlenmeli bence.ZABITALAR GÖREVLERİNİ YAPMIŞLAR SAĞOLSUNLAR

mesut gemici

16 Kasım 2018 22:42
Zabıtalar görevini yapmışlar.Tüm gıdalar denetlenmeli.İnsan sağlığı için şart.Aldıkları maaşın hakkını vermeleri için görevlerini yapan tüm çalışanlara teşekkürler

ahmet şen

17 Kasım 2018 21:55
Helal olsun size arkadaşlar.Zabıta görevini yapsa suç yapmasa suç.Seyitgazi zabıta müdürü başta olmak üzere hepsine teşekkürler.Ellerinize sağlık.Hayırlı görevler

Mehmet

17 Kasım 2018 11:27
Organizede fabrika önünde araç bagajında satılan poğaça vs. içinde bir denetleme yapılması dileğiyle...

Burhan

17 Kasım 2018 09:04
Un ve ekmeğin içindeki katkı maddeleri ekmeği ekmek yapmaktan uzaklastiriyorsa çabuk bayatliyorsa vatandaşın geleneksel maya li ekmeğe yönelmesi bilinmeyen bir durum değil ki.marketlerdeki hazır gıda ürünleri ve içindeki katkılar kanserojen maddeler kızartma yağları zaten çocuklar için zehir kabul edilmiyor mu ki 20 30 ev yapımı ekmeğin peşine düşülüyor.

Mevlüt BERBER

17 Kasım 2018 08:36
Hamdi nick li beyfendi Bu sağlıksız şartlarda nerede üretildiği belli olmayan ve açıkta hertürlü mikrop,toz , hapşırık ve öksürük dahil müdahaleye maruz kalan EKMEK ler tabiki İMHA ( ORTADAN KALDIRMA-YOK ETME) edilerek tekrar kullanılıp tüketilmesi engellenecek.İmha sadece bomba da mı olur ? .Tebrik ederim zabıta arkadaşları

Halil Toksöz

17 Kasım 2018 01:36
Haala bu millet öğrenmedi, şimdiye kadar bu ülke borçla idare etti yurt dişindan borç verenler artık bizi pek sağlam görmediği için çünkü borç 500 millyar doları aştı, borç vermeyi rizikolu görüyor ve faizi artırıyorlar, haklı olarak. Ey Türk titre aslına dön artık, bu arap hayranları ile biz tez günde batarız.

Kamil TEKİN

16 Kasım 2018 22:37
Zabıta arkadaşları çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum.Birazda eskişehir merkezde denetlense çok iyi olacak.Sağlıksız koşullarda üretilen ekmekleri yersek ne olur acaba...Ayrıca Hamdi arkadaşım Ekmekler İMHA edilir tabiki.İMHA EDİLİR.İmha demek yok etmek manasına gelir.Sağlıksız ekmekleri başka napacaklardı .

mustafa

16 Kasım 2018 10:15
fırındaki ekmekten daha iyidir aslında o ekmekler. Yazık günah. Ekmek imhası

Teb

16 Kasım 2018 17:23
Kırkada evinde ekmek yapıp satanları Bilmiyor bu Zabıta arkadaşlar İlginç!!!

hamdi

16 Kasım 2018 15:18
SAYIN SAYGIDEGER SAKARYA GAZETESI / CALISANI MUHABIR ARKADAS. ONCE HABER YAZMAYI/ HABER GECMEYI OGREN. EKMEK IMHA EDILMEZ. BOMBAMI BU.????? GOTURUR HAYVANAT BAHCESINE VERIRSIN. KACAK KESIM ETLERI GOTURUP EVLERINIZDE AFIYETLE YIYORSUNUZ.SAYIN ZABITA MEMURLARI. GECTIGIMIZ YILLARDA YAKALANAN KACAK SIGARALAR/ SOZDE CIMENTO FABRIKASINDA YAKILIYORDU. HADI ORDAN/// SIMDI JANDARMA ESLIGINDE YAKILIYOR.CUNKU YAKILMAK ICIN GELEN SIGARA KOLILERI/ FIRIN AGZINDAN ALINIYOR VE TEKRAR SATISA SUNULUYORDU.
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
Yaz aylarının vazgeçilmezlerinden çilek, kış aylarında kilosu 16 liraya da olsa tezgahlarda satılmaya devam ediliyor. 
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
Eskişehir Gençlik Kolları Danışma Meclisi Toplantısına katılan Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, “Eskişehir'de siyaseti gençleştireceğiz” dedi. Rahibi Yılmaz Büyükerşen için ise, “Onun adaylığı da yeni kesinleşti. Bende memnun oldum. Hayırlı uğurlu olsun. Henüz yeni başlıyoruz yola. Eskişehir ne yapacak göreceğiz bakalım”
DAĞ BAŞI DEĞİL  71 EVLER!
DAĞ BAŞI DEĞİL 71 EVLER!
Eskişehir'in merkeze yakın mahallelerinden 71 Evler'de büyük mağduriyet yaşanıyor. Yaklaşık 23 bin kişinin yaşadığı mahallenin bazı sokaklarında ne internet çekiyor ne de telefon.
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve Jale Nur Süllü, ilçe ziyaretlerine İnönü’de devam etti. Jale Nur Süllü yerel seçimlere vurgu yaparak “İnanıyoruz ki Mart'ın sonunda bahar gelecek” dedi.
KİMSENİN ARKA BAHÇESİ DEĞİLİZ
KİMSENİN ARKA BAHÇESİ DEĞİLİZ
Eskişehir Barosu Başkanı Mustafa Elagöz, “Hukuksuzluk gelirse iktidarlardan gelir. Biz her zaman hukuksuzluğun karşısındayız. Kimsenin arka bahçesi değiliz” dedi.
GERÇEK TARİHİ ÖĞRENİLMELİ
GERÇEK TARİHİ ÖĞRENİLMELİ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt geçtiğimiz Kayı Boyu Derneği’ni ziyaret etti. Kurt “Türk tarihini kulaktan dolma değil, gerçekleriyle öğrenmemiz, bilmemiz gerekir” dedi.
ESKİŞEHİR'DE SİLAHLI KAVGA
ESKİŞEHİR'DE SİLAHLI KAVGA
Uluönder Mahallesi'nde yaşayan ve aralarında husumet bulunan iki aile arasında tartışma çıktı. Tartışmada 2'sdi ağır olmak üzere 4 kişi yaralandı.
NİTELİKLİ ADAYLARA YER VERECEĞİZ
NİTELİKLİ ADAYLARA YER VERECEĞİZ
Demokrat Parti (DP) haftalık toplantısı dün gerçekleştirildi. DP İl Başkanı Nazım Dölekçekiç, “Yerel seçimlerde nitelikli adaylara yer vereceğiz” dedi.
ÖRNEK DESTEK
ÖRNEK DESTEK
EOSB Yönetim Kurulu Başkan Vekili, Boyplast Yönetim Kurulu Başkanı Metin Saraç; Kızılay’ın “Bağışlanan Her Kan Kurtarılan 3 Can” kampanyasını işyerinde başlattı.