RANT TEZGAHI

Son Güncelleme : 12 Ağustos 2017 07:08
RANT TEZGAHI

Gençlik Spor İl Müdürlüğü tarafından eski statyumun yanına açılan iki büfeden biri ciğerci oldu, diğeri ise Kafeterya olarak hizmet veriyor. Büyükşehir Belediyesi bu rant tezgahına 'dur' demek için çalışma başlattı.

BÜFE CİĞERCİ OLDU

AKŞAMLARI FASIL VAR

Zabıt tutuldu

Vişnelik Mahallesi Öğretmenler Caddesi eski stadın yanında büfe olarak açılan yer şimdi ciğerci oldu. Akşamları da fasıl yapılıyor. Gençlik Spor İl Müdürü Hüseyin Aksoy'un 'yasalara uygun' dediği yere Büyükşehir Belediyesi zabıt tuttu.

Son verilecek

Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Engin Çakmak ciğerci olarak faliyet gösteren yerle ilgili çalışma başlattıklarını belirterek 'İhalesi nasıl ve ne zaman yapılmış bilinmiyor. Çünkü böyle bir evrak yok. Ruhsat ise büfe olarak verilmiş. Bu yasa dışılığa en kısa süre de son verilecek' dedi.

-------------------------------

'SUNDURMA' DENİLEN

YERDE KAFETERYA

Müdür Aksoy yazmış

Gençlik Spor İl Müdürü Hüseyin Aksoy tarafından Büyükşehir Belediyesine gönderilen yazı da burası için 'Sundurma' tabiri kullanmış. Aksoy şunları yazmış; 'Yapının temeli olmayan sökülüp takılabilen sundurma ve açılıp-kapanır soğuktan koruma amaçlı camlarla yapılmıştır.'

Kaldırım işgal edilmiş

'Sundarma' denilen ve '30 m2'lik büfe' olarak ihale edilen yerde şimdi kafetarya var. Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan inceleme de kafeteryanın yeşil alan ve kaldırımı işgal ettiği belirlendi.

-----------------------

ODUNPAZARI BELEDİYESİ

RUHSATI NASIL VERMİŞ!

Belediye nasıl karışmış?

Gençlik Spor İl Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen rant tezgahına Odunpazarı Belediyesi de karışmış. Çünkü 30 m2 olarak belirlenen ve 'Büfe' olarak ihale edilen yere 'Kafeterya' ruhsatı vermiş.

Hüsnü Kaptan'ın imzası var.

Ve bu izin Büyükşehir Belediyesi'nin oluru alınmadan iki ay önce verilmiş. Ruhsatın altında Başkan Yardımcısı Hüsnü Kaptan'ın imzası var. Başkan Kazım Kurt'un bu konuda yapacağı açıklama merakla bekleniyor.

-------------------

BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

İŞGALİ BELİRLEDİ

Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri dün kafeterya ya gelerek, ölçüm yaptılar. Ölçümde kafeteryanın yeşil alan ve kaldırımı işgal ettiği belirlendi. Belediye ekipleri işyeri hakkında tutunak tuttu.

ESKİ STADYUM  RANTA AÇILDI İlgili haber için tıklayın.

ESKİ STADYUM RANTA AÇILDI

Yorumlar (23) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Es26

12 Ağustos 2017 08:56
Sayın yetkililer büyükerşene saldırıı olmadan nerelerdeydiniz şimdimi çııktıı bu rantlar

Esnaf

12 Ağustos 2017 10:56
Carsi bolgesindeki ZABITA gorevinin gereklerini degil adeta saklanarak mesaisinin bitmesini bekliyor .Bu kadarina da pes artik.Kimden nasil bedava cay icerimin derdinde olan bu adamlar yuzunden koskoca belediye baskanlari sokakta bu pisliklerle cebellesiyor.Inanmayan Hamamyolundaki zabitalara bir baksin.

selo

12 Ağustos 2017 12:30
Üniversite caddesi sakarya 1 ve sakarya 2 caddelerindeki işgalleri kimse görmüyor.Başkanların altında arabası var.Bi dolaşıp baksınlarda işgal neymiş görsünler.Yayalara saygısızlık bu.Hele kahvehanelerin önü.İçerde kimse oturmuyor herkes dışarda.Belediyelerden görev bekleriz.

YÜZSÜZLER

12 Ağustos 2017 08:07
Bu bir soygundur ilerde oradan hak sahibi olmak için gasp suçudur. Utanmasalar orta sahada büfem vardı diyecek adamlar. Terbiyesizliğin şehir meydanlarında devlete kafa tutması bu

Ahmet Ekin

12 Ağustos 2017 09:30
Rantçılar, chp li de olsa Akp li de olsa cezalandırılsın. Fasıl ne demek, valiliğe 50 m. uzakta meyhanemsi yer olur mu? Sayın valimizin de olaya el koyması lazım.

mustafa şimşek

12 Ağustos 2017 08:47
masa sandalye koymaktan ileri gitmişler. Hemde belediyenin burnunun dibinde. Odunpazarı belediyesi neden buraya işlem yapmıyor acaba?

MELTEM

12 Ağustos 2017 10:25
Belediyelerin yayalara saygısı yok.Şehrimizin kaldırımlarında kimisinin yiyecek ,kimisinin içecek vb.masaları ve müşterileri kaldırımlarda .Esnaf dükkan açarken yol ve kaldırım rantını da hesaplar oldu.Tranway yolunda mesai saati doldurmakla belediyecilik olmaz.TABİ SORUN OLMAYABİLİR ÇOGUNLUK HİZMETE BAKMAYIP STANDART DÜŞÜNCEYLE SANDIGA GİDERSE GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA

MODERN GÜNDÜZ KONDU

12 Ağustos 2017 08:09
BELEDİYE ELİYLE ARAZİ GASPI.

Serkan SERT

12 Ağustos 2017 16:27
Kahvehanelerin önünü de görün sayın yetkili. içeride kimse oturmuyor. Eşimle kızımla kahvehane önünden geçemiyorum. Orhan OGUZ cad. Sakarya Cad... Onlar senden ruhsat aldılar herhalde sayın yetkili. selo ve esnaf adlı yorumcuların yorumlarına sonuna kadar katılıyorum.

Eskisehirli

12 Ağustos 2017 12:52
Asil rant barlar sokaginda Artik tiyatroyu birakinda adil olun

Poyraz

12 Ağustos 2017 11:34
Buraların acilen kapatılması lazım adamlar bedavaya para kazanıyor ne güzel dünya

serkan kaya

12 Ağustos 2017 11:29
ne gereksiz yorum yapan insanlar var...yok işgalmiş yok bilmem ne yok zabıta görev yapmıyormuş...kardeşim zabıta görev yapınca kötü oluyor ama..!!!!!!!.haksız kazanç elde eden seyyara müdahale edince ekmeğiyle oynamayın....yolu kaldırımı işgal eden esnafı uyarınca esnafın üstüne gitmeyin...dilenciye müdahale edince ellemeyin garibi...diyoruz....oysa ki adamlar bir şeyler yapıyor ama görmüyoruz....bırakalım bu çekememezliği devlet memurunun yanında olalım..bu tür işletmelere gitmeyip alışveriş yapmayalım en güzel ceza bunlara bu....

Vatandaş

13 Ağustos 2017 07:26
Hamamyolu kuru kahve satanlar kaldırım i dükkana çevirmiş

Hasan kara

12 Ağustos 2017 14:16
Bu kadar eleştirilen her hafta bir yazısı çıkan bir gençlik spor müdürü nasıl hala o koltukta oturuyor orasıda ilginç eniştesi kim ki?

MehMetin gümüş

12 Ağustos 2017 09:50
Gençlik Spor oradan buradan para kazanırken. Ocak ayindan bu tarihe kadar her branştan çalıştırdığı hakemlerin ücretlerini neden ödemiyor.

usta

13 Ağustos 2017 02:35
yüzmede 6 senedir lisanlı yüzücüler yüzmeyi bırakmak zorundalar, çünkü 2 kulüple ortak diğer kulüpler bitti her 3 ayda bir havuz saatine zam, Kapalı yüzme havuzuna sayısından fazla kursiyer alıyor kloru 2 katı atıyor çocukları zehirliyor her şey para........

Hoca

13 Ağustos 2017 01:36
Zabitanin vazifesi bellidir sayin serkan Kaya.Eger etrafi dinleyip yok seyyara acirsa yok esnafa es gecerse ozaman gorevini yapmiyor demektir.Gorevin yapilmadigi yerdede iste boyle basibozukluk olur.Mal meydanda.......

Ali Candan

13 Ağustos 2017 00:28
Dün TCDD, Bugün spor il müdürlüğü, yarın dede korkut parkı kafeleri. Kamu kurumlarına ait alanlar ile CHP'li belediyeler arasında gizli bir savaş başladı sanırım.

HÜSAMETTİN

12 Ağustos 2017 16:28
Eskişehirde rant belediyeler eliyle dağıtılıyormuş bunu gördük. Bu rantlar ne karşılığında verildi bunu ortaya çıkaracak olan güvenlik güçleri.

sinan küçük

12 Ağustos 2017 11:24
esnaf denilen vatandaş...yüreğin yetiyorsa adını soy adını yaz bir yerlere mevzi alıp kartopu atan çocuk gibi davranma...millete pislik atma....varsa delilin git şikayet et .....bu kadar kolay mı ya millete çamur atmak....şerefli haysiyetli ol.......!!!! yüzde yüz bir yanlışın vardır ve sana işlem yapmışlardır kuyruk acın vardır.......ayıp yaaa ayıp....

TUNÇ DİNÇ

12 Ağustos 2017 10:40
ESKİ STAD YUM EĞER SAHİP ÇIKILMAZSA ESKİ OTOGAR GİBİ MEZBELELİK HARABEYE DÖNER . BURADAKİ İŞ YERLERİNİ GEÇİCİ ŞEKİLDE KİRALAYABİLİR , GENÇLİK VE SPOR MÜDÜRLÜĞÜNE EK GELİR SAĞLANA BİLİR , KENDİ YERLERİNDEN KAZANMAYACAKTA NEREDEN KAZANACAK . AKILI BİR KARAR .

ahmet birsu

12 Ağustos 2017 10:28
devletin bu tip yerleri değerlendirmesi eski ve yeni stadın altındaki iş yerlerini kiraya vermesi mantıklı , akıllıca bir iş yapmışlar . devlette kazanmalı bazı çatlak sesler çıkabilir , bunlar ne yapsan zaten mualiftir . ağzınla kuş tutsan beğenmezler .

ne rantı

12 Ağustos 2017 08:44
gençlik spor müdürlüğü buradan" atıl olan yerden bir kazanç sağlamak istiyor . ne var bunda - yeşil alan işgali bir oradamı var . üniversite cad .hamam yoluna bir göz atmalarını isteriz .
TEBEV'DEN YARDIM ELİ
İŞBİRLİĞİ VURGUSU
İŞBİRLİĞİ VURGUSU
Görevine yeni atanan Türk Telekom İl Müdürü İlhan Aytekin, Mahmudiye Belediye Başkanı İshak Gündoğan'ı ziyaret etti.
VERGİ TEPKİSİ
CHP'DEN EĞİTİM KURULTAYI
CHP'DEN EĞİTİM KURULTAYI
CHP Eskişehir Milletvekili Gaye Usluer, CHP olarak 7 Eylül'de Ankara'da Eğitim Kurultay'ı düzenleyeceklerini söyleyerek, bütün herkesi kurultaya davet etti.
ZAM TALEBİ  1 NİSAN ŞAKASI GİBİ
ZAM TALEBİ 1 NİSAN ŞAKASI GİBİ
Sağlık Sen Şube Başkanı Hasan Hüseyin Köksal, memurlara yönelik yüzde 3+3'lük zam teklifinin 1 Nisan şakası gibi olduğunu söyledi. Köksal, "Bu konuda hükümeti ayıplıyoruz" dedi.
ESKİŞEHİR ALTAY TANKINA TALİP
ESKİŞEHİR ALTAY TANKINA TALİP
Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Emine Nur Günay TÜLOMSAŞ’ı ziyaret etti.
KAN BAĞIŞI AZALDI
TRAKTÖR KAZASI: 1 YARALI
TRAKTÖR KAZASI: 1 YARALI
Günyüzü'nde arkasında hayvan gübresi yüklü traktörle tarlaya giden 17 yaşındaki R.T., direksiyon hakimiyetini kaybedince araç taklalar atarak tekrar lastiklerin üzerine düştü.
VALİ ÇAKACAK STK'LARI AĞIRLADI